als dat ze zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
Godver die debielen rechtsachter diekstra net
wie is johannes?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:04 schreef Jimbo het volgende:
haha al die hoofjes die elke x in beeld komen
quote:
want ?quote:
klinkt als een gemiddelde avondquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
30 euro, één hamburger en onbeperkt konijnenvoer heb ik begrepen.
waarom ?quote:
Geen idee waar ze het over gehad hebbenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:07 schreef Doublepain het volgende:
Kijkt er uberhaupt iemand naar de show?
jawelquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:07 schreef Doublepain het volgende:
55 zelfs in totaal.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
30 euro, één hamburger en onbeperkt konijnenvoer heb ik begrepen.
Ik kijk wel maar ik luister niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:07 schreef Doublepain het volgende:
ik zat er maandag nog aanquote:
Zal Mexi wel zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wie is dat met dat dikke montuur? Zeker straks weer een paar verwijderd in t volgende reclameblok
wedstrijd nederlandquote:
Nee, het is eindelijk serieus en het gaat over voetbal. Maar wel begrijpelijk dat jij met je aandachtsboog van een kind van 3 het niets aan vind.quote:
Is niet heel inhoudelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, het is eindelijk serieus en het gaat over voetbal. Maar wel begrijpelijk dat jij met je aandachtsboog van een kind van 3 het niets aan vind.
ik weet hoe karina eruit zietquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:09 schreef marcodej het volgende:
Niemand weet hoe ze eruit zien, en toch kijken waar ze zitten.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
de camera mensen negeren ze nu, moeten uitbeeld blijven
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Media verbod ..quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
Als het echte FOK!kers zijn dan geven ze 5euro aan een groepje mensen om constant te zwaaien en gek te doen zodat jullie denken dat zij de FOK!kers izjn. Dat is trollen.
ja was nog gezellig ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
godver![]()
hij en hmf ging dat goed
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:09 schreef GGMM het volgende:
Wat de fuck, die neger heeft een zeer lange tong.
jij bent een negerquote:
nu heb ik spijt dat ik niet heb doorgezeurd om eerder weg te mogenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja was nog gezellig ook.
HMF was wel iets eerder weg (principe kwestie dit dat)
Ik was goed lamheb in heel rotterdam allemaal dingen beklommen en weet ik wat
Nu nog een lichte kater van over.
Ja.quote:
ja, je hebt me gelukkig nog nooit goed lam gezienquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu heb ik spijt dat ik niet heb doorgezeurd om eerder weg te mogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |