Straat mag nog wel , en aangezien dit geen kritieke informatie is, maakt het niet zoveel uit lijkt mequote:Op woensdag 2 juli 2014 19:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan beter geen adressen posten zo openbaar op het forum, zeker niet als er op dat adres maar één of twee autobedrijven zitten. I.v.m. privacy van klanten van onze werkgevers.
Staat ook in de OP en heb je voor getekend toen je aan het werk ging.
Slechts een tip.
En kut van je portefeuille, OV-chipkaart niet in bezit dus je kan niet werken zeker?
Heb mijn OV-chipkaart vrijdag al verloren (quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:06 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Nee, moet 'm bij Kattegat ophalen.
Zuur van je portemonnee zeg.Moet er niet aan denken dat ik die van mij kwijtraak. In één keer je rijbewijs, ID-kaart, OV-chipkaart en bankpas etc. verliezen...
Nee daar begon het dus mee. Maar ik dacht dat ik een keer teveel fout wachtwoord ofzo had (kon ik me niet herinneren maar ach) dus ik belde of ze me handmatig ff beschikbaar kon zetten voor morgen en of ze toevallig nog een spoedje had voor vandaag. Zegt ze ineens; je bent bij ons uitgeschreven. Is je ov nog wel geldig?quote:
hoezo? gebeurt hier vaak zat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 06:45 schreef Fiorano het volgende:
Zo we rijden alweer... Beetje jammer dat ik exact dezelfde dienst heb als Dinsdag.
Jullie worden gevraagd om PC te doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:11 schreef Amoeba het volgende:
Triple taps Solidberg, triple taps. Iedere fucking keer dat je ergens weggaat even tappen voor telefoon, portemonnee en sleutels. Mis je iets dan moet je even zoeken.
Het enige wat ik tot nu toe verloren ben is een serie flesjes al dan niet gevuld met de Godendrank fanta en mijn broodtrommeltje.
Tevens gevraagd om zaterdagavond de PC te spelen. Eindhoven - Amsterdam - Eindhoven in een XC60. Sensation White interesseert me verder niks, dus ik ga wel een boek lezen.
20.00 in Veldhoven klaarstaan en uiterlijk 06:00 weer wegrijden.
9x hetzelfde lijntje achter elkaar rijden op 1 dag en dat 2 dagen achter elkaar vind ik niet zo spannend Haha.quote:
Allemaal oordoppen in en strak voor zich uit kijkend? ^^quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:45 schreef johnson555 het volgende:
Zo staat een partij hikers op die halte bij Meerkerk zeg
Hoe doen jullie dat nu eigenlijk? Ik groet ze en op basis van de reactie ga ik al dan niet een gesprek aan. Heb ook niet zo'n zin om met iemand die toch niet op een gesprek zit te wachten te gaan praten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:12 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Allemaal oordoppen in en strak voor zich uit kijkend? ^^
Het is buiten AR om. Mijn duikinstructeur had iemand nodig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:25 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Jullie worden gevraagd om PC te doen? Wil ik ook wel eens.
Krijg je ook meer betaald?
Ik groet ze altijd vrolijk en als ze terug groeten/grommen, begin ik een gesprekje. Als ze eruit zien alsof ze zojuist zijn dood gegaan omdat iemand contact probeerde te maken, laat ik ze met rust.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:22 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat nu eigenlijk? Ik groet ze en op basis van de reactie ga ik al dan niet een gesprek aan. Heb ook niet zo'n zin om met iemand die toch niet op een gesprek zit te wachten te gaan praten.
Je hebt alleen voorrang op achteropkomend verkeer, en alleen binnen de bebouwde kom bij het wegrijden van een halte inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:45 schreef Fiorano het volgende:
Zeg, als een lijnbus binnen de bebouwde kom bij de halte weg rijdt en hij geeft correct richting aan dan moet je hem toch voorrang geven?
Exact dit. Ligt er ook een beetje aan of ik zelf wat te doen heb, zeker vanaf meerkerk heb ik vaak dat half uur in de bus al ingepland voor de studie. Dan gaan lekker autistisch de oortjes in en is t allemaal wel bestquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:22 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat nu eigenlijk? Ik groet ze en op basis van de reactie ga ik al dan niet een gesprek aan. Heb ook niet zo'n zin om met iemand die toch niet op een gesprek zit te wachten te gaan praten.
Ja, maar niemand doet dat. Dus je kan ze beter voor laten gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:45 schreef Fiorano het volgende:
Zeg, als een lijnbus binnen de bebouwde kom bij de halte weg rijdt en hij geeft correct richting aan dan moet je hem toch voorrang geven?
Bij ons als PCer is het denk ik ook iets anders. Je ziet meestal in de laatste bus voor de bestemming al een ander jong iemand in pak zitten, en dan vraag je of die ook van EW is. Vaak is dat zo en ga je samen, of met de groep die je tegen komt, naar je bestemming. Ik vind het altijd wel gezellig en je hebt altijd wel iets om over te hebben, dat gaat van waar diegene naartoe moet rijden of dat je die chauffeur wel eens eerder hebt gezien maar nooit weet van wel thuisbrengproject dat was.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:22 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt toch geen lijnnr achterop? Dan geld dat weer niet.(in ieder geval, wij mogen geen voorrang nemen tijdens het wegrijden bij de halte, omdat het niet duidelijk is dat het een lijnbus is(ondanks alle qbuzz en 9292ov stickers)quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:45 schreef Fiorano het volgende:
Ik heb heb een lijnbus sticker achterop 8)quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt toch geen lijnnr achterop? Dan geld dat weer niet.(in ieder geval, wij mogen geen voorrang nemen tijdens het wegrijden bij de halte, omdat het niet duidelijk is dat het een lijnbus is(ondanks alle qbuzz en 9292ov stickers)
Moet je geen voetbal meer kijken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:11 schreef Amoeba het volgende:
Triple taps Solidberg, triple taps. Iedere fucking keer dat je ergens weggaat even tappen voor telefoon, portemonnee en sleutels. Mis je iets dan moet je even zoeken.
Het enige wat ik tot nu toe verloren ben is een serie flesjes al dan niet gevuld met de Godendrank fanta en mijn broodtrommeltje.
Tevens gevraagd om zaterdagavond de PC te spelen. Eindhoven - Amsterdam - Eindhoven in een XC60. Sensation White interesseert me verder niks, dus ik ga wel een boek lezen.
20.00 in Veldhoven klaarstaan en uiterlijk 06:00 weer wegrijden.
NEE! SHIT!quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:24 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Moet je geen voetbal meer kijken?
KNEUSquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
NEE! SHIT!
Totaal vergeten.
Dat wordt een radiostream dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |