Ik zit zelf met allerlei psychische shit, vandaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:35 schreef Hyman het volgende:
Waarom waren ze lastig te houden dan? een rat klinkt niet zo heel lastig?
mag ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:22 schreef Basxt het volgende:
mag ik ze ook anders noemen of worden ze dan grimmeg
reageren ze op naam?quote:
op stem / geur / zichtquote:
geen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
op stem / geur / zicht
hoeveel ervaring heb je met ratten?
Top!quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Potentieel interesse, maar even in conclaaf met mijn wederhelft hierover
Okay heb even met mjan overlegd (zie ook andere topicquote:
Ja, dan zal ik wachten tot na 5 juli, want ik laat ze liever aan jullie over eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Okay heb even met mjan overlegd (zie ook andere topic)
We zouden ze over kunnen nemen, maar zijn volgende week op vakantie... hebben wel iemand die onze beestjes eten geeft maar die heeft helemaal geen verstand van ratjes dus die willen we eigenlijk niet opzadelen met wat nieuwe beestjes.
Is het voor jou een optie dat het evt. na 5 Juli wordt? Mocht er voor die tijd iemand anders zijn die ze een goed huis kan geven is het, wat ons betreft, ook helemaal geen probleem. Lukt dat niet dan nemen wij ze gewoon.
Reizen is geen probleem, we hebben een auto waar het allemaal wel in moet passen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, dan zal ik wachten tot na 5 juli, want ik laat ze liever aan jullie over eerlijk gezegd.
Ik woon wel in Deventer, en kan niet reizen. Ook krijg je de kooi erbij. Lukt het om hier helemaal heen te komen?
Ik zal mijn best doen!quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Reizen is geen probleem, we hebben een auto waar het allemaal wel in moet passen.
Mocht je nog foto's willen maken straks zou leuk zijn
Wij zijn heel streng hoor!quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:47 schreef senesta het volgende:
Fijn zo snel geregeld en klinkt alsof ze goed terecht gaan komen![]()
Ik hoop dat we nog wat updates krijgen na de verhuizing
quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:30 schreef Muck het volgende:
Ik heb ook even met mijn vriend overlegd: Mochten ceased en mjan ze niet kwijt kunnen, zijn de heren hier van harte welkom
Ik had je post nog niet eens gezienquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:26 schreef Muck het volgende:
Nog een crosspost uit het ratjestopic:
[..]
Meneer Blotepiemelmans is ook een schatjequote:Op donderdag 26 juni 2014 13:12 schreef Muck het volgende:
Daarom bracht ik hem ook onder de aandacht mup
Ik ben allang blij dat ze goed terecht komen
En die naaktrat.... wat een droppie![]()
![]()
Mijn ouders zouden hem niet aan willen raken, die gruwelen al van de staarten van mijn 'normale' lummels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |