Dat doet er niet toe, ik was er wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]je post toch na die post fucktard
M'n bierdoppen?quote:
Nee dat doet er wel toe.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, ik was er wel.
Oké, jij je zin. Maar dat maakt mij nog geen 'fucktard'.quote:
he je hebt de goede sc nu wel gevonden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen wij eens een goed gesprek voeren?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
he je hebt de goede sc nu wel gevonden.
Jawelquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oké, jij je zin. Maar dat maakt mij nog geen 'fucktard'.
Oké. Ook goed.quote:
Volgens mag ik je feliciteren op het behalen van de opleiding?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben een vrije vrouw. Een vrije student. Een mens zonder zorgen. Ik kan nu uitkering gaan trekken.
4 uur utrecht?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben een vrije vrouw. Een vrije student. Een mens zonder zorgen. Ik kan nu uitkering gaan trekken.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
Tijd voor een modschapquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
bijna. Moet nog verdedigen o.a. maar dat is niet het ergste meer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Volgens mag ik je feliciteren op het behalen van de opleiding?
Andere keer?quote:
Dat vind ik ook. Is er nog plek bij klb? Dan meet ik mezelf ondertussen een bitch reputatie aanquote:
Had ik toch gelezenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
bijna. Moet nog verdedigen o.a. maar dat is niet het ergste meer.
[..]
Andere keer?![]()
Ik heb om 7 uur een afspraak staan. 4 uur is niet haalbaar ivm reistijd, en later is ivm de korte tijd niet de moeite waard
[..]
Dat vind ik ook. Is er nog plek bij klb? Dan meet ik mezelf ondertussen een bitch reputatie aan
Oke dan houd ik hem nog even bij me, maar mooi dat je scriptie al bij voorhand niet afgewezen is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, dan doe je het morgen tochquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Andere keer?![]()
Ik heb om 7 uur een afspraak staan. 4 uur is niet haalbaar ivm reistijd, en later is ivm de korte tijd niet de moeite waard
[..]
Dat vind ik ook. Is er nog plek bij klb? Dan meet ik mezelf ondertussen een bitch reputatie aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |