Thai"se"quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan ze best goed hoor. Voor een10 jarige Thaise dan.
Jongetje was goedkoper en ik heb het zaakje gewoon afgebonden en af laten sterven. Nu zie je amper verschilquote:
Jou ken ik ook nogquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:07 schreef NanKing het volgende:
Ja hoi ik ken je nog wel. Maar ik was toen nog een kutnewbie.
Ok ok immer nog
Op een maand na 10 jaar lidquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:10 schreef Shirley het volgende:
Tering...in principe zijn het gros wat hier post dus feitelijk de seniele senioren van FOK?
Ik kan me niet herinneren dat wij gescheiden zijn?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan ze best goed hoor. Voor een10 jarige Thaise dan.
I know, je vond "HeatWave import and resell" wel gewoon betrouwbaar overkomen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Jongetje was goedkoper en ik heb het zaakje gewoon afgebonden en af laten sterven. Nu zie je amper verschil.
Jij hebt er een kind uitgeschopt, dus tja. Alsof je een knakworst door een winkelstraat smijtquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat wij gescheiden zijn?
Hey, ik heb er wel grotere tetten door gekregen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij hebt er een kind uitgeschopt, dus tja. Alsof je een knakworst door een winkelstraat smijt.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij hebt er een kind uitgeschopt, dus tja. Alsof je een knakworst door een winkelstraat smijt.
Elk nadeel heeft zijn voordeel! Maar je zal altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben hoor, komt meestal naar voren als een zwarte vlek op een echo maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hey, ik heb er wel grotere tetten door gekregen.![]()
Truemor lovequote:Op donderdag 26 juni 2014 14:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeel! Maar je zal altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben hoor, komt meestal naar voren als een zwarte vlek op een echo maar dat mag de pret niet drukken
Ware liefdequote:Op donderdag 26 juni 2014 14:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeel! Maar je zal altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben hoor, komt meestal naar voren als een zwarte vlek op een echo maar dat mag de pret niet drukken
Beverton bestaat niet meerquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:12 schreef MeneerWijsneus het volgende:
Beverton a.k.a. paintmeister represent.
Waarum nietquote:
Beter kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |