Marokkaan kwam terras opgerend met honkbalknuppel omdat hij met iemand daar ruzie had, maar toen hij een vriend van me wilde slaan, sloeg ik hem een gat in zijn kop (niet heel ernstig) en heeft hij aangifte gedaan tegen me, die zaak loopt al een tijdje en kon een paar weken geleden nog beroep doen, dat niet gedaan omdat het toch niks uit zou halen... en vandaag een telefoontje van meneer agentquote:
ajah, het is maar 15 dagen idd en eten is inbegrepenquote:
Ja, je had gewoon beroep moeten doen. Je mag je namelijk verdedigen, en je hebt hem niet vermoord ofzo.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:47 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Marokkaan kwam terras opgerend met honkbalknuppel omdat hij met iemand daar ruzie had, maar toen hij een vriend van me wilde slaan, sloeg ik hem een gat in zijn kop (niet heel ernstig) en heeft hij aangifte gedaan tegen me, die zaak loopt al een tijdje en kon een paar weken geleden nog beroep doen, dat niet gedaan omdat het toch niks uit zou halen... en vandaag een telefoontje van meneer agent
Stom van me maar heb helemaal geen advocaat in armen genomenquote:
Wou ik ook doen, maar uitgesteld, en weer uitgesteld en uiteindelijk kon ik geen beroep/bezwaar meer doen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:49 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ja, je had gewoon beroep moeten doen. Je mag je namelijk verdedigen, en je hebt hem niet vermoord ofzo.
Dat is niet zo erg, het enige wat echt kut is is dat ik waarschijnlijk volgende week nieuw werk hadquote:
Dat is inderdaad dom, want dit was gewoon noodweerquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Stom van me maar heb helemaal geen advocaat in armen genomen
[..]
Wou ik ook doen, maar uitgesteld, en weer uitgesteld en uiteindelijk kon ik geen beroep/bezwaar meer doen.
Werken als je op FOK! zitquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg, het enige wat echt kut is is dat ik waarschijnlijk volgende week nieuw werk had
baal ook echt hoor dat ik er niks aan gedaan heb, maar daar is het nu te laat voor, had ik niet zo laks moeten zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dom, want dit was gewoon noodweer
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:51 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Werken als je op FOK! zitDie Marokkaan heeft je nog gered.
Wat is daar de lol van dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:53 schreef Snowballed het volgende:
Zuip je je wel zo lam dat je het bureau al kotsend binnenloopt?
Ten eerste hoef je je niet te vervelen.. en kun je 15 dagen je kater weg slapen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is de rest van de afbeelding?quote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:56 schreef Snowballed het volgende:
Eehm er was nog iets met op woensdag het beste melden geloof ik.. zal ff zoeken
Klasse.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:47 schreef Paardlants het volgende:
Marokkaan kwam terras opgerend met honkbalknuppel omdat hij met iemand daar ruzie had, maar toen hij een vriend van me wilde slaan, sloeg ik hem een gat in zijn kop (niet heel ernstig) en heeft hij aangifte gedaan tegen me, die zaak loopt al een tijdje en kon een paar weken geleden nog beroep doen, dat niet gedaan omdat het toch niks uit zou halen... en vandaag een telefoontje van meneer agent
quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:55 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Waar is de rest van de afbeelding?
Woensdag gehaktdag?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:56 schreef Snowballed het volgende:
Eehm er was nog iets met op woensdag het beste melden geloof ik.. zal ff zoeken
Ja, heb er ook echt geen zin in eigenlijk, maar als ik me niet meld, dan komen ze hier aan huis en aangezien het zo'n kut gat is waar ik woon, wil ik dat voorkomen.quote:
Nee snap ik wel idd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:59 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja, heb er ook echt geen zin in eigenlijk, maar als ik me niet meld, dan komen ze hier aan huis en aangezien het zo'n kut gat is waar ik woon, wil ik dat voorkomen.
Je bent al voorgekomen toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:59 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja, heb er ook echt geen zin in eigenlijk, maar als ik me niet meld, dan komen ze hier aan huis en aangezien het zo'n kut gat is waar ik woon, wil ik dat voorkomen.
Waarom?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ergens lijkt het me ook wel tof om mee te maken geloof ik.
Ik heb thuis geen kleuren tv op m'n kamer en ze komen m'n eten ook niet brengen.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb thuis geen kleuren tv op m'n kamer en ze komen me eten ook niet brengen.
zaak is behandeld, ben alleen niet op de zitting geweest (wederom laks en lui).quote:
Ik begrijp dat niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:01 schreef Paardlants het volgende:
[..]
zaak is behandeld, ben alleen niet op de zitting geweest (wederom laks en lui).
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb thuis geen kleuren tv op m'n kamer en ze komen m'n eten ook niet brengen.
ikzelf achteraf ook niet... maar heb een periode gehad dat ik stoned zijn belangrijker vond dan dingen regelen. Nu zit ik op de blaren...quote:
Oh, nouja, leermomentje.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:02 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ikzelf achteraf ook niet... maar heb een periode gehad dat ik stoned zijn belangrijker vond dan dingen regelen. Nu zit ik op de blaren...
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:02 schreef El_Grando101 het volgende:
Paar boekjes mee, beetje muziek luisteren. 2 weken zijn zo voorbij. Het valt allemaal wel mee TS, het is geen USA.
Het voordeel van jezelf melden is ook dat je geld mee kan nemen.Als je op straat word opgepakt kan je zomaar de pech hebben dat je geen rooie cent in je portemonnee hebt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:02 schreef El_Grando101 het volgende:
Paar boekjes mee, beetje muziek luisteren. 2 weken zijn zo voorbij. Het valt allemaal wel mee TS, het is geen USA.
En je kan er gewoon boodschappen doen als ik wat geld meeneemquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:02 schreef El_Grando101 het volgende:
Wel een topic openen over hoe het gegaan is hè, als je weer vrij bent.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:03 schreef Paardlants het volgende:
[..]
[..]
Het voordeel van jezelf melden is ook dat je geld mee kan nemen.Als je op straat word opgepakt kan je zomaar de pech hebben dat je geen rooie cent in je portemonnee hebt.
Je hebt een radio met 5 zenders en je krijgt tijdschriften van 5 jaar oud die vastplakken van de zaadvlekken. Net je of je je hele inboedel mag meenemen voor 15 dagenquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:02 schreef El_Grando101 het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat heb je precies aan geld in de gevangenis?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:03 schreef Paardlants het volgende:
Het voordeel van jezelf melden is ook dat je geld mee kan nemen.Als je op straat word opgepakt kan je zomaar de pech hebben dat je geen rooie cent in je portemonnee hebt.
Met een foto van mijn kontgat voor en na het zitten?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel een topic openen over hoe het gegaan is hè, als je weer vrij bent.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:04 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Met een foto van mijn kontgat voor en na het zitten?
Je mag er gewoon boodschappen bestellen, die krijg je dan op je cel geleverdquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar wat heb je precies aan geld in de gevangenis?
volgens mij hebben we hier een ervaringsdeskundige mensen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:04 schreef El_Grando101 het volgende:
Wat je in je portemonnee hebt heb je niets aan, iemand moet op een rekening geld storten. Zal het van te voren ff uitzoeken.
quote:
Nee als je op donderdagmiddag komt wachten ze tot de vrijdagochtend.. dat word vaak middag en dan zijn er geen lui die je inschrijven of overbrengen.. en zit je het hele weekend in zo'n dronkemans pishokquote:
Volgens een maatje van me die al eens gezeten heeft word het contante geld direct op je persoonlijke bajesrekening gestort, en bij vertrek krijg je het geld wat er nog op staat weer contant in je handen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:04 schreef El_Grando101 het volgende:
Wat je in je portemonnee hebt heb je niets aan, iemand moet op een rekening geld storten. Zal het van te voren ff uitzoeken.
Twee weken chips eten en yogi drinken dus? Kunnen ze er geen drie weken van maken?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:05 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Je mag er gewoon boodschappen bestellen, die krijg je dan op je cel geleverd
15 dagen zijn toch 15 dagen? ongeacht hoe laat en waar ze je inschrijven?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[..]
Nee als je op donderdagmiddag komt wachten ze tot de vrijdagochtend.. dat word vaak middag en dan zijn er geen lui die je inschrijven..
Ik geloof dat woensdag de beste dag is, dan word alles direct behandeld.. tenminste zo'n soort verhaal was het..
(kan het stukje zo 123 niet terugvinden.. maar dat mag TS zelf opzoeken.. met zn lakse reet..![]()
)
Crimineel gespot.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:04 schreef imikethat het volgende:
[..]
Je hebt een radio met 5 zenders en je krijgt tijdschriften van 5 jaar oud die vastplakken van de zaadvlekken. Net je of je je hele inboedel mag meenemen voor 15 dagen
Nee 2 weken en 1 dag is zatquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Twee weken chips eten en yogi drinken dus? Kunnen ze er geen drie weken van maken?
Jij maakt er al een gezellig uitstapje vanquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Twee weken chips eten en yogi drinken dus? Kunnen ze er geen drie weken van maken?
Ja maar je word wel overgebracht.. van een dronkemans uitraas kotshok op het bureau zelf.. naar een "gevangenis"quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:07 schreef Paardlants het volgende:
[..]
15 dagen zijn toch 15 dagen? ongeacht hoe laat en waar ze je inschrijven?
Ben net vrij uit de TBS.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij hebben we hier een ervaringsdeskundige mensen.
Maar wel elke dag 16 euro moeten betalen voor een verblijf in een cel met 3 Bubba's, dus keer 15 is 240 euro en af en toe in elkaar gerost worden door mede-gedetineerden terwijl bewakers even de andere kant uitkijken en af en toe bij mooi weer als de bewakers het niet te koud of te nat vinden (het is net de NS) een uur een rondje lopen in de buitenlucht.quote:
als een ekte jatochquote:
ow zo, dan kan ik me beter maandag melden ipv morgenmiddag natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja maar je word wel overgebracht.. van een dronkemans uitraas kotshok op het bureau zelf.. naar een "gevangenis"
(zie ook mijn ninja edit in de vorige post)
Van uitstel komt afstel heh.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:09 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ow zo, dan kan ik me beter maandag melden ipv morgenmiddag natuurlijk.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Sterkte in elk geval, ik hoop dat je niet al te vaak in elkaar gerost wordt. Raar eigenlijk wel dat bewakers het niet erg vinden als gevangenen elkaar afrossen.
hehehquote:
betalen voor verblijf in cel? heb je bronnen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar wel elke dag 16 euro moeten betalen voor een verblijf in een cel met 3 Bubba's, dus keer 15 is 240 euro en af en toe in elkaar gerost worden door mede-gedetineerden terwijl bewakers even de andere kant uitkijken en af en toe bij mooi weer als de bewakers het niet te koud of te nat vinden (het is net de NS) een uur een rondje lopen in de buitenlucht.
Verder 23 uur per dag op een cel, daar alle recreatie, sport en studie is wegbezuinigd.
Als je die 240 euro niet direct na afloop betaalt, kan je dus weer brommen, omdat je dat geld niet hebt betaald, de dagen dat je daarvoor moet brommen, moet je dus weer betalen en zo kan 15 dagen levenslang worden dus.![]()
En dat allemaal dankzij die eikel van een Opstelten.
Sterkte in elk geval, ik hoop dat je niet al te vaak in elkaar gerost wordt. Raar eigenlijk wel dat bewakers het niet erg vinden als gevangenen elkaar afrossen.
Ja ik weet niet meer precies wat het truukje was.. maar vanaf maandag tot woensdag geloof ik)quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:09 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ow zo, dan kan ik me beter maandag melden ipv morgenmiddag natuurlijk.
Ja, die kotshok heb ik geen zin in, dat is echt verrot.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja ik weet niet meer precies wat het truukje was.. maar vanaf maandag tot woensdag geloof ik)
Dat zei ik ook al tegen mijn ouders, dat een kinderverkrachter wegkomt met 20 uur taakstraf... maar goed, ben blank, dus dan word je altijd hard gestraftquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:11 schreef Geerd het volgende:
Lol voor iemand vermoorden krijg je hoogstens 15 uur schoffelen hoax ts!!
Jup.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:11 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja, die kotshok heb ik geen zin in, dat is echt verrot.
plsquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:12 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al tegen mijn ouders, dat een kinderverkrachter wegkomt met 20 uur taakstraf... maar goed, ben blank, dus dan word je altijd hard gestraft
Zeker. Na 15 jaar weer fokken, veel veranderd hier.quote:
Oh oké.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:12 schreef El_Grando101 het volgende:
[..]
Zeker. Na 15 jaar weer fokken, veel veranderd hier.
Familielid heeft een tijdje in een PI gewerkt.
Tja.. ff uitzoeken dan... of gewoon maar kijken.. en dan achteraf weer een topic openen in KLB..quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:11 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja, die kotshok heb ik geen zin in, dat is echt verrot.
15 jaar terug kreeg ik vaak een 404 error not found als ik het Fok! forum bezocht.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:12 schreef El_Grando101 het volgende:
[..]
Zeker. Na 15 jaar weer fokken, veel veranderd hier.
Familielid heeft een tijdje in een PI gewerkt.
ja ben al aan t rondneuzen maar kan t ook zo rap niet vinden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tja.. ff uitzoeken dan... of gewoon maar kijken.. en dan achteraf weer een topic openen in KLB..
Weet je toevallig ook of het contante geld gewoon op de rekening aldaar gestort wordt?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:16 schreef imikethat het volgende:
Gewoon even zorgen dat je dit weekend je spulletjes op orde hebt en niemand je kwijt is de komende weken. Maandagmorgen melden, dan krijg je tenminste avondeten. Opletten dat je geen kleren mee mag nemen waarin touwtjes of elastiek zit dat niet verwijderd kan worden.
Ik geloof dat Hendrik Jan Korterink er een stukje over had, een poosje terug..quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:16 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ja ben al aan t rondneuzen maar kan t ook zo rap niet vinden.
De enige ervaring die ik heb met gevangenissen is dat je vrijdag's na een bepaald tijdstip niet meer het justitieel apparaat in kan omdat ze na dat tijdstip geen nieuwe klanten meer opnemen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:16 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ja ben al aan t rondneuzen maar kan t ook zo rap niet vinden.
Raar wel eigenlijk, dat ze daar in het weekend gewoon mee stoppen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De enige ervaring die ik heb met gevangenissen is dat je vrijdag's na een bepaald tijdstip niet meer het justitieel apparaat in kan omdat ze na dat tijdstip geen nieuwe klanten meer opnemen.
Was een vriend van me overkomen, jaja vriend, maar for real.
FOK!ker?quote:
Ze namen 'em wel in hechtenis maar dat was het. Hij mocht een nachtje blijven slapen en mocht de volgende dag pas langs de rechter. Waarom dat niet vrijdagmiddag kan maar wel zaterdag ochtend is me verder een raadsel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Raar wel eigenlijk, dat ze daar in het weekend gewoon mee stoppen.
Zal niet raar staan te kijken als dat tijdstip 16.30uur zal zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De enige ervaring die ik heb met gevangenissen is dat je vrijdag's na een bepaald tijdstip niet meer het justitieel apparaat in kan omdat ze na dat tijdstip geen nieuwe klanten meer opnemen.
Was een vriend van me overkomen, jaja vriend, maar for real.
Huh, dat is al helemaal vreemd ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze namen 'em wel in hechtenis maar dat was het. Hij mocht een nachtje blijven slapen en mocht de volgende dag pas langs de rechter. Waarom dat niet vrijdagmiddag kan maar wel zaterdag ochtend is me verder een raadsel.
Dan krijg je al die uitgaans, voor 1 nachtje opgepakt lui.. en mogen ze langer blijven dan worden ze op maandag pas vervoerd.. (die lui die dat regelen hebben gewoon weekend geloof ik)quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Raar wel eigenlijk, dat ze daar in het weekend gewoon mee stoppen.
Ja ook in het verleden.. maar ik denk niet dat ie nog online is...quote:
Wat had je gedaan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:21 schreef deadprez het volgende:
Gelukkig zelf alleen maar wat ervaring met een paar uur in een politiecel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |