Nee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:58 schreef Aardbeiensmoothie het volgende:
Hoi Fokkers,
Zien jullie ook niet veel liever een mooie D-cup dan een klein A of B cupje bij een vrouw?
Nee.quote:Nou ik wel! En ik ben ervoor aan het sparen.
Help mee. Doneer allemaal 5 euro voor een borstvergroting voor aardbeiensmoothie.
Afspraken en privédetails bespreken we per PM.
Groetjes
Opnieuw verplaatsen, nu naar TRUquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Of een anonieme donor heeft via de DM al de hele boel bekostigd.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
TS is weg niet mijn schuldquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Opnieuw verplaatsen, nu naar TRU
waar is TS...
als je werk hebt waarom voer je die cup d dan niet op als bedrijfskosten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:41 schreef Aardbeiensmoothie het volgende:
Hallo hallo ik ben niet weg, ik ben aan het werk.
Zijn er al veel sponsors?
Goed idee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je werk hebt waarom voer je die cup d dan niet op als bedrijfskosten?
Zoveel bij iedere investering wil men eerst graag weten wat het oplevert, en de huidige en gewenste situatie inzichtelijk hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:41 schreef Aardbeiensmoothie het volgende:
Hallo hallo ik ben niet weg, ik ben aan het werk.
Zijn er al veel sponsors?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Goed idee.
Schopje WGR voor tips hierover.
100 zeker ditquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, wat?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Er was toch een website precies voor dit, iets als MyFreeBoobjob?
Daar kunnen vieze mannetjes geld doneren zodat zo'n vrouw haar tieten kan laten vergroten, eigenlijk wel een geweldig concept.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Daar kunnen vieze mannetjes geld doneren zodat zo'n vrouw haar tieten kan laten vergroten, eigenlijk wel een geweldig concept.
Goed idee! Ik geef me daar op met wat nepfoto's en in het geld.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:21 schreef MacorgaZ het volgende:
topic springt nogalquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:23 schreef Bombvis het volgende:
Wat doet dit in ONZ?Hij was perfect in RLS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |