Ik zie net bij de hoofdindex dat je geen mod meer bent van 40+.quote:
Dat heb je vlot gezien en het klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie net bij de hoofdindex dat je geen mod meer bent van 40+.
Als ik aan mag nemen dat het geen fout is (en 1 april is ook al een weekje voorbij), dan wil ik je bij deze hartelijk bedanken voor al de moeite die je( zeker in de beginjaren) erin gestoken hebt om van 40+ een actief subforum te maken.
Zonder al die inspanningen was 40+ wrs allang in de archieven verdwenen en die credits komen jou geheel toe.
Veel plezier op de andere subfora en we komen elkaar vast nog weleens ergens tegen op FOK!.
Karina, bedankt voor je jarenlange inzet hier. CU aroundquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb je vlot gezien en het klopt inderdaad.
DankjewelEn denk wel dat ik je tegen ga komen ja.
En jij ook bedanktquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Karina, bedankt voor je jarenlange inzet hier. CU around
volgens mij is het een misverstand in FB, maar ik snap ook wel weer dat je er tabak van hebt.quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:08 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij is het een misverstand in FB, maar ik snap ook wel weer dat je er tabak van hebt.
Thanks....
Nah. Ze blijft voor altijd onze lieve mod ook al is ze niet meer in functie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |