Goed plan. McDonalds Amsterdam ArenA gratis parkeren. Even adresje regelen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:44 schreef Fiorano het volgende:
[..]
KNEUS
Hopen op wifi, zit wel een md in de buurt daar. Nos App installeren en kijken maar.
Ik weet niet of je bij een hotspot een voetbalwedstrijd kan streamen. Mij lukte dat niet toen ik een stream wilde bij een cafe, maar dat kan ook liggen aan dat ik in Duitsland zat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Goed plan. McDonalds Amsterdam ArenA gratis parkeren. Even adresje regelen.
Gewoon rijden als een buschauffeur manquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:19 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik heb heb een lijnbus sticker achterop 8)
Achja, af en toe flikkert ik hem er voor als ik echt achter loop anders wacht ik wel rustig af
Zal daar ergens in de buurt toch ook wel op een scherm worden uitgezonden lijkt me.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Goed plan. McDonalds Amsterdam ArenA gratis parkeren. Even adresje regelen.
Of gewoon naar het Museumplein gaan ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zal daar ergens in de buurt toch ook wel op een scherm worden uitgezonden lijkt me.
Dat sowieso Hahaquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:36 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Gewoon rijden als een buschauffeur man
Met de auto naar het museumplein als er voetbal uitgezonden word?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:33 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bij een hotspot een voetbalwedstrijd kan streamen. Mij lukte dat niet toen ik een stream wilde bij een cafe, maar dat kan ook liggen aan dat ik in Duitsland zat.
Als je toch in Amsterdam bent, auto parkeren en naar het Museumplein!
Wat je ook kan doen: Opnemen, en vertellen dat je niet meer kan. Waarom zou je niet meer opnemen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:16 schreef Amoeba het volgende:
AR belde net ook. Vast met zo'n leuk middagritje waar ik geen zin meer in had. Had al afgesproken om te gaan sporten, dus maar niet opgenomen.
Ja eigenlijk wel. Maar enfin, morgen niet meer duiken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:33 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen: Opnemen, en vertellen dat je niet meer kan. Waarom zou je niet meer opnemen?
O.o je bent nog maar een klein maandje 18 jaar? Dus dat jaartje onder begeleiding rijden wordt ook al als rij-ervaring gezien bij EW?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:23 schreef Schaapje96 het volgende:
Morgen voor de eerste keer werken voor easyway en volgens mij prima dagje gekregen meteen![]()
Almere - Amsterdam in een Fiat 500
Amsterdam - Breda in een BMW 1 serie
Breda - Zwolle in een Mazda 6
Ik moet zeggen dat ik op dagen met lange wandelingen wel eens over een vouwfiets heb nagedachtquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:04 schreef Amoeba het volgende:
Ik had zoiets vanen toen
en daarna dacht ik
Ik heb wel een skates meegenomenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik op dagen met lange wandelingen wel eens over een vouwfiets heb nagedacht
Als PCer? Ik zie je al aankomen bij de klant, strak in pak en skates aan.quote:
Waarom niet eigenlijk... Hoe zwaar is zo'n ding en hoeveel batterij zit er in? Wel grappig dat die lui dat komen promoten daar. Ze waren niet in dienst van het bedrijf dat op die locatie zit?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:59 schreef trolley het volgende:
Lol, vanmiddag toen ik een auto moest ophalen in Nijmegen werd ik door twee mannen aangesproken met de vraag of ik een hiker was. Ja dus. Zegt één van die kerels: dan heb ik dé oplossing voor de lange loopafstanden van/naar locatie, of ik dat ding wou testen, nou jawel
[ afbeelding ]
Dus ik met bovenstaand gevaarte door die hal scheuren daar bij A in Nijmegen, als een baas![]()
![]()
Elektrisch gevaarte, haalt snelheden tot 20 km/h!
Alleen z'n collega was nog niet overtuigd dat dit een uitkomst is voor hikers![]()
Ding is gewoon in te klappen, en daarmee eenvoudig in de kofferbak van de auto te proppen![]()
Tot zover het hoogtepunt van mijn dag
Ja blijkbaar, maar begeleiding is ook meestal een snurkend persoon naast je geloof ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:07 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
O.o je bent nog maar een klein maandje 18 jaar? Dus dat jaartje onder begeleiding rijden wordt ook al als rij-ervaring gezien bij EW?
Iig succes en heel veel plezier morgen, dat is ook een best leuk rijtje auto's die je voor een eerste keer mee krijgt.
Ik mag morgen een wisselritje Groningen - Emmen - Groningen doen. Met een beetje geluk kom ik net aan 3 uurtjesquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:55 schreef Schaafkaas het volgende:
Het is kennelijk weer eens lekker druk bij EW, vandaag om 18:15 gebeld voor morgen en 5 minuten geleden nog een SMSje ontvangen of iemand een wisselrit kan rijden vanuit Groningen. Goed teken dus!
Ik heb een wisselrit Hapert - Oldenzaal. Schadebedrijf, een van de twee bakken is iig een Golf.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:11 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Ik mag morgen een wisselritje Groningen - Emmen - Groningen doen. Met een beetje geluk kom ik net aan 3 uurtjes
Zoek zo'n echte wasstraat op, dan is het naar binnen rijden en voorgetrokken wordenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef Schaafkaas het volgende:
Stomme vraag: ik moet morgen voor het eerst een auto door de wasstraat halen, maar hoe gaat zoiets eigenlijk te werk? Bijvoorbeeld bij een Shell station, moet je je dan eerst binnen melden ofzo? Heb het nog nooit gedaan, dus heb echt geen flauw idee.![]()
![]()
Kut verkeersituatie daar , veel plezierquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Zoek zo'n echte wasstraat op, dan is het naar binnen rijden en voorgetrokken worden
Moet morgen een V50 van Leeuwarden naar Purmerend rijden, is een uurtje. Daarna 3,5 uur terug met het OV naar Groningen :p
Waar, Purmerend?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:32 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Kut verkeersituatie daar , veel plezier
Ding was nog wel redelijk zwaar, hoeveel kg precies weet ik niet maar heb dat ding even opgetild toen het was ingeklapt. Daar wil je geen kilometers mee moeten lopen, maar goed dat is de bedoeling ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk... Hoe zwaar is zo'n ding en hoeveel batterij zit er in? Wel grappig dat die lui dat komen promoten daar. Ze waren niet in dienst van het bedrijf dat op die locatie zit?
Amperestraat in Purmerend met die leuke ritinfo? Daar moet ik morgen ook heen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet morgen een V50 van Leeuwarden naar Purmerend rijden, is een uurtje. Daarna 3,5 uur terug met het OV naar Groningen :p
Shell is auto wegzetten, naar binnen, wasprogramma kopen, dan krijg je een code voor de wasstraat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef Schaafkaas het volgende:
Stomme vraag: ik moet morgen voor het eerst een auto door de wasstraat halen, maar hoe gaat zoiets eigenlijk te werk? Bijvoorbeeld bij een Shell station, moet je je dan eerst binnen melden ofzo? Heb het nog nooit gedaan, dus heb echt geen flauw idee.![]()
![]()
Thanks!quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Shell is auto wegzetten, naar binnen, wasprogramma kopen, dan krijg je een code voor de wasstraat.
Zal t zien morgenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:33 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Jep, moest daar ook 1 keer zijn, maar liever nooit weer
JA!!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:45 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Amperestraat in Purmerend met die leuke ritinfo? Daar moet ik morgen ook heen.
Was dat een spoedje vanuit Groningen toevallig?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:03 schreef DukeJan het volgende:
Vandaag nog een kilometer gerend omdat de bushalte opeens verplaatst was en de volgende pas weer over een uur kwam. Dat en met dit weer in een Ford Transit met nauwelijks werkende airco is lichaamsgeurtechnisch geen goede combi
Ben zelf alleen nog maar eens in die lange wasstraat geweest. daar betaal je gewoon halverwege vanuit de auto aan zo'n puber..quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Shell is auto wegzetten, naar binnen, wasprogramma kopen, dan krijg je een code voor de wasstraat.
Ik voor EW alleen nog maar in Lisserbroek, waar je de auto aan de overkant bij A kunt laten wassen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ben zelf alleen nog maar eens in die lange wasstraat geweest. daar betaal je gewoon halverwege vanuit de auto aan zo'n puber..
Die zijn fijn, die lange, je zet je auto erin en je hoeft niks meer te doen. Beter dan uit de auto stappen, lopen, betalen, teruglopenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ben zelf alleen nog maar eens in die lange wasstraat geweest. daar betaal je gewoon halverwege vanuit de auto aan zo'n puber..
Nee vanuit Ede.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Was dat een spoedje vanuit Groningen toevallig?
Hey daar moet ik morgen nog heen als laatste rit!quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik voor EW alleen nog maar in Lisserbroek, waar je de auto aan de overkant bij A kunt laten wassen.
Eh jawel? Auto op de handrem en de antenne eraf.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die zijn fijn, die lange, je zet je auto erin en je hoeft niks meer te doen. Beter dan uit de auto stappen, lopen, betalen, teruglopenWant lopen zijn we bij EW niet gewend.
Oh, niet je auto op de handrem zetten, en ook niet uit en in de versnelling
Grappig, Bij de Seat wouden ze graag dat ik de antenne eraf deed, maar volgens de handleiding van de Seat mocht dat niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eh jawel? Auto op de handrem en de antenne eraf.
Als het een kleine carwash is waar je je auto in stil moet zetten wel, maar je hebt ook grote wasstraten waar je je linkervoorwiel achter een steun op een band plaatst en je auto op de lopende band door een lange wasstraat rijdt. Daar hoef je dus niet uit te stappen omdat personeel de knoppen bedient en je vanuit de auto betaald. Je word dus voortbewogen door die band, maar je wielen moeten wel kunnen draaien. Zoals dit:quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eh jawel? Auto op de handrem en de antenne eraf.
Ik heb wel eens gehad dat ik de antenne wilde afdraaien, komt er iemand van het wasstraat personeel op me af om te zeggen dat dat niet hoeft. Vervolgens komt dat ding totaal verwrongen uit de wasstraatquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Grappig, Bij de Seat wouden ze graag dat ik de antenne eraf deed, maar volgens de handleiding van de Seat mocht dat niet.![]()
Maar we kregen de antenne er toch niet af(losdraaien werkte niet, zat nog een of andere beveiliging in), dus gewoon met de antenne omhoog door de wasstraat gereden.
Auto op handrem hangt van de wasstraat af. ene wel, andere absoluut niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |