abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141538226
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik ben toch in de buurt. Zullen de thuisblijvers in NL leuk vinden. Jungle selfie, ditdatalles.
Kijk maar uit voor orgaandieven.
pi_141538227
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:19 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

De meest logische route is vanuit Bocas eerst naar David en vanuit daar naar Boquete.
Ok, die route naar David kan over land of moet je vliegen? Weet niet hoe de dames daar precies zijn gekomen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141538243
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Da's mooi, dan spreek je dus al beter Spaans dan de Wat en Hoe woordjes van de twee Amersfoortse babes.

Ja, alles hetzelfde. Om 14:00 vertrekken op Perry bergschoenen, niet stoppen aan het einde van de trail en stug doorlopen. :P
Niks aan de hand. Jij woonde ook daar ergens toch? Prima tochtje...telefoon is waterdicht dus bij de watervallen ( dat filmpje laatst :') die watervallen stellen geen fuck voor..kan je beter naar Oostenrijk gaan ) ook mogelijkheden tot toffe foto's.
pi_141538323
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:20 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Niks aan de hand. Jij woonde ook daar ergens toch? Prima tochtje...telefoon is waterdicht dus bij de watervallen ( dat filmpje laatst :') die watervallen stellen geen fuck voor..kan je beter naar Oostenrijk gaan ) ook mogelijkheden tot toffe foto's.
Ja, Bogotá, vandaar. Het idee kwam ook door dit topic de afgelopen dagen vooral om dat verdwaalverhaal te checken. En het gebied lijkt me sowieso prachtig.

Zelf met die Feliciano praten, zelf met de lokalen praten en ondertussen lekker vakantie vieren.

Voor juli al wat anders geboekt maar voor september lijkt het me een prachtige bestemming.

Die Pianista ziet er inderdaad niet uit als een enorm moeilijke trail. Wat erna komt, is de vraag.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141538370
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, die route naar David kan over land of moet je vliegen? Weet niet hoe de dames daar precies zijn gekomen.
Vliegen weet ik niet, maar je kunt volgens mij met de boot vanuit Bocas del Toro eerst naar het vaste land (Almirante) en dan met de bus naar David en dan door naar Boquete. Is denk ik in 1 dag wel te doen: http://goo.gl/maps/r2u4E

edit: Er gaan geen vluchten: http://www.bocas.com/bocas-howto.htm
Currently there are no flights between David and Bocas del Toro.
  woensdag 25 juni 2014 @ 17:25:42 #216
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141538433
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:03 schreef DonJames het volgende:
ik een jaar geleden op exact die plek was, als backpacker.
_O_
pi_141538449
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:23 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Vliegen weet ik niet, maar je kunt volgens mij met de boot vanuit Bocas del Toro eerst naar het vaste land (Almirante) en dan met de bus naar David en dan door naar Boquete. Is denk ik in 1 dag wel te doen: http://goo.gl/maps/r2u4E
Gracias. Van Almirante naar David is maar iets van 3 uurtjes (Panama is niet zo groot):
https://www.google.com/ma(...)!2d9.3!1m1!4e1?hl=nl

Ok, dus zo moeten ze gekomen zijn, de 31e? Ik las dat ze al 2 weken in Boquete waren, maar dat was dus 2 weken in Panama (Bocas)?

pi_141538494
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, Bogotá, vandaar. Het idee kwam ook door dit topic de afgelopen dagen vooral om dat verdwaalverhaal te checken. En het gebied lijkt me sowieso prachtig.

Zelf met die Feliciano praten, zelf met de lokalen praten en ondertussen lekker vakantie vieren.

Voor juli al wat anders geboekt maar voor september lijkt het me een prachtige bestemming.

Die Pianista ziet er inderdaad niet uit als een enorm moeilijke trail. Wat erna komt, is de vraag.
Pianista
The rest of the trail has been thoughtfully spray painted with orange arrows – so it really is difficult to lose your way. You know you’re at the divide when you’re at the highest point and the trail ahead of you starts to slope downward again
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141538495
Ik vind het ook raar dat Kris op de flyer staat als een vrouw van 1.75 m, terwijl in haar paspoort 1.67m staat

Flyer
Paspoort
pi_141538505
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:D Dat inderdaad.
pi_141538523
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:27 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik vind het ook raar dat Kris op de flyer staat als een vrouw van 1.75 m, terwijl in haar paspoort 1.67m staat

Flyer
Paspoort
bel de FBI
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141538543
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

bel de FBI
Ok.
pi_141538561
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:23 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

edit: Er gaan geen vluchten: http://www.bocas.com/bocas-howto.htm
Currently there are no flights between David and Bocas del Toro.
Met minibusjes vanuit Almirante inderdaad. 3 tot 4 uur.
pi_141538562
quote:

Flyer
Paspoort
Goed punt, de dames waren niet zo lang als eerst beweerd. 1.67 en 1,74, niet 1,76 en 1,84.

pi_141538591
quote:

Flyer
Paspoort
In mijn paspoort stond ook jaren 1.68 terwijl ik (inmiddels) iets van 1.73 ben ofzo. Dat is toen ooit een keer bij vernieuwen overgenomen. Nou, snel, op naar BNW hiermee.
Ja doei.
pi_141538737
Lekker belangrijk, die 2 naïve rijkeluistantes die zo nodig zo'n hippe reis moesten maken. Dit krijg je gewoon als je met je hoofd in de wolken en onvoorbereid op pad gaat, denkend dat niemand je wat aandoet. Eigen schuld dikke bult.

Zoals ik hier zie ligt niemand er verder ook wakker van, vakantieplanning dingemz worden gesmeed hiersjeuwww.
pi_141538782
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:35 schreef bosa_kaba het volgende:
Lekker belangrijk, die 2 naïve rijkeluistantes die zo nodig zo'n hippe reis moesten maken. Dit krijg je gewoon als je met je hoofd in de wolken en onvoorbereid op pad gaat, denkend dat niemand je wat aandoet. Eigen schuld dikke bult.

Zoals ik hier zie ligt niemand er verder ook wakker van, vakantieplanning dingemz worden gesmeed hiersjeuwww.
Kom nog eens constructief bijdragen als je nuchter bent, lijkt me. :*

pi_141538867
quote:
Zo te zien kwamen ze al eerder een aftakking van een rivier tegen (bij 'Alto Romero Area, onderste pijl), die uiteindelijk loopt naar de plek waar de tas gevonden is. Die aftakking heeft een rechtere lijn naar de vindplaats, de rivier helemaal bovenin bij het einde van het pad, maakt een grote bocht, wat het minder waarschijnlijk maakt dat de tas die bocht heeft gemaakt.
pi_141538950
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:39 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Zo te zien kwamen ze al eerder een aftakking van een rivier tegen, die uiteindelijk loopt naar de plek waar de tas gevonden is. Die aftakking heeft een rechtere lijn naar de vindplaats, de rivier helemaal bovenin bij het einde van het pad, maakt een grote bocht, wat het minder waarschijnlijk maakt dat de tas die bocht heeft gemaakt.
Waarom denk je sowieso dat die tas bochten in de rivier heeft meegemaakt? Zouden die zonnebrillen, camera en delicate smartphones dan niet aan diggelen zijn?

De rivier is sowieso wild, of ie nu laag staat of niet. Het is de hellingshoek die de stroomsnelheid voor het grootste gedeelte bepaalt. En waar de rugzak gevonden is, is het nog redelijk steil.

pi_141538968
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom denk je sowieso dat die tas bochten in de rivier heeft meegemaakt? Zouden die zonnebrillen en delicate smartphones dan niet aan diggelen zijn?
Een tas blijft grotendeels drijven en zwiept om de stenen heen.
  woensdag 25 juni 2014 @ 17:42:43 #231
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141538971
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:15 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

en vanaf Boquete naar het Stuwmeer ?
ik heb ergens gelezen dat er maar 1 weg naar boquete gaat en dat dat misschien meespeelt in waarom het onaantrekkelijk zou zijn voor criminelen
pi_141539026
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:42 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Een tas blijft grotendeels drijven en zwiept om de stenen heen.
Ah, jij bent expert?

Zwiept dus om ALLE stenen heen. Hoe groot is die kans?

Is het niet veel logischer dat die rugzak nooit in de rivier geweest is en al die tijd op de kant heeft gestaan slechts aangetast door het klimaat en regenwater en niet de rivier?

pi_141539066
Misschien had de tas airbags om zich heen :D :') en is daarom alles heel gebleven :7
pi_141539089
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:42 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik heb ergens gelezen dat er maar 1 weg naar boquete gaat en dat dat misschien meespeelt in waarom het onaantrekkelijk zou zijn voor criminelen
Er is toch geen enkele aanwijzing voor criminaliteit? Waarom dan toch zo hard vasthouden aan dat scenario, dat snap ik niet?

Toen het nog onduidelijk was en we geen data hadden, ok, maar nu, na het vinden van die rugzak, met 83 dollar erin?

Als je werkelijk denkt dat een verkrachter niet eventjes wat mobieltjes en geld meeneemt in een gebied waar je "nooit" gevonden wordt, dan ben je echt te weinig op de hoogte van Latijns-Amerika...

pi_141539094
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, jij bent expert?

Is het niet veel logischer dat die rugzak nooit in de rivier geweest is en al die tijd op de kant heeft gestaan slechts aangetast door het klimaat en regenwater en niet de rivier?
Die rugzak is daar neergezet
  woensdag 25 juni 2014 @ 17:46:33 #236
181126 MouzurX
Misschien?
pi_141539107
Muah een telefoon in een tas blijft best lang goed lijkt me.

Zolang het maar niet van een hoogte op een steen valt.
Je zou het moeten testen maar hoe het water stroomt langs een steen zorgt er volgens mij voor dat iets als een tas niet heel harde klappen krijgt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_141539130
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, jij bent expert?

Misschien zaten die brillen en telefoons wel stevig verpakt in die bh's.
Ik geloof niet dat die tas daar is neergelegd, die meiden zijn daar toch helemaal niet geweest, kan niet.
pi_141539224
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:46 schreef MouzurX het volgende:
Muah een telefoon in een tas blijft best lang goed lijkt me.

Zolang het maar niet van een hoogte op een steen valt.
Je zou het moeten testen maar hoe het water stroomt langs een steen zorgt er volgens mij voor dat iets als een tas niet heel harde klappen krijgt.
Denk ik ook. Die schoen daarentegen is zwaar en is door lagere gedeelten van de rivier gevoerd.
pi_141539234
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:35 schreef bosa_kaba het volgende:

Wat een debiele reactie. Wat heeft afkomst te maken met dit alles?
pi_141539287
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:46 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Die rugzak is daar neergezet
Waarom vermoed jij dat Stacey? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')