Dat is volledig terecht. Jij lag gisteren ook al onder vuur, zag ik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha.
Maar door "Nederland heeft weer meer oog voor de splinters in andermans ogen, dan de balk in onze eigen"
voelde ik me ook een beetje aangesproken.
Ik heb het niet makkelijk de laatste tijd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is volledig terecht. Jij lag gisteren ook al onder vuur, zag ik.
Gisteren wilde ik fijn met jou over 24 kletsen en toen zei jij gewoon niks terug. 5 minuten daarvoor flikkerde hij Margot uit het raam en ik kon er niet met je over praten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het niet makkelijk de laatste tijd.
Dit is een overeenkomst tussen mij en Jack Bauer.
Ik heb de aflevering nog niet gezien, het boeit me niet genoeg om het wekelijks te downloaden, dus doe ik het in één keer aan het einde van dit seizoen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gisteren wilde ik fijn met jou over 24 kletsen en toen zei jij gewoon niks terug. 5 minuten daarvoor flikkerde hij Margot uit het raam en ik kon er niet met je over praten.
Mijn excuses, ik dacht dat je ook gewoon de dag erna kijkt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering nog niet gezien, het boeit me niet genoeg om het wekelijks te downloaden, dus doe ik het in één keer aan het einde van dit seizoen.
Maar margo wordt door een raam geflikkerd, dat weet ik alvast.
Snap ik; kan gebeurenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik dacht dat je ook gewoon de dag erna kijkt.
twitter:Sport_Witness twitterde op woensdag 25-06-2014 om 22:24:22El Pais say Uruguay's submitted defence is that Suarez lost balance and his face collided with Chiellini's shoulder, with no bite happening. reageer retweet
Grappig dat de videobeelden duidelijk genoeg zijn en ze er toch een andere draai aan weten te geven.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:45 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:Sport_Witness twitterde op woensdag 25-06-2014 om 22:24:22El Pais say Uruguay's submitted defence is that Suarez lost balance and his face collided with Chiellini's shoulder, with no bite happening. reageer retweet
Precies. Van achteren (de lafaard) op een nietsvermoedende speler aflopen en hem in zijn nek bijten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:51 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Grappig dat de videobeelden duidelijk genoeg zijn en ze er toch een andere draai aan weten te geven.
Wat zouden ze dan moeten doenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:51 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Grappig dat de videobeelden duidelijk genoeg zijn en ze er toch een andere draai aan weten te geven.
Haha wat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:51 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Gewoon bek houden en rustig het onderzoek van FIFA afwachten, waarom jezelf nog belachelijk maken door dit en dat te beweren terwijl gewoon duidelijk is dat hij heeft gebeten.quote:
Wat moeten ze anders verzinnen dan? Zullen weinig andere smoesjes over zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hebben ze een hele slechte advocaat.
Wat moet je verzinnen als het op fucking video staat, enige wat ze kunnen doen is proberen de minimum straf te krijgen maar om nou te zeggen dat hij niet heeft gebeten is kansloos liegen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders verzinnen dan? Zullen weinig andere smoesjes over zijn.
Jij snapt het niet helemaal geloof ikquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:00 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wat moet je verzinnen als het op fucking video staat, enige wat ze kunnen doen is proberen de minimum straf te krijgen maar om nou te zeggen dat hij niet heeft gebeten is kansloos liegen.
Ik schat Colombia sowieso veel hoger in dan Uruguay, ook al spelen ze met Suarez.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:00 schreef El_Matador het volgende:
Beste nieuws zal zijn dat de Mike Tyson van de Premier League niet tegen Colombia speelt.
Zou raar zijn als hij dit WK uberhaupt nog speelt. KNVB gaf 7 wedstrijden, de FA 10. Om het maar even in perspectief te zetten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:00 schreef El_Matador het volgende:
Beste nieuws zal zijn dat de Mike Tyson van de Premier League niet tegen Colombia speelt.
Hij rende naar Chiellini toe om hem een kus in de nek te geven, maar de brute verdediger bewoog opeens naar achteren, zo tegen die pijnlijke tanden van arme Luis aan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:00 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wat moet je verzinnen als het op fucking video staat, enige wat ze kunnen doen is proberen de minimum straf te krijgen maar om nou te zeggen dat hij niet heeft gebeten is kansloos liegen.
Ben toch benieuwd, volgens mij is de minimum straf; 2 wedstrijden, en max. 24 maanden. Zou prima zijn als het ertussenin ligt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou raar zijn als hij dit WK uberhaupt nog speelt. KNVB gaf 7 wedstrijden, de FA 10. Om het maar even in perspectief te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |