Welpjequote:Op donderdag 26 juni 2014 17:52 schreef chroestjov het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Meeuwen voerenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:55 schreef BlueJeans het volgende:
Nee, want ze eten mijn koude patatjes op als ik op het strand benHeuuheuhuee
heb ik ook gedaan mooi beroep hoor nicequote:Op donderdag 26 juni 2014 17:58 schreef BlueJeans het volgende:
En ik heb een baantje HEUUJ als -jawel- afwasser.Woensdag beginnen
Niks mis mee zolang ze niet over je heen schijten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:17 schreef BozeHaas het volgende:
Meeuwen zijn echt kutbeesten, duiven ook
Arme beestjes.quote:
Vliegende ratten zijn hetquote:
Ratten zijn ook cool. Zomaar beesten doodschieten is echt belachelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vliegende ratten zijn het
buurman van mijn vader is zo'n duivenmelker
als een echte tokkie met een luchtbuks die beestjes uit de lucht schieten
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:58 schreef BlueJeans het volgende:
En ik heb een baantje HEUUJ als -jawel- afwasser.Woensdag beginnen
Uit de lucht schieten = doodschieten?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ratten zijn ook cool. Zomaar beesten doodschieten is echt belachelijk.
Nou ja, lijkt me niet dat ze daarna nog veel kunnen, wel?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Uit de lucht schieten = doodschieten?
ze zijn wel fresh , maar ik zou ze zelf niet dragenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:21 schreef deadprez het volgende:
heb nieuwe schoenen, inb4 haat
[ afbeelding ]
Dat kan, vind ze zelf wel cool. En redelijk betaalbaar, 65 euro.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ze zijn wel fresh , maar ik zou ze zelf niet dragen
Jawel is grappigquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me niet dat ze daarna nog veel kunnen, wel?En ook al zijn ze niet dood, blijft onzin om ze uit de lucht te schieten.
Maar daar kunnen die beesten ook niks aan doen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jawel is grappig
en ze poepen letterlijk de hele buurt onder
we hebben die gozer wel eens gezegd dat ie zijn duiven maar lekker ergens anders moet gaan melken maar dat wou hij niet
Dat valt inderdaad meequote:Op donderdag 26 juni 2014 18:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan, vind ze zelf wel cool. En redelijk betaalbaar, 65 euro.
is de natuurquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar daar kunnen die beesten ook niks aan doen.
Heb normaal echte high tops, maar wilde wel eens wat anders.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:25 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad mee. Ze zien er ook wel goed uit.
Ik hou alleen niet van die hoge schoenen. Gewoon lowcut
We gaan het hier niet over eens worden denk ik.quote:
Denk ik ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
We gaan het hier niet over eens worden denk ik.
Heb je ook dunks? Ik ben vandaag trouwens naar de kapper geweest. Ik dacht doe eens lekker gek. 1kant opgeschoren andere niet. Nu ben ik best verdrietigquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb normaal echte high tops, maar wilde wel eens wat anders.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:27 schreef anti-loper het volgende:
Ik dacht doe eens lekker gek. 1kant opgeschoren andere niet. Nu ben ik best verdrietig
ahahahah in mijn hoofd stond het best vet , maar irl niet zo echt.quote:
Weet niet precies wat dat zijn, ziet er voor mij gewoon uit als normale high tops als ik het google. Wat is het verschil?quote:
quote:Ik dacht doe eens lekker gek. 1kant opgeschoren andere niet. Nu ben ik best verdrietig
quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Heb je ook dunks? Ik ben vandaag trouwens naar de kapper geweest. Ik dacht doe eens lekker gek. 1kant opgeschoren andere niet. Nu ben ik best verdrietig
Geen. High top schoenen van nike worden meestal dunks genoemdquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet niet precies wat dat zijn, ziet er voor mij gewoon uit als normale high tops als ik het google. Wat is het verschil?
[..]![]()
Oh zo. Ook weleens een paar van gehad ja, maar vorige waren van adidas.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Geen. High top schoenen van nike worden meestal dunks genoemd
scheer gewoon je hele kop kaal andersquote:
Waarom gaan ze altijd half huilen? Zodat de tegenstander meer gezeik krijgt of gewoon omdat het flikkers zijn?quote:
Kom kom, het is maar haar.quote:
Dat is de scheidsrechter he oetlul.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom gaan ze altijd half huilen? Zodat de tegenstander meer gezeik krijgt of gewoon omdat het flikkers zijn?
Om jou te irriterenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom gaan ze altijd half huilen? Zodat de tegenstander meer gezeik krijgt of gewoon omdat het flikkers zijn?
Oh weet ik veel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is de scheidsrechter he oetlul.Hij is gewoon boos dat zijn aanval verneukt is.
Hij loopt toch tegen de referee aanquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Behalve Sergio Ramos. Rrrrrauw.quote:
Wel waar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:33 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Als het wilde ratten zijn niet.
Ja zie nu dat ie een ander pakje draagt dan de rest.quote:
Jajajajaj!!! Nee klopt, zijn een stel huilebalken allemaal. Zeker waa.r.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:35 schreef deadprez het volgende:
Maar was meer in het algemeen bedoeld.
Had je al gepostquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:36 schreef Dimens het volgende:
ik had laatst meeuwenpoep op mn zadel nadat ik 5 uur had gewerkt (bij de mac) dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Lijken een klein beetje op de schoenen die ik hier gister postte:quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:21 schreef deadprez het volgende:
heb nieuwe schoenen, inb4 haat
[ afbeelding ]
Ja no shit.quote:
Ja klopt, alleen dan half cabs. Vind dat zelf mooier dan die helemaal lage schoenen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Lijken een klein beetje op de schoenen die ik hier gister postte:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:52 schreef chroestjov het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Dimens zal die vast ook al wel eerder gepost hebben, die shit is al vrij oud.quote:
oke manquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dimens zal die vast ook al wel eerder gepost hebben, die shit is al vrij oud.
Ja wat.quote:
Leuke meet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:37 schreef wietparkiet het volgende:
had laatst een meet waar dimens ook was en toen ging hij midden in de nacht toen iedereen wou pitten een film kijken op zijn laptop
Niet het geld van je uitkering gebruiken voor luxe producten zoals sigaretten en (dure) schoenenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:38 schreef anti-loper het volgende:
Ik wil ook nieuwe schoenen , maar aint got no money
oke wat.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
Ik had pas een meet waar Johannes vermeer zijn hoofd op mijn schouder legde
ik had paar weken terug een meet waar snowbells zich helemaal klemgezopen had. nog nooit zo'n leuke tijd met snow gehadquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuke meet.
Ik had pas een meet waar Johannes vermeer zijn hoofd op mijn schouder legde
Ik heb wel een nieuwe (rozequote:Op donderdag 26 juni 2014 18:39 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Niet het geld van je uitkering gebruiken voor luxe producten zoals sigaretten en (dure) schoenen
Ah oke, ja ik snap hem.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij vond dat er teveel aandacht naar mij uitging
Meeting bij anti-loper thuis!quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuwe (roze) shisha gekocht
zie je er nu uit als een altoquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Heb je ook dunks? Ik ben vandaag trouwens naar de kapper geweest. Ik dacht doe eens lekker gek. 1kant opgeschoren andere niet. Nu ben ik best verdrietig
Ik heb ook een oranje en een blauwe en een witte met zilveren arabische tekens en een gouden en nog een zwarte en nu ook een roze kleinequote:
Ja beetje wel. Van die kinky types. Nu mis ik alleen een lippiercingquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
zie je er nu uit als een alto
Traguspiercing, wat snakebites en je kan door voor emoquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:44 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja beetje wel. Van die kinky types. Nu mis ik alleen een lippiercing
Vergeet septum niet!quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Traguspiercing, wat snakebites en je kan door voor emo
Ik wil een snakebite en een smileyquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Traguspiercing, wat snakebites en je kan door voor emo
Ik keep het realquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:47 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Niemand draagt die shit meer, ga dan voor tunnels of plugs
Best lang geleden alweer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:37 schreef wietparkiet het volgende:
had laatst een meet waar dimens ook was en toen ging hij midden in de nacht toen iedereen wou pitten een film kijken op zijn laptop
Niks mis mee inderdaad.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Septums staan sommige meiden nog wel goed
Correct.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen
stel he
je cijfer wordt bepaald aan de hand van 3 cijfers
cijfer 1 telt voor 20% mee
cijfer 2 telt voor 30% mee
cijfer 3 telt voor 50% mee
cijfer 1 heb ik een 5,9
cijfer 3 heb ik een 6,9
dan hoef je maar een 2,9 te scoren op cijfer 2 toch om gemiddeld op een 5,5 uit te komen??
hoe is het afgelopen met je schoolchick?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen
stel he
je cijfer wordt bepaald aan de hand van 3 cijfers
cijfer 1 telt voor 20% mee
cijfer 2 telt voor 30% mee
cijfer 3 telt voor 50% mee
cijfer 1 heb ik een 5,9
cijfer 3 heb ik een 6,9
dan hoef je maar een 2,9 te scoren op cijfer 2 toch om gemiddeld op een 5,5 uit te komen??
Niet meer tegengekomenquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hoe is het afgelopen met je schoolchick?
Moet je zo lang wachtenquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niet meer tegengekomen!
Ik kom haar waarschijnlijk wel weer tegen bij de tentamens van het eerste blok...
Dan moet je haar wel aanspreken hè, als je haar nog een keer ziet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind niet erg zolang ik haar in ieder geval nog één keer zie.
Waarschijnlijk durf je haar dan ook niet aan te spreken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind niet erg zolang ik haar in ieder geval nog één keer zie.
Goed topic wel, herkenbaar ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Dima je weet het he, als ze jou aanstaart:
KLB / Meisjes die je pik stiekem willen
pics van je shishaquote:
wheheh, bazending welquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:18 schreef anti-loper het volgende:
[ afbeelding ]
Dit met 2 slangen en de vaas is ook lichtroze ipv donker
chick magnetquote:
ahah roze ben je gay ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:18 schreef anti-loper het volgende:
[ afbeelding ]
Dit met 2 slangen en de vaas is ook lichtroze ipv donker
chimis diggen die ding jatokquote:
ja daar weet jij alles van eh ahahahquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Als je een grafkop hebt heb je er nog steeds niks aan hoor.
XD
Je hebt vast wel andere talenten?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Als je een grafkop hebt heb je er nog steeds niks aan hoor.
XD
Nee, niet echt eigenlijk. Maar ja, mongolen moeten er ook zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt vast wel andere talenten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Normaal doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
latersquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
ik ga er vandoor matties.
shisha testen
houdoequote:Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
shisha testen
Later.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
shisha testen
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
shisha testen
quote:
altijd die shit over zijn tanden hè.quote:
Ja lekker makkelijk. Ze gaan hard 1e ronde.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd die shit over zijn tanden hè.
nicequote:
ewaquote:
zwakzinnig kkdebieltje dat ie isquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:06 schreef BozeHaas het volgende:
haha die dopfles is dom hij denkt echt dat ik 1.55 ben
nee fuck schoolquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
he zoon
heb je je huiswerk al gemaakt
kkr user jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:06 schreef BozeHaas het volgende:
haha die dopfles is dom hij denkt echt dat ik 1.55 ben
wtfquote:
oh ja die shitquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Steen kkr grappig als Jury. Helemaal uit zijn naad
indd! Hji kwam met best leuke dingen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja die shitdie tokkie doet het beter dan ik verwacht had
je maquote:
Klinkt fantastisch.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beneath the Harvest Sky (2013) - IMDb
Stond iets met potato dus moet wel goed zijn.
oh daar komt dat gifje vandaanquote:
Ja man. Ben bezig m'n haar te laten groeien dan kan ik mooi headbangen enzo1!!1 xdxdquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
volgende week samen stampen op hobnob toch
gewoon jonko klappen bij de hippies onder de boom bij de uitgang daarquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ja man. Ben bezig m'n haar te laten groeien dan kan ik mooi headbangen enzo1!!1 xdxd
Drugsquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gewoon jonko klappen bij de hippies onder de boom bij de uitgang daar
Ach ja, de rijken hebben een leuk feestje, dat mag best wat kosten jatoch?quote:
mooiquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Vanaf zaterdag ben ik trouwens waarschijnlijk tot begin augustus niet op FOK! te vinden. gr
waarom niet?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Vanaf zaterdag ben ik trouwens waarschijnlijk tot begin augustus niet op FOK! te vinden. gr
Jammer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Oh oké. Lame.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Vakantie en nog wat andere persoonlijke shit.
weet ik nietquote:
lobiquote:
niks mis met bietje bromancequote:
dus ik kan je niet meer bespiedenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hee was vanavond mijn laatste keer UB denk ik
Welke UB?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hee was vanavond mijn laatste keer UB denk ik
Doei.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga naar me maten, bieries klappen en stadjuhhh
Aight, veel plezier.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga naar me maten, bieries klappen en stadjuhhh
Kan je wel opscheppen dat je 20 biertjes gedronken hebt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb bier gekocht van 0,25L per flesje
whehequote:Op donderdag 26 juni 2014 23:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je wel opscheppen dat je 20 biertjes gedronken hebt.
gekke tydequote:Op donderdag 26 juni 2014 23:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb al twee halve liters water op.
Ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus daar komt die 10 bier iedere avond bij jou vandaan
Ik had eens gelezen dat vocht en zo super belangrijk is, dus ik dacht, ik drink wel redelijk wat koffie maar dat zal wel niet mee tellen. Dus ik toen heb ik een tijdje boven op m'n koffie rantsoen stug 2 liter water op een dag gedronken. Ik heb toen in een maand meer gepist dan de 20 jaar daarvoor.quote:
Ik heb nu echt geen flauw idee meer waar wanneer door al die fakemeets van jullie. Als er een meet is kom ik, daar houdt ik het maar even bijquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:33 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Gaan jullie twee nou nog naar de/een meet eigenlijk?
Ik bedoelde eigenlijk deadprez en voederbietel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb nu echt geen flauw idee meer waar wanneer door al die fakemeets van jullie. Als er een meet is kom ik, daar houdt ik het maar even bij
Ik zie dp iedere vrijdag in de moskee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:34 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk deadprez en voederbietel.
Quickstep of rumba?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:35 schreef madeliefff het volgende:
Ik vind bier niet zo een leuk onderwerp jongens..ik heb wel nog Tsjechisch bier in huis
Aangezien je er nooit serieus op ingaat neem ik aan dat jij ook niet van plan bent om naar een meet te komen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zie dp iedere vrijdag in de moskee.
Ik wil best meeten. Maar dan ergens in een park of op een festival.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Aangezien je er nooit serieus op ingaat neem ik aan dat jij ook niet van plan bent om naar een meet te komen?
Je had het toch over de dansschool? Ik ben een trotse bezitter van brons en zilver in quickstep, rumba, cha-cha en jive.quote:
morgen shisha roken met broeder abdel na het vrijdaggebed?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zie dp iedere vrijdag in de moskee.
toe maar. ik doe salsaquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je had het toch over de dansschool? Ik ben een trotse bezitter van brons en zilver in quickstep, rumba, cha-cha en jive.
Alles behalve een club toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wil best meeten. Maar dan ergens in een park of op een festival.
Ik weet dat dit een gimmick is maar toch ga ik jullie hier minder aardig door vindenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
morgen shisha roken met broeder abdel na het vrijdaggebed?
Anders weet ik het wel weer, sta ik daaro m'n strakke dancemoves te showen en zijn er allemaal wijven die stiekem the D willen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Alles behalve een club toch?
nou daarmee begint het allemaalquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan maar hou wel erg van salsa saus.
Hehe, ik ga zo ook club trouwens jongensquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Anders weet ik het wel weer, sta ik daaro m'n strakke dancemoves te showen en zijn er allemaal wijven die stiekem the D willen.
Eh, broeder, morgen begint de ramadan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
morgen shisha roken met broeder abdel na het vrijdaggebed?
Jammer dat je mijn geloofsovertuigingen als een gimmick ziet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een gimmick is maar toch ga ik jullie hier minder aardig door vinden
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, broeder, morgen begint de ramadan.
zaterdag a kafirquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, broeder, morgen begint de ramadan.
wat is dit. Ben jw bekeerd?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn geloofsovertuigingen als een gimmick ziet.
lol wishful thinking zekerquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stelde me bij jou altijd een klein meisje voor.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
We zijn allemaal kinderen van Allah.
Maar kijk maar in LIF dan weet je wat je voor moet stellen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zie niet zo heel goed wat hier de wish exact is.
geen sprookjesboeken meer lezen hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
We zijn allemaal kinderen van Allah.
Inderdaad, neuken?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar kijk maar in LIF dan weet je wat je voor moet stellen.
Sprookjes zijn het woord van de Iblis.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen sprookjesboeken meer lezen hoor
Oh je staat nog echt in LIF ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Aandachtshoer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in het echt is het 10x leuker, ben er heel blij mee (broekje en schoenen zijn nieuw), kan ik mooi zaterdag aan naar bbq.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh je staat nog echt in LIF ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |