Gewoon een foutje van de administratie. Heb je geen telefoonnummer van de afdeling administratie? De belasting die je (onterecht) betaald hebt kan je gewoon weer netjes terugvragen over een tijdje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:54 schreef RacerDKB het volgende:
Ik werk nu sinds een tijdje bij Easy Way alleen op mijn loonstrook van mei 2014 staat de loonheffingskorting op ''Nee'', ondanks dat ik wel de belastingverklaring heb ingevuld bij het contract en aangaf de korting te willen. Heb nu dus vrij weinig salaris gekregen.
Uiteraard al een mailtje gestuurd naar personeelszaken maar nog geen antwoord op mogen ontvangen, dus vandaar hier de vraag of andere mensen dit probleem hadden toen ze bij EW gingen werken? Ik heb geen andere bijbaan dus heb wel recht op loonheffingskorting.
Combinatie maandwissel en examenweken denk ik. Verwacht over een paar weken ook wel wat minder werk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:53 schreef Schaafkaas het volgende:
Morgen Groningen - Breda in een Prius en daarna Breda - Oldenzaal in een BMW 318d. Not bad
Vandaag heb ik lekker een dagje vrij genomen, maar gisteren en eergisteren nog gewerkt. Niks te klagen dus over de hoeveelheid werk. Nu maar hopen dat dit niet alleen vanwege de maandwissel is.
Ja ik ben me er van bewust dat ik het uiteindelijk altijd wel terug kan krijgen, maar ik ontvang veel liever nu mijn volledige loon dan dat ik pas na belastingaangifte 2014 een lading geld krijg ergens mei-juni 2015quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:32 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Gewoon een foutje van de administratie. Heb je geen telefoonnummer van de afdeling administratie? De belasting die je (onterecht) betaald hebt kan je gewoon weer netjes terugvragen over een tijdje.
Zou die Prius bij de Malmoweg moeten staan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:53 schreef Schaafkaas het volgende:
Morgen Groningen - Breda in een Prius en daarna Breda - Oldenzaal in een BMW 318d. Not bad
Vandaag heb ik lekker een dagje vrij genomen, maar gisteren en eergisteren nog gewerkt. Niks te klagen dus over de hoeveelheid werk. Nu maar hopen dat dit niet alleen vanwege de maandwissel is.
Je kan beter geen adressen posten zo openbaar op het forum, zeker niet als er op dat adres maar één of twee autobedrijven zitten. I.v.m. privacy van klanten van onze werkgevers.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:42 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Zou die Prius bij de <bla> moeten staan?
Moest namelijk vandaag ook een Prius naar Breda brengen van <bla> maar toen ik eenmaal daar was, werd ik gebeld met de mededeling dat de auto in Leeuwarden staat.
Overigens is mijn werkweek alweer voorbij, portemonnee verloren ergens rondom Breda
Kon je nog wel inloggen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:06 schreef Lolish het volgende:
Nou ik heb me toch een raar verhaal! Ik net bellen met ew, sta ik uitgeschreven! Al mn gegevens weg, zoals datum van in dienst treding enzo. Dus ze kunnen nu even niks voor me betekenen. Morgen word ik gebeld door personeelszaken en dan moet het goed komen. Vaaaag!
Vandaag ook niet. Was gisteren ook al geweest, toen stond het helemaal vol en moest ik de auto links zetten in plaats van rechts bij het hek. Toen ik er vandaag was stond het nog steeds vol, dus ik zet m weer links neer, komt die gast chagrijnig naar buiten of ik niet wist of de auto rechts bij het hek moet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:57 schreef johnson555 het volgende:
Morgen weer naar Meerkerk, gisteren waren ze niet echt in hun beste humeur
Nee, moet 'm bij Kattegat ophalen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:42 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Zou die Prius bij de Malmoweg moeten staan?
Moest namelijk vandaag ook een Prius naar Breda brengen van Malmoweg, maar toen ik eenmaal daar was, werd ik gebeld met de mededeling dat de auto in Leeuwarden staat.
Overigens is mijn werkweek alweer voorbij, portemonnee verloren ergens rondom Breda
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:00 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Vandaag ook niet. Was gisteren ook al geweest, toen stond het helemaal vol en moest ik de auto links zetten in plaats van rechts bij het hek. Toen ik er vandaag was stond het nog steeds vol, dus ik zet m weer links neer, komt die gast chagrijnig naar buiten of ik niet wist of de auto rechts bij het hek moet.
Nee, dat hoeft (en mag) niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef johnson555 het volgende:
vraag aan EW'ers hier, als je naar Meerkerk moet afleveren, moet je dan de auto ook aftanken? nu staat dit niet in de ritinfo NAAR Meerkerk, maar wel in de ritinfo VAN Meerkerk. Ik twijfel nogal en heb een paar dagen geleden niet getankt (stond niet in de ritinfo en ik moest NAAR Meerkerk).
Tenzij specifiek vermeld in de ritinformatie.quote:
quote:
Nee idd maar het grappige is dus bij ritten NAAR Meerkerk staat dit er niet terwijl ritten VAN Meerkerk welquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef trolley het volgende:
[..]
Tenzij specifiek vermeld in de ritinformatie.
Bepaalde ritten voor de snelweglocatie moeten namelijk afgetankt worden, bij dat tankstation aan de rotonde. Maar dan staat dit specifiek in de ritinformatie vermeld. Vorige week voor het eerst zo'n rit daar moeten aftanken namelijk
Straat mag nog wel , en aangezien dit geen kritieke informatie is, maakt het niet zoveel uit lijkt mequote:Op woensdag 2 juli 2014 19:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan beter geen adressen posten zo openbaar op het forum, zeker niet als er op dat adres maar één of twee autobedrijven zitten. I.v.m. privacy van klanten van onze werkgevers.
Staat ook in de OP en heb je voor getekend toen je aan het werk ging.
Slechts een tip.
En kut van je portefeuille, OV-chipkaart niet in bezit dus je kan niet werken zeker?
Heb mijn OV-chipkaart vrijdag al verloren (quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:06 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Nee, moet 'm bij Kattegat ophalen.
Zuur van je portemonnee zeg.Moet er niet aan denken dat ik die van mij kwijtraak. In één keer je rijbewijs, ID-kaart, OV-chipkaart en bankpas etc. verliezen...
Nee daar begon het dus mee. Maar ik dacht dat ik een keer teveel fout wachtwoord ofzo had (kon ik me niet herinneren maar ach) dus ik belde of ze me handmatig ff beschikbaar kon zetten voor morgen en of ze toevallig nog een spoedje had voor vandaag. Zegt ze ineens; je bent bij ons uitgeschreven. Is je ov nog wel geldig?quote:
hoezo? gebeurt hier vaak zat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 06:45 schreef Fiorano het volgende:
Zo we rijden alweer... Beetje jammer dat ik exact dezelfde dienst heb als Dinsdag.
Jullie worden gevraagd om PC te doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:11 schreef Amoeba het volgende:
Triple taps Solidberg, triple taps. Iedere fucking keer dat je ergens weggaat even tappen voor telefoon, portemonnee en sleutels. Mis je iets dan moet je even zoeken.
Het enige wat ik tot nu toe verloren ben is een serie flesjes al dan niet gevuld met de Godendrank fanta en mijn broodtrommeltje.
Tevens gevraagd om zaterdagavond de PC te spelen. Eindhoven - Amsterdam - Eindhoven in een XC60. Sensation White interesseert me verder niks, dus ik ga wel een boek lezen.
20.00 in Veldhoven klaarstaan en uiterlijk 06:00 weer wegrijden.
9x hetzelfde lijntje achter elkaar rijden op 1 dag en dat 2 dagen achter elkaar vind ik niet zo spannend Haha.quote:
Allemaal oordoppen in en strak voor zich uit kijkend? ^^quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:45 schreef johnson555 het volgende:
Zo staat een partij hikers op die halte bij Meerkerk zeg
Hoe doen jullie dat nu eigenlijk? Ik groet ze en op basis van de reactie ga ik al dan niet een gesprek aan. Heb ook niet zo'n zin om met iemand die toch niet op een gesprek zit te wachten te gaan praten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:12 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Allemaal oordoppen in en strak voor zich uit kijkend? ^^
Het is buiten AR om. Mijn duikinstructeur had iemand nodig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:25 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Jullie worden gevraagd om PC te doen? Wil ik ook wel eens.
Krijg je ook meer betaald?
Ik groet ze altijd vrolijk en als ze terug groeten/grommen, begin ik een gesprekje. Als ze eruit zien alsof ze zojuist zijn dood gegaan omdat iemand contact probeerde te maken, laat ik ze met rust.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:22 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat nu eigenlijk? Ik groet ze en op basis van de reactie ga ik al dan niet een gesprek aan. Heb ook niet zo'n zin om met iemand die toch niet op een gesprek zit te wachten te gaan praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |