SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 27-06-2014 15:38:53 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb er veel getest en volgens de medewerker paste deze het best bij mij.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Net als in de 3000 andere loopschoenen die je had kunnen kopen...![]()
Dat klinkt al beter. Waar heb je ze gekocht?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik heb er veel getest en volgens de medewerker paste deze het best bij mij.F means you're fucked![]()
Nou, dat is toch prima dan? Hoe zouden wij er hier vanachter de computer meer over moeten kunnen zeggen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik heb er veel getest en volgens de medewerker paste deze het best bij mij.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Goed antwoord. Dan kom je hier wel door de ballotagequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik heb er veel getest en volgens de medewerker paste deze het best bij mij.
Loopze! Komt vast goed met die schoenen.![]()
Pluimgraaf.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter. Waar heb je ze gekocht?Ja misschien hebben jullie er bijzondere ervaringen mee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou, dat is toch prima dan? Hoe zouden wij er hier vanachter de computer meer over moeten kunnen zeggen?
Ja dankje!quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Goed antwoord. Dan kom je hier wel door de ballotage
Loopze! Komt vast goed met die schoenen.![]()
Hoho dames, niet zo snel. Op basis waarvan bepaalde de medewerker dat ze goed zijn voor je?F means you're fucked![]()
zucht, en weer ga ik door t slotje heen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Thanks allenErg blij dat het zo snel gaat
Hopelijk wordt het ook iets, want ik heb het hier erg naar m'n zin.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hats
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat wil ik idd ook wel eens weten. Stond de kleur je goed?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:56 schreef YUR het volgende:
Hoho dames, niet zo snel. Op basis waarvan bepaalde de medewerker dat ze goed zijn voor je?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat wil ik idd ook wel eens weten. Stond de kleur je goed?Eigenlijk hebben we alleen hem gepast en gekeken of hij goed zat. Daarna gekeken hoevaak ik ermee wou lopen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:56 schreef YUR het volgende:
Hoho dames, niet zo snel. Op basis waarvan bepaalde de medewerker dat ze goed zijn voor je?![]()
gelukkigqquote:quote:[..]
Eigenlijk hebben we alleen hem gepast en gekeken of hij goed zat. Daarna gekeken hoevaak ik ermee wou lopen.oei
heb je er ook op gelopen?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ja!quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
gelukkigq
[..]oei
heb je er ook op gelopen?![]()
![]()
Als ze goed zitten en passen zal het wel goed zijnquote:
Loop zelf al een tijd op de cumulus 14 goede demping en ik loop er lekker op. Maar hiervoor op saucony gelopen en die liepen ook heerlijk alleen hadden ze de opvolger niet in mijn maat en deze cumulus wel.
@hatseflats congrats!!Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Vandaag ein-de-lijk hardloopschoenen gekocht. Hiervoor op ouwe gympen gelopen, en ik was het blaren prikken toch wel zat. Meneer van RW laten werken voor z'n geld, en thuisgekomen met Saucony Omni 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die moest ik gewoon testen. Had geen loop gepland, maar ik voelde me een beetje als een klein kind met een nieuw stuk speelgoed. Mijn standaardrondje gedaan en ik merkte echt al vanaf een metertje of 20 dat ik domweg sneller kon lopen zonder extra moeite. Loopt lekkerder en rustiger. Rondje uitgelopen, en..
Bekertjesregen!Ik heb elk bekertje verbeterd, en verder echt heerlijk gelopen
. Ik heb er echt spijt van dat ik niet eerder fatsoenlijke schoenen heb gekocht. Wat een verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Nieuwe schoenen zijn altijd zo lekker bouncy vergeleken met je platgelopen oude paar schoenen.
Zelf ook maar eens kijken of ik nog eens wat schoenen kan vinden in de aanbieding. Profiel begint stiekem toch wel wat te slijten.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Rondje winkels gedaan.
Setje andere lenzen voor mijn sportbril gekocht, om straks ook te shinen op het strand.
En een nieuwe gel gekocht, powergel hydro, de drinkbare versie van powergel, die ik te zoet en plakkerig vindt.
Benieuwd hoe deze hydro variant bevalt, want het schijnt een van de betere te zijn, omdat het meedere carbs bronnen bevat.
Heb deze gehaald bij Greg van Hest, en Greg stond zelf in de winkel. Gezellig even staan praten over hardlopen, trailen en marathons. Sympathieke gast
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nog altijd houder van het Nederlands record op de HM!quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:01 schreef Guard het volgende:
Heb deze gehaald bij Greg van Hest, en Greg stond zelf in de winkel. Gezellig even staan praten over hardlopen, trailen en marathons. Sympathieke gast![]()
In de Runnersworld van deze maand (juli) staat artikel over voeding. Nogal vreemd verhaal naar mijn mening. Ik ben "fan" van De Planteneter, ik had m getipt over dit artikel, hij heeft er nu een blog over geschreven.
http://deplanteneter.nl/2014/06/193537-leugens-over-koolhydraten
Zoals ik wel eens eerder heb geschreven, eet ik steeds meer plantaardig en heb hier ook met hardlopen veel baat bij![]()
![]()
Ach ja. Zo veel verschillende meningen en overtuigingen over wat nou wel of niet goed voor je is. Gewoon een beetje common sense gebruiken en niets buitensporig doenF means you're fucked![]()
Over meningen gesproken... De 5km kan ik nu zonder al te veel problemen lopen, waarbij ik erg veel baat heb gehad bij het 14 weekse trainingsschema van www.start-to-run.com (de Engelstalige pagina, heeft veel meer schema´s dan de NL versie). Dus, ook maar eens de 5-10km in 14 weken versie gedownload en ik vind het er erg interessant uitzien maar hoor ook graag jullie meningen! De PDF is hier te vinden: http://www.start-to-run.c(...)2-miles-14-weeks.pdf
Vandaag begonnen met de eerste training, nu is het meer letten op hartslag, dus vandaag geprobeerd in zone 3 te blijven. Net niet helemaal gelukt, maar wat ging het makkelijk, had nog meer dan genoeg over maar besloot me netjes aan mijn schema te houden en zelfs niet het laatste rondje te "sprinten"Groot voordeel is natuurlijk dat het nu minder op de GPS aankomt, want die trok het toch weer niet, waardoor de rondetijden in Endomondo weer niet kloppen. In Garmin vergeten op mijn horloge de automatische 1km rondetijden op te geven, maar dat mag de pret niet drukken. Ik dacht dat ik rond de 7 min/km zou moeten lopen om in zone 3 te blijven en dat klopte aardig. Maar damn, wat is dat langzaam
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Dat moet hier met plaatjes onderbouwd worden hequote:Op donderdag 26 juni 2014 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Net wat nieuw hardloopspul gekocht. 2 broeken, 1 shirtje en nieuwe sokken.
F means you're fucked![]()
Ja dat zouden meer mensen moeten doen, dan zou de gezond van de gemiddele Nederlander er stukken op vooruit gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:46 schreef YUR het volgende:
Ach ja. Zo veel verschillende meningen en overtuigingen over wat nou wel of niet goed voor je is. Gewoon een beetje common sense gebruiken en niets buitensporig doen![]()
Dat klopt!quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:22 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ja dat zouden meer mensen moeten doen, dan zou de gezond van de gemiddele Nederlander er stukken op vooruit gaan.F means you're fucked![]()
Mijn common sense zegt dat zowel puur plantaardig als koolhydraatloos waarschijnlijk niet de voedselwaarheid is. Een mens heeft hoektanden en de spijsvertering om vlees te kunnen eten. Ik denk niet dat er vroeger overal een dusdanig grote verscheidenheid aan groenvoer groeide om alle benodigde voedingsstoffen binnen te kunnen krijgen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:46 schreef YUR het volgende:
Ach ja. Zo veel verschillende meningen en overtuigingen over wat nou wel of niet goed voor je is. Gewoon een beetje common sense gebruiken en niets buitensporig doen
Neemt niet weg dat ik wel graag af zou willen van het laatste vet dat ik nog heb, uiteraard rond de middel.![]()
Spijsvertering van de mens is op plantaardig voedsel afgestemd. Met die hoektanden ga je ook geen kadaver in stukken scheurenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mijn common sense zegt dat zowel puur plantaardig als koolhydraatloos waarschijnlijk niet de voedselwaarheid is. Een mens heeft hoektanden en de spijsvertering om vlees te kunnen eten. Ik denk niet dat er vroeger overal een dusdanig grote verscheidenheid aan groenvoer groeide om alle benodigde voedingsstoffen binnen te kunnen krijgen.
Neemt niet weg dat ik wel graag af zou willen van het laatste vet dat ik nog heb, uiteraard rond de middel.Naar mijn mening is de mens een planteneter.
![]()
Tja speer en pijl + boog zijn ook niet uitgevonden om op veldsla te jagen.
Iedereen moet het zelf maar lekker weten, ik ben het eens met YUR, moderation is key.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Waarschijnlijk heb je gelijk dat de mens van nature een planteneter is. Toch wil ik niet op een religieuze manier een levenswijze aanhangen. Het is zoals YUR terecht opmerkte een kwestie van balans, geen overdaad. Afgezien van wat het beste voor ons is is de vleesindustrie wel een probleem voor met name dierwelzijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:33 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Spijsvertering van de mens is op plantaardig voedsel afgestemd. Met die hoektanden ga je ook geen kadaver in stukken scheurenNaar mijn mening is de mens een planteneter.
![]()
En hier dacht ik: wat heeft pijll hiermee te makenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:50 schreef Guard het volgende:
Tja speer en pijl + boog zijn ook niet uitgevonden om op veldsla te jagen.
Iedereen moet het zelf maar lekker weten, ik ben het eens met YUR, moderation is key.
Heel even maarSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik doe sowieso geen patat én geen bier meer, dus ik ga ook voor optie hardlopen
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:37 schreef YUR het volgende:
Ik doe sowieso geen patat én geen bier meer, dus ik ga ook voor optie hardlopen
Geen patat, ok, dat lust ik toch niet graag. Maar geen bier..![]()
De galsteenaanvallen die ik heb gehad, hebben 2 gemene delers: vet voedsel en alcoholquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Geen patat, ok, dat lust ik toch niet graag. Maar geen bier..
Vandaar
Ah, dat verklaart iddquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:54 schreef YUR het volgende:
[..]
De galsteenaanvallen die ik heb gehad, hebben 2 gemene delers: vet voedsel en alcohol
Vandaar![]()
![]()
Weer een rondje gedaan.Viel me best mee! Ik dacht dat er nog een blokje van 2 en 3 minuten aan zou komen en toen ineens was 'renate' op mn mp3 meter uitgepraat. En ik uitgelopen!
![]()
Ach het kan gek lopen.![]()
Net mezelf ook maar aangemeld op Smashrun.Ben benieuwd!
![]()
Smashrun is best geinigquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:00 schreef Satijn het volgende:
Weer een rondje gedaan.Viel me best mee! Ik dacht dat er nog een blokje van 2 en 3 minuten aan zou komen en toen ineens was 'renate' op mn mp3 meter uitgepraat. En ik uitgelopen!
![]()
Ach het kan gek lopen.![]()
Net mezelf ook maar aangemeld op Smashrun.Ben benieuwd!
Ik heb zin om weer te lopen
Nou ja, dat ik dus niet op veldsla jaag. Wat Guard dus zegt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En hier dacht ik: wat heeft pijll hiermee te maken
Heel even maar
Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat je eet. De mens leeft tegenwoordig zo veel langer dan vroeger, het kan niet zo zijn dat het gemiddelde voedingspatroon erg ongezond is. En onder hardlopers valt het helemaal wel mee, lijkt mij.![]()
Meh, gemengde gevoelens.
Uur voor de wedstrijd nog gegeten waardoor ik na 4 km last kreeg van mn maag en daardoor niet vol kon gaan.
Desondanks 42:00 op 10.4km wat qua snelheid sneller is dan mn pr op de 10km. Echter, het kon zeker een minuut sneller vandaag, ik was niet kapot en liep de tweede helft met de handrem erop.
Al met al een acceptabele generale voor de ekiden![]()
![]()
Bedankt voor de uitleg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:23 schreef pijll het volgende:
[..]
Nou ja, dat ik dus niet op veldsla jaag. Wat Guard dus zegt.
Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat je eet. De mens leeft tegenwoordig zo veel langer dan vroeger, het kan niet zo zijn dat het gemiddelde voedingspatroon erg ongezond is. En onder hardlopers valt het helemaal wel mee, lijkt mij.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:34 schreef spiritusbus het volgende:
Al met al een acceptabele generale voor de ekiden![]()
Lieve mensen, de hardloopkalender brengt me niet het gewenste resultaat.
Ik zoek:
• Een loop van tussen de 25 en 30 kilometer in het weekend van 19/20 juli (vergelijkbaar met de Asselronde in Apeldoorn)
• Een halve marathon (of een beetje vergelijkbaar) in het weekend van 23/24 augustus
• Een halve marathon (of een beetje vergelijkbaar) in het weekend van 13/14 september
Het hóeven geen weg-evenementen te zijn.
Wie weet er wat leuks?F means you're fucked![]()
Na lange afwezigheid ook maar een post hier. Destijds enigszins afgehaakt vanwege achillespeesblessure, en wellicht iets te lang gewacht met weer opnieuw beginnen (vakantie, werk, ugh.. excuses...).
Anyway! Vol goeie moed weer aan de wandel de afgelopen weken, en inmiddels weer bij les 22 van Evy aanbeland. Word alleen wel een beetje gek van dat Vlaamse gewauwel in m'n oor, maar moet nog een paar lessen volhouden. Komt goed dus!
Mijn vraag hier is, zijn er mensen die hardlopen combineren met (thuis)fitness of krachttraining in het algemeen. Zo ja, hoe kun je dit het beste combineren qua activiteitendagen en rustdagen. Zowel het lopen als de krachttraining op dezelfde dag en dan een dag rust? Of juist cardio en kracht gescheiden houden. Ik loop momenteel 2 dagen per week, woensdag & zaterdag. Dat is alsnog wel weinig, maar ik wil graag een goede planning maken waarin ik beide activiteiten goed kan verwerken.
Heeft iemand hier tips voor hoe je dit het beste kan verdelen/indelen op een verantwoorde manier?Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Op 14 september is wel de BtB, maar die is 16,1km… /uselessquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:12 schreef YUR het volgende:
Ik zoek:
• Een loop van tussen de 25 en 30 kilometer in het weekend van 19/20 juli (vergelijkbaar met de Asselronde in Apeldoorn)
• Een halve marathon (of een beetje vergelijkbaar) in het weekend van 23/24 augustus
• Een halve marathon (of een beetje vergelijkbaar) in het weekend van 13/14 september
Wie weet er wat leuks?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Na een paar weken van kwakkelen en niet naar m'n zin lopen vanavond eindelijk weer eens héééérlijk gehobbeld samen met WolveEcht, wat een genot kan zo lekker rustig hobbelen door de natuur toch zijn
http://www.endomondo.com/workouts/363577713/881511Ja doei.![]()
19/7 Midzomeravondmarathon in Diever (Drenthe) 30 km.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:12 schreef YUR het volgende:
Ik zoek:
Wie weet er wat leuks?![]()
Niks uselessquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Op 14 september is wel de BtB, maar die is 16,1km… /useless
Er werd hier geopperd om daar eventueel twee afstanden te gaan lopen...quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Op 14 september is wel de BtB, maar die is 16,1km… /uselessF means you're fucked![]()
Da's best ver weg...en ik werd er zojuist ook fijn aan herinnerd dat ik vrijdagavond 18/7 's avonds nog de Beachrun doe. Althans, ik ben er voor ingeschrevenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
19/7 Midzomeravondmarathon in Diever (Drenthe) 30 km.F means you're fucked![]()
/briljant ideequote:Op donderdag 26 juni 2014 21:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Er werd hier geopperd om daar eventueel twee afstanden te gaan lopen...![]()
![]()
Kan makkelijk. Tenminste, jij haalt dat makkelijk. En het scheelt dat ze daar starten met de 10EM, dus het ergste heb je dan al gehadquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Er werd hier geopperd om daar eventueel twee afstanden te gaan lopen...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het begint pas om 17:00.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's best ver weg...en ik werd er zojuist ook fijn aan herinnerd dat ik vrijdagavond 18/7 's avonds nog de Beachrun doe. Althans, ik ben er voor ingeschreven![]()
Tamelijkquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Welkom terug!quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:16 schreef Blistering het volgende:
Na lange afwezigheid ook maar een post hier. Destijds enigszins afgehaakt vanwege achillespeesblessure, en wellicht iets te lang gewacht met weer opnieuw beginnen (vakantie, werk, ugh.. excuses...).
Anyway! Vol goeie moed weer aan de wandel de afgelopen weken, en inmiddels weer bij les 22 van Evy aanbeland. Word alleen wel een beetje gek van dat Vlaamse gewauwel in m'n oor, maar moet nog een paar lessen volhouden. Komt goed dus!
Ja doei.![]()
Best te doen inderdaad, zit op zich niet zo heel veel tijd tussen de 10 EM en de 6 EM, wordt wel een beetje duur...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
![]()
1 [b]2 juli - [url=http://www.midzomeravondloop.nl] Midzomeravondloop (Bleiswijk)[/url][/b][*] Spiritusbus - 15 km
Yuki, kan deze erbij in de OP?
Het kan zijn dat ik 5 ipv 15 ga lopen, maar dat zie ik dan wel.
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2014 21:39:46 ]![]()
31 euro ja...da's wel weer jammerquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:31 schreef Guard het volgende:
Best te doen inderdaad, zit op zich niet zo heel veel tijd tussen de 10 EM en de 6 EM, wordt wel een beetje duur...F means you're fucked![]()
Yur,
Ik heb gefund:
http://www.dutchrunners.n(...)idzomeravondmarathon (rondjes!)
Ik heb heel Dutchrunners afgezocht: het verste wat ik tegenkom dat weekend is 15/16km.
Ik loop dan een HM in Meerssen, verder:
http://www.dutchrunners.n(...)nderloop-13-sep-2014
http://www.dutchrunners.n(...)guide/zeevangsloop-3
14 sept Soerendonk Halve marathon van Cranendonck
Wacht je 1 weekend langer, dan heb je deze: http://n70trailrun.wordpress.com/
[ Bericht 11% gewijzigd door SEMTEX op 26-06-2014 21:54:22 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Je kunt er wel voor kiezen om geen medaille te doen (op één van beide afstanden)?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vond een HM in wederom Diever en een HM in Losser.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb heel Dutchrunners afgezocht: het verste wat ik tegenkom dat weekend is 15/16km.
http://www.dutchrunners.n(...)e-aan-den-wegbosloop
http://www.dutchrunners.n(...)s-guide/losserloop-5![]()
Thanks!quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef SEMTEX het volgende:
Yur,
Ik heb gefund:
http://www.dutchrunners.n(...)idzomeravondmarathon (rondjes!)
Ik loop dan een HM in Meerssen, verder:
http://www.dutchrunners.n(...)nderloop-13-sep-2014
http://www.dutchrunners.n(...)guide/zeevangsloop-3
Wacht je 1 weekend langer, dan heb je deze: http://n70trailrun.wordpress.com/
Die N70 is maar 1 week voor Loch Ness, dus dat wordt m sowieso niet. En ik begreep dat ik iemand heel hard ga aanmoedigen die dag hier in Den Haag
Ik moet maar gaan verhuizenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik vond een HM in wederom Diever en een HM in Losser.
http://www.dutchrunners.n(...)e-aan-den-wegbosloop
http://www.dutchrunners.n(...)s-guide/losserloop-5
Ik heb mezelf vanavond eindelijk echt weer eens de deur uit geschopt na mijn dip van afgelopen weekend. (En er was hier thuis ook nog e.e.a. gaande wat niet mee hielp) Omdat ik zondag gek werd van de muziek op mijn telefoon maar weer eens een lesje van Evy erop gezet en daarmee gelopen. Ging prima, ondank dat de virtual pacer op mijn Garmin op de een of andere manier aan stond op 7:30 min/km stond en je daar dan door alle piepjes toch naar gaat lopen. Maar als ik dan kijk naar mijn afstand incl. rustpauzes denk ik dat er best wel eens een paar minuutjes van mijn PR af kunnen aankomend weekend.
http://www.endomondo.com/workouts/363585165/13622849"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Nice! Loon binnnenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:01 schreef Guard het volgende:
Rondje winkels gedaan.
Setje andere lenzen voor mijn sportbril gekocht, om straks ook te shinen op het strand.
En een nieuwe gel gekocht, powergel hydro, de drinkbare versie van powergel, die ik te zoet en plakkerig vindt.
Benieuwd hoe deze hydro variant bevalt, want het schijnt een van de betere te zijn, omdat het meedere carbs bronnen bevat.
Heb deze gehaald bij Greg van Hest, en Greg stond zelf in de winkel. Gezellig even staan praten over hardlopen, trailen en marathons. Sympathieke gast
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
N70Ik had 'm van gisteren nog duidelijk in de benen zitten. Desondanks gingen de steigerungen heel behoorlijk. Als het zondag goed voelt ga ik weer een rondje N70 doen, het is zo verschrikkelijk (leuk
) om daar te lopen!
![]()
Even een post er tussen...
Aanstaande zaterdag wil ik een LDL lopen met mijn vrouw op de fiets naast me. En ik was naar een leuke route aan het zoeken die goed begaanbaar is met de fiets.
En toen vond ik deze site:
http://www.fietseropuit.nl/routeplanner
Je kan op deze site hele mooie (en erg gemakkelijk) routes maken. Je ziet net als afstandmeten.nl wat het afstand is. Alleen hier volgt hij automatisch de knooppunten.
Je kan hem daarna eventueel als .gpx naar je zelf mailen zodat je die dan weer op je gsm/horloge kan zien en dan kan volgen.![]()
Deze ook nog gevonden 13/14 sept: 14 sept Soerendonk Halve marathon van Cranendonckquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Thanks!
Die N70 is maar 1 week voor Loch Ness, dus dat wordt m sowieso niet. En ik begreep dat ik iemand heel hard ga aanmoedigen die dag hier in Den HaagKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Die is volgens de website van loopgroep Cranendonck een week laterquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Deze ook nog gevonden 13/14 sept: 14 sept Soerendonk Halve marathon van Cranendonck
Thanx die sla ik opquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:56 schreef streamnl het volgende:
Aanstaande zaterdag wil ik een LDL lopen met mijn vrouw op de fiets naast me. En ik was naar een leuke route aan het zoeken die goed begaanbaar is met de fiets.
Je kan op deze site hele mooie (en erg gemakkelijk) routes maken. Je ziet net als afstandmeten.nl wat het afstand is. Alleen hier volgt hij automatisch de knooppunten.
Je kan hem daarna eventueel als .gpx naar je zelf mailen zodat je die dan weer op je gsm/horloge kan zien en dan kan volgen.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Oh ja daar heb ik laats nog de flyer van in mijn handen gehad.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Deze ook nog gevonden 13/14 sept: 14 sept Soerendonk Halve marathon van CranendonckMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De mooie kant van't land. Dichtbij mij, en Almelo.quote:
Ik weet niet of u Almelo kent? Ik zal u een beeld geven:
Als zo ’s morgens vroeg de zon opkomt en de leeuwerik begroet, die hoog in de lucht het landvolk bezingt, dat vrolijk lachend aan het werk slaat, terwijl de ruisende waterval het dal voedt waarin herderinnetjes in hun kleurige klederdrachten de geurigste kruiden zoeken voor het avondmaal, dan ligt twaalfhonderd kilometer verderop de stad Almelo.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Waar me ook iets van bijstaat, dat ik hem zeker niet ging doen omdat het een week voor M-day was.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Die is volgens de website van loopgroep Cranendonck een week laterMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kak, deze dan? (is een trail)quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Die is volgens de website van loopgroep Cranendonck een week later
http://bearsports.nl/nl/s(...)s-company-maastrichtKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hele handige site inderdaad, gebruik ik al jaren voor het plannen van fietstochten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:56 schreef streamnl het volgende:
Je kan hem daarna eventueel als .gpx naar je zelf mailen zodat je die dan weer op je gsm/horloge kan zien en dan kan volgen.
Het zou mooi zijn als ze ook zo'n site hebben voor de wandelknooppunten, dan kom je op veel mooiere plekken dan met de fietsknooppunten.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Al heb ik niet de "gewone" glazen gekocht, dat komt ook nog wel een keer
Thanks voor het zoeken, ik heb wel wat kleine ideetjes opgedaan
Nog een hele belangrijke oproep:
Wie heeft er een voetbal en wil 'm meenemen naar de Ekiden?F means you're fucked![]()
Een heel goed idee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:05 schreef YUR het volgende:
Wie heeft er een voetbal en wil 'm meenemen naar de Ekiden
Als niemand een bal heeft, zal ik kijken of ik bij de sportinstructeurs een bal mag lenen.![]()
http://www.wecycle.nl/subsites/wk2014/commercial.htmlquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:05 schreef YUR het volgende:
Thanks voor het zoeken, ik heb wel wat kleine ideetjes opgedaan
Nog een hele belangrijke oproep:
Wie heeft er een voetbal en wil 'm meenemen naar de Ekiden?
Maar ik kom daar voor mijn rust ja?
Een kinderboerderij in Naarden is wel een vreemde plek om schoenen te kopen.quote:
http://www.degooiseark.nl/pluimgraaf.html![]()
![]()
![]()
Zware poten en nog last van mn knie, nog maar een rustig aan doen...
http://www.endomondo.com/workouts/363606850/11291298![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Een kinderboerderij in Naarden is wel een vreemde plek om schoenen te kopen.
http://www.degooiseark.nl/pluimgraaf.html![]()
![]()
![]()
Ik combineer hetquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:16 schreef Blistering het volgende:
Mijn vraag hier is, zijn er mensen die hardlopen combineren met (thuis)fitness of krachttraining in het algemeen. Zo ja, hoe kun je dit het beste combineren qua activiteitendagen en rustdagen. Zowel het lopen als de krachttraining op dezelfde dag en dan een dag rust? Of juist cardio en kracht gescheiden houden. Ik loop momenteel 2 dagen per week, woensdag & zaterdag. Dat is alsnog wel weinig, maar ik wil graag een goede planning maken waarin ik beide activiteiten goed kan verwerken.
Heeft iemand hier tips voor hoe je dit het beste kan verdelen/indelen op een verantwoorde manier?heb daar niet echt regels voor, meestal voelt je lichaam dat zelf het beste aan
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Top, dankquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik combineer hetheb daar niet echt regels voor, meestal voelt je lichaam dat zelf het beste aan
En MB ook bedankt!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Geen dank!
En ik moet ook echt die KT er bij gaan pakken, wil ik ooit de buik en armen wat strakker krijgen en de laatste 10kg ofzo kwijtraken..Moet het écht maar eens gaan doen
Ja doei.![]()
Niemand?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:00 schreef flipsen het volgende:
Over meningen gesproken... De 5km kan ik nu zonder al te veel problemen lopen, waarbij ik erg veel baat heb gehad bij het 14 weekse trainingsschema van www.start-to-run.com (de Engelstalige pagina, heeft veel meer schema´s dan de NL versie). Dus, ook maar eens de 5-10km in 14 weken versie gedownload en ik vind het er erg interessant uitzien maar hoor ook graag jullie meningen! De PDF is hier te vinden: http://www.start-to-run.c(...)2-miles-14-weeks.pdfIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Loop jij zonder sokkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
Lekker een 12,5km gedaan op een rustig tempo met twee ouwe rotten van de club en daarmee mijn nieuwe slofjes ingelopen. Loopt goed
[ afbeelding ]Of van die vreselijk irritante halve sokjes?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Als je goed kijkt zie je sokken zitten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Loop jij zonder sokkenOf van die vreselijk irritante halve sokjes?
Als het je leuk lijkt door te gaan, doen!quote:Ja doei.![]()
Tsja, uh... zelf niet volgens een schema naar de 10 opgebouwd. Ze zien er verder wel ok uit. Wel lekker afwisselend in elk geval om het spannend te houden.quote:
Verder wel een verstandig idee om het met een schema te doen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Haha tsja, ik heb nogal wat overtollig vel van het kwijtraken van 30kg 2,5 jaar geleden. Moet dat er gewoon of afsporten, of omzetten in spieren. Liefst beidequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef motorbloempje het volgende:
Geen dank!
En ik moet ook echt die KT er bij gaan pakken, wil ik ooit de buik en armen wat strakker krijgen en de laatste 10kg ofzo kwijtraken..Moet het écht maar eens gaan doen
Dus ik ga maar eens aan de slag met wat dumbbells thuis, kijken hoe dat gaat.
Volgens mij zit jij al wel vrij strak in 't velletje!Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Nee hoor! Buik en rug zijn nog een kruising tussen overtollig vel en vet. Armen ook... Zeeeeer onaantrekkelijkmaar we komen er wel!
Ja doei.![]()
Ik heb lekker ge-pre-taperd voor de Ekiden. Vorige week 65km gelopen, deze week nog helemaal niets. Niet omdat ik pijntjes heb of de rust nodig heb. Maar het is in mijn vrije week er gewoon nog helemaal niet van gekomen. Wel veel andere leuke dingen gedaan, voor nieuwe auto's gekeken, apenheul, bioscoop etc.
Maar morgen ga ik een weekendje weg naar Zeeland voor een trainingsweekend, met 5 anderen waaronder mijn trainer. Hij heeft het ook georganiseerd. Dus dat worden waarschijnlijk toch nog over de 50km deze week. We zullen zien, heb er wel zin in, in ieder geval. Beentjes ook!![]()
Heb ook ontzettend zin in de Ekiden! Weet gewoon dat het weer zo'n ontzettend gezellige dag wordt als vorig jaar! Hoop alleen wel dat het droog blijftAnders wordt het inderdaad wel erg gezellig onder de partytent.
Ik heb trouwens wel een bal, maar die is volgens mij een beetje lek. Ik zal morgen eens kijken of ik hem kan vinden.
Hats veel succes met het werk verkrijgen!![]()
En stipstreep, hopelijk behoud jij je baan of vind je snel een geschikte vernieuwing...![]()
![]()
Waarom is er gekozen voor Zeeland?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Morgen ga ik een weekendje weg naar Zeeland voor een trainingsweekend, met 5 anderen waaronder mijn trainer. Hij heeft het ook georganiseerd. Dus dat worden waarschijnlijk toch nog over de 50km deze week. We zullen zien, heb er wel zin in, in ieder geval. Beentjes ook!![]()
![]()
![]()
Terug op Terra Firma
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
RDquote:![]()
Gisteravond trouwens half uur op de crosstrainer gestaan en helemaal geen pijn. Denk dat ik dit weekend maar eens m'n eerste date met Evy ga doen![]()
![]()
Gezellig! Roep tegen die tijd ff wat je aan hebt. Dan zwaai ik ff naar jequote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef spiritusbus het volgende:
[ code verwijderd ]
Het kan zijn dat ik 5 ipv 15 ga lopen, maar dat zie ik dan wel.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hmm ik heb nu toch een beetje spijt van dat bloedgeven.. vanochtend echt op een sukkeltempo met hartslag throughtheroofEn als ik heuvelop moest, voelde ik me al helemaal als een oma zonder conditie. Hopelijk trekt het snel bij..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat is daar zo irritant aan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Morgenochtend nog even een uurtje op de loopband en dan heb ik er na 200km in 12 dagen wel genoeg van....al moet ik zeggen dat het me alles mee viel...op zich geen beroerde manier om een snelle 10km te doen.
Wel mijn loopjes opgesplits in bijv. 15km in de morgen en 10km 's middags.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De organisatie van de Rotterdam Ekiden postte gisteren op FB:
"Recordregen verwacht".
Het bleek gelukkig niet over het weer te gaan.
Goedemorgen trouwens.![]()
Ik zit nog te twijfelen. Het lijkt mij op zich wel leuk om daar eens te lopen, maar 10 kilometer alleen maar rondjes...
http://www.olympischstadionloop.nl/![]()
Als ik het parcourskaartje bekijk zijn dit niet alleen maar rondjes?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:38 schreef Devv het volgende:
Ik zit nog te twijfelen. Het lijkt mij op zich wel leuk om daar eens te lopen, maar 10 kilometer alleen maar rondjes...
Volgens het kaartje loop je zelfs niet een één heel rondje.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Weet iemand een serie makkelijke dynamische losmaakoefeningen die ik in de woonkamer kan uitvoeren?
Het harkgedeelte breekt mij vaak op.![]()
Misschien moet je beginnen met groter te gaan wonen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:50 schreef Zwabberhark het volgende:
Weet iemand een serie makkelijke dynamische losmaakoefeningen die ik in de woonkamer kan uitvoeren?
Het harkgedeelte breekt mij vaak op.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik vind het zelfs een leuk parcours! Bosbaan vaak genoeg rond gelopen in lunchpauzes toen ik daar id buurt werktequote:En Olympisch Stadion
![]()
![]()
Ik moet volgende keer misschien eerst even het parcours bekijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als ik het parcourskaartje bekijk zijn dit niet alleen maar rondjes?.
![]()
Ik ga hem ook lopen. Een paar honderd man rondjes laten lopen in een stadion dat is vragen om ongelukken lijkt me. Nee, het gaat natuurlijk om de finish in het stadion, heb ik een paar weken geleden ook mogen doen bij We Own the Night.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:38 schreef Devv het volgende:
![]()
Ligt het aan mij (lees: zit ik gewoon te slapen) of staat nergens op de site wat het kost om in te schrijven voor die Stadionloop?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het ligt niet aan jou. Dat is een verrassing als je het inschrijf formulier hebt doorgelopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:08 schreef Guard het volgende:
Ligt het aan mij (lees: zit ik gewoon te slapen) of staat nergens op de site wat het kost om in te schrijven voor die Stadionloop?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Rondje bosbaan, leuk!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zal dan wel een niet zo'n aangename verrassing zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:12 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou. Dat is een verrassing als je het inschrijf formulier hebt doorgelopen.
Maar dan mag je wel finishen in het Olympisch Stadion.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Zal dan wel een niet zo'n aangename verrassing zijn
Ik mag in oktober ook finishen in het Olympisch stadion! Moet er wel eerst 41,8 km voor lopen
Iets meerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik mag in oktober ook finishen in het Olympisch stadion! Moet er wel eerst 41,8 km voor lopen
Er zijn 'gewone' halve sokjes, die er bij mij om bekend staan dat ze afzakken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
er zijn ook korte hardloopsokken, die heb ik ook. Zijn maar net ietsje langer dan die 'gewone' en blijven perfect zitten![]()
Gisteren de tweede training gedaan van mijn nieuwe schema. Knie wat gevoelig maar nu toch rust tot zondag. Ben verdomd trots dat ik deze week twee keer gegaan ben![]()
![]()
Echt? Ik loop elke week in het Amsterdamse bos maar rondje bosbaan heb ik nog nooit gedaan omdat het me zo saai lijkt.quote:![]()
Hoezo? Dat is toch ook gewoon door het bos lopen? Je kan trouwens meestal niet echt een rondje bosbaan, omdat er dan weer een hek dicht is of een bruggetje open staat. Dus dan moet je verder omlopen. Maar als ik een wedstrijd moet coachen en ik heb wat tijd over, vind ik het altijd leuk lopen! Maar goed ik ben dan ook een roeier dus biasedquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:23 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Echt? Ik loop elke week in het Amsterdamse bos maar rondje bosbaan heb ik nog nooit gedaan omdat het me zo saai lijkt.
Tegen die tijd ben ik als het goed is al eens gefinished in een olympisch stadionquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:15 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Maar dan mag je wel finishen in het Olympisch Stadion.
Dat ging niet helemaal goed...
[ Bericht 95% gewijzigd door McTwente op 27-06-2014 10:35:16 (Per ongeluk op posten gedrukt blijkbaar) ]![]()
Dat rechte stuk langs het water vind ik saai. Daar heb ik ook geen bos-gevoel bij. We hebben het met looptraining wel als interval gedaan, van paal naar paal. Steeds 250 meter volgens mij. Aan de overkant ben ik nog nooit geweest, geen idee of je dan ook langs het water loopt eigenlijk. Ik vind de bochtjes en de afslagen in het bos leuk, ik verdwaal ook vaak, kom soms net ergens anders uit dan ik verwacht, ik neem zowel de fiets- als voetpaadjes en soms het paardenpad. Een vriendin van mij loopt juist al jaren alleen maar de bosbaan, ze gaat er met de auto heen en loopt precies die 5 km.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch ook gewoon door het bos lopen? Je kan trouwens meestal niet echt een rondje bosbaan, omdat er dan weer een hek dicht is of een bruggetje open staat. Dus dan moet je verder omlopen. Maar als ik een wedstrijd moet coachen en ik heb wat tijd over, vind ik het altijd leuk lopen! Maar goed ik ben dan ook een roeier dus biased![]()
En daar is hij weer... Herman Finkers!quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
De mooie kant van't land. Dichtbij mij, en Almelo.
Ik weet niet of u Almelo kent? Ik zal u een beeld geven:
Als zo ’s morgens vroeg de zon opkomt en de leeuwerik begroet, die hoog in de lucht het landvolk bezingt, dat vrolijk lachend aan het werk slaat, terwijl de ruisende waterval het dal voedt waarin herderinnetjes in hun kleurige klederdrachten de geurigste kruiden zoeken voor het avondmaal, dan ligt twaalfhonderd kilometer verderop de stad Almelo.![]()
Zeker mooi lopen in Twente, afgelopen zaterdag nog een rondje om het Lonnekermeer gelopen.
Nu rust tot woensdag, nog een laatste training en dan knallen op de Ekiden!![]()
Ik ben de laatste tijd vooral heel goed in taperen, en niet zo goed in rennen. Ik begin dus ook wel steeds meer te vrezen voor m'n prestatie bij Ekiden.
Nemen er nog meer mensen een bbq mee trouwens?![]()
Koop geen heel goedkope overigens:quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:38 schreef hatsaflats het volgende:
Nemen er nog meer mensen een bbq mee trouwens?
Ja doei.![]()
Dat klopt, ware het niet dat je bij de finish 250 meter op de baan looptquote:
Al bedenk ik met nu dat je bij de start van de hele marathon ook 150 meter op de baan loopt, dus dan klopt het weer ongeveer welF means you're fucked![]()
Wij niet, want we moeten vrij snel weer weg om mijn broertjes verjaardag te vierenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:38 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben de laatste tijd vooral heel goed in taperen, en niet zo goed in rennen. Ik begin dus ook wel steeds meer te vrezen voor m'n prestatie bij Ekiden.
Nemen er nog meer mensen een bbq mee trouwens?F means you're fucked![]()
Ik neem zo'n weggooi ding mee. Geen idee of ik daar ook echt aan toe ga komen, heb 's middags ook nog een bbq van de buurt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:38 schreef hatsaflats het volgende:
Nemen er nog meer mensen een bbq mee trouwens?
Kan overigens best 2x, moet er nog van groeien.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ah, op die manier.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat klopt, ware het niet dat je bij de finish 250 meter op de baan loopt
Al bedenk ik met nu dat je bij de start van de hele marathon ook 150 meter op de baan loopt, dus dan klopt het weer ongeveer welNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat maakt twee, mijn broertje viert ook zijn verjaardag.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Wij niet, want we moeten vrij snel weer weg om mijn broertjes verjaardag te vierenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb een lichtelijk trauma opgelopen van afgelopen vrijdagavond. Durf bijna niet meer aan te haken bij de 12 km van vanavond. Twijfel dus of ik niet zelf ga hobbelen, het is gewoon echt niet leuk om als een hijgend paard de boel zo op te houden![]()
Ook al 'maar' 2x pw getraind deze week. De spirit is er nog niet echt. Conditie heeft van vakantie een aardig tik gehad blijkbaar (of de sluimerende verkoudheid speelt een rol?). Dipje![]()
Mijn meneer is goedgekeurd tijdens de uitgebreide AMK (sportkeuring)![]()
![]()
De Westland Marathon krijgt voorlopig géén vervolg!
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant nu extra blij dat ik 'm gelopen heb.
BTW: het is klam buiten, niet normaal. Maar toch netjes gelopen.
@Nanook: mijn woonkamer is 33 m2, dat moet genoeg zijn.![]()
Vakantie was juist een fantastische opsteker....Mrs.RD is niet de vroegste 's morgens dus dat was een mooie gelegenheid om de kilometers voor de dag te maken zonder dat het te veel de vakantie belemmerde'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zou in jouw geval zelf gaan hobbelen. Zelf ook dat gisteren gedaan ipv mee met de club op woensdagavond en dat ging echt superlekker. Soms gewoon even zelf wat klooien om weer op een hoger tevredenheidsniveau te komen wat lopen met een groep dan weer een stuk leuker en makkelijker maakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:08 schreef Quoi het volgende:
Ik heb een lichtelijk trauma opgelopen van afgelopen vrijdagavond. Durf bijna niet meer aan te haken bij de 12 km van vanavond. Twijfel dus of ik niet zelf ga hobbelen, het is gewoon echt niet leuk om als een hijgend paard de boel zo op te houden![]()
Ook al 'maar' 2x pw getraind deze week. De spirit is er nog niet echt. Conditie heeft van vakantie een aardig tik gehad blijkbaar (of de sluimerende verkoudheid speelt een rol?). Dipje![]()
Mijn meneer is goedgekeurd tijdens de uitgebreide AMK (sportkeuring)Ja doei.![]()
Bedenk een korte trainingsvorm die je nog nooit eerder gedaan hebt. Gewoon een half uurtje of zo buitenspelen. Iets waar je niet tegenop hoeft te zien, lekker bezig zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:08 schreef Quoi het volgende:
Ik reken op enthousiaste verhalen vanavond op dit medium.![]()
Ik heb alweer zin in zondag, lekker door de Limburgse heuvels draven.
Op een of andere manier had ik een startijd in den middag in mijn hoofd, maar dat blijkt 11.00 te zijn, dus tijd genoeg om een lekker te genieten en op het gemakje huiswaarts te keren en een voetbalwedstrijdje te gaan bekijken
4 uur 's morgens hier.....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef Guard het volgende:
Ik heb alweer zin in zondag, lekker door de Limburgse heuvels draven.
Op een of andere manier had ik een startijd in den middag in mijn hoofd, maar dat blijkt 11.00 te zijn, dus tijd genoeg om een lekker te genieten en op het gemakje huiswaarts te keren en een voetbalwedstrijdje te gaan bekijken
Inkoppertje: Hardlopers zijn doodlopersquote:
Overigens niet mijn persoonlijke mening of instelling.ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou in jouw geval zelf gaan hobbelen. Zelf ook dat gisteren gedaan ipv mee met de club op woensdagavond en dat ging echt superlekker. Soms gewoon even zelf wat klooien om weer op een hoger tevredenheidsniveau te komen wat lopen met een groep dan weer een stuk leuker en makkelijker maakt.Zelf weer even in de comfort zone komen. Dankquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Bedenk een korte trainingsvorm die je nog nooit eerder gedaan hebt. Gewoon een half uurtje of zo buitenspelen. Iets waar je niet tegenop hoeft te zien, lekker bezig zijn.
Ik reken op enthousiaste verhalen vanavond op dit medium.![]()
In achterhoofd zit de onrust dat er km's gedraaid moeten gaan worden vanwege HM training. Maar goed, die komen er nooit als ik zo blijf miepen idd.
Trouwens, een WK-rustdag = saaaaaai![]()
![]()
Kilometers draaien kun je pas doen als je je er goed bij voelt, da's het allerbelangrijkste.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
[..]
Zelf weer even in de comfort zone komen. Dank![]()
In achterhoofd zit de onrust dat er km's gedraaid moeten gaan worden vanwege HM training. Maar goed, die komen er nooit als ik zo blijf miepen idd.
Trouwens, een WK-rustdag = saaaaaai
We doen dit voor de lol
Is er niet iemand met wie je samen ongeveer jouw tempo kunt lopen? Dat is erg prettig voor LDL's is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:32 schreef Quoi het volgende:
In achterhoofd zit de onrust dat er km's gedraaid moeten gaan worden vanwege HM training. Maar goed, die komen er nooit als ik zo blijf miepen idd.![]()
Dit!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Kilometers draaien kun je pas doen als je je er goed bij voelt, da's het allerbelangrijkste.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Welnee prima planning, kan ik vanavond een LDL lopen zonder iets te hoeven missenquote:
Ja idd. Iedereen zo af en toe zijn/haar dipje
Misschien doe ik wel een 3x 4000m met wandel tussendoor. Kom ik toch aan de km's en is behapbaar.![]()
Quoi, zou dan ook wat voor jezelf gaan lopen op een tempo dat voor jou lekker is. Dan krijg je ook meer conditie en kun je weer bij de loopgroep aansluiten.
Zat te twijfelen of ik gisteren wel zou lopen, maar toch erg blij dat ik gegaan ben. Op het begin ging het nog wel stroef en kon ik merken dat ik dinsdag flinke afstand gelopen had, maar gaandeweg ging het lopen gisteren steeds beter. Heb nu m'n hoogste maandtotaal gehaald, als het lukt maandag nog een loopje om de 100km deze maand te halen![]()
![]()
Misschien kan ik mijn zus weer van stal halen (dat bedoel ik liever dan dat het er staatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Is er niet iemand met wie je samen ongeveer jouw tempo kunt lopen? Dat is erg prettig voor LDL's is mijn ervaring.). In principe lopen er wat mensen 6:40 vanavond, maar dát was gewoon al eventjes te snel 12 km lang
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Welnee prima planning, kan ik vanavond een LDL lopen zonder iets te hoeven missen![]()
![]()
Les 21 van Evy staat op het programma vanavond. Heerlijk dat er geen voetbal is inderdaad! Ik heb het 's avonds lopen namelijk wel gemist.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Waarom ga je niet gewoon een uurtje lopen, zonder ook maar enige verwachting van snelheid en afstand? Dat helpt bij mij vaak op de dipmomentjes. Even niet het benauwende "ik moet x kilometer lopen"quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:35 schreef Quoi het volgende:
Ja idd. Iedereen zo af en toe zijn/haar dipje
Misschien doe ik wel een 3x 4000m met wandel tussendoor. Kom ik toch aan de km's en is behapbaar.F means you're fucked![]()
Jaja goeie. Heb ik afgelopen zondag ook gedaan. Ben toen gewoon halverwege in het zonnetje wat gaan drinken en toen weer verder lekker gehobbeld.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon een uurtje lopen, zonder ook maar enige verwachting van snelheid en afstand? Dat helpt bij mij vaak op de dipmomentjes. Even niet het benauwende "ik moet x kilometer lopen"
Inspiratie genoeg zo! Thanks peeps![]()
![]()
Gaat goedkomenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jaja goeie. Heb ik afgelopen zondag ook gedaan. Ben toen gewoon halverwege in het zonnetje wat gaan drinken en toen weer verder lekker gehobbeld.
Inspiratie genoeg zo! Thanks peeps
Bloeddruk, hartslag en longen waren/klonken OK, bloeddruk was 'spot on'. Woensdag terug voor 'n routine bloedtest. Hopelijk is het óf gewoon stress (goede mogelijkheid) of iets van ijzertekort. Geen direct enge dingen in elk geval volgens de dokter. Na een recordtijd weer buiten, trouwens. 6 minuten ofzo? Is een beetje net als bij dingen als 't gemeentehuis: de mensen voor je doen er altijd 20 minuten p.p. over en zelf ben je zó klaar.Ja doei.![]()
Erg gaaf om in het stadion the finishen!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik mag in oktober ook finishen in het Olympisch stadion! Moet er wel eerst 41,8 km voor lopen![]()
![]()
Vanochtend had ik écht geen zin. Maar dat is dan ook meteen de hoogste drempel. Uiteindelijk gaat het altijd wel weer als je eenmaal begonnen bent.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon een uurtje lopen, zonder ook maar enige verwachting van snelheid en afstand? Dat helpt bij mij vaak op de dipmomentjes. Even niet het benauwende "ik moet x kilometer lopen"
Gewoon een uurtje lopen is trouwens óók een hele opgave voor schema-autisten als ondergetekende.![]()
Ik zou dat aan jou dan ook niet voorstellenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Vanochtend had ik écht geen zin. Maar dat is dan ook meteen de hoogste drempel. Uiteindelijk gaat het altijd wel weer als je eenmaal begonnen bent.
Gewoon een uurtje lopen is trouwens óók een hele opgave voor schema-autisten als ondergetekende.F means you're fucked![]()
Was dat na de marathon? Daar teken ik voor, om er zo fris uit te zien dan!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:52 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Erg gaaf om in het stadion the finishen!
[ afbeelding ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah, bedanktquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou dat aan jou dan ook niet voorstellen![]()
![]()
Ik denk voor de meesten, we weten tenslotte hoeveel we zouden kunnen lopen in een uurtje dus dat willen we dan meestal toch weer halen....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Gewoon een uurtje lopen is trouwens óók een hele opgave voor schema-autisten als ondergetekende.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb het meeste baat bij een dwingend lijstje met straffe trainingen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou dat aan jou dan ook niet voorstellen![]()
Nou, je moet ook vooral een beetje bedenken welke route je dan gaat lopen in dat uurtje, en daar hangt toch meestal wel een beetje een afstand aan vast.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik denk voor de meesten, we weten tenslotte hoeveel we zouden kunnen lopen in een uurtje dus dat willen we dan meestal toch weer halen....
Ga dan zelf ook liever gewoon een rondje lopen en dan maakt 't me niet zoveel uit hoe lang ik er over doe. Zo was gisteren ook echt heerlijk. Gewoon die route en maar hobbelen
Ja doei.![]()
Ik vind dit wel heel herkenbaar hoor! Ik ben mijn meneer ook regelmatig kwijt als ik tijdens vakanties wakker wordt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
Vakantie was juist een fantastische opsteker....Mrs.RD is niet de vroegste 's morgens dus dat was een mooie gelegenheid om de kilometers voor de dag te maken zonder dat het te veel de vakantie belemmerdeFijn dat het zo even snel niks engs is Moblo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
Bloeddruk, hartslag en longen waren/klonken OK, bloeddruk was 'spot on'. Woensdag terug voor 'n routine bloedtest. Hopelijk is het óf gewoon stress (goede mogelijkheid) of iets van ijzertekort. Geen direct enge dingen in elk geval volgens de dokter. Na een recordtijd weer buiten, trouwens. 6 minuten ofzo? Is een beetje net als bij dingen als 't gemeentehuis: de mensen voor je doen er altijd 20 minuten p.p. over en zelf ben je zó klaar.
Quoi, Er is al heel veel over gezegd maar ik ben het helemaal met de rest eens. Ik heb ook zo'n periode na mijn "mislukte" 10 kilometers en AV trainingen maar vond het heerlijk om gisteren weer even stom een lesje Evy te lopen. Iets doen waarvan je weet dat je het kunt zeg maar."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Wat ook motiverend werkt is een paar dagen op een cruiseship.... man,man...Evy zou daar overuren kunnen maken als ik zo om me heen keek'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jan Knippenberg zou daar zijn lijfspreuk moeten gaan verkondigen. Helaas kan hij dat niet meer en vrees ik dat al die mensen daar toch niet naar zouden willen luisteren anders hadden ze er al lang wat aan gedaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wat ook motiverend werkt is een paar dagen op een cruiseship.... man,man...Evy zou daar overuren kunnen maken als ik zo om me heen keek"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Het was wel geruststellend om te weten dat, mochten we met man en muis vergaan, de kans zeer groot geweest zou zijn dat we gered zouden worden door een opstomende armada van Japanse walvisschepen die in de veronderstelling zouden zijn dat het jachtseizoen geopend was....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
Het was wel geruststellend om te weten dat, mochten we met man en muis vergaan, de kans zeer groot geweest zou zijn dat we gered zouden worden door een opstomende armada van Japanse walvisschepen die in de veronderstelling zouden zijn dat het jachtseizoen geopend was....
Ja doei.![]()
In het kader van medische berichten:
Zojuist de bevestiging van de huisarts gekregen dat de galblaas er definitief uit gaat. Word nu doorverwezen naar zkhF means you're fucked![]()
Ja dit is m'n marathonfinish. Kreeg de laatste km weer vleugels, door publiek langs de kant, sfeer in stadion en met name het vooruitzicht van de finishquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Was dat na de marathon? Daar teken ik voor, om er zo fris uit te zien dan!Laatste km ging in 4'30"
![]()
![]()
Kan je "gewoon" verder zonder leven galblaas? Scheelt wel weer wat gewicht in ieder gevalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:13 schreef YUR het volgende:
In het kader van medische berichten:
Zojuist de bevestiging van de huisarts gekregen dat de galblaas er definitief uit gaat. Word nu doorverwezen naar zkh![]()
![]()
Yep, dat kan gewoon. Weightwatchers 2.0quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:16 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Kan je "gewoon" verder zonder leven galblaas? Scheelt wel weer wat gewicht in ieder gevalF means you're fucked![]()
Sjips.....nu moet ik weer googlen wat een galblaas precies doet.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Beetje gal blazenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Sjips.....nu moet ik weer googlen wat een galblaas precies doet.F means you're fucked![]()
Dan krijgen we dus een vrolijker YUR?![]()
Weet je al wanneer het moet gebeuren of mag je er zelf ook wat van zeggen? Na alle marathons dit jaar?![]()
Tijdelijke opslag van gal. Gal zorgt ervoor dat de vertering in de darm wat 'makkelijker' gaat. Lichaam moet zonder galblaas even wennen dat die dan niet meer uit de galblaas komen, de vertering gaat wat directer, maar is prima mogelijk. Ratten leven ook zonderquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Sjips.....nu moet ik weer googlen wat een galblaas precies doet.![]()
![]()
Alle?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:21 schreef Jero_nimo het volgende:
Dan krijgen we dus een vrolijker YUR?![]()
Weet je al wanneer het moet gebeuren of mag je er zelf ook wat van zeggen? Na alle marathons dit jaar?
Ik weet nog niet wanneer, dat zal ik wel merken als ik in het ziekenhuis benF means you're fucked![]()
Dat las ik net over die ratten, daarom schijnen het zo goede proefdieren te zijn...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bijna vergeten, maar inmiddels gebeurd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef spiritusbus het volgende:
[ code verwijderd ]
Het kan zijn dat ik 5 ipv 15 ga lopen, maar dat zie ik dan wel.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Er gaat een wijziging plaatsvinden binnen team FOK!ing hard gezwoten. Zwabber zal i.p.v mij de 10km lopen. Ik ga dan de afsluitende 7,195km doen.
Ik zie mezelf over 2 weken niet een comfortabele 10km lopen, door het gebrek aan goede en consistente trainingen de afgelopen weken. Deze week zelfs helemaal niet gelopen.
Vanaf volgende week wil ik het hardlopen weer serieus gaan oppakken, met een 10km schema op maat van Runnersweb. Dit heb ik vorig jaar, toen ik net begon met hardlopen, ook gebruikt en dat wierp z`n vruchten al heel snel af. Hopelijk gaat dat deze keer net zo, en is het misschien leuk om weer een 10km wedstrijdje te lopen tijdens de Tilburg Ten Miles, wat me precies 10 weken geeft om op te bouwen.![]()
* Dip boks*quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:08 schreef Quoi het volgende:
Ben zelf nog gedesillusioneerd over afgelopen zaterdag, echt helemaal de zin kwijt daarna.
Gisteren voor het eerst wat geprobeerd maar was nog 25 graden.. 3 km en ik was het zat. Geen zin om te pushen, naar huis gegaan.
Morgenochtend LDL proberen, zie het wel. Moet de ontspanning terughebben en niet de 'must op tijd lopen' .Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
*boks* Wat is je LDL tempo?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:55 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
* Dip boks*
Ben zelf nog gedesillusioneerd over afgelopen zaterdag, echt helemaal de zin kwijt daarna.
Gisteren voor het eerst wat geprobeerd maar was nog 25 graden.. 3 km en ik was het zat. Geen zin om te pushen, naar huis gegaan.
Morgenochtend LDL proberen, zie het wel. Moet de ontspanning terughebben en niet de 'must op tijd lopen' .![]()
![]()
Ligt er aan hoe ik mij voel. Boven de 07.00 houden iigquote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hallo allemaal, ik ben weer terug na een weekje vakantie in Praag.
Schitterende stad. Ik heb daar 2 x door 2 verschillende parken gelopen. Erg mooi, maar flink wat meer hoogteverschil dan hier. Maar erg leuk om te doen.
Ook hebben we daar veel gewandeld. Ik heb 1 dag Runkeeper aangezet om te zien hoeveel, en dat was die dag 15 km. En ik heb nog wat hardloopspulletjes in de sale daar gekocht![]()
Vandaag heb ik de een na laatste les van het 10 km schema van Renate gelopen. Maar ik heb hem wel wat aangepast: ipv 2 x 6 minuten heb ik 3 x 6 minuten gelopen met 2 minuten wandelen.
Zondag ga ik 10 km lopen.![]()
Ik ben nog traag als dikke stront, en ook meer naar de klote na trainingen dan ik zou willen. Toch zie ik langzaam maar zeker lichtpuntjes aan de horizon. Ik heb er al weer een 17+ km training op zitten, en ook tempotrainingen (D3) die ik uitloop.
Ben benieuwd of ik tijdens de Ekiden mijn team een beetje kan helpen bij het zetten van een mooie tijd.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Jij en stream zullen alle tijdswinst moeten pakken. De rest is geblesseerd of heet Zwabber.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:09 schreef Corniel het volgende:Ben benieuwd of ik tijdens de Ekiden mijn team een beetje kan helpen bij het zetten van een mooie tijd.
![]()
Ik dacht: ja, ik schrijf me in voor de 7HL. Kan ik mijn chip nergens vinden!
@Levitas, jammer dat je je niet fit genoeg voelt voor een 10.
edit: ingeschreven! Yukiiiiiiiiiii, mag ik erbij in de OP? (7HL - 15 km)![]()
[ Bericht 39% gewijzigd door Quoi op 27-06-2014 14:31:47 ]![]()
Niet toevallig nog aan je schoen? Of zelfs een oud paar schoenen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:26 schreef Quoi het volgende:
Die van mij zou best nog wel eens aan m'n oude paar schoenen kunnen zitten die ergens in de kast liggen omdat ik ze nooit meer aan heb.
Ach ja, snelle zoektocht leverde niks op en de chip is slechts 2,50 euro. De enorme besparing op de eigen-vervoer-aanslag (vanwege OV kaart) gebruik ik daar dan weer voor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:32 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Niet toevallig nog aan je schoen? Of zelfs een oud paar schoenen?
Die van mij zou best nog wel eens aan m'n oude paar schoenen kunnen zitten die ergens in de kast liggen omdat ik ze nooit meer aan heb.
Ik zal 'm binnenkort waarschijnlijk ergens gaan vinden![]()
![]()
Waarschijnlijk nadat je 'm nodig had...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ach ja, snelle zoektocht leverde niks op en de chip is slechts 2,50 euro. De enorme besparing op de eigen-vervoer-aanslag (vanwege OV kaart) gebruik ik daar dan weer voor.
Ik zal 'm binnenkort waarschijnlijk ergens gaan vinden
Ja doei.![]()
toegevoegde waarde bleef beperkt tot iedereen de weg wijzen naar de juiste partytent ("die waar een bordje Fok! aanhangt"). Verder was het net fok! zelf, een hoop slap ge-oh...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:23 schreef Quoi het volgende:
En wat was daarvan ook alweer de toegevoegde waarde vorig jaar?
Goed om te horen MoBlo
En geef je nog een afscheidsfeestje Yur?
Die halve sokjes vind ik echt rete-irritant zitten, doe mij maar gewoon witte sportsokken :p Had ik echt in geen jaren aangehad, maar nu weer 3x per week. En nee, niet in bed
Yeah!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:26 schreef Quoi het volgende:
edit: ingeschreven! Yukiiiiiiiiiii, mag ik erbij in de OP? (7HL - 15 km)![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wie heeft hier wel eens The Great Wall Marathon gelopen? Dat lijkt mij echt een bizarre aanslag op je bovenbenen, maar wel supergaaf als ik de foto's van voorgaande edities bekijk.
* Devv gaat volgend jaar eerst Rotterdam proberen![]()
![]()
Hij staat op 'de lijst'.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:02 schreef Devv het volgende:
Wie heeft hier wel eens The Great Wall Marathon gelopen? Dat lijkt mij echt een bizarre aanslag op je bovenbenen, maar wel supergaaf als ik de foto's van voorgaande edities bekijk.Ja doei.![]()
Ik lurk hier altijd maar wat maar hier moet ik even op antwoorden.. (eerst maar even kort voorstellen: 23 jaar oud, altijd n beetje half hardgelopen.. sinds afgelopen winter pas weer serieusquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:02 schreef Devv het volgende:
Wie heeft hier wel eens The Great Wall Marathon gelopen? Dat lijkt mij echt een bizarre aanslag op je bovenbenen, maar wel supergaaf als ik de foto's van voorgaande edities bekijk.
* Devv gaat volgend jaar eerst Rotterdam proberen![]()
)
Nu een antwoord op je vraag, ik heb hem zelf niet gelopen maar veel van mijn vrienden wel (heb n tijd in China gewoond) en het is mega zwaar maar idd supervet, doen helaas wel ook veel ongetrainde mensen mee waardoor er op sommige punten mega opstoppingen zijn waar je gewoon even stil moet staan en er word veel gewandeld. Maar alleen om de locatie is het het al n keertje waard! Ik wil m zelf ook ooit eens doen!![]()
Vanavond weer een rondje door de Loonse en Drunense duinen op de mtb.. dan morgen of zondagochtend een rondje gaan hobbelen, kilometertje of 10 ofzo..![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:09 schreef Danter het volgende:
[..]
Ik lurk hier altijd maar wat maar hier moet ik even op antwoorden.. (eerst maar even kort voorstellen: 23 jaar oud, altijd n beetje half hardgelopen.. sinds afgelopen winter pas weer serieus)
Nu een antwoord op je vraag, ik heb hem zelf niet gelopen maar veel van mijn vrienden wel (heb n tijd in China gewoond) en het is mega zwaar maar idd supervet, doen helaas wel ook veel ongetrainde mensen mee waardoor er op sommige punten mega opstoppingen zijn waar je gewoon even stil moet staan en er word veel gewandeld. Maar alleen om de locatie is het het al n keertje waard! Ik wil m zelf ook ooit eens doen!Welkom!
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:21 schreef Tarahumara het volgende:
Even m'n favoriete hardloopwinkel spammen. Helaas kom er niet zo vaak, want die VFF slijten nietTilburg
Ik ga binnenkort naar Dodewaard voor nieuwe schoenen, ben ook benieuwd of Guppy daar geslaagd is/gaat slagen.
Hier op vakantie blijft mijn beweging vooralsnog beperkt tot wandelen en in de zee zwemmen. Enige moment dat ik zin had om hard te lopen was terwijl ik aan de wijn zat, de volgende ochtend toen ik daadwerkelijk had kunnen gaan had ik geen zin. Helpt niet dat het echt voor 10.00 (te vroeg) of na 20.00 (vaak al bier of wijn gedronken) moet. We zijn pas op de helft dus wie weet komt het er nog van. En anders heb ik iig goed getaperd voor de Ekiden.![]()
Ze kunnen wel slijten hoor. Maar duurt een paar jaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:21 schreef Tarahumara het volgende:
Even m'n favoriete hardloopwinkel spammen. Helaas kom er niet zo vaak, want die VFF slijten nietSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
I know, als ik "normale" schoenen zou hebben moet ik elk half jaar nieuwe. Nu gaan ze al ruim 2 jaar mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ze kunnen wel slijten hoor. Maar duurt een paar jaar.
PK in Dodewaard schijnt ook heel goed te zijn. Wel druk, soms meer dan een uur wachttijd voor schoenadvies.![]()
Vind dat altijd wel een goed teken altijd, weet je dat je zelf ook met geduld en tijd wordt geholpen. Al heb ik zelf de luxe dat ik op een dinsdagochtend ofzo kan gaan, dan is 't altijd wel rustiger in mijn favo winkel!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:21 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
I know, als ik "normale" schoenen zou hebben moet ik elk half jaar nieuwe. Nu gaan ze al ruim 2 jaar mee.
PK in Dodewaard schijnt ook heel goed te zijn. Wel druk, soms meer dan een uur wachttijd voor schoenadvies.
Ja doei.![]()
LDL moet nog even wachten, het dondert en het bliksemt hier
Wie weet ga ik volgende week nog even doordeweeks overdag, we zijn dan allebei nog vrij. En anders neem ik wel een tijdschrift mee ofzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:21 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
I know, als ik "normale" schoenen zou hebben moet ik elk half jaar nieuwe. Nu gaan ze al ruim 2 jaar mee.
PK in Dodewaard schijnt ook heel goed te zijn. Wel druk, soms meer dan een uur wachttijd voor schoenadvies.![]()
![]()
Regent het ook meters bier?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:33 schreef Guard het volgende:
LDL moet nog even wachten, het dondert en het bliksemt hier
Ja doei.![]()
Zegt degene die net nog een klere-eind heeft gelopen.
Ik heb nu enigszins het idee wat voor prestatie het is on zo'n pleuriseind te lopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:19 schreef Wolve000 het volgende:
Zegt degene die net nog een klere-eind heeft gelopen.
Op de middellange afstand loop ik redelijk voorin, maar afgelopen zondag sta ik in de onderste regionen. Zo'n ultra door de Alpen is nog ver weg voor mij. Maar wie weet, over een paar jaar![]()
![]()
quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tijdschriften hebben ze daar ook, in de koffiehoek. Als je binnenkomt moet je je naam opschrijven in het grote boek en dan komen ze je halen als je aan de beurt bent.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:35 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Wie weet ga ik volgende week nog even doordeweeks overdag, we zijn dan allebei nog vrij. En anders neem ik wel een tijdschrift mee ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:05 schreef cafca het volgende:
Zo te zien wordt het mooi loopweer dit weekendNooit gedacht dat ik nog eens
zou doen voor regen.
Wat een prestaties van die sky runners, wauw. En wat ziet die dame in de post van moblo er nog fit uit!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:59 schreef Jero_nimo het volgende:
Huub van Noorden als 24e binnen. En dat in zo'n veld. Ook enorm goede prestatie!
Wij zijn gisteren weer aangekomen op ons jaarlijkse stekje in de Ardennen: Aisomont, bij Trois Pons. Vanmorgen een rondje van 3,8 km gelopen. Eerst omhoog het bos in, dat een beetje op en af en daarna weer naar beneden door de weilanden. En tot slot natuurlijk weer omhoog naar het huis. Zondag doe ik denk ik 2 van deze rondjes. 1 is net te weinig. Wel tof dat klimmen en dalen. Vooral als je met 350 dalende en 650 stijgende meters nog een km tijd haalt van 7:30![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:48 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ga binnenkort naar Dodewaard voor nieuwe schoenen, ben ook benieuwd of Guppy daar geslaagd is/gaat slagen.
Hier op vakantie blijft mijn beweging vooralsnog beperkt tot wandelen en in de zee zwemmen. Enige moment dat ik zin had om hard te lopen was terwijl ik aan de wijn zat, de volgende ochtend toen ik daadwerkelijk had kunnen gaan had ik geen zin. Helpt niet dat het echt voor 10.00 (te vroeg) of na 20.00 (vaak al bier of wijn gedronken) moet. We zijn pas op de helft dus wie weet komt het er nog van. En anders heb ik iig goed getaperd voor de Ekiden.![]()
M'n huidige schoentjes heb ik nog! Maar ze zijn wel voorzien van nieuwe binnenzolen. Ik ben daar wat huiverig voor, want het voelt allemaal wel weer heel anders en zo en ik hou niet van verandering…
Maar, zelfde verhaal als altijd, ja, deze schoen is qua loopschoen wel heel geschikt voor u. En dat klopt, ik heb ook nergens last van, behalve blaren. Maar door m'n lage voetboog (ik nijg naar platvoeten) maken m'n voeten veel wrijving op de blaren-plekken. Nu dus met nieuwe zooltjes die dat beter zouden moeten opvangen. En ik heb de tip om een dun sokje over de voet van m'n compressiekousen te doen. Omdat die kousen heel dun en glad zijn, en dat zou ook nog wel eens kunnen helpen.
Ik denk dat ik maandag gewoon m'n 7^^ schema ga starten. Dat begint héél rustig, met 3km op 8min/km. Kunnen de voeten dan mooi wennen aan de nieuwe zooltjes. Je moet wat he
Mooie omgeving daar. Veel steile klimmetjesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wat een prestaties van die sky runners, wauw. En wat ziet die dame in de post van moblo er nog fit uit!
Wij zijn gisteren weer aangekomen op ons jaarlijkse stekje in de Ardennen: Aisomont, bij Trois Pons. Vanmorgen een rondje van 3,8 km gelopen. Eerst omhoog het bos in, dat een beetje op en af en daarna weer naar beneden door de weilanden. En tot slot natuurlijk weer omhoog naar het huis. Zondag doe ik denk ik 2 van deze rondjes. 1 is net te weinig. Wel tof dat klimmen en dalen. Vooral als je met 350 dalende en 650 stijgende meters nog een km tijd haalt van 7:30![]()
![]()
Over nieuwe schoenen gesproken....even contact gehad met het thuisfront en het lijkt er op dat mijn Altra's van de aardbodem verdwenen zijn onderweg van Auckland naar Edendale...... na 3 weken nog niet aangekomen
Hahaha! M'n Whatsapp is nog nooit zo geschrokken als toen!quote:
Als zit ik tegenwoordig meer op Telegram
De eerste 5x van mijn schema is ook 3 km op ruim 8'' !quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat ik maandag gewoon m'n 7^^ schema ga starten. Dat begint héél rustig, met 3km op 8min/km. Kunnen de voeten dan mooi wennen aan de nieuwe zooltjes. Je moet wat heHeb er inmiddels twee gedaan en zin in zondag voor de derde
ik heb met runnersweb een schema gemaakt voor 16 wkn (gebaseerd op mijn 10 km tijd bij de leidscherijn-loop). Wat is jouw streeftijd volgens het schema? Bij mij 1:48:25.
![]()
Zo begint het mijne ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:27 schreef Serinde het volgende:
[..]
De eerste 5x van mijn schema is ook 3 km op ruim 8'' !Heb er inmiddels twee gedaan en zin in zondag voor de derde
ik heb met runnersweb een schema gemaakt voor 16 wkn (gebaseerd op mijn 10 km tijd bij de leidscherijn-loop). Wat is jouw streeftijd volgens het schema? Bij mij 1:48:25.
Ook een runnersweb-schema. 5x met 3km op 8min/km
al cheat ik al meteen de derde training, want dat is de Ekiden
![]()
Streeftijd volgens m'n schema is 1:47:40. We kunnen dus weer samen lopen
Ego-post.... vandaag waarschijnlijk mijn laatste loopdag van de maand (morgen en maandag in transit naar het land van de lange witte wolken) en mijn hoogste maandtotaal ooit..... 380km
Volgend weekend weer eens een ldl en dan vol vertrouwen de laatste maanden van de GNWR training in'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jouw maand totaal is gewoon meer dan ik het afgelopen jaar heb gelopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ego-post.... vandaag waarschijnlijk mijn laatste loopdag van de maand (morgen en maandag in transit naar het land van de lange witte wolken) en mijn hoogste maandtotaal ooit..... 380km
Volgend weekend weer eens een ldl en dan vol vertrouwen de laatste maanden van de GNWR training in
380quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
Volgend weekend weer eens een ldl en dan vol vertrouwen de laatste maanden van de GNWR training in![]()
Hoe ziet een trainingsweek er nu uit van jou?![]()
52 minuten een prachtig rondje gelopen tussen Delft en Schiedam. 8 km zonder stoppen en superconstant. Werken was het wel: niet naar beneden kijken, rug recht, armen naar voren bewegen. Maar had daar profijt van![]()
Het is al meer dan vorige week, dus ik ben blij en trots(maar moet eigenlijk echt gaan opbouwen, maarja...)
![]()
Eerst lekker lopen is veel belangrijker, daarna pas weer opbouwen. Uiteindelijk gaat het vast allemaal goed komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:03 schreef Quoi het volgende:
52 minuten een prachtig rondje gelopen tussen Delft en Schiedam. 8 km zonder stoppen en superconstant. Werken was het wel: niet naar beneden kijken, rug recht, armen naar voren bewegen. Maar had daar profijt van![]()
Het is al meer dan vorige week, dus ik ben blij en trots(maar moet eigenlijk echt gaan opbouwen, maarja...)
Dooor de vakantie was dit gewoon 7 × 15km op de treadmill maar vanaf maandag wordt het ongeveer het volgendequote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:00 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
380![]()
Hoe ziet een trainingsweek er nu uit van jou?
Di- 20
Woe-10
Do-15
Za-35-40
Zo- 15
Alles in een rustig tempo rond de 5.45'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat was lekker lopen na die onweersbui.
25 km genieten, of eigenlijk 20. Want toen kreeg ik in de gaten dat mijn rug wel erg nat was.
Het was geen "met emmers tegelijk zweten" weer en tempo, dus hier was iets anders aan de hand.
Hydrationpack de waarschijnlijke oorzaak, maar hij liep niet in een keer leeg. Dus geen lek in de zak. Dus blijven er 2 mogelijkheden over, de slang of de "plug" waar de slang in moet.
Dat laatste dus...![]()
Morgen maar even terug naar de winkel.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof 't niets is!Zo fris als ze eruit ziet.
Emelie Frosberg, Skyrunning Champion 2014.
Goeie berichten Qoui!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Netjes hoor, hou ik niet vol. Heb nog wel m'n rustdagen nodig. Loop je alles in hetzelfde tempo, geen intervallen of op een andere manier afwisseling?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dooor de vakantie was dit gewoon 7 × 15km op de treadmill maar vanaf maandag wordt het ongeveer het volgende
Di- 20
Woe-10
Do-15
Za-35-40
Zo- 15
Alles in een rustig tempo rond de 5.45![]()
Mooi totaal. Ik ga zondag over de 200 voor juni, en dat vind ik al heel veel, en dat is maar net over de helft van jouw totaalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
Volgend weekend weer eens een ldl en dan vol vertrouwen de laatste maanden van de GNWR training in
Bestaat er bij jou niet zoiets als een track-trace code??quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Over nieuwe schoenen gesproken....even contact gehad met het thuisfront en het lijkt er op dat mijn Altra's van de aardbodem verdwenen zijn onderweg van Auckland naar Edendale...... na 3 weken nog niet aangekomen
Track & trace zegt dat ze op 13 juni zijn over gedragen aan een andere koerier....spoor daarna bijster...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat goed!quote:
Ik ben al erg blij dat ik deze maand al boven de 60 zit![]()
Kreeg wel bericht van Runkeeper dat mijn totaal boven de 1000 is![]()
![]()
380 km in een maandquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
Volgend weekend weer eens een ldl en dan vol vertrouwen de laatste maanden van de GNWR training in![]()
![]()
Ik las eerst niet welk bericht je gequote had, dus ik dacht dat je bedoelde track&trace voor RD zelf, omdat hij het hele land door rentquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bestaat er bij jou niet zoiets als een track-trace code??
Wooooowwww!!! Lekkahquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik doe hem ook niet, ken de 'heuvels' nu wel. Nieuw heuvelachtig & tof parcours is wat mij betreft Maastrichts mooistequote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
Wij doen over 4 jaar wel weer mee met de 7HLGewoon elke jubileumeditie!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Tara, ik loop bijna alles op het zelfde tempo.
Ik merkte wel dat 7 x 15 een mooie rustige manier is om km's op te bouwen zonder dat het al te belastend is voor het lichaam'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Netjes RD!
Net een baantraining gehad voor 't eerst in lange tijd! Lekker! Op de Pure Flows!
800m warmlopen
Half uurtje (wat neerkwam op 14x) 200m snel, 200m jog gedaan
800m uitlopen
Reteconstant: 200ms van 58 (de meeste), soms een 59-er en een enkele 56-er. Fijn!
Was gezellig, en zwaar, en leuk!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/364031482/881511Ja doei.![]()
Ja, daar heb je wel gelijk in. Lijkt me wel vreselijk saai...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Tara, ik loop bijna alles op het zelfde tempo.
Ik merkte wel dat 7 x 15 een mooie rustige manier is om km's op te bouwen zonder dat het al te belastend is voor het lichaam![]()
Zodat Mrs RD weet waar ie uithangtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik las eerst niet welk bericht je gequote had, dus ik dacht dat je bedoelde track&trace voor RD zelf, omdat hij het hele land door rent
Dat is het ook maar voor eventjes een 10-15km tussendoor vond ik het prima te doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:28 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Lijkt me wel vreselijk saai...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als hij op de loopband loopt kan hij nooit ver weg zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zodat Mrs RD weet waar ie uithangt
Nee, maar wacht maar tot ie straks weer thuis is in NZquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:31 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Als hij op de loopband loopt kan hij nooit ver weg zijn.
Ja, wat dat betreft ben ik wel blij dat ik mevrouw RD niet ben. Ik vind het al vervelend dat mijn meneer het niet nodig vind om zijn legitimatie mee te nemen voor die 1,5 km door de bewoonde wereld naar zijn werk. Laat staan als iemand in the middle of nowhere iets overkomt. Maar NZ is heel veilig natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, maar wacht maar tot ie straks weer thuis is in NZ
Ugh... Mijn totaal dit jaar staat pas op een schamele 272 kilometer dit jaarVorig jaar had ik ruim 100 kilometer meer, deze tijd van het jaar.
Denk dat ik de challenge van 2014 voorzichtig ook wel mag gaan verlagen. Doel was eigenlijk 1500, maar 750 lijkt me nu al een hele challenge..![]()
Meer mensen met last van de enkels na en tijdens het rennen? Ik ben weer gaan hardlopen na een hele tijd gestopt ivm deze zelfde enkelpijn, en na een boel maanden rust nog steeds last van. Iemand die er zelf vanaf is gekomen?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Zal ik wel of zal ik niet....?
Inschrijven voor de halve marathon van Amsterdam.
Het is 4 weken na de Dam tot Damloop (waarvoor ik serieus train), ik zou mijn afstand nog een beetje kunnen uitbreiden in die weken. Maar het lijkt op dit moment een onoverkomelijk lang eind lopen. Mijn max tot nu toe is 13 km. Voor mijn gevoel ben ik nog een beginner (en best oud voor een beginner) en is de stap te groot, mijn verstand zegt dat het moet kunnen met een mooi schema. Het lijkt me wel stoer als ik dit zou kunnen. Doen of niet?![]()
Dat is nog ongeveer 4 maanden. In principe zou dat moeten kunnen maar jij kunt zelf het beste aan je lijf voelen of het er in zit of niet. Is nog even wachten met inschrijven tot je wat meer zekerheid hebt dat je het gaat redden een optie?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:17 schreef Angel-A het volgende:
Het is 4 weken na de Dam tot Damloop (waarvoor ik serieus train), ik zou mijn afstand nog een beetje kunnen uitbreiden in die weken. Maar het lijkt op dit moment een onoverkomelijk lang eind lopen. Mijn max tot nu toe is 13 km. Voor mijn gevoel ben ik nog een beginner (en best oud voor een beginner) en is de stap te groot, mijn verstand zegt dat het moet kunnen met een mooi schema. Het lijkt me wel stoer als ik dit zou kunnen. Doen of niet?"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Had last van de pees die over de enkel loopt. Wat rust en vooral enkelversterkende oefeningen heeft mij er weer af geholpen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:12 schreef Quotidien het volgende:
Meer mensen met last van de enkels na en tijdens het rennen? Ik ben weer gaan hardlopen na een hele tijd gestopt ivm deze zelfde enkelpijn, en na een boel maanden rust nog steeds last van. Iemand die er zelf vanaf is gekomen?
Een makkelijke oefening is bijvoorbeeld op een voet balanceren tijdens het tandenpoetsen.![]()
Ja misschien moet ik gewoon even wachten met inschrijven, eerst maar een poosje de damlooptraining doen en zien of het goed blijft gaan. Het gaat nu heel erg lekker, mijn tijden worden steeds sneller en ik herstel snel, maar de vraag is of het zo kan blijven natuurlijk. Ik heb na volgende week 6 weken schoolvakantie dus veel tijd om te lopen en te rusten, ik hoop dan wel een flinke stap gezet te hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:21 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat is nog ongeveer 4 maanden. In principe zou dat moeten kunnen maar jij kunt zelf het beste aan je lijf voelen of het er in zit of niet. Is nog even wachten met inschrijven tot je wat meer zekerheid hebt dat je het gaat redden een optie?![]()
Ik doe momenteel wel wat oefeningen ja, dat zal ik blijven doen. Bedankt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:27 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Had last van de pees die over de enkel loopt. Wat rust en vooral enkelversterkende oefeningen heeft mij er weer af geholpen.
Een makkelijke oefening is bijvoorbeeld op een voet balanceren tijdens het tandenpoetsen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Zou je de DtD in dienst van de HM willen lopen? Dat is nl dan wel de manier. DtD niet voluit maar als training.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:17 schreef Angel-A het volgende:
Het is 4 weken na de Dam tot Damloop (waarvoor ik serieus train), ik zou mijn afstand nog een beetje kunnen uitbreiden in die weken. Maar het lijkt op dit moment een onoverkomelijk lang eind lopen. Mijn max tot nu toe is 13 km. Voor mijn gevoel ben ik nog een beginner (en best oud voor een beginner) en is de stap te groot, mijn verstand zegt dat het moet kunnen met een mooi schema. Het lijkt me wel stoer als ik dit zou kunnen. Doen of niet?
@Quotidien, kan je niet helpen. Nooit last van enkelsCheck anders je schoenen eens (via een speciaalzaak), zijn die ok voor je voeten?
![]()
Die schoolvakantie gaat vast en zeker meehelpen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:28 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik gewoon even wachten met inschrijven, eerst maar een poosje de damlooptraining doen en zien of het goed blijft gaan. Het gaat nu heel erg lekker, mijn tijden worden steeds sneller en ik herstel snel, maar de vraag is of het zo kan blijven natuurlijk. Ik heb na volgende week 6 weken schoolvakantie dus veel tijd om te lopen en te rusten, ik hoop dan wel een flinke stap gezet te hebben.
Ik zit as we speak routes te plannen voor onze vakantieweek. Er zijn in de directe omgeving van onze camping in Moergestel legio mogelijkheden voor allerlei afstanden heb ik alweer even snel gezien.
Moergestel is een mooie omgeving Nanook
Ik ben voorlopig weer erg onder de indruk van mijn eigen 'achtertuin'. Alleen dat is alweer een reden voor lopen en kms!![]()
Het wordt mijn eerste DtD, uitlopen is sowieso het hoogste doel. Maar ik ken mezelf, ik verdeel mijn krachten over het aantal kilometers maar ik ga wel zo hard als lukt. Inhouden tijdens een evenement daar ben ik niet goed in.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zou je de DtD in dienst van de HM willen lopen? Dat is nl dan wel de manier. DtD niet voluit maar als training.
Hij past wel goed in het halve marathon schema van Runnersweb. Daar staat in die week een snelle interval van in totaal 16 km.![]()
We gaan naar deze camping op aanraden van vrienden dus ik moest nog even kijken hoe de omgeving zou zijn. We zitten heerlijk vlak bij het bos en dat is iets wat ik echt mis in mijn eigen achtertuin dus daar ga ik 3 dubbel van genieten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:34 schreef Quoi het volgende:
Moergestel is een mooie omgeving Nanook
Ik ben voorlopig weer erg onder de indruk van mijn eigen 'achtertuin'. Alleen dat is alweer een reden voor lopen en kms!
Onder de indruk zijn van je eigen achtertuin is fijn. Dat houdt het lopen leuk en uitdagend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Volgens de fysio waren mijn schoenen (VFF) totaal ongeschikt voor mijn enigszins doorgezakte voetenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zou je de DtD in dienst van de HM willen lopen? Dat is nl dan wel de manier. DtD niet voluit maar als training.
@Quotidien, kan je niet helpen. Nooit last van enkelsCheck anders je schoenen eens (via een speciaalzaak), zijn die ok voor je voeten?
![]()
Ik denk dat corrigerende schoenen je voeten/enkels niet sterker maken, maar juist zwakker. Kost even wat meer moeite, maar daarna is je lichaam veel sterker.![]()
Moergestel, je loopt zo de bossen bij Oisterwijk in daar.. Ideale hardloopomgeving!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:31 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Die schoolvakantie gaat vast en zeker meehelpen.
Ik zit as we speak routes te plannen voor onze vakantieweek. Er zijn in de directe omgeving van onze camping in Moergestel legio mogelijkheden voor allerlei afstanden heb ik alweer even snel gezien.![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:44 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Moergestel, je loopt zo de bossen bij Oisterwijk in daar.. Ideale hardloopomgeving!Dat zag ik idd ook net. En er zijn allerlei vennen enzo. Ik denk dat onze dames zich daar ook prima gaan vermaken.
Dat kan je wel hoor! Hm over ruim 3 mnd als je nu 13 loopt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:28 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik gewoon even wachten met inschrijven, eerst maar een poosje de damlooptraining doen en zien of het goed blijft gaan. Het gaat nu heel erg lekker, mijn tijden worden steeds sneller en ik herstel snel, maar de vraag is of het zo kan blijven natuurlijk. Ik heb na volgende week 6 weken schoolvakantie dus veel tijd om te lopen en te rusten, ik hoop dan wel een flinke stap gezet te hebben.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:26 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Mooi, zo halverwege het jaar, op naar de 1.000 km?![]()
Ben nog goed op stoommoet haalbaar zijn, die 1000 km!
Ik had toch voor de 310 moeten gaan.quote:
* Nanook24 gaat eens uitzoeken hoe je routes plant met Endomondo"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
@MoBlo: jij had het over de Great Wall Marathon voor op de bucket list. Lijkt erop dat je dichtbij een geweldig alternatief was:
De Ston Wall Marathon (Kroatie)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:42 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
We gaan naar deze camping op aanraden van vrienden dus ik moest nog even kijken hoe de omgeving zou zijn. We zitten heerlijk vlak bij het bos en dat is iets wat ik echt mis in mijn eigen achtertuin dus daar ga ik 3 dubbel van genieten.
Onder de indruk zijn van je eigen achtertuin is fijn. Dat houdt het lopen leuk en uitdagend.
Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sta je omgekleeed en wel, samen met 2 dames in badpak, voor de deur van de gym.....gaat hij op zaterdag pas om 7 uur open
Ik zou een klacht indienen bij het management.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
Sta je omgekleeed en wel, samen met 2 dames in badpak, voor de deur van de gym.....gaat hij op zaterdag pas om 7 uur open
Parish is er niet......quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:52 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zou een klacht indienen bij het management.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Probeer het! In mijn HM schema zat ook een 15km wedstrijd. Succesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:40 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Het wordt mijn eerste DtD, uitlopen is sowieso het hoogste doel. Maar ik ken mezelf, ik verdeel mijn krachten over het aantal kilometers maar ik ga wel zo hard als lukt. Inhouden tijdens een evenement daar ben ik niet goed in.
Hij past wel goed in het halve marathon schema van Runnersweb. Daar staat in die week een snelle interval van in totaal 16 km.
@Tara: geloof je zo! Weet alleen totaal niet op welke schoenen Q loopt. Misschien wel tennisschoenen oidBlijft ook lastig zo via een forum.
![]()
Het hotel heeft vast een facebook pagina dat blijkt ook een uitermate goed medium voor het oplossen van klachten.quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: