SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ben ik dan niet belangrijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit idd, ik kon maar 1 van de data maar zowel G.R.S. als Sapstengel konden niet dus ik heb hem niet ingevuld
Staat er pas 3 topics inquote:
ik heb 't er dan ook in gezetquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Staat er pas 3 topics in
Ah, toch iemand die de moeite neemt om de OP te updaten.voor Klokov
Ja, dan kan ik dus niet. Ik sta er nu tussen (Klokov (srs))quote:
Dat is summerabz volk. Die zijn zo weer weg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:44 schreef Klokov het volgende:
Steeds meer mensen in het kettlebelltopic trouwens. Ooit op een dag zal het topic deel 2 bereiken
70 kg moet ik nog wel ff voor trainenquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:15 schreef no1uknow het volgende:
u w0t
https://www.facebook.com/photo.php?v=677094072328044
quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:56 schreef VMSDKR het volgende:
Er is gewoon iemand random namen met data aan het invullen, gister stonden er 4 namen en nu 10+. Lovelotion is hier niet eens, en de kans dat JB en Etha naar een meet gaan is kleiner dan Dimachearus.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:00 schreef fathank het volgende:
Volgens mij heb je wat verkeerd gedaan, ik kan iedereen er ook weer uitgooien.
*zucht*quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:44 schreef RaymondK het volgende:
dit vind ik gemeen t.o.v. Weissmann....
`BredeBroeder is 17 jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:34 schreef Weissman het volgende:
Ik dacht van, ik kies een datumprikker-site uit waarbij je je niet hoeft te registreren enzo om het makkelijker te maken voor mensen, krijg je dit soort dingen
Begin steeds vaker te denken dat de gemiddelde leeftijd idd 14 ofzo is
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:10 schreef Eleiko het volgende:
Verdomme Klokov: van jou had ik die voetbaldiarree niet verwacht in de TT en OP.
Wat had je dan verwacht?quote:
Kettlebell is gymrelevant, voetbal niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Wat had je dan verwacht?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |