Marokkaan kwam terras opgerend met honkbalknuppel omdat hij met iemand daar ruzie had, maar toen hij een vriend van me wilde slaan, sloeg ik hem een gat in zijn kop (niet heel ernstig) en heeft hij aangifte gedaan tegen me, die zaak loopt al een tijdje en kon een paar weken geleden nog beroep doen, dat niet gedaan omdat het toch niks uit zou halen... en vandaag een telefoontje van meneer agentquote:
ajah, het is maar 15 dagen idd en eten is inbegrepenquote:
Ja, je had gewoon beroep moeten doen. Je mag je namelijk verdedigen, en je hebt hem niet vermoord ofzo.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:47 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Marokkaan kwam terras opgerend met honkbalknuppel omdat hij met iemand daar ruzie had, maar toen hij een vriend van me wilde slaan, sloeg ik hem een gat in zijn kop (niet heel ernstig) en heeft hij aangifte gedaan tegen me, die zaak loopt al een tijdje en kon een paar weken geleden nog beroep doen, dat niet gedaan omdat het toch niks uit zou halen... en vandaag een telefoontje van meneer agent
Stom van me maar heb helemaal geen advocaat in armen genomenquote:
Wou ik ook doen, maar uitgesteld, en weer uitgesteld en uiteindelijk kon ik geen beroep/bezwaar meer doen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:49 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ja, je had gewoon beroep moeten doen. Je mag je namelijk verdedigen, en je hebt hem niet vermoord ofzo.
Dat is niet zo erg, het enige wat echt kut is is dat ik waarschijnlijk volgende week nieuw werk hadquote:
Dat is inderdaad dom, want dit was gewoon noodweerquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Stom van me maar heb helemaal geen advocaat in armen genomen
[..]
Wou ik ook doen, maar uitgesteld, en weer uitgesteld en uiteindelijk kon ik geen beroep/bezwaar meer doen.
Werken als je op FOK! zitquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg, het enige wat echt kut is is dat ik waarschijnlijk volgende week nieuw werk had
baal ook echt hoor dat ik er niks aan gedaan heb, maar daar is het nu te laat voor, had ik niet zo laks moeten zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dom, want dit was gewoon noodweer
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:51 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Werken als je op FOK! zitDie Marokkaan heeft je nog gered.
Wat is daar de lol van dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:53 schreef Snowballed het volgende:
Zuip je je wel zo lam dat je het bureau al kotsend binnenloopt?
Ten eerste hoef je je niet te vervelen.. en kun je 15 dagen je kater weg slapen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is de rest van de afbeelding?quote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:56 schreef Snowballed het volgende:
Eehm er was nog iets met op woensdag het beste melden geloof ik.. zal ff zoeken
Klasse.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:47 schreef Paardlants het volgende:
Marokkaan kwam terras opgerend met honkbalknuppel omdat hij met iemand daar ruzie had, maar toen hij een vriend van me wilde slaan, sloeg ik hem een gat in zijn kop (niet heel ernstig) en heeft hij aangifte gedaan tegen me, die zaak loopt al een tijdje en kon een paar weken geleden nog beroep doen, dat niet gedaan omdat het toch niks uit zou halen... en vandaag een telefoontje van meneer agent
quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:55 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Waar is de rest van de afbeelding?
Woensdag gehaktdag?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:56 schreef Snowballed het volgende:
Eehm er was nog iets met op woensdag het beste melden geloof ik.. zal ff zoeken
Ja, heb er ook echt geen zin in eigenlijk, maar als ik me niet meld, dan komen ze hier aan huis en aangezien het zo'n kut gat is waar ik woon, wil ik dat voorkomen.quote:
Nee snap ik wel idd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:59 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja, heb er ook echt geen zin in eigenlijk, maar als ik me niet meld, dan komen ze hier aan huis en aangezien het zo'n kut gat is waar ik woon, wil ik dat voorkomen.
Je bent al voorgekomen toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:59 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja, heb er ook echt geen zin in eigenlijk, maar als ik me niet meld, dan komen ze hier aan huis en aangezien het zo'n kut gat is waar ik woon, wil ik dat voorkomen.
Waarom?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ergens lijkt het me ook wel tof om mee te maken geloof ik.
Ik heb thuis geen kleuren tv op m'n kamer en ze komen m'n eten ook niet brengen.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb thuis geen kleuren tv op m'n kamer en ze komen me eten ook niet brengen.
zaak is behandeld, ben alleen niet op de zitting geweest (wederom laks en lui).quote:
Ik begrijp dat niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:01 schreef Paardlants het volgende:
[..]
zaak is behandeld, ben alleen niet op de zitting geweest (wederom laks en lui).
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb thuis geen kleuren tv op m'n kamer en ze komen m'n eten ook niet brengen.
ikzelf achteraf ook niet... maar heb een periode gehad dat ik stoned zijn belangrijker vond dan dingen regelen. Nu zit ik op de blaren...quote:
Oh, nouja, leermomentje.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:02 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ikzelf achteraf ook niet... maar heb een periode gehad dat ik stoned zijn belangrijker vond dan dingen regelen. Nu zit ik op de blaren...
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:02 schreef El_Grando101 het volgende:
Paar boekjes mee, beetje muziek luisteren. 2 weken zijn zo voorbij. Het valt allemaal wel mee TS, het is geen USA.
Het voordeel van jezelf melden is ook dat je geld mee kan nemen.Als je op straat word opgepakt kan je zomaar de pech hebben dat je geen rooie cent in je portemonnee hebt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:02 schreef El_Grando101 het volgende:
Paar boekjes mee, beetje muziek luisteren. 2 weken zijn zo voorbij. Het valt allemaal wel mee TS, het is geen USA.
En je kan er gewoon boodschappen doen als ik wat geld meeneemquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:02 schreef El_Grando101 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |