Ik vermoed dat niemand hier interesse heeft in jouw dromen en 'gevoelens' aangaande de zaak.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:55 schreef Jezus9 het volgende:
Over die spookhuizen: best bizar, wist niet dat het daar was. Maar ik had ook een droom dat ze (of delen van ze) in een groot donker gat gegooid werd, soort zolderachtig.
"rondgezworven" werd niet met die woorden door JvdH gezegd. Alleen "dat de meisjes nog enige dagen hebben geleefd".quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:48 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Rondgezworven zelfs. Dat strookt volgens mij juist niet met een misdaad.
Maar ik twijfel sterk aan de verklaringen van JvdH.
Ik vermoed dat jij zwaar depressief bent en een goddelijk wezen als mij niet kan verkroppen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:56 schreef Ouder1 het volgende: Ik vermoed dat niemand hier interesse heeft in jouw dromen en 'gevoelens' aangaande de zaak.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Daderkennisquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:54 schreef danos het volgende:
[..]
En schets mij eens scenario waarom je dat op dit moment nog achter zou houden?
quote:Soms is justitie reeds op de hoogte van bepaalde feiten. Het komt dan voor dat in het belang van het onderzoek geen mededelingen gedaan worden over de details van het misdrijf. Vaak hoopt men in dat geval dat de dader zich door daderkennis zal verraden, wat natuurlijk niet meer kan als de gegevens reeds in het nieuws zijn geweest. Ook wordt dergelijke daderkennis wel gebruikt om een valse van een echte bekentenis te onderscheiden.
Lariekoek, ze willen toch weten wat er gebeurd is?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:57 schreef Mr.Ping het volgende:
Nu de meiden dood zijn, zal de familie niets meer naar buiten brengen.
Ja hartstikke boeiend, in de eerste paar dagen/weken van een zaak. Is in dit geval echt niet meer aan de orde.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Daderkennis
[..]
Daar hebben ze buiten de mensen die aan het zoeken zijn, niemand meer voor nodig.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:58 schreef danos het volgende:
[..]
Lariekoek, ze willen toch weten wat er gebeurd is?
Hij zei wel dat ze dan 'heel erg verdwaald waren'.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"rondgezworven" werd niet met die woorden door JvdH gezegd. Alleen "dat de meisjes nog enige dagen hebben geleefd".
Hoe kun je dat nu weten? Wij weten niet wat het onderzoeksteam aan het doen is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:59 schreef danos het volgende:
[..]
Ja hartstikke boeiend, in de eerste paar dagen/weken van een zaak. Is in dit geval echt niet meer aan de orde.
Je bedoeld vanuit de helikopter bij de eerdere zoektocht? Ik denk dat ze toen nog over Boquete vlogen, misschien ze niet over dat gebied waar achteraf de tas gevonden is vlogen. Maar wel een goede redenatie van je, want mochten ze wel over dat gebied gevlogen hebben en zo'n tas vanuit de lucht te zien zijn, zou dat betekenen de tas er tóén nog niet lag.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:59 schreef Loekie1 het volgende: Was die tas trouwens vanuit de lucht te zien op die struik?
Zucht, in de meeste gevallen is een aanval niet dodelijk. Daar is genoeg onderzoek over te vinden, het is geen tijger. Mocht een poema je aanvallen dan wordt je geadviseerd zo hard en agressief mogelijk terug te vechten. De poema ziet je dan als belager en niet als prooi, in dat geval is de kans groot dat het beest er vandoor gaat.quote:Op donderdag 26 juni 2014 03:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
grote van een kat zegt niets over hoe dodelijk HIJ kan zijn
ze worden.omschreven als formaat herdershond, (en beresterk) begin je niks tegen
Het kan natuurlijk ook dat er geconcludeerd wordt dat ze nog dagen geleefd hebben op basis van de eerste berekeningen die gemaakt zijn van het gevonden weefsel/de voet. Het kan zijn dat ze op basis daarvan een schatting kunnen maken mbt de tijd van overlijden. Niemand heeft gesteld dat dit een conclusie is op basis van de gegevens van de camera en telefoons, ook Sjon vd Heuvel niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:48 schreef StaceySinger het volgende:
dit stond er in de telegraaf
snip
De eerste onderzoeksresultaten geven aan dat de meisjes mogelijk nog dagenlang in de wildernis hebben geleefd.
hij heeft het woord ronddolen genoemdquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"rondgezworven" werd niet met die woorden door JvdH gezegd. Alleen "dat de meisjes nog enige dagen hebben geleefd".
Lees het stukje van je eigen Wiki link nog eens, totaal niet relevant in deze zaak dus.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu weten? Wij weten niet wat het onderzoeksteam aan het doen is.
ah oke, zal het stukje nog eens bekijken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij heeft het woord ronddolen genoemd
Je tekst lezende weet jij professioneel (?) meer van forensisch onderzoek?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:03 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat er geconcludeerd wordt dat ze nog dagen geleefd hebben op basis van de eerste berekeningen die gemaakt zijn van het gevonden weefsel/de voet. Het kan zijn dat ze op basis daarvan een schatting kunnen maken mbt de tijd van overlijden. Niemand heeft gesteld dat dit een conclusie is op basis van de gegevens van de camera en telefoons, ook Sjon vd Heuvel niet.
Verder: als het NFI de camera's en telefoons onderzoekt dan ga ik ervan uit dat het NFI zo professioneel is dat daar geen enkele foto van wordt geopenbaard/gelekt. Tenzij men bewust iets wil openbaren om meer informatie te krijgen over bijv. afgebeelde personen.
Bovendien kan ie expres zo neergelegd zijn door de meiden in de hoop dat ie gezien zou worden. Dat verklaart waarom de schoenen zo ver van de tas verwijderd waren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:02 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Je bedoeld vanuit de helikopter bij de eerdere zoektocht? Ik denk dat ze toen nog over Boquete vlogen, misschien ze niet over dat gebied waar achteraf de tas gevonden is vlogen. Maar wel een goede redenatie van je, want mochten ze wel over dat gebied gevlogen hebben en zo'n tas vanuit de lucht te zien zijn, zou dat betekenen de tas er tóén nog niet lag.
Goed om te onderzoeken dus. Aan de andere kant: als die tas was gezien, was dat allang bekend geweest.
Ja, andere verklaringen zijn niet mogelijk en moeten dus uitgesloten worden?quote:
Ik bedoel: dat kán verklaren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, andere verklaringen zijn niet mogelijk en moeten dus uitgesloten worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |