abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141833432
quote:
11s.gif Op woensdag 2 juli 2014 19:56 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Je kan beter geen adressen posten zo openbaar op het forum, zeker niet als er op dat adres maar één of twee autobedrijven zitten. I.v.m. privacy van klanten van onze werkgevers.
Staat ook in de OP en heb je voor getekend toen je aan het werk ging.

Slechts een tip.

En kut van je portefeuille, OV-chipkaart niet in bezit dus je kan niet werken zeker?
Straat mag nog wel , en aangezien dit geen kritieke informatie is, maakt het niet zoveel uit lijkt me ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:06 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Nee, moet 'm bij Kattegat ophalen. :)

Zuur van je portemonnee zeg. -O- Moet er niet aan denken dat ik die van mij kwijtraak. In één keer je rijbewijs, ID-kaart, OV-chipkaart en bankpas etc. verliezen... :N
Heb mijn OV-chipkaart vrijdag al verloren ( :') ) en had toen een anonieme gekocht en daarop mijn studentenreisproduct gezet. 15 euro voor die OV-chipkaart maar gelukkig geen OV kosten.

Morgen maar met spoorwegpolitie bellen van Breda
Nee, toch niet
pi_141838678
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 19:58 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Kon je nog wel inloggen?
Nee daar begon het dus mee. Maar ik dacht dat ik een keer teveel fout wachtwoord ofzo had (kon ik me niet herinneren maar ach) dus ik belde of ze me handmatig ff beschikbaar kon zetten voor morgen en of ze toevallig nog een spoedje had voor vandaag. Zegt ze ineens; je bent bij ons uitgeschreven. Is je ov nog wel geldig?
Verder niks kunnen vinden waarom dit zo zou zijn, maar was waarschijnlijk administratieve fout want veel van mn andere gegevens waren ook weg.
Maargoed morgen ff telefoontje afwachten :)
pi_141838813
Triple taps Solidberg, triple taps. Iedere fucking keer dat je ergens weggaat even tappen voor telefoon, portemonnee en sleutels. Mis je iets dan moet je even zoeken. ^O^

Het enige wat ik tot nu toe verloren ben is een serie flesjes al dan niet gevuld met de Godendrank fanta en mijn broodtrommeltje. :')

Tevens gevraagd om zaterdagavond de PC te spelen. Eindhoven - Amsterdam - Eindhoven in een XC60. Sensation White interesseert me verder niks, dus ik ga wel een boek lezen.

20.00 in Veldhoven klaarstaan en uiterlijk 06:00 weer wegrijden. :P
  donderdag 3 juli 2014 @ 06:45:35 #229
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_141842168
Zo we rijden alweer... Beetje jammer dat ik exact dezelfde dienst heb als Dinsdag.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_141844457
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 06:45 schreef Fiorano het volgende:
Zo we rijden alweer... Beetje jammer dat ik exact dezelfde dienst heb als Dinsdag.
hoezo? gebeurt hier vaak zat.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_141844648
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 00:11 schreef Amoeba het volgende:
Triple taps Solidberg, triple taps. Iedere fucking keer dat je ergens weggaat even tappen voor telefoon, portemonnee en sleutels. Mis je iets dan moet je even zoeken. ^O^

Het enige wat ik tot nu toe verloren ben is een serie flesjes al dan niet gevuld met de Godendrank fanta en mijn broodtrommeltje. :')

Tevens gevraagd om zaterdagavond de PC te spelen. Eindhoven - Amsterdam - Eindhoven in een XC60. Sensation White interesseert me verder niks, dus ik ga wel een boek lezen.

Jullie worden gevraagd om PC te doen :o? Wil ik ook wel eens.
Krijg je ook meer betaald?

En had niet tijd om te checken, rennen naar de buurtbus, rennen naar de trein, eenmaal aangekomen op het station Breda, waar je maar moet raden hoe je naar een ander perron moet komen, weer rennen naar de trein.
En tijdsdruk was buiten mijn schuld om :P 2 uur vertraging door fout adres van de opdrachtgever in de ochtend
Nee, toch niet
  donderdag 3 juli 2014 @ 10:42:37 #232
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_141845020
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:16 schreef Marco001 het volgende:

[..]

hoezo? gebeurt hier vaak zat.
9x hetzelfde lijntje achter elkaar rijden op 1 dag en dat 2 dagen achter elkaar vind ik niet zo spannend Haha.
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_141845072
Zo staat een partij hikers op die halte bij Meerkerk zeg :')
Zie!
pi_141845482
Iemand wel eenw bij budget huurmaatschappij A. geweest in het centrum van Amsterdam? Lekker krap parkeergaragetje hebben ze daar zeg.
pi_141845790
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:45 schreef johnson555 het volgende:
Zo staat een partij hikers op die halte bij Meerkerk zeg :')
Allemaal oordoppen in en strak voor zich uit kijkend? ^^
pi_141846001
Had gister een hiker gezoen met 'stoere' zonnenbril en petje op, uiteraard ook 'stoer' naar achter gedraaid. Dit bij A in Almere, met die instructies van nette kleding !11!!!!
Nee, toch niet
pi_141846106
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:12 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Allemaal oordoppen in en strak voor zich uit kijkend? ^^
Hoe doen jullie dat nu eigenlijk? Ik groet ze en op basis van de reactie ga ik al dan niet een gesprek aan. Heb ook niet zo'n zin om met iemand die toch niet op een gesprek zit te wachten te gaan praten.
pi_141846226
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:25 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Jullie worden gevraagd om PC te doen :o? Wil ik ook wel eens.
Krijg je ook meer betaald?
Het is buiten AR om. Mijn duikinstructeur had iemand nodig.

Ik weet niet wat het betaald. Maakt me ook niet uit verder, ik zou het ook voor niks doen.
pi_141846449
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:22 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Hoe doen jullie dat nu eigenlijk? Ik groet ze en op basis van de reactie ga ik al dan niet een gesprek aan. Heb ook niet zo'n zin om met iemand die toch niet op een gesprek zit te wachten te gaan praten.
Ik groet ze altijd vrolijk en als ze terug groeten/grommen, begin ik een gesprekje. Als ze eruit zien alsof ze zojuist zijn dood gegaan omdat iemand contact probeerde te maken, laat ik ze met rust. :P
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 3 juli 2014 @ 11:45:20 #240
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_141846739
Zeg, als een lijnbus binnen de bebouwde kom bij de halte weg rijdt en hij geeft correct richting aan dan moet je hem toch voorrang geven?
pi_141846798
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:45 schreef Fiorano het volgende:
Zeg, als een lijnbus binnen de bebouwde kom bij de halte weg rijdt en hij geeft correct richting aan dan moet je hem toch voorrang geven?
Je hebt alleen voorrang op achteropkomend verkeer, en alleen binnen de bebouwde kom bij het wegrijden van een halte inderdaad.
Your opinion of me is none of my business.
pi_141846816
quote:

[..]

Exact dit. Ligt er ook een beetje aan of ik zelf wat te doen heb, zeker vanaf meerkerk heb ik vaak dat half uur in de bus al ingepland voor de studie. Dan gaan lekker autistisch de oortjes in en is t allemaal wel best :')
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  donderdag 3 juli 2014 @ 11:53:36 #243
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_141846944
quote:
Ja, maar niemand doet dat. Dus je kan ze beter voor laten gaan.
pi_141847382
quote:

[..]

Bij ons als PCer is het denk ik ook iets anders. Je ziet meestal in de laatste bus voor de bestemming al een ander jong iemand in pak zitten, en dan vraag je of die ook van EW is. Vaak is dat zo en ga je samen, of met de groep die je tegen komt, naar je bestemming. Ik vind het altijd wel gezellig en je hebt altijd wel iets om over te hebben, dat gaat van waar diegene naartoe moet rijden of dat je die chauffeur wel eens eerder hebt gezien maar nooit weet van wel thuisbrengproject dat was. :')

In mijn verleden een aantal hikerritjes gedaan, ook regelmatig bij de grote in Almere, en ik probeer me wel actief op te stellen, gesprek aangaan enzo. Volgens mij ben ik ook nog nooit echt een ras autist tegen gekomen. ^^
pi_141847455
quote:
Ja, maar jij hebt toch geen lijnnr achterop? Dan geld dat weer niet.(in ieder geval, wij mogen geen voorrang nemen tijdens het wegrijden bij de halte, omdat het niet duidelijk is dat het een lijnbus is(ondanks alle qbuzz en 9292ov stickers)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 3 juli 2014 @ 12:14:10 #246
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_141847473
Net de Prius afgeleverd bij ABC in Breda. Vriendelijke mensen daar hoor, werd vrolijk begroet en kreeg zelfs een liftje naar de bushalte! ^O^
  donderdag 3 juli 2014 @ 12:19:21 #247
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_141847618
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:13 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ja, maar jij hebt toch geen lijnnr achterop? Dan geld dat weer niet.(in ieder geval, wij mogen geen voorrang nemen tijdens het wegrijden bij de halte, omdat het niet duidelijk is dat het een lijnbus is(ondanks alle qbuzz en 9292ov stickers)
Ik heb heb een lijnbus sticker achterop 8)

Achja, af en toe flikkert ik hem er voor als ik echt achter loop anders wacht ik wel rustig af
pi_141847757
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 00:11 schreef Amoeba het volgende:

Moet je geen voetbal meer kijken?
pi_141847959
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:24 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Moet je geen voetbal meer kijken?
NEE! SHIT!

Totaal vergeten. :')

Dat wordt een radiostream dan maar. :')

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2014 12:32:47 ]
  donderdag 3 juli 2014 @ 12:44:12 #250
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_141848395
quote:
15s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

NEE! SHIT!

Totaal vergeten. :')

Dat wordt een radiostream dan maar. :')
KNEUS

Hopen op wifi, zit wel een md in de buurt daar. Nos App installeren en kijken maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')