Niks mis mee inderdaad.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Septums staan sommige meiden nog wel goed
Correct.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen
stel he
je cijfer wordt bepaald aan de hand van 3 cijfers
cijfer 1 telt voor 20% mee
cijfer 2 telt voor 30% mee
cijfer 3 telt voor 50% mee
cijfer 1 heb ik een 5,9
cijfer 3 heb ik een 6,9
dan hoef je maar een 2,9 te scoren op cijfer 2 toch om gemiddeld op een 5,5 uit te komen??
hoe is het afgelopen met je schoolchick?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen
stel he
je cijfer wordt bepaald aan de hand van 3 cijfers
cijfer 1 telt voor 20% mee
cijfer 2 telt voor 30% mee
cijfer 3 telt voor 50% mee
cijfer 1 heb ik een 5,9
cijfer 3 heb ik een 6,9
dan hoef je maar een 2,9 te scoren op cijfer 2 toch om gemiddeld op een 5,5 uit te komen??
Niet meer tegengekomenquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hoe is het afgelopen met je schoolchick?
Moet je zo lang wachtenquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niet meer tegengekomen!
Ik kom haar waarschijnlijk wel weer tegen bij de tentamens van het eerste blok...
Dan moet je haar wel aanspreken hè, als je haar nog een keer ziet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind niet erg zolang ik haar in ieder geval nog één keer zie.
Waarschijnlijk durf je haar dan ook niet aan te spreken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind niet erg zolang ik haar in ieder geval nog één keer zie.
Goed topic wel, herkenbaar ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Dima je weet het he, als ze jou aanstaart:
KLB / Meisjes die je pik stiekem willen
pics van je shishaquote:
wheheh, bazending welquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:18 schreef anti-loper het volgende:
[ afbeelding ]
Dit met 2 slangen en de vaas is ook lichtroze ipv donker
chick magnetquote:
ahah roze ben je gay ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:18 schreef anti-loper het volgende:
[ afbeelding ]
Dit met 2 slangen en de vaas is ook lichtroze ipv donker
chimis diggen die ding jatokquote:
ja daar weet jij alles van eh ahahahquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Als je een grafkop hebt heb je er nog steeds niks aan hoor.
XD
Je hebt vast wel andere talenten?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Als je een grafkop hebt heb je er nog steeds niks aan hoor.
XD
Nee, niet echt eigenlijk. Maar ja, mongolen moeten er ook zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt vast wel andere talenten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Normaal doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
latersquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
ik ga er vandoor matties.
shisha testen
houdoequote:Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
shisha testen
Later.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
shisha testen
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
shisha testen
quote:
altijd die shit over zijn tanden hè.quote:
Ja lekker makkelijk. Ze gaan hard 1e ronde.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd die shit over zijn tanden hè.
nicequote:
ewaquote:
zwakzinnig kkdebieltje dat ie isquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:06 schreef BozeHaas het volgende:
haha die dopfles is dom hij denkt echt dat ik 1.55 ben
nee fuck schoolquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
he zoon
heb je je huiswerk al gemaakt
kkr user jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:06 schreef BozeHaas het volgende:
haha die dopfles is dom hij denkt echt dat ik 1.55 ben
wtfquote:
oh ja die shitquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Steen kkr grappig als Jury. Helemaal uit zijn naad
indd! Hji kwam met best leuke dingen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja die shitdie tokkie doet het beter dan ik verwacht had
je maquote:
Klinkt fantastisch.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beneath the Harvest Sky (2013) - IMDb
Stond iets met potato dus moet wel goed zijn.
oh daar komt dat gifje vandaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |