Alstom, Alstom, Alstom. Geen CAF alsjeblieft.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:27 schreef AIex het volgende:
[..]
"Twee erkende en grote treinenbouwers zijn momenteel nog in de race, te weten Alstom en CAF."
Bron: http://www.ns.nl/over-ns/(...)d&utm_medium=twitter
Ah, dank. Dat wordt leuk, voor Alstom is het erg lang terug sinds ze aan NS hebben geleverd en CAF heeft dat naar mijn weten zelfs nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:27 schreef AIex het volgende:
[..]
"Twee erkende en grote treinenbouwers zijn momenteel nog in de race, te weten Alstom en CAF."
Bron: http://www.ns.nl/over-ns/(...)d&utm_medium=twitter
Niks mis met CAF.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:45 schreef b2py het volgende:
[..]
Alstom, Alstom, Alstom. Geen CAF alsjeblieft.
Edit: niets over 3kV trouwens.. Zijn al die treinen van de vorige pagina 3kV én 1,5kV geschik?
3kV, waarom denk je dat? NS heeft niet gevraagd om 3kV. Alleen 1,5kV.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:45 schreef b2py het volgende:
[..]
Alstom, Alstom, Alstom. Geen CAF alsjeblieft.
Edit: niets over 3kV trouwens.. Zijn al die treinen van de vorige pagina 3kV én 1,5kV geschik?
Oeh, leuk. Afdelingen onder elkaar. NS neemt 3kV bloedserieus in overweging dus lekker handig dit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef ReisT het volgende:
[..]
3kV, waarom denk je dat? NS heeft niet gevraagd om 3kV. Alleen 1,5kV.
http://ted.europa.eu/udl?(...)L:HTML&src=0&tabId=2
Want één materieelsoort die voldoet aan de eisen van de opdrachtgever is maatgevend voor het hele bedrijf.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:05 schreef b2py het volgende:
Wel eens in die metrostellen van het GVB gezeten?![]()
Zijn die Alstom dingen een stuk beter.
Ja natuurlijk, wij Hollanders zijn toch het beste in generaliseren?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Want één materieelsoort die voldoet aan de eisen van de opdrachtgever is maatgevend voor het hele bedrijf.
Ooit in de metro van Brussel gezeten in één van hun nieuwe stellen? Is ook CAF.
3kV is toch vooral een idee van ProRail?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:28 schreef b2py het volgende:
[..]
Oeh, leuk. Afdelingen onder elkaar. NS neemt 3kV bloedserieus in overweging dus lekker handig dit.
Ben laatst bij 3kV symposium geweest, NS is voorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:00 schreef ReisT het volgende:
[..]
3kV is toch vooral een idee van ProRail?
NS en Prorail werken vaker langs elkaar heen.
Nee, maar wel in die van Bilbao en die waren prima!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:05 schreef b2py het volgende:
Wel eens in die metrostellen van het GVB gezeten?![]()
Zijn die Alstom dingen een stuk beter.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Gast, dat is een bonnetje, geen vervoerbewijs!
Veel te weinig deuren in elk geval... Op elke bak heb je minstens 2 deuren nodig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:42 schreef bork het volgende:
CAF Civity elektrische varianten:
[ afbeelding ]
Daar kijk ik dan weer niet naar, wel goed om te weten. Ik ben meer van het (op)zoekenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:01 schreef dennistd het volgende:
[..]
Veel te weinig deuren in elk geval... Op elke bak heb je minstens 2 deuren nodig.
Ik wacht nog op mijn kortingscode voor een anonieme ov-chipquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef Sandrvich het volgende:
Meereiskaarten ontvangen Yreal, bedankt!
Hier ook! Hele envelop!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef Sandrvich het volgende:
Meereiskaarten ontvangen Yreal, bedankt!
Een meereiskaartje wordt niet "¤ 7,50 duurder", tenzij je voor iedere meereis een nieuwe anonieme OV-chipkaart aanschaft, maar ik ga er even vanuit dat dat niet je bedoeling is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:22 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik ben even de zeik-klant op de NS-twitter aan het uithangen en heb al een antwoord. Een meereistreinkaartje wordt per 9 juli ¤ 7,50 duurder, nu tijdelijk 'slechts' ¤ 2, want coulance en de reiziger op 1, 2 en 3 enzo. Op die chipkaarten moet ook minimaal ¤ 10,- saldo staan. Flinke prijsverhoging zo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |