Vraag Amoeba even hoe hij dat gedaan heeft, hij had onlangs ook mot met een persoon bij een LM..quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:55 schreef mpc007 het volgende:
Net behoorlijk lomp behandeld door die lui op t terrein in Breda. Iemand ervaring met klacht indienen bij EW? :/
Tja net als bij Amoeba zou ik gwn accepteren en doorgaan zolang het niet iets fysieks Is natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:55 schreef mpc007 het volgende:
Net behoorlijk lomp behandeld door die lui op t terrein in Breda. Iemand ervaring met klacht indienen bij EW? :/
Doe maar helemaal. Ik ben zo ook bij de A in Almere. Net een ritje Apeldoorn - Almere gehad en nu Lelystad - Almere.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:48 schreef yosander het volgende:
Spoedje naar de grote A in Almere. Knullige vraag: moet het raam open laten, helemaal of op een kiertje?
Eigenlijk ongeveer hetzelfde als wat Amoeba heeft meegemaakt. Dus leg het naast je neer en denk maar zo: zij zitten daar al jaren (vastgeroest) en jij hoeft er maar zo'n 5 minuutjes te zijn en dan ben je weer weg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:26 schreef mpc007 het volgende:
Heb wel eens eerder gezeur gehad bij andere locatie, gaat er altijd om dat die mensen daar niet normaal reageren wanneer je ze iets vraagt (je hebt toch instructie gehad? Doe ff voorzichtig met de spullen ja? En dan met een enorme rotkop erbij..) Wanneer je het dan maar zelf probeert te doen is het natuurlijk ook niet goed, want dan sta je altijd wel verkeerd. Je krijgt gewoon het idee dat je er niet welkom bent, zoals ze al kijken als je aan komt rijden. Volk denkt zeker dat omdat wij geen klanten zijn ze zich kunnen gedragen zoals ze willen. Met schadeherstelbedrijven, autodealers, en normale klanten heb ik dat nooit
Ah, dan heb je me wel erg gemist zie ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:36 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Nee, jij kwam binnen lopen, daar ging het al verkeerd...![]()
Het enige dat ik mis is mijn leven, die heb ik al jaren niet meer gezienquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:37 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ah, dan heb je me wel erg gemist zie ik
Dan doe je toch echt iets verkeerd. Misschien helpt het om te stoppen met Fok!ken, heeft mij in ieder geval geholpen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:39 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Het enige dat ik mis is mijn leven, die heb ik al jaren niet meer gezien
Haha, ik denk, ik ga even de chagrijnige vastgeroeste baliemedewerker van een bepaalde LM spelen, ik denk dat het zo ongeveer wel zal gaan. ^^quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:41 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerd. Misschien helpt het om te stoppen met Fok!ken, heeft mij in ieder geval geholpen.
Van een kansloos persoon die constant thuiszit ben ik veranderd naar een zeer energieke en veel belevende jongeman ook ben ik sinds dien in het bezit van een vriendin, een baan bij BMW met vaste tijden () en geniet ik met volle teug van de vakantie die ik momenteel heb.
Het leven is niet zonder vallen of opstaan, he. Soms zit het mee, soms tegen, maar af en toe naar buiten gaan en frisse lucht in je gezicht krijgen kan geen kwaad kwam ik achterquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:44 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Haha, ik denk, ik ga even de chagrijnige vastgeroeste baliemedewerker van een bepaalde LM spelen, ik denk dat het zo ongeveer wel zal gaan. ^^
Maar dat klinkt alsof je het prima voor mekaar hebt, ik ga dat minder Fok!ken maar eens proberen.
Gaat erom dat ze de auto nog kunnen opendoen als die onverhoopt op slot gaat (of nu als schoonmakers erbij moeten en de sleutel ligt in dat hok verderop) en de sleutel ligt er nog in, dus helemaal lijkt me dan handiger.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:48 schreef yosander het volgende:
Spoedje naar de grote A in Almere. Knullige vraag: moet het raam open laten, helemaal of op een kiertje?
Hij had wel meer auto's.. Ook nog een AM Rapide en deze week wilde hij een 458 Italia gaan ophalen in Italië.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Wow, gaaf!! Was het ook een relaxte klant?
Maar wat moet ie met twee van die monsters, ik zou blij zijn met alleen een cayenne of zo'n G.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:25 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Hij had wel meer auto's.. Ook nog een AM Rapide en deze week wilde hij een 458 Italia gaan ophalen in Italië.
Vond het een erg relaxte klant ja, moest perse overal 30km/h te hard rijden.
Geluktquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:58 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Doe maar helemaal. Ik ben zo ook bij de A in Almere. Net een ritje Apeldoorn - Almere gehad en nu Lelystad - Almere.
Die schoonmakers zullen niet blij zijn met de auto die ik hebquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:51 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Gaat erom dat ze de auto nog kunnen opendoen als die onverhoopt op slot gaat (of nu als schoonmakers erbij moeten en de sleutel ligt in dat hok verderop) en de sleutel ligt er nog in, dus helemaal lijkt me dan handiger.
Klant van EW Ja..quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:48 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]![]()
En dit is via EW? Ik hoop dat ze mij dan ook een keer bellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |