Nee hoor, die kan prima tijdens bierquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als er nog altijd de iphone discussie is.. dan is er te weinig bier!
Ik heb te weinig drank op ervoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, die kan prima tijdens bier.
Ik ook hoor, gisteren rustig aan gedaan, vanavond ook weer met mate op de borrel.quote:
Beter!quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook hoor, gisteren rustig aan gedaan, vanavond ook weer met mate op de borrel.
Morgen Dj'en(play drukken op mijn macbook), zaterdag naar Werchter, zondagavond weer voetbal in de kroeg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beter!
ik vanavond niets, morgen wel een beetje, maa rmet mate.. zondag los
Gratis bier.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Goed punt
Welk bier vinden jullie goed?
De wijn versiequote:Op donderdag 26 juni 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Goed punt
Goed puntquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze mij gratis Oranjeboom kregen, leef ik wel verder met dorst
In Denemarken kun je het nu nog steeds krijgen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar dat zie ik echt nooit meer ergens gelukkig.
Vandaar dat ze daar altijd zo depressief zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Denemarken kun je het nu nog steeds krijgen.
Daarom werk ik ook nooit thuis.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:05 schreef Cue_ het volgende:
Blegh.. echt geen zin om te werken.. en thuis zitten helpt er ook niet bij
Gekke Denenquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Denemarken kun je het nu nog steeds krijgen.
Nouja opzich hoef ik niet veel te doen, dat scheelt. Maar voel me niet super denderend ofzo.. dusjaquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Daarom werk ik ook nooit thuis.
Ik moet tot een uur of 4 werken.
Vannacht.
Thuis werkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom werk ik ook nooit thuis.
Ik moet tot een uur of 4 werken.
Vannacht.
Zoals slapend.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thuis werkenDaar kun je je breaks tenminste nuttig besteden.
Lijkt me heerlijk, alleen zijn de breaks hier leuker dan thuisquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thuis werkenDaar kun je je breaks tenminste nuttig besteden. Doe nooit zoveel in het huishouden als op mijn thuiswerkdag. En nog steeds maak ik dan meer uren dan normaal
Niks is leuker dan je lunchpauze doorbrengen in badquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, alleen zijn de breaks hier leuker dan thuis.
Mwah, vozend in het fietsenrek is ook best leukquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks is leuker dan je lunchpauze doorbrengen in bad
Lemme guess, je kon er niks aan doen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, vozend in het fietsenrek is ook best leuk.
Ik ben altijd onschuldigquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lemme guess, je kon er niks aan doen?
Sinds de schuld van slechte cijfers is verplaatst van de leerling naar de leraar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:39 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)stuurde-leraar.dhtml
En dan vinden ze het raar dat docenten geen orde meer durven te houden in de klas als ze voor het minste worden ontslagen. Sinds wanneer staat de schoolleiding niet meer achter de docenten maar zijn het elkaars vijanden geworden?
MVV onlyquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik schijn met HW te zijn.. Dus dat mag niet
Prachtig beroep, leraar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:39 schreef Q. het volgende:
En dan vinden ze het raar dat docenten geen orde meer durven te houden in de klas als ze voor het minste worden ontslagen. Sinds wanneer staat de schoolleiding niet meer achter de docenten maar zijn het elkaars vijanden geworden?
Die hoeft er niets van te weten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik schijn met HW te zijn.. Dus dat mag niet
Je kan het altijd nog oppakken natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat ik niet door ben gegaan met de LO Natuur/Schei en de IT in ben gegaan.
Wie heeft er nu een degelijk salaris nodig als je zo gewaardeerd wordt?quote:
Sarcasmequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog oppakken natuurlijk.
Hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, had niemand mij even kunnen waarschuwen dat ex-OUD-mods ook elders mod kunnen worden?
Ruzie gemaakt?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, had niemand mij even kunnen waarschuwen dat ex-OUD-mods ook elders mod kunnen worden?
Jammer weerquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beetje maar. Maar ook meteen verloren, want MoBlo kiest zijn kant
Gewoon een makkelijke manier om van een oude, dure docent af te komen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:39 schreef Q. het volgende:
Nee, das alleen met ouders zo, niet OUDersquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat als je eenmaal in het OUD-gat was gevallen, je daar wegrot of zo
Iedereen weet dat OUDers de ergste soort ouders zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, das alleen met ouders zo, niet OUDers.
Ik vraag het me inmiddels afquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen weet dat OUDers de ergste soort ouders zijn.
De gratis vodka versie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Goed punt
HW neuken, toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:50 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet doelen definieren.. die heb ik niet
van wie ben jij nou weer een kutkloon?quote:
Je proeft het gewoon.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
van wie ben jij nou weer een kutkloon?.
Kan het zijn dat ik een fax zie?quote:
Mijn alter ego heet dan wel BukkakeBaas, maar Zaadlap ben ik zeker niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bier komt zo op de maandsborrel wel, tieten zijn er zeker, of er iets mee gaat gebeuren is nooit zekerquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Begonnen in de Sex SC.. dan is het sowieso nooit goedquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die had ik echt nooit meer moeten reviven. Wat een beerput is dat geworden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begonnen in de Sex SC.. dan is het sowieso nooit goed
Relatie SC en Sex SC is ongeveer hetzelfde nu.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:28 schreef stbabylon het volgende:
Die had ik echt nooit meer moeten reviven. Wat een beerput is dat geworden.
Posten in dat topic garandeerd fantastische seks met Fok!popjes op korte termijn, werd mij ooit verteld.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die had ik echt nooit meer moeten reviven. Wat een beerput is dat geworden.
Ja precies, lelijke gestoorde wijven en autisten die hun alle aandacht willen geven die ze maar wensenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Relatie SC en Sex SC is ongeveer hetzelfde nu.
Erg jammer wat daarvan geworden is. Maari k heb hoop.. Ooit, ooit wordt het daar vast wel weer leuk
FOK!quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja precies, lelijke gestoorde wijven en autisten die hun alle aandacht willen geven die ze maar wensen
True, al zou een beetje meer aanloop deze SC ook niet misstaan denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier durven de kerels tenminste nog de wijven ook af te zeiken
Moeten we niet iedereen wegpestenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:
True, al zou een beetje meer aanloop deze SC ook niet misstaan denk ik.
Moeten er niet alleen maar idioten komen meepostenquote:
Je geeft ze niet eens de kans!quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moeten er niet alleen maar idioten komen meeposten.
Dat sowieso!quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
*proest*quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar is TijnBrein eigenlijk?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, das dus ook een kloon, das is geen nieuwe userquote:
Sorryquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:
Jij bent niet nieuw hier, idiootquote:
Nu worden dat soort incapabele admiraal-figuren gewoon ontslagenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
het leven was zo simpel toen.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
het moet niet gekker worden, nu willen ze ook al hun eigen OV.
Voor je hem gemist hebquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu worden dat soort incapabele admiraal-figuren gewoon ontslagen
Volgens mij ben ik nog steeds de nieuwste aanwas.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent niet nieuw hier, idioot.
Ik had m gemist. Maarre, is dat niet gewoon een soort van "trein: richting een dorp met een hek e romheen?quote:
Ik heb geen idee, ik vraag het de expertquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had m gemist. Maarre, is dat niet gewoon een soort van "trein: richting een dorp met een hek e romheen?
Is Tilburg een dorp?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had m gemist. Maarre, is dat niet gewoon een soort van "trein: richting een dorp met een hek e romheen?
Nee, een stad (nr 6 volgens mij in NL).quote:
Nee denk t niet dan dusquote:
Serieus?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij ben ik nog steeds de nieuwste aanwas.
Als dat zo is, telt jouw post dan als crewbash?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik las enkel "jij bent niet hier, idioot"quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon keihard weggepest!quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:03 schreef Cue_ het volgende:
MoerasKat is hem ook weer gevlucht zo te zien
vast wel, whatcha gonna do 'bout it?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo is, telt jouw post dan als crewbash?
Nou, hard stampen, tieren, met monitor gooien, TR machen, the usualquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast wel, whatcha gonna do 'bout it?.
Oh jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moeten onze reputatie natuurlijk wel hoog houden
Oh ja, van die totale tijdsverspillingen, het is net als een klacht indienen bij de NS.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, hard stampen, tieren, met monitor gooien, TR machen, the usual
Waar we dan allemaal als een stel hyena's bovenop springen en aan stukken scheuren, en zodra ze weg zijn onszelf aardig, spontaan en gastvrij noemen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet wel , zo'n tijdelijke lurker die opzoek is naar een SC en het eens probeert
Oh, het moest ook echt zin hebben? My badquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, van die totale tijdsverspillingen, het is net als een klacht indienen bij de NS.
Succes daarmee.
iddquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:09 schreef Barbusse het volgende:
Waar we dan allemaal als een stel hyena's bovenop springen en aan stukken scheuren, en zodra ze weg zijn onszelf aardig, spontaan en gastvrij noemen.
Hier heb ik haar nog nooit gezien eigenlijk. Misschien na werktijd? Dan is het sowieso al 'anders'quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:
MK is toch niet echt een newbie? Die heb ik wel vaker voorbij zien komen.
Zit meestal in de SEX SC.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:
MK is toch niet echt een newbie? Die heb ik wel vaker voorbij zien komen.
geen idee, ik kom hier nooit na werktijdquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
idd
[..]
Hier heb ik haar nog nooit gezien eigenlijk. Misschien na werktijd? Dan is het sowieso al 'anders'
quote:Champagne Wars is an Ibiza style over the top pool party organised on a yearly basis in the sunniest country of Europe, Malta. The 2014 edition is taking place at the luxury venue Café del Mar Malta at the 28th of June and we have a remarkable concept for you this year that has never been done in Malta before. The 2014 edition of Champagne Wars will bring world class entertainment and crazy over the top happenings throughout the day and is headlined by one of the biggest DJs in the world, Dirty South.
The table action, what it’s all about!
Make sure to book your table in time as they are limited and demand is high. Get in touch with us here to complete your booking. A 20% non-refundable deposit is equired.
¤2000 minimum spend Mingle Table – 10 tickets included The High Roller tables are located along the huge infinity pool and includes a double sofa. Table includes a personal waitress. 10 official Champagne Wars polo shirts included!
¤4000 minimum spend High roller table – 20 tickets included This is what it’s all about, table is located right in the middle of the action just by the pool, DJ stand and dance floor and includes a triple sofa and a VIP sun bed. We suggest you bring a raincoat because it’s going to get MESSY!
Niet liegen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, ik kom hier nooit na werktijd.
Gisteren weer geld terug bij vertraging ingediend, werkt prima.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, van die totale tijdsverspillingen, het is net als een klacht indienen bij de NS.
Succes daarmee.
Aan welke tafel zit jij?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Waar heb ik in godsnaam ja tegen gezegd?
[..]
Bij dezen, uitzonderingen daargelaten is denk ik 90% van mijn post tussen 9 en 17:30 gemaakt.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Waar heb ik in godsnaam ja tegen gezegd?
[..]
Geen idee, een maat heeft dat allemaal geregeld.quote:
En waar was ik?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet wel , zo'n tijdelijke lurker die opzoek is naar een SC en het eens probeert
Iedereen. Duh.quote:
Sinds wanneer zitten er genen uit alochtoniä in jouw dna?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Mwah 2 barkies moet een keer kunnen lijkt me.
Sinds ik van de straat ben en mezelf nog immer onder den schavuiten van minderjarige leeftijd schaarquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds wanneer zitten er genen uit alochtoniä in jouw dna?
Amsterdam, je weetz. De inheemse bevolking integreert inmiddels met de meerderheid daarquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds wanneer zitten er genen uit alochtoniä in jouw dna?
O. Ew. Ok. Never mind.quote:
Jij snapt 'em ouwequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amsterdam, je weetz. De inheemse bevolking integreert inmiddels met de meerderheid daar
If you can't beat them, throw away your language (zei hij in t Engels).
Amsterdammers, die komen toch uit Almere en Lelystad?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amsterdam, je weetz. De inheemse bevolking integreert inmiddels met de meerderheid daar
If you can't beat them, throw away your language (zei hij in t Engels).
Neen, uit de diepste putten van de hel uiteraard, verwerpelijk schijtvolkquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Amsterdammers, die komen toch uit Almere en Lelystad?
Ik heb dat een paar keer geprobeerd maar kreeg steeds bericht terug dat ze niet konden terugbetalen ivm overmacht. Als er sneeuw ofzo ligt snap ik dat, maar seinstoringen..?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gisteren weer geld terug bij vertraging ingediend, werkt prima.
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neen, uit de diepste putten van de hel uiteraard, verwerpelijk schijtvolk.
Ach man, ga een vis neuken ofzo op dat kuteiland van jequote:
Sinds je thirdlifecrisis dus.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds ik van de straat ben en mezelf nog immer onder den schavuiten van minderjarige leeftijd schaar.
Je bent gewoon jaloers dat er op dit kuteiland in ieder geval nog geneukt wordtquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, ga een vis neuken ofzo op dat kuteiland van je.
Heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt. Alles is gehonoreerd. Baal wat dat betreft wel van de OV-chipkaart. Vroeger had ik een OV-jaarkaart van de baas, en declareerde ik ook de vertragingen van maten die een andere trein namen van ZWO naar AMSquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar keer geprobeerd maar kreeg steeds bericht terug dat ze niet konden terugbetalen ivm overmacht. Als er sneeuw ofzo ligt snap ik dat, maar seinstoringen..?
Want dat gebeurt niet in Amsterdam?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er op dit kuteiland in ieder geval nog geneukt wordt
End of life crisis noem ik het inmiddels.quote:
Ouchquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
End of life crisis noem ik het inmiddels.
Immer ende alteidquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben ze daar Tinder bereik dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent ook zo lekker technisch onderlegd he?quote:
Het staat er niet bekend om!quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want dat gebeurt niet in Amsterdam?
Ik denk Malta heeft wel wifi of zo, maar dat is natuurlijk heel erg ouderwets nogquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent ook zo lekker technisch onderlegd he?.
Hoe populair moet Instagram daar wel niet zijn?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg nog steeds foto's vanuit de Singapore whatsapp groep mee.... en echt ie-de-re foto heeft met eten te makenmensne in Azie doen echt niets anders dan ETEN.
En er foto's van maken.
Tegenwoordig is het een kwestie van 3 klikken, dus altijd gewoon proberen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar keer geprobeerd maar kreeg steeds bericht terug dat ze niet konden terugbetalen ivm overmacht. Als er sneeuw ofzo ligt snap ik dat, maar seinstoringen..?
dat soort onzin krijg je nu ook op tinder met die 'momenten'quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg nog steeds foto's vanuit de Singapore whatsapp groep mee.... en echt ie-de-re foto heeft met eten te makenmensne in Azie doen echt niets anders dan ETEN.
En er foto's van maken.
en dun dat ze zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
En er foto's van maken.
Dat vind ik van die mooie uitspraken, reclame's gebruiken het ook vaak, soms met "letterlijk" in de tekst.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het een kwestie van 3 klikken, dus altijd gewoon proberen.
Die heb ik nog niet 1x gebruikt of gebruikt zien worden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat soort onzin krijg je nu ook op tinder met die 'momenten'
Nou, je hebt ook wel echt hulel dikke hoor. Zeker onder kinderen al. Maar over t algemeen werkt de spijsvertering van een Aziaat beter dand ie van een Amerikaanquote:
Rijst en vis, dik wordt je er niet van hoe goed je je best ook doetquote:
1) log in op mijn nsquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik van die mooie uitspraken, reclame's gebruiken het ook vaak, soms met "letterlijk" in de tekst.
"deze verzekering is in 3 muisklikken afgesloten"
HOE DAN MODDERFOKKER!?! Laat zien dan?!
ik zie echt hele vakanties voorbij komenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet 1x gebruikt of gebruikt zien worden.
Dat doen homo's niet. Tenzij je moment je lul is.
Bij 1 gaat het al fout he?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
1) log in op mijn ns
2) klik op de "geld terug bij vertraging" knop bij de desbetreffende reis
3) volgens mij moet je nog je rekeningnummer invullen en op voltooien drukken.
Nou, die hoeveelheden die zij weghakkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rijst en vis, dik wordt je er niet van hoe goed je je best ook doet.
Ik verguis de NS alleen nog maar na alle gebeurtenissen afgelopen maand. Kut bedrijf.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
1) log in op mijn ns
Jij niet nee, maar sommige bedrijven dus wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom zei ik er inderdaad ook geen "letterlijk" bij.
Wat is er afgelopen maand gebeurdquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verguis de NS alleen nog maar na alle gebeurtenissen afgelopen maand. Kut bedrijf.
Goeie idd, ze stelen eigenlijk gewoon van je tot je komt klagen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat is er afgelopen maand gebeurd
Overigens is het inderdaad een kutbedrijf. Als ze het beste met de klant voorhadden konden ze net zo goed automatisch geld terugstorten. Ze weten immers precies hoeveel vertraging je gehad hebt met die OV-chipkaart.
Ten eerste een heel drama met het nachtnet en werkzaamheden en ingezette bussen die niet reden en midden in de nacht stranden en verkeerde voorlichting op de app, de site en door de werknemers. Daar had ik de excuses en t vrijkaartje pas net van binnen of ik zat al weer met de volgende: Met backpack en al in de trein om mijn vlucht te halen .... en een omroep dat de treinen niet meer reden, zonder ook meer enige uitleg wat dan wel een optie was. En vervolgens na terugkomen van Singapore en minimaal 12 uur vliegen met je backpack op vrolijk naar de trein lopen om eindelijk naar huis te gaan.............. die WEER niet rijdt! Enw eer hele tegenstrijdige informatie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan heje wel pech, want ik heb geloof ik deze hele maand nog geen vertraging gehad.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste een heel drama met het nachtnet en werkzaamheden en ingezette bussen die niet reden en midden in de nacht stranden en verkeerde voorlichting op de app, de site en door de werknemers. Daar had ik de excuses en t vrijkaartje pas net van binnen of ik zat al weer met de volgende: Met backpack en al in de trein om mijn vlucht te halen .... en een omroep dat de treinen niet meer reden, zonder ook meer enige uitleg wat dan wel een optie was. En vervolgens na terugkomen van Singapore en minimaal 12 uur vliegen met je backpack op vrolijk naar de trein lopen om eindelijk naar huis te gaan.............. die WEER niet rijdt! Enw eer hele tegenstrijdige informatie.
Echt, service is ZO belabberd bij de NS. Niet normaal meer.
ja, dat roepen mensen hier constant als er iemand over de NS klaagt. Maar pas weer 5 dagen Amsterdam-Utrecht en 3 keer vertraging waardoor ik te laat binnenkwam.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan heje wel pech, want ik heb geloof ik deze hele maand nog geen vertraging gehad.
Dat deze 3 incidenten PECH zijn, dat zal best, en zeker zo kort op elkaar. Maar de oplossingsgerichtheid was uitermate ruk en dat was geen pech of overmacht, dat was echt de NS zelf.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan heje wel pech, want ik heb geloof ik deze hele maand nog geen vertraging gehad.
Als je meerdere OV-chipkaarten hebt gehad, moet je de juiste nog kiezenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
1) log in op mijn ns
Nee, dat weten ze niet. Als ik 's ochtends op Zwolle incheck en 5 uur later op Amsterdam Centraal uitcheck, weten zij totaal niet hoe ik ben gereden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Overigens is het inderdaad een kutbedrijf. Als ze het beste met de klant voorhadden konden ze net zo goed automatisch geld terugstorten. Ze weten immers precies hoeveel vertraging je gehad hebt met die OV-chipkaart.
Ja natuurlijk. Daarom moet je ook niet van pauperplaats naar pauperplaats gaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ligt het gewoon enorm aan het traject
Of alles vermijden en niet met het pauperbedrijf reizenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Daarom moet je ook niet van pauperplaats naar pauperplaats gaan
Ze weten ook prima waar de vertraging geweest is. Als er die dag een half uur of meer vertraging was op dat traject en je hebt er daadwerkelijk meer dan een half uur langer over gedaan dan de nominale tijd, kunnen ze op zijn minst een mailtje sturen of wat mij betreft direct uitbetalen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat weten ze niet. Als ik 's ochtends op Zwolle incheck en 5 uur later op Amsterdam Centraal uitcheck, weten zij totaal niet hoe ik ben gereden.
Waar staat die N van NS dan voor?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Daarom moet je ook niet van pauperplaats naar pauperplaats gaan
Ja, hoe werkt dat eigenlijk. Stel ik check in in Eindhoven en ik ga naar Utrecht, naar Den Bosch, ik ga ook nog ff nieuwe schoenen halen in Den Bosch en vervolgens check ik daarna pas een keer uit in Tilburg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat weten ze niet. Als ik 's ochtends op Zwolle incheck en 5 uur later op Amsterdam Centraal uitcheck, weten zij totaal niet hoe ik ben gereden.
Als ik naar Amsterdam of Den Haag ga, ga ik er in Utrecht ook vaak nog uit. Ik vraag me alleen af hoe lang ik dan over die overstap in Utrecht kan doenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, hoe werkt dat eigenlijk. Stel ik check in in Eindhoven en ik ga naar Utrecht, naar Den Bosch, ik ga ook nog ff nieuwe schoenen halen in Den Bosch en vervolgens check ik daarna pas een keer uit in Tilburg.
Dan lijkt de reis Eindhoven-Tilburg..... alleen deed ik er wel erg lang over
Over het algemeen moet je overal waar je echt uitstapt (dus de stad in gaat ofzo) uitchecken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, hoe werkt dat eigenlijk. Stel ik check in in Eindhoven en ik ga naar Utrecht, naar Den Bosch, ik ga ook nog ff nieuwe schoenen halen in Den Bosch en vervolgens check ik daarna pas een keer uit in Tilburg.
Dan lijkt de reis Eindhoven-Tilburg..... alleen deed ik er wel erg lang over
Als je uitcheckt moet je binnen een half uur (of 35 minuten eigenlijk) weer inchecken om de reis te vervolgen. Na het inchecken moet je binnen een half uur gaan reizen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over het algemeen moet je overal waar je echt uitstapt (dus de stad in gaat ofzo) uitchecken.
Geen idee hoe ze het doen als je dat niet doet
Maar dan kan ik dus enschede-utrecht doen, daar even shoppen en dan uitchecken in Enschede..quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je uitcheckt moet je binnen een half uur (of 35 minuten eigenlijk) weer inchecken om de reis te vervolgen. Na het inchecken moet je binnen een half uur gaan reizen.
Maar je mag je reis ook gewoon onderbreken zonder uit- en weer in te checken. Volgens mij zit daar geen max aan behalve dat je de reis wel op dezelfde dag moet afmaken.
Nee want je mag niet omreizen en niet je eindbestemming voorbij reizen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan kan ik dus enschede-utrecht doen, daar even shoppen en dan uitchecken in Enschede..
Reis van Enschede naar Enschede gedaanLijkt me niet te kloppen.
Hmm controle op Utefcht - Enschede zou je dan niet moeten hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee want je mag niet omreizen en niet je eindbestemming voorbij reizen.
Wat je wel kunt doen als je 2 chipkaarten hebt, is dat je op de terugweg je andere chipkaart incheckt, en terug in Enschede beide chipkaarten uitcheckt. Dan heb je alleen de terugweg betaald. Da's een soort maas in het systeem.
Ja da's minimaal 2x de "rotzooi"quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:30 schreef Zaadlap het volgende:
[..]
Altijd handig toch, zeker als er (minimaal) twee spuitgasten van de partij zijn!
Op de heenweg laat je je 1e chipkaart zien die je in Enschede hebt ingecheckt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm controle op Utefcht - Enschede zou je dan niet moeten hebben
Die snap ik niet helemaal....
Ik durf niet meerquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op de heenweg laat je je 1e chipkaart zien die je in Enschede hebt ingecheckt.
Op de terugweg laat je je 2e chipkaart zien die je in Utrecht hebt ingecheckt.
Terug in Enschede check je beide chipkaarten uit.
Chipkaart 1 heeft Enschede-Enschede geregistreerd en rekent 0 euro af
chipkaart 2 heeft Utrecht-Enschede geregistreerd, je betaalt dus alleen de terugweg.
Klikt als een goed feestjequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durf niet meer
Ik heb nog gaten in mijn geheugen en zaadvlekken in m'n kleding.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Op de heenweg laat je je 1e chipkaart zien die je in Enschede hebt ingecheckt.
Op de terugweg laat je je 2e chipkaart zien die je in Utrecht hebt ingecheckt.
Terug in Enschede check je beide chipkaarten uit.
Chipkaart 1 heeft Enschede-Enschede geregistreerd en rekent 0 euro af
chipkaart 2 heeft Utrecht-Enschede geregistreerd, je betaalt dus alleen de terugweg.
NL had gewonnen van Chiliquote:
Vast wel. So what?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Werkt dat serieus? Dat zou dan op een dag toch op moeten vallen ind e data?
Natuurlijk weten ze dat niet. Inchecken staat niet gelijk aan direct de trein pakken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Ze weten immers precies hoeveel vertraging je gehad hebt met die OV-chipkaart.
Kleine moeite om een anonieme kaart erbij te nemen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vast wel. So what?
Denk dat het in de praktijk wel meevalt omdat mensen toch geen 2 chipkaarten hebben. En zo wel dan is het omdat ze een abonnement hebben waarmee ze toch al gratis reizen.
Ze weten ook precies welke treinen wel of niet op tijd waren. Ze kunnen zo terug zien dat je een uur later dan verwacht op je eindbestemming was. Als ze dan de tijden en vertragingen matchen en zien dat het in dat tijdvak door de vertragingen niet mogelijk was om eerder op die eindbestemming te zijn, kunnen ze rustig je geld terugstorten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk weten ze dat niet. Inchecken staat niet gelijk aan direct de trein pakken.
De trein is alweer vervangen door een meer technologisch hoogsatndje, voordat de NS zelf gaat aanbieden terug te betalenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze weten ook precies welke treinen wel of niet op tijd waren. Ze kunnen zo terug zien dat je een uur later dan verwacht op je eindbestemming was. Als ze dan de tijden en vertragingen matchen en zien dat het in dat tijdvak door de vertragingen niet mogelijk was om eerder op die eindbestemming te zijn, kunnen ze rustig je geld terugstorten.
Als blijkt dat er geen (of minder) vertraging was ben je blijkbaar niet direct ingestapt (of halverwege uitgestapt) en kunnen ze je een mailtje sturen ofzo, met de vraag of je vertraging had en je even wijzen op de GTBV regeling.
Dan kan ik al vliegen!quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De trein is alweer vervangen door een meer technologisch hoogsatndje,
Dat zeg ik, NS doet er alles aan om reizigers uit te wringen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De trein is alweer vervangen door een meer technologisch hoogsatndje, voordat de NS zelf gaat aanbieden terug te betalen
Het is niet zoals electrabedrijven doen als de stroom uitvalt.
Ja dat vind ik dus echt een kutstreek. Flikten ze in Leidsche Rijn ook weleens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat zeg ik, NS doet er alles aan om reizigers uit te wringen.
Net als dat geintje van eerder dit jaar, dat ze stations voorbij rijden als ze vertraging hebben. Daar wordt helemaal niemand beter van, maar als volgens de statistieken zoveel % van de treinen optijd was, mogen ze de treinkaartjes weer duurder maken. Daar hebben ze graag wat gedupeerde reizigers voor over.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Net als dat geintje van eerder dit jaar, dat ze stations voorbij rijden als ze vertraging hebben.
En terecht. Daar moet je ook niet stoppen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus echt een kutstreek. Flikten ze in Leidsche Rijn ook weleens.
ik doe het ook zo min mogelijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
En terecht. Daar moet je ook niet stoppen.
Maar ze moeten wel slachtoffers oppikkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
En terecht. Daar moet je ook niet stoppen.
Lees: dik verdienen als je verstandig uit checked.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze weten ook prima waar de vertraging geweest is. Als er die dag een half uur of meer vertraging was op dat traject en je hebt er daadwerkelijk meer dan een half uur langer over gedaan dan de nominale tijd, kunnen ze op zijn minst een mailtje sturen of wat mij betreft direct uitbetalen.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat zeg ik, NS doet er alles aan om reizigers uit te wringen.
Als ze eerst controleren of de treinen die je had kunnen halen daadwerkelijk vertraging hadden of niet, dan is daar toch geen sprake van?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lees: dik verdienen als je verstandig uit checked.
Ehm, nee... ik ken hem niet eensquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:10 schreef stbabylon het volgende:
Dus na het hele Q en CL en daarna het Cue en HW rondjes om elkaar draaien, krijgen we nu Barb en MK?
Ja.quote:
Zondagquote:
krijg ik die dan ook van jou?quote:
op welke manier?quote:
quote:
Sorry dat je er last van hebtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:55 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl zo te horen heeft mn bovenbuurvrouw weer ees sex
Wil je meedoen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:55 schreef Cue_ het volgende:
Bijna!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:58 schreef Barbusse het volgende:
'morning!Laatste dagje, bijna lang weekend!
Bijna! Bier ende BBQ!quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:35 schreef Cue_ het volgende:
Er zijn geen levels meer te doen bij Candy Crush![]()
Misschien had ze hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:55 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Misschien had ze hetzelfde probleem
want als je hem wel kent is het niks meer of zo?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat maakt in dit soort gevallen helemaal niks uit. Sterker nog, des te beter
Niet hier qua SC-relatie'squote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
want als je hem wel kent is het niks meer of zo?![]()
Begin aan Two Dots?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:35 schreef Cue_ het volgende:
Er zijn geen levels meer te doen bij Candy Crush![]()
Ja, of gewoon niet aan dat soort infantiele spellenquote:
Voor jou misschien, voor mij nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat maakt in dit soort gevallen helemaal niks uit. Sterker nog, des te beter
Ik heb een deja-vuquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:06 schreef missbehavin het volgende:
GoedemorgenOh ik ben nog zo lui, ben mijn bed maar weer in gegaan
Dat kan ook nogquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of gewoon niet aan dat soort infantiele spellen
Heeee, sinds pup ben ik akelig vroeg op jaquote:
Waarmee?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heeee, sinds pup ben ik akelig vroeg op jaGelukkig is ze wat aan de bench gewend en kan ik nu wat luieren. Ik heb het verdiend!
Glitch in de Matrix. Ze komen voor je, HWquote:
Ik ben al jaren preparedquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Glitch in de Matrix. Ze komen voor je, HW
Met alles HW, álles!quote:
Vooral dat enequote:
Aha, nee dan snap ik het weerquote:
Story of my life ditquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:15 schreef missbehavin het volgende:
Dat doe je dan goed, want ik snap er geen fuck van
Van Het Leven?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:15 schreef missbehavin het volgende:
Dat doe je dan goed, want ik snap er geen fuck van
Er is ook een soort van candy crush met fruit. Farm hero of zo? Mijn zus speelt dat.quote:
Yup, ook al aan het spelen, en ook een andere versiequote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:17 schreef Moeraskat het volgende:
Er is ook een soort van candy crush met fruit. Farm hero of zo? Mijn zus speelt dat.
Maar ze maken toch altijd nieuwe levels voor Candy Crush?
Dan wat meer seksen om de gaten van tijd te vullen
Sowieso. "Farm Heroes". Laat dat eens bezinken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Women are killing the gaming industry.
Candy Crush, echt, serieus? Farm Heroes Saga? Kanjer eens op met alles Saga te noemen, Star Wars is een Saga, LOTR is een SAGA, je omgebouwde bejeweleld kutspel waar suffe uitgebluste huisvrouwen mee spelen is te infantiel voor woorden.
Spelletje van 15 jaar oud en maar dokken voor meer.
Laat die mensen, het is ook niet mijn dingquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Candy Crush, echt, serieus? Farm Heroes Saga? Kanjer eens op met alles Saga te noemen, Star Wars is een Saga, LOTR is een SAGA, je omgebouwde bejeweleld kutspel waar suffe uitgebluste huisvrouwen mee spelen is te infantiel voor woorden.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
HW haat op bijna allesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:21 schreef Moeraskat het volgende:
Laat die mensen, het is ook niet mijn ding![]()
Maar goed, als ik zeg wat ik speel zal je daar vast ook wel op gaan haten![]()
Ja, ik weet hetquote:
Jammer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, ook al aan het spelen, en ook een andere versie![]()
Ja klopt meestal wel,d us hoop spoedig op een uitbreiding![]()
Dat gaat het niet worden
Oh, dan is het niet jammer.quote:
Neenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Sowieso. "Farm Heroes". Laat dat eens bezinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |