Same here.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, I'm in. Gokje wagen is geen probleem.
Ik zou op z'n minst een ritje willen maken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben bereid te doneren als ik natuurlijk wel resultaat zie van het werk, dus foto's voor en na.
Ik denk zomaar dat dat bespreekbaar is indien je maar genoeg doneert.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou op z'n minst een ritje willen maken.
Dan zou ik toch voor de investeringsoptie kiezenquote:
ja, dat is ze nu aan het doenquote:
Ze heeft al minstens 2 investeerders. En ik ben best bereid meer dan 5 euro te doneren voor een deluxe-pakketquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoel op zo'n officiële site. Dan heeft het misschien nog kans van slagen
+1, jij mag haar op oneven dagen, ik op even dagen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze heeft al minstens 2 investeerders. En ik ben best bereid meer dan 5 euro te doneren voor een deluxe-pakket.
Ik hoef alleen de weekenden eigenlijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
+1, jij mag haar op oneven dagen, ik op even dagen.
SHE was een vieze kuthoer met issues die het niet verdiende om te leven na haar laaghartige oplichtingsactiequote:
Eerste jaloerse chick gespot.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:15 schreef NanKing het volgende:
Van een kleine À of B direct naar een D ziet er vast super natuurlijk uit 14.gif
SHEquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
SHE was een vieze kuthoer met issues die het niet verdiende om te leven na haar laaghartige oplichtingsactie
Ik mis haar eigenlijk wel een beetje (en ken de exacte details ook niet eigenlijk)quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
SHE was een vieze kuthoer met issues die het niet verdiende om te leven na haar laaghartige oplichtingsactie
RIP 20 euroquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |