Je moet het omdraaien; aan de hand van de genomen foto's wordt gesteld dat ze nog een paar dagen gezworven hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:37 schreef anonymoussie het volgende:
Ze hebben dus nog 'enige dagen' geleefd. Ze zullen dan wel foto's hebben gemaakt? Aangezien in RTL late night bekend werd dat ze daar wel types voor zijn en ook foto's naar die ouders gestuurd hadden.
Ja. Ik denk ook dat er foto's zijn gemaakt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:35 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Dit wijst enkel nog meer naar een misdrijf jongens, dat de ouders dit zeggen. Want vergeet niet: waarschijnlijk zullen ze (wat op de camera stond) al bekend hebben gemaakt aan de ouders, weliswaar nog niet aan het het publiek maar van den Heuvel wist wat erop was gevonden (en hij heeft contact met de ouders) als daaruit gebleken zou zijn, uit die digitale objecten dat het een ongeluk was, dan zouden die ouders nu niet zeggen dat ze denken ze een verkeerd persoon zijn tegengekomen.
Maar ze zeggen het wel nog met enige twijfeling, wat op de camera is gevonden biedt dus kennelijk geen garantie of zekerheid.
of de voice recorder ingesprokenquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Ik denk ook dat er foto's zijn gemaakt.
Dat bedoel ik eigenlijk. Kwam niet zo duidelijk overquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je moet het omdraaien; aan de hand van de genomen foto's wordt gesteld dat ze nog een paar dagen gezworven hebben.
Jawel, JvdH zegt, als antwoord opde vraag of ze niet verdwaald kunnen zijn dat de meisjes dan wel heel, heel erg verdwaald zijn en dat ze dagen rondgedoold zullen hebben in toch wel een gebied waar mensen rondlopen, waar gidsen komen...quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"in dat gebied" is niet waar Kris en Lisanne waren (ofwel waar de rugzak is gevonden).
Daar komt bijna niemand. Getuige ook de zoektocht die niet de berg overging (amateurs).
RTL boulevard.. en JvdH. Ja, dán moet het echt wel kloppen ook al is er geen enkele andere bron die dat bevestigd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe zo weinig mogelijk aannames, die eerdere waren dat ook niet.
link staat direct boven je, post van Tourniquet.
Dus JvdH is in zijn woorden duidelijker dan alle kaartjes in dit topic?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, JvdH zegt, als antwoord opde vraag of ze niet verdwaald kunnen zijn dat de meisjes dan wel heel, heel erg verdwaald zijn en dat ze dagen rondgedoold zullen hebben in toch wel een gebied waar mensen rondlopen, waar gidsen komen...
Trollpost hoop ik?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:43 schreef Jezus9 het volgende:
Die dader kan ook foto's hebben gemaakt hoor. Puur als kijk-ze-leefde-nog-dwaalspoor, zou ook verklaren waarom de spullen nog gevonden zijn, omdat het in z'n voordeel kan werken. Zieke mensen, zeker serie-moordenaars zijn geraffineerd hoor.
Dat zegt ie iddquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, JvdH zegt, als antwoord opde vraag of ze niet verdwaald kunnen zijn dat de meisjes dan wel heel, heel erg verdwaald zijn en dat ze dagen rondgedoold zullen hebben in toch wel een gebied waar mensen rondlopen, waar gidsen komen...
Mooie samenvatting.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:44 schreef sommeltje het volgende:
Ik ben geneigd die getuigenverklaring van die mevrouw Oliva de Kam heel serieus te nemen: ze heeft de meiden nog explicitiet gewaarschuwd niet de bergen in te gaan: het was al laat in de middag, de lucht was 'opaco' (betrokken), een 'dia feo' (lelijke dag) en het zou die dag daardoor veel eerder dan 'normaal' donker worden. Maar de meiden begrepen haar niet omdat zij geen Spaans en Oliva geen Engels sprak...
Dat moeten de meiden wel geweest zijn. Het viel mevrouw Oliva ook op dat er 1 een korte broek aan had, waar ze last van zou gaan krijgen: te koud, te veel ongemak (door struikgewas etc.). Maar bovenal: ze was er helemaal niet over te spreken dat 2 meisjes, alleen, zo laat op de middag, terwijl het koud werd en ze niet goed gekleed waren, nog de bergen introkken. Volgens mij zegt ze op een gegeven moment in het filmpje dat ze dat zelfs ook nog tegen haar man heeft gezegd.
Ik denk dat het Spaans van de meiden heel pover was: alleen beginners nemen een boek 'Wat en hoe in het Spaans' mee. Als je maar een beetje de taal spreekt, heb je zo'n boek in ieder geval niet bij je.
Ze waren dus op het Pianista trail. De vraag is alleen: wat gebeurde er daarna dat ze zo verschrikkelijk verdwaalden? Zou er iets gebeurd zijn waardoor ze niet meer terug konden/durfden te keren?
Het is serieus en vrij aanneembaar als je erover nadenkt. Kennelijk heb jij nog nooit naar Peter R de Vries gekeken, misschien heb je die niet in Colombia.quote:
Bron?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:43 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Enne.. die vrouw De Kam waar jij het steeds over hebt schijnt dus juist later op haar getuigenis terug gekomen te zijn.
Kennelijk?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:46 schreef Jezus9 het volgende:
Het is serieus en vrij aanneembaar als je erover nadenkt. Kennelijk heb jij nog nooit naar Peter R de Vries gekeken, misschien heb je die niet in Colombia.
Rondgezworven zelfs. Dat strookt volgens mij juist niet met een misdaad.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien is dat nu versterkt omdat ze nog enige dagen geleefd schijnen te hebben en dat ze niemand zijn tegengekomen...? Terwijl er toch dagelijks gidsen lopen in dat gebied.
Dromen erover? Nee. En ook liever niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:46 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Het is serieus en vrij aanneembaar als je erover nadenkt. Kennelijk heb jij nog nooit naar Peter R de Vries gekeken, misschien heb je die niet in Colombia.
Maar even serieus: heeft één van jullie nog over de zaak gedroomd of voelen jullie er wat specifieks intuïtief bij?
En schets mij eens scenario waarom je dat op dit moment nog achter zou houden?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:53 schreef Tourniquet het volgende:
De foto's, of beschrijving daarvan, kan ook worden achtergehouden omdat het daderkennis kan bevatten mocht er toch een misdrijf zijn gepleegd.
Jij droomt hier echt vaak over of niet?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:55 schreef Jezus9 het volgende:
Over die spookhuizen: best bizar, wist niet dat het daar was. Maar ik had ook een droom dat ze (of delen van ze) in een groot donker gat gegooid werd, soort zolderachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |