Nee hoor, die kan prima tijdens bierquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als er nog altijd de iphone discussie is.. dan is er te weinig bier!
Ik heb te weinig drank op ervoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, die kan prima tijdens bier.
Ik ook hoor, gisteren rustig aan gedaan, vanavond ook weer met mate op de borrel.quote:
Beter!quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook hoor, gisteren rustig aan gedaan, vanavond ook weer met mate op de borrel.
Morgen Dj'en(play drukken op mijn macbook), zaterdag naar Werchter, zondagavond weer voetbal in de kroeg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beter!
ik vanavond niets, morgen wel een beetje, maa rmet mate.. zondag los
Gratis bier.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Goed punt
Welk bier vinden jullie goed?
De wijn versiequote:Op donderdag 26 juni 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Goed punt
Goed puntquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze mij gratis Oranjeboom kregen, leef ik wel verder met dorst
In Denemarken kun je het nu nog steeds krijgen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar dat zie ik echt nooit meer ergens gelukkig.
Vandaar dat ze daar altijd zo depressief zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Denemarken kun je het nu nog steeds krijgen.
Daarom werk ik ook nooit thuis.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:05 schreef Cue_ het volgende:
Blegh.. echt geen zin om te werken.. en thuis zitten helpt er ook niet bij
Gekke Denenquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Denemarken kun je het nu nog steeds krijgen.
Nouja opzich hoef ik niet veel te doen, dat scheelt. Maar voel me niet super denderend ofzo.. dusjaquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Daarom werk ik ook nooit thuis.
Ik moet tot een uur of 4 werken.
Vannacht.
Thuis werkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom werk ik ook nooit thuis.
Ik moet tot een uur of 4 werken.
Vannacht.
Zoals slapend.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thuis werkenDaar kun je je breaks tenminste nuttig besteden.
Lijkt me heerlijk, alleen zijn de breaks hier leuker dan thuisquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thuis werkenDaar kun je je breaks tenminste nuttig besteden. Doe nooit zoveel in het huishouden als op mijn thuiswerkdag. En nog steeds maak ik dan meer uren dan normaal
Niks is leuker dan je lunchpauze doorbrengen in badquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, alleen zijn de breaks hier leuker dan thuis.
Mwah, vozend in het fietsenrek is ook best leukquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks is leuker dan je lunchpauze doorbrengen in bad
Lemme guess, je kon er niks aan doen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, vozend in het fietsenrek is ook best leuk.
Ik ben altijd onschuldigquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lemme guess, je kon er niks aan doen?
Sinds de schuld van slechte cijfers is verplaatst van de leerling naar de leraar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:39 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)stuurde-leraar.dhtml
En dan vinden ze het raar dat docenten geen orde meer durven te houden in de klas als ze voor het minste worden ontslagen. Sinds wanneer staat de schoolleiding niet meer achter de docenten maar zijn het elkaars vijanden geworden?
MVV onlyquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik schijn met HW te zijn.. Dus dat mag niet
Prachtig beroep, leraar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:39 schreef Q. het volgende:
En dan vinden ze het raar dat docenten geen orde meer durven te houden in de klas als ze voor het minste worden ontslagen. Sinds wanneer staat de schoolleiding niet meer achter de docenten maar zijn het elkaars vijanden geworden?
Die hoeft er niets van te weten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik schijn met HW te zijn.. Dus dat mag niet
Je kan het altijd nog oppakken natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat ik niet door ben gegaan met de LO Natuur/Schei en de IT in ben gegaan.
Wie heeft er nu een degelijk salaris nodig als je zo gewaardeerd wordt?quote:
Sarcasmequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog oppakken natuurlijk.
Hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, had niemand mij even kunnen waarschuwen dat ex-OUD-mods ook elders mod kunnen worden?
Ruzie gemaakt?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, had niemand mij even kunnen waarschuwen dat ex-OUD-mods ook elders mod kunnen worden?
Jammer weerquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beetje maar. Maar ook meteen verloren, want MoBlo kiest zijn kant
Gewoon een makkelijke manier om van een oude, dure docent af te komen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:39 schreef Q. het volgende:
Nee, das alleen met ouders zo, niet OUDersquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat als je eenmaal in het OUD-gat was gevallen, je daar wegrot of zo
Iedereen weet dat OUDers de ergste soort ouders zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, das alleen met ouders zo, niet OUDers.
Ik vraag het me inmiddels afquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen weet dat OUDers de ergste soort ouders zijn.
De gratis vodka versie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Goed punt
HW neuken, toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:50 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet doelen definieren.. die heb ik niet
van wie ben jij nou weer een kutkloon?quote:
Je proeft het gewoon.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
van wie ben jij nou weer een kutkloon?.
Kan het zijn dat ik een fax zie?quote:
Mijn alter ego heet dan wel BukkakeBaas, maar Zaadlap ben ik zeker niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bier komt zo op de maandsborrel wel, tieten zijn er zeker, of er iets mee gaat gebeuren is nooit zekerquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Begonnen in de Sex SC.. dan is het sowieso nooit goedquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die had ik echt nooit meer moeten reviven. Wat een beerput is dat geworden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begonnen in de Sex SC.. dan is het sowieso nooit goed
Relatie SC en Sex SC is ongeveer hetzelfde nu.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:28 schreef stbabylon het volgende:
Die had ik echt nooit meer moeten reviven. Wat een beerput is dat geworden.
Posten in dat topic garandeerd fantastische seks met Fok!popjes op korte termijn, werd mij ooit verteld.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die had ik echt nooit meer moeten reviven. Wat een beerput is dat geworden.
Ja precies, lelijke gestoorde wijven en autisten die hun alle aandacht willen geven die ze maar wensenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Relatie SC en Sex SC is ongeveer hetzelfde nu.
Erg jammer wat daarvan geworden is. Maari k heb hoop.. Ooit, ooit wordt het daar vast wel weer leuk
FOK!quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja precies, lelijke gestoorde wijven en autisten die hun alle aandacht willen geven die ze maar wensen
True, al zou een beetje meer aanloop deze SC ook niet misstaan denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier durven de kerels tenminste nog de wijven ook af te zeiken
Moeten we niet iedereen wegpestenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:
True, al zou een beetje meer aanloop deze SC ook niet misstaan denk ik.
Moeten er niet alleen maar idioten komen meepostenquote:
Je geeft ze niet eens de kans!quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moeten er niet alleen maar idioten komen meeposten.
Dat sowieso!quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
*proest*quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar is TijnBrein eigenlijk?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, das dus ook een kloon, das is geen nieuwe userquote:
Sorryquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:
Jij bent niet nieuw hier, idiootquote:
Nu worden dat soort incapabele admiraal-figuren gewoon ontslagenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
het leven was zo simpel toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |