abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141848443
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:44 schreef Fiorano het volgende:

[..]

KNEUS

Hopen op wifi, zit wel een md in de buurt daar. Nos App installeren en kijken maar.
Goed plan. McDonalds Amsterdam ArenA gratis parkeren. Even adresje regelen. :P
pi_141850065
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik weet niet of je bij een hotspot een voetbalwedstrijd kan streamen. Mij lukte dat niet toen ik een stream wilde bij een cafe, maar dat kan ook liggen aan dat ik in Duitsland zat.

Als je toch in Amsterdam bent, auto parkeren en naar het Museumplein! :D
pi_141850157
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:19 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik heb heb een lijnbus sticker achterop 8)

Achja, af en toe flikkert ik hem er voor als ik echt achter loop anders wacht ik wel rustig af
Gewoon rijden als een buschauffeur man 8-)
pi_141850957
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zal daar ergens in de buurt toch ook wel op een scherm worden uitgezonden lijkt me.
pi_141851214
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Zal daar ergens in de buurt toch ook wel op een scherm worden uitgezonden lijkt me.
Of gewoon naar het Museumplein gaan ja. :P
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:13:34 #256
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_141851281
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:36 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Gewoon rijden als een buschauffeur man 8-)
Dat sowieso Haha

@Amoeba op het plein bij de Arena (tegenover HMH) zit ook zo'n voetbal kroeg, die zenden het sowieso uit.

Edit: zojuist een echte AR senior in de bus. Type ruitenblous, bodywarmer en laptoptas met papieren. Gezellig praatje gemaakt, ging een autootje ophalen die eigenlijk op 11.00 opgehaald had moeten worden. Chauffeur was niet op komen dagen..

[ Bericht 15% gewijzigd door Fiorano op 03-07-2014 14:43:50 ]
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:41:43 #257
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_141852408
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:33 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik weet niet of je bij een hotspot een voetbalwedstrijd kan streamen. Mij lukte dat niet toen ik een stream wilde bij een cafe, maar dat kan ook liggen aan dat ik in Duitsland zat.

Als je toch in Amsterdam bent, auto parkeren en naar het Museumplein! :D
Met de auto naar het museumplein als er voetbal uitgezonden word? :') Succes. :7

Ohja, Amoeba, voordat je echt naar het museumplein gaat.. Dan sta je daar dus voor niks. Ze hebben het zooitje geloof ik al afgebroken omdat de overlast te groot zou worden omdat de wedstrijden nu wat later zijn.
pi_141853652
AR belde net ook. Vast met zo'n leuk middagritje waar ik geen zin meer in had. Had al afgesproken om te gaan sporten, dus maar niet opgenomen.
pi_141854242
quote:
15s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:16 schreef Amoeba het volgende:
AR belde net ook. Vast met zo'n leuk middagritje waar ik geen zin meer in had. Had al afgesproken om te gaan sporten, dus maar niet opgenomen.
Wat je ook kan doen: Opnemen, en vertellen dat je niet meer kan. Waarom zou je niet meer opnemen?
Nee.
pi_141854472
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:33 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Wat je ook kan doen: Opnemen, en vertellen dat je niet meer kan. Waarom zou je niet meer opnemen?
Ja eigenlijk wel. Maar enfin, morgen niet meer duiken. :N Instructeur aan de diarree na zijn vakantie in Egypte, dus morgen maar werken dan. :)
pi_141855567
Juist..
pi_141855766
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:19 schreef TommieAH het volgende:
Juist..
Kon je dit ook al niet volgen ja?
pi_141855781
Goed verhaal :s)
pi_141856817
Lol, vanmiddag toen ik een auto moest ophalen in Nijmegen werd ik door twee mannen aangesproken met de vraag of ik een hiker was. Ja dus. Zegt één van die kerels: dan heb ik dé oplossing voor de lange loopafstanden van/naar locatie, of ik dat ding wou testen, nou jawel :P

Dus ik met bovenstaand gevaarte door die hal scheuren daar bij A in Nijmegen, als een baas :7 :9
Elektrisch gevaarte, haalt snelheden tot 20 km/h!

Alleen z'n collega was nog niet overtuigd dat dit een uitkomst is voor hikers :')

Ding is gewoon in te klappen, en daarmee eenvoudig in de kofferbak van de auto te proppen _O_

Tot zover het hoogtepunt van mijn dag :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_141856965
Ik had zoiets van :') en toen _O- en daarna dacht ik :D
pi_141857642
Morgen voor de eerste keer werken voor easyway en volgens mij prima dagje gekregen meteen :D

Almere - Amsterdam in een Fiat 500
Amsterdam - Breda in een BMW 1 serie
Breda - Zwolle in een Mazda 6
pi_141859135
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:23 schreef Schaapje96 het volgende:
Morgen voor de eerste keer werken voor easyway en volgens mij prima dagje gekregen meteen :D

Almere - Amsterdam in een Fiat 500
Amsterdam - Breda in een BMW 1 serie
Breda - Zwolle in een Mazda 6
O.o je bent nog maar een klein maandje 18 jaar? Dus dat jaartje onder begeleiding rijden wordt ook al als rij-ervaring gezien bij EW?
Iig succes en heel veel plezier morgen, dat is ook een best leuk rijtje auto's die je voor een eerste keer mee krijgt.
pi_141859200
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:04 schreef Amoeba het volgende:
Ik had zoiets van :') en toen _O- en daarna dacht ik :D
Ik moet zeggen dat ik op dagen met lange wandelingen wel eens over een vouwfiets heb nagedacht :P
pi_141859296
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik op dagen met lange wandelingen wel eens over een vouwfiets heb nagedacht :P
Ik heb wel een skates meegenomen :D
Nee.
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:48:50 #270
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_141860333
Whiehoeee! Vandaag stond de wekker om 05:00, morgen om 04:00. c_/
pi_141860404
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:13 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik heb wel een skates meegenomen :D
Als PCer? Ik zie je al aankomen bij de klant, strak in pak en skates aan. :')

Ik heb wel eens van een klant gehoord dat een andere chauffeur als hardloper naar de klant is gerend. Was toen een uurtje lopen (ik werd gebracht :D ), maar dat is toch gruwelijk onhandig lijkt mij? Je moet een flinke tas meenemen voor je pak en je zweet/stinkt een uur in de wind.
pi_141860836
Vandaag nog een kilometer gerend omdat de bushalte opeens verplaatst was en de volgende pas weer over een uur kwam. Dat en met dit weer in een Ford Transit met nauwelijks werkende airco is lichaamsgeurtechnisch geen goede combi :P
pi_141861173
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:59 schreef trolley het volgende:
Lol, vanmiddag toen ik een auto moest ophalen in Nijmegen werd ik door twee mannen aangesproken met de vraag of ik een hiker was. Ja dus. Zegt één van die kerels: dan heb ik dé oplossing voor de lange loopafstanden van/naar locatie, of ik dat ding wou testen, nou jawel :P

[ afbeelding ]

Dus ik met bovenstaand gevaarte door die hal scheuren daar bij A in Nijmegen, als een baas :7 :9
Elektrisch gevaarte, haalt snelheden tot 20 km/h!

Alleen z'n collega was nog niet overtuigd dat dit een uitkomst is voor hikers :')

Ding is gewoon in te klappen, en daarmee eenvoudig in de kofferbak van de auto te proppen _O_

Tot zover het hoogtepunt van mijn dag :P
Waarom niet eigenlijk... Hoe zwaar is zo'n ding en hoeveel batterij zit er in? Wel grappig dat die lui dat komen promoten daar. Ze waren niet in dienst van het bedrijf dat op die locatie zit?
pi_141862106
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:07 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

O.o je bent nog maar een klein maandje 18 jaar? Dus dat jaartje onder begeleiding rijden wordt ook al als rij-ervaring gezien bij EW?
Iig succes en heel veel plezier morgen, dat is ook een best leuk rijtje auto's die je voor een eerste keer mee krijgt.
Ja blijkbaar, maar begeleiding is ook meestal een snurkend persoon naast je geloof ik :P Gaat helemaal goed komen :)
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:55:19 #275
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_141862712
Het is kennelijk weer eens lekker druk bij EW, vandaag om 18:15 gebeld voor morgen en 5 minuten geleden nog een SMSje ontvangen of iemand een wisselrit kan rijden vanuit Groningen. Goed teken dus! :)
pi_141863124
Dat was me weer een dagje vandaag.

Mocht vanaf Meerkerk, de snelweglocatie, een BMW 5-serie ophalen. Ik had er zin in!

Maar toen ik bezig was het transportformulier in te vullen en ik het contact aanzette gaf de bimmer een melding dat het voetgangersveiligheidssysteem een storing had en dat de motorkap niet geopend mocht worden met het verzoek om direct naar de dichtstbijzijnde BMW-dealer te rijden. Ik zag de bui al hangen, heb je eindelijk een mooie auto, dreigt de rit niet door te gaan vanwege problemen met de auto. |:(

Maar de heren in Meerkerk vonden het nog geen reden om het transport af te lassen. *O*
Ze hadden een plaatselijke garage in Meerkerk gebeld en die zouden er wel even naar kijken. Dus ik rijd naar die garage, maar daar konden ze er niks aan doen, omdat de auto onder officiële garantie viel. Ik rijd weer terug naar de LM. Nadat ze 4 of 5 BMW-dealers hadden gebeld hadden ze eindelijk eentje gevonden die tijd had, Ekris in Utrecht. Dit lag op de route naar Amsterdam waar ik 'm moest afleveren

Gelukkig ging m'n rit toch nog door en reed dus naar Utrecht. Maar ook daar moest ik natuurlijk wachten. Ik kwam binnen om 11:45 en om 13:00 gingen ze pas kijken. Die tijd had ik maar even opgevuld met het bekijken van de showroom, twee gratis croissants en een flesje jus d'orange en Top Gear Magazine. Wat bleek? Een sensorstrip was kapot en moest vervangen worden, maar dat onderdeel hadden ze niet op voorraad, de auto kon dus niet gemaakt worden. Na meerdere keren met EW gebeld te hebben werd door de LM uiteindelijk besloten om de auto naar een andere BMW-dealer te brengen voor reparatie, Ekris Veenendaal. Of ik de auto daar naar toe wilde rijden, natuurlijk :Y

Bij elkaar ben ik 5:30 bezig geweest met deze rit, waarvan het grootste gedeelte wachten natuurlijk.

Was een hele fijne auto die 5-Serie trouwens, was een 520d met iets van 184 PK. Krachtig genoeg, lekker stil, goeie stoelen, had er wel wat langer in willen rijden.

Door al deze problemen kon m'n 3e rit van Amsterdam naar Almere niet doorgaan, dat was een BMW 1-Serie. Weet niet of iemand op dit forum toevallig die rit heeft gekregen?

[ Bericht 0% gewijzigd door MG_13 op 03-07-2014 20:18:14 ]
pi_141863283
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:55 schreef Schaafkaas het volgende:
Het is kennelijk weer eens lekker druk bij EW, vandaag om 18:15 gebeld voor morgen en 5 minuten geleden nog een SMSje ontvangen of iemand een wisselrit kan rijden vanuit Groningen. Goed teken dus! :)
Ik mag morgen een wisselritje Groningen - Emmen - Groningen doen. Met een beetje geluk kom ik net aan 3 uurtjes :'(
pi_141863772
Ha ik moet morgen een auto afleveren bij Hunkemöller. CP is Sylvie Meis.

Oh nee, toch niet :')

[ Bericht 32% gewijzigd door MG_13 op 03-07-2014 20:30:16 ]
pi_141865645
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:11 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Ik mag morgen een wisselritje Groningen - Emmen - Groningen doen. Met een beetje geluk kom ik net aan 3 uurtjes :'(
Ik heb een wisselrit Hapert - Oldenzaal. Schadebedrijf, een van de twee bakken is iig een Golf.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:47:34 #280
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_141867597
Stomme vraag: ik moet morgen voor het eerst een auto door de wasstraat halen, maar hoe gaat zoiets eigenlijk te werk? Bijvoorbeeld bij een Shell station, moet je je dan eerst binnen melden ofzo? Heb het nog nooit gedaan, dus heb echt geen flauw idee. :@ :P
pi_141869449
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef Schaafkaas het volgende:
Stomme vraag: ik moet morgen voor het eerst een auto door de wasstraat halen, maar hoe gaat zoiets eigenlijk te werk? Bijvoorbeeld bij een Shell station, moet je je dan eerst binnen melden ofzo? Heb het nog nooit gedaan, dus heb echt geen flauw idee. :@ :P
Zoek zo'n echte wasstraat op, dan is het naar binnen rijden en voorgetrokken worden :P

Moet morgen een V50 van Leeuwarden naar Purmerend rijden, is een uurtje. Daarna 3,5 uur terug met het OV naar Groningen :p
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_141869910
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef yosander het volgende:

[..]

Zoek zo'n echte wasstraat op, dan is het naar binnen rijden en voorgetrokken worden :P

Moet morgen een V50 van Leeuwarden naar Purmerend rijden, is een uurtje. Daarna 3,5 uur terug met het OV naar Groningen :p
Kut verkeersituatie daar , veel plezier :+
En wat zijn die V50s lelijk overigens, V60 en V40 daarintegen wel mooi :Y
Nee, toch niet
pi_141869972
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:32 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Kut verkeersituatie daar , veel plezier :+
Waar, Purmerend? :P
pi_141870009
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:33 schreef yosander het volgende:

[..]

Waar, Purmerend? :P
Jep, moest daar ook 1 keer zijn, maar liever nooit weer
Nee, toch niet
pi_141870235
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk... Hoe zwaar is zo'n ding en hoeveel batterij zit er in? Wel grappig dat die lui dat komen promoten daar. Ze waren niet in dienst van het bedrijf dat op die locatie zit?
Ding was nog wel redelijk zwaar, hoeveel kg precies weet ik niet maar heb dat ding even opgetild toen het was ingeklapt. Daar wil je geen kilometers mee moeten lopen, maar goed dat is de bedoeling ook niet :P Op locatie in de kofferbak en daarna naar de bushalte/station crossen met dat ding _O_

Geen idee of ze in dienst van die LM waren of niet eigenlijk :P
pi_141870530
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef yosander het volgende:

[..]

Amperestraat in Purmerend met die leuke ritinfo? Daar moet ik morgen ook heen.
pi_141870591
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef Schaafkaas het volgende:
Shell is auto wegzetten, naar binnen, wasprogramma kopen, dan krijg je een code voor de wasstraat. :)
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:54:03 #288
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_141870902
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Shell is auto wegzetten, naar binnen, wasprogramma kopen, dan krijg je een code voor de wasstraat. :)
Thanks! :)
pi_141870923
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:33 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Jep, moest daar ook 1 keer zijn, maar liever nooit weer
Zal t zien morgen :+
pi_141870948
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:45 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Amperestraat in Purmerend met die leuke ritinfo? Daar moet ik morgen ook heen.
JA!!!!! :P
pi_141871027
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:03 schreef DukeJan het volgende:
Vandaag nog een kilometer gerend omdat de bushalte opeens verplaatst was en de volgende pas weer over een uur kwam. Dat en met dit weer in een Ford Transit met nauwelijks werkende airco is lichaamsgeurtechnisch geen goede combi :P
Was dat een spoedje vanuit Groningen toevallig? :P
pi_141871131
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ben zelf alleen nog maar eens in die lange wasstraat geweest. daar betaal je gewoon halverwege vanuit de auto aan zo'n puber..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_141871249
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:59 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ben zelf alleen nog maar eens in die lange wasstraat geweest. daar betaal je gewoon halverwege vanuit de auto aan zo'n puber..
Ik voor EW alleen nog maar in Lisserbroek, waar je de auto aan de overkant bij A kunt laten wassen.
pi_141871252
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:59 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Die zijn fijn, die lange, je zet je auto erin en je hoeft niks meer te doen. Beter dan uit de auto stappen, lopen, betalen, teruglopen :') Want lopen zijn we bij EW niet gewend.

Oh, niet je auto op de handrem zetten, en ook niet uit en in de versnelling :P
pi_141871411
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:57 schreef yosander het volgende:

[..]

Was dat een spoedje vanuit Groningen toevallig? :P
Nee vanuit Ede.
  donderdag 3 juli 2014 @ 23:26:53 #296
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_141872407
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik voor EW alleen nog maar in Lisserbroek, waar je de auto aan de overkant bij A kunt laten wassen.
Hey daar moet ik morgen nog heen als laatste rit! :7

'Wassen indien nodig'... :')

Lekker breed begrip, ik kijk wel ff.
pi_141872569
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Die zijn fijn, die lange, je zet je auto erin en je hoeft niks meer te doen. Beter dan uit de auto stappen, lopen, betalen, teruglopen :') Want lopen zijn we bij EW niet gewend.

Oh, niet je auto op de handrem zetten, en ook niet uit en in de versnelling :P
Eh jawel? Auto op de handrem en de antenne eraf. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_141873570
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 23:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Grappig, Bij de Seat wouden ze graag dat ik de antenne eraf deed, maar volgens de handleiding van de Seat mocht dat niet. :P
Maar we kregen de antenne er toch niet af(losdraaien werkte niet, zat nog een of andere beveiliging in), dus gewoon met de antenne omhoog door de wasstraat gereden. :P
Auto op handrem hangt van de wasstraat af. ene wel, andere absoluut niet!

[ Bericht 3% gewijzigd door Marco001 op 04-07-2014 00:02:56 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_141875438
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 23:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als het een kleine carwash is waar je je auto in stil moet zetten wel, maar je hebt ook grote wasstraten waar je je linkervoorwiel achter een steun op een band plaatst en je auto op de lopende band door een lange wasstraat rijdt. Daar hoef je dus niet uit te stappen omdat personeel de knoppen bedient en je vanuit de auto betaald. Je word dus voortbewogen door die band, maar je wielen moeten wel kunnen draaien. Zoals dit:

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 23:54 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Grappig, Bij de Seat wouden ze graag dat ik de antenne eraf deed, maar volgens de handleiding van de Seat mocht dat niet. :P
Maar we kregen de antenne er toch niet af(losdraaien werkte niet, zat nog een of andere beveiliging in), dus gewoon met de antenne omhoog door de wasstraat gereden. :P
Auto op handrem hangt van de wasstraat af. ene wel, andere absoluut niet!
Ik heb wel eens gehad dat ik de antenne wilde afdraaien, komt er iemand van het wasstraat personeel op me af om te zeggen dat dat niet hoeft. Vervolgens komt dat ding totaal verwrongen uit de wasstraat :') Maar goed, was personeel van de vestiging van de auto, dus dat was niet mijn probleem.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 05:20:24 #300
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_141878081
Mooi dat er gewoon al een krantje op het station ligt rond dit uur. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')