chimis diggen die ding jatokquote:
ja daar weet jij alles van eh ahahahquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Als je een grafkop hebt heb je er nog steeds niks aan hoor.
XD
Je hebt vast wel andere talenten?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Als je een grafkop hebt heb je er nog steeds niks aan hoor.
XD
Nee, niet echt eigenlijk. Maar ja, mongolen moeten er ook zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt vast wel andere talenten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Normaal doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
latersquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
ik ga er vandoor matties.
shisha testen
houdoequote:Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
shisha testen
Later.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
shisha testen
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
shisha testen