Niet alleen back in town.... blauw zelfsquote:Op maandag 2 februari 2015 06:07 schreef luciano het volgende:
Omfg , ik zie zelfs dat APK weer back in town is .... wiens kont heeft DIE wel niet allemaal minimaal een keer of tig moeten kussen na ........ hahaha .... die goeie ouwe tijd
al?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:27 schreef RadioSlut het volgende:
Ja, hoi, zit al sinds 2006 op fok.Voel me vrij kansloos.
Ik ben 'nog maar' 22, en dit is al 10 jaar geleden. Het woord 'al' is dus behoorlijk relatief.quote:
Jij was 12 wat was dat.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben 'nog maar' 22, en dit is al 10 jaar geleden. Het woord 'al' is dus behoorlijk relatief.
quote:
Ik was 21 toen ik begon met Fokken....quote:
Maar jij bent dan ook een stukkie ouder dan ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik was 21 toen ik begon met Fokken....
nitespeed zou d'r geneukt hebbenquote:
Wanneer ga jij weer weg?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:02 schreef Shirley het volgende:
Beste oldschool FOK!kers geregistreerd vóór 2010.... (de rest hoeft niet te reageren..)
Wie van jullie die mij kent van hier is er nog?
Jaren heb ik hier flamend, trollend en gezellig ouwehoerend gespendeerd met leuke en minder leuke mensen en ben benieuwd anno 2014 (11 jaar na registratie) hier nog zit?
Soort reünietje hier....
quote:
LoLquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Volledige plaatje:
[ afbeelding ]
Was onze trouwkaart![]()
* Meldtquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:02 schreef Shirley het volgende:
Beste oldschool FOK!kers geregistreerd vóór 2010.... (de rest hoeft niet te reageren..)
Wie van jullie die mij kent van hier is er nog?
Jaren heb ik hier flamend, trollend en gezellig ouwehoerend gespendeerd met leuke en minder leuke mensen en ben benieuwd anno 2014 (11 jaar na registratie) hier nog zit?
Soort reünietje hier....
Post een Tubgirl of 2G1C, succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:28 schreef picodealion het volgende:
Snel volposten. Wie maakt een OP met avatars? Wanneer is de eerste meet? En de eerste rel waardoor het hele teringzooitje weer uit elkaar valt zodat yvonne er een slot op komt hangen?
Neh dankjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Post een Tubgirl of 2G1C, succes gegarandeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |