Je hebt alleen voorrang op achteropkomend verkeer, en alleen binnen de bebouwde kom bij het wegrijden van een halte inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:45 schreef Fiorano het volgende:
Zeg, als een lijnbus binnen de bebouwde kom bij de halte weg rijdt en hij geeft correct richting aan dan moet je hem toch voorrang geven?
Exact dit. Ligt er ook een beetje aan of ik zelf wat te doen heb, zeker vanaf meerkerk heb ik vaak dat half uur in de bus al ingepland voor de studie. Dan gaan lekker autistisch de oortjes in en is t allemaal wel bestquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:22 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat nu eigenlijk? Ik groet ze en op basis van de reactie ga ik al dan niet een gesprek aan. Heb ook niet zo'n zin om met iemand die toch niet op een gesprek zit te wachten te gaan praten.
Ja, maar niemand doet dat. Dus je kan ze beter voor laten gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:45 schreef Fiorano het volgende:
Zeg, als een lijnbus binnen de bebouwde kom bij de halte weg rijdt en hij geeft correct richting aan dan moet je hem toch voorrang geven?
Bij ons als PCer is het denk ik ook iets anders. Je ziet meestal in de laatste bus voor de bestemming al een ander jong iemand in pak zitten, en dan vraag je of die ook van EW is. Vaak is dat zo en ga je samen, of met de groep die je tegen komt, naar je bestemming. Ik vind het altijd wel gezellig en je hebt altijd wel iets om over te hebben, dat gaat van waar diegene naartoe moet rijden of dat je die chauffeur wel eens eerder hebt gezien maar nooit weet van wel thuisbrengproject dat was.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:22 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat nu eigenlijk? Ik groet ze en op basis van de reactie ga ik al dan niet een gesprek aan. Heb ook niet zo'n zin om met iemand die toch niet op een gesprek zit te wachten te gaan praten.
Ja, maar jij hebt toch geen lijnnr achterop? Dan geld dat weer niet.(in ieder geval, wij mogen geen voorrang nemen tijdens het wegrijden bij de halte, omdat het niet duidelijk is dat het een lijnbus is(ondanks alle qbuzz en 9292ov stickers)quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:45 schreef Fiorano het volgende:
Ik heb heb een lijnbus sticker achterop 8)quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt toch geen lijnnr achterop? Dan geld dat weer niet.(in ieder geval, wij mogen geen voorrang nemen tijdens het wegrijden bij de halte, omdat het niet duidelijk is dat het een lijnbus is(ondanks alle qbuzz en 9292ov stickers)
Moet je geen voetbal meer kijken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:11 schreef Amoeba het volgende:
Triple taps Solidberg, triple taps. Iedere fucking keer dat je ergens weggaat even tappen voor telefoon, portemonnee en sleutels. Mis je iets dan moet je even zoeken.
Het enige wat ik tot nu toe verloren ben is een serie flesjes al dan niet gevuld met de Godendrank fanta en mijn broodtrommeltje.
Tevens gevraagd om zaterdagavond de PC te spelen. Eindhoven - Amsterdam - Eindhoven in een XC60. Sensation White interesseert me verder niks, dus ik ga wel een boek lezen.
20.00 in Veldhoven klaarstaan en uiterlijk 06:00 weer wegrijden.
NEE! SHIT!quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:24 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Moet je geen voetbal meer kijken?
KNEUSquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
NEE! SHIT!
Totaal vergeten.
Dat wordt een radiostream dan maar.
Goed plan. McDonalds Amsterdam ArenA gratis parkeren. Even adresje regelen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:44 schreef Fiorano het volgende:
[..]
KNEUS
Hopen op wifi, zit wel een md in de buurt daar. Nos App installeren en kijken maar.
Ik weet niet of je bij een hotspot een voetbalwedstrijd kan streamen. Mij lukte dat niet toen ik een stream wilde bij een cafe, maar dat kan ook liggen aan dat ik in Duitsland zat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Goed plan. McDonalds Amsterdam ArenA gratis parkeren. Even adresje regelen.
Gewoon rijden als een buschauffeur manquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:19 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik heb heb een lijnbus sticker achterop 8)
Achja, af en toe flikkert ik hem er voor als ik echt achter loop anders wacht ik wel rustig af
Zal daar ergens in de buurt toch ook wel op een scherm worden uitgezonden lijkt me.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Goed plan. McDonalds Amsterdam ArenA gratis parkeren. Even adresje regelen.
Of gewoon naar het Museumplein gaan ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zal daar ergens in de buurt toch ook wel op een scherm worden uitgezonden lijkt me.
Dat sowieso Hahaquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:36 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Gewoon rijden als een buschauffeur man
Met de auto naar het museumplein als er voetbal uitgezonden word?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:33 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bij een hotspot een voetbalwedstrijd kan streamen. Mij lukte dat niet toen ik een stream wilde bij een cafe, maar dat kan ook liggen aan dat ik in Duitsland zat.
Als je toch in Amsterdam bent, auto parkeren en naar het Museumplein!
Wat je ook kan doen: Opnemen, en vertellen dat je niet meer kan. Waarom zou je niet meer opnemen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:16 schreef Amoeba het volgende:
AR belde net ook. Vast met zo'n leuk middagritje waar ik geen zin meer in had. Had al afgesproken om te gaan sporten, dus maar niet opgenomen.
Ja eigenlijk wel. Maar enfin, morgen niet meer duiken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:33 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen: Opnemen, en vertellen dat je niet meer kan. Waarom zou je niet meer opnemen?
O.o je bent nog maar een klein maandje 18 jaar? Dus dat jaartje onder begeleiding rijden wordt ook al als rij-ervaring gezien bij EW?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:23 schreef Schaapje96 het volgende:
Morgen voor de eerste keer werken voor easyway en volgens mij prima dagje gekregen meteen![]()
Almere - Amsterdam in een Fiat 500
Amsterdam - Breda in een BMW 1 serie
Breda - Zwolle in een Mazda 6
Ik moet zeggen dat ik op dagen met lange wandelingen wel eens over een vouwfiets heb nagedachtquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:04 schreef Amoeba het volgende:
Ik had zoiets vanen toen
en daarna dacht ik
Ik heb wel een skates meegenomenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik op dagen met lange wandelingen wel eens over een vouwfiets heb nagedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |