Zal Mexi wel zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wie is dat met dat dikke montuur? Zeker straks weer een paar verwijderd in t volgende reclameblok
wedstrijd nederlandquote:
Nee, het is eindelijk serieus en het gaat over voetbal. Maar wel begrijpelijk dat jij met je aandachtsboog van een kind van 3 het niets aan vind.quote:
Is niet heel inhoudelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, het is eindelijk serieus en het gaat over voetbal. Maar wel begrijpelijk dat jij met je aandachtsboog van een kind van 3 het niets aan vind.
ik weet hoe karina eruit zietquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:09 schreef marcodej het volgende:
Niemand weet hoe ze eruit zien, en toch kijken waar ze zitten.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
de camera mensen negeren ze nu, moeten uitbeeld blijven
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Media verbod ..quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
Als het echte FOK!kers zijn dan geven ze 5euro aan een groepje mensen om constant te zwaaien en gek te doen zodat jullie denken dat zij de FOK!kers izjn. Dat is trollen.
ja was nog gezellig ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
godver![]()
hij en hmf ging dat goed
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:09 schreef GGMM het volgende:
Wat de fuck, die neger heeft een zeer lange tong.
jij bent een negerquote:
nu heb ik spijt dat ik niet heb doorgezeurd om eerder weg te mogenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja was nog gezellig ook.
HMF was wel iets eerder weg (principe kwestie dit dat)
Ik was goed lamheb in heel rotterdam allemaal dingen beklommen en weet ik wat
Nu nog een lichte kater van over.
Ja.quote:
ja, je hebt me gelukkig nog nooit goed lam gezienquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu heb ik spijt dat ik niet heb doorgezeurd om eerder weg te mogen
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, je hebt me gelukkig nog nooit goed lam gezien
Het was ZO erg dat ik niet meer recht op mn poten kon staan
Yep, de bal hoeft maar 1 keer verkeerd te vallen en ben je de lul.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja.
Mexico kan knap lastig zijn als we spelen zoals de eerste helft tegen Chili
waar waar waarquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja![]()
Dus daar zit in ieder geval een gedeelte van et fokgroepje
Die heeft echt lang haarquote:
jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:13 schreef S0nic het volgende:
Is die gozer tussen Derksen en Dijkstra in een fokker?
Maar dan niet Van Persie wisselenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:13 schreef Downstar het volgende:
Mexico wordt inderdaad moeilijk..
maar zou wel gewoon wel voor 5-3-2 spelen..
gewoon tot een minuut of 70 weer..
dan speel je die Mexicanen mooi moe en ga je daarna lekker 4-3-3 spelen met depay
op dr hoofd dan wel toch o=quote:
We hebben nu 90+30 minuten om ze moe te spelen als het moetquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:13 schreef Downstar het volgende:
Mexico wordt inderdaad moeilijk..
maar zou wel gewoon wel voor 5-3-2 spelen..
gewoon tot een minuut of 70 weer..
dan speel je die Mexicanen mooi moe en ga je daarna lekker 4-3-3 spelen met depay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |