abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141547101
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
Er zijn hele dorpen die overleven op stromend bergwater... überhaupt... water wordt ook pas sinds... wanneer (technisch) gezuiverd?

Als we dat water niet konden drinken waren we als mensheid volgens mij allang uitgestorven geweest.
Proberen dan. De kans dat je bijzonder ziek wordt is erg groot.
pi_141547190
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:35 schreef Globali het volgende:

[..]

Proberen dan. De kans dat je bijzonder ziek wordt is erg groot.
In feite is het irrelevant of bergwater nu wel of niet dodelijk is. DIe meiden hebben dorst in die nachtelijke hitte, denk je niet? Waar zouden ze water halen, zo dicht bij de rivier?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141547261
Zometeen even nalopen/opruimen.
pi_141549551
Het viel mee al mogen de sneren weer achterwege blijven.
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:18:05 #230
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141549926
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waar zouden ze water halen, zo dicht bij de rivier?
Urine zuiveren. Bear Grills skills.
pi_141550003
foto genomen vanaf standpunt boven aan de watervallen
deze bergen moet je over - 7 km- voordat je bij de oorsprong v/d Río Culebra komt

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:22:02 #232
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141550175
Zoals ik het begreep:
quote:
Is het mogelijk om erachter te komen waardoor de meisjes zijn gestrorven of om het leven zijn gebracht?
JvdH: dat hangt er vanaf wat er nog wordt teruggevonden dat hangt ook af van wat eruit het technisch onderzoek komt van de telefoongegevens en digitale camera, nav die resultaten kan ik alvast melden dat ze toch nog wel enige dagen geleefd hebben.
pi_141550251
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:11 schreef Specularium het volgende:
Het viel mee al mogen de sneren weer achterwege blijven.
Hoge verwachtingen......
pi_141550306
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:18 schreef betyar het volgende:

[..]

Urine zuiveren. Bear Grills skills.
Je eigen urine drinken. Was pas de vraag. Zou het zin hebben? Ik denk van wel.
pi_141550380
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:22 schreef Marrije het volgende:
Zoals ik het begreep:

[..]

Op basis van de (datumregistratie van de) foto's lijkt me. ^O^

Groot nieuws en treurig. In mijn eerdere scenario waren ze snel overleden. -O-
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141550519
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:23 schreef Globali het volgende:

[..]

Hoge verwachtingen......
Als jij nu eens even lekker kapt met dit soort reacties?
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:26:44 #237
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141550523
En John vdH vertelde ook dat de ouders zeggen dat ze hun meiden denken te kennen en dat er toch wat raars moet zijn gebeurd, niet alleen een ongeval of alleen verdwalen, maar dat ze ergens in de wildernis de verkeerde zijn tegen gekomen...
pi_141550556
Jongens, even buiten het speculeren, het topic verdient een puntsgewijze beknopte OP met minimale maar nuttige plaatjes.

Een tijdlijn, bronnen van de beweringen, video's, etc.

Zoals altijd ben ik bereid werk te maken van iets moois en heb veel mooie bijdragen van anderen gezien.

Samen kunnen we een mooie OP maken, wie doet mee?

Even geen speculaties, even feiten scheiden van scenario's en nieuwsberichten checken?

woensdag 25 juni 2014 @ 21:28:08 #239
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141550605
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:23 schreef Globali het volgende:

[..]

Je eigen urine drinken. Was pas de vraag. Zou het zin hebben? Ik denk van wel.
Uiteraard.
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:28:15 #240
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141550615
Some examples of interesting labels NRDC observed include:

"Spring Water" (with a picture of a lake surrounded by mountains on the label) -- Was actually from an industrial parking lot next to a hazardous waste site.

Alasika? -- "Alaska Premium Glacier Drinking Water: Pure Glacier Water From the Last Unpolluted Frontier, Bacteria Free" -- Apparently came from a public water supply. This label has since been changed after FDA intervention.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141550644
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:26 schreef Marrije het volgende:
En John vdH vertelde ook dat de ouders zeggen dat ze hun meiden denken te kennen en dat er toch wat raars moet zijn gebeurd, niet alleen een ongeval of alleen verdwalen, maar dat ze ergens in de wildernis de verkeerde zijn tegen gekomen...
Dagen weg zijn wijst daar wel op.

Maar dagen weg MET rugzak. En daarna? :o

woensdag 25 juni 2014 @ 21:29:23 #242
28167 matthijst
pi_141550700
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef El_Matador het volgende:

Samen kunnen we een mooie OP maken, wie doet mee?

Even geen speculaties, even feiten scheiden van scenario's en nieuwsberichten checken?
Punt 1:
"Hij is, samen met zes Indianen uit het dorp Alto Romero, zijn broer en een dorpsgenoot uit Boquete, zelf maar gaan zoeken. Eerst in de bossen rondom El Pianista​, het pad waar de vrouwen het laatst zijn gezien. En toen de rugzak eenmaal was gevonden, zochten ze gericht in de buurt van de vindplaats. Kilometers stroomopwaarts van de río Culebra. Door dichtbebost, moeilijk begaanbare gebied. En niet zonder, zij het heel wrang, resultaat.

Afgelopen maandag vonden ze de eerste schoen. Woensdag volgde de tweede schoen van het merk Wildebeast, die volgens de verkoper alleen in Nederland verkocht worden. Ook vonden ze resten, onder andere in de sok van de tweede schoen. "
pi_141550710
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:28 schreef matthijst het volgende:
Some examples of interesting labels NRDC observed include:

"Spring Water" (with a picture of a lake surrounded by mountains on the label) -- Was actually from an industrial parking lot next to a hazardous waste site.

Alasika? -- "Alaska Premium Glacier Drinking Water: Pure Glacier Water From the Last Unpolluted Frontier, Bacteria Free" -- Apparently came from a public water supply. This label has since been changed after FDA intervention.
Ja, vreselijk dat de klanten zo genaaid worden.

Zou dat voor al het water dat als bergwater wordt verkocht gelden, denk je?

woensdag 25 juni 2014 @ 21:31:04 #244
28167 matthijst
pi_141550814
Was meer bedoeld om aan te geven dat ook water uit een flesje niet per se schoon hoeft te zijn. Sterker: in de VS wordt kraanwater beter gecontroleerd dan dat zogenaamde bronwater.
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:32:57 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141550914
Oh en John vdH vertelde ook nog dat in dat gebied waar eea gevonden is, dagelijks wel gidsen rondlopen.
pi_141551013
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:22 schreef Marrije het volgende:
Zoals ik het begreep:

[..]

Zo had ik John ook begrepen, dat ze aan de hand van de data op de telefoons en camera al hadden vastgesteld dat ze nog enige dagen hebben geleefd na 1 april.
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:34:52 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141551041
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dagen weg zijn wijst daar wel op.

Maar dagen weg MET rugzak. En daarna? :o
lastig.
Maar dus niet zwaar gewond op de foto, denk ik dan.
pi_141551138
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:29 schreef matthijst het volgende:

[..]

Punt 1:
"Hij is, samen met zes Indianen uit het dorp Alto Romero, zijn broer en een dorpsgenoot uit Boquete, zelf maar gaan zoeken. Eerst in de bossen rondom El Pianista​, het pad waar de vrouwen het laatst zijn gezien. En toen de rugzak eenmaal was gevonden, zochten ze gericht in de buurt van de vindplaats. Kilometers stroomopwaarts van de río Culebra. Door dichtbebost, moeilijk begaanbare gebied. En niet zonder, zij het heel wrang, resultaat.

Afgelopen maandag vonden ze de eerste schoen. Woensdag volgde de tweede schoen van het merk Wildebeast, die volgens de verkoper alleen in Nederland verkocht worden. Ook vonden ze resten, onder andere in de sok van de tweede schoen. "
Zand over de onzin van vanmiddag. :*

Constructief, perfect.

Heb je dat filmpje van tvn2 gezien? Daar verklaart Feliciano dat ze NIET de El Pianista zouden lopen maar een afspraak hadden om naar de Baru te gaan.

De getuige die Kris en Lisanne heeft gezien is tricky, hij denkt dat ze het waren (maar er zijn meer blonde toeristen lijkt me).

NWS / Kris Kremers en Lisanne Froon gevonden, Panama #21

woensdag 25 juni 2014 @ 21:36:29 #249
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141551149
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:34 schreef Scriptascripta het volgende:

[..]

Zo had ik John ook begrepen, dat ze dat aan de data op de telefoons en camera al hadden vastgesteld.
en ook dat ze nog steeds onderzoek doen om meer te achterhalen wat betreft telefoongegevens (en camera?).
pi_141551662
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

en ook dat ze nog steeds onderzoek doen om meer te achterhalen wat betreft telefoongegevens (en camera?).
Ook dat begreep ik uit zijn verhaal.

Het lijkt me vreselijk voor hun ouders om te weten dat ze nog enkele dagen hebben geleefd, maar anderzijds lijkt het me dat blijven gissen wat er gebeurd is, ook aan je vreet en dat je die energie hard genoeg nodig hebt voor de rouwverwerking en het weer leren oppakken van je leven na deze tragedie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')