abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar dinsdag 1 juli 2014 @ 16:10:31 #126
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_141768108
Maar goed, TS, hoe kom je eigenlijk op het idee dat wij (vrouwen) zitten te wachten op een lipstick feministe?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_141768744
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 16:10 schreef Sjeen het volgende:
Maar goed, TS, hoe kom je eigenlijk op het idee dat wij (vrouwen) zitten te wachten op een lipstick feministe?
Om jullie te vertellen dat alles wat jullie weten NEP is, en opgelegd door de maatschappij, en je eigenlijk géén kinderen wil, laat staan kinderen opvoeden, maar gewoon 40-60 in de week wil werken :Y Duh!
  dinsdag 1 juli 2014 @ 16:35:34 #128
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_141769012
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 16:10 schreef Sjeen het volgende:
Waarom ben jij om 16.10 uur niet druk aan het werk?
pi_141770143
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:02 schreef Yalesa het volgende:

[..]

We hebben het hier over een heel geslacht. Ik geloof niet dat vrouwen van nature minder verantwoordelijk zijn dan mannen, kijk maar naar de resultaten van vrouwen in het onderwijs tegenover de resultaten van mannen.

Wat vooral oneerlijk is, is dat vrouwen die wél carrière willen maken, de dupe worden van mensen die vrouwen als incompetent zien en er een glazen plafond komt, waarschijnlijk door het beeld dat vrouwen niet fulltime horen te werken.

Opvoeding is iets krachtigs wat je niet moet onderschatten, bij de meeste mensen, kijk maar naar alle verschillende culturen op de wereld. Opvoeding vormt voor een groot deel een cultuur.
Bedrijven discrimineren niet. Als een vrouw een topfunctie wilt bekleden, dan kan dat zeker. Maar als een man dat ook wilt, beter is, en misschien ook nog goedkoper, dan kiezen ze voor die man. Het gaat om het financiele plaatje. De tijd van discriminatie van vrouwen is ondertussen wel over.

Trouwens, als je de statistieken bekijkt zal je zien hoe belachelijk weinig vrouwelijke studenten op de technische universiteiten rondlopen. Vrouwen schijnen nog altijd te denken dat techniek en natuurwetenschappen (en ook wiskunde) alleen iets is voor een bepaald type mannelijke nerd. :') Daar ligt ook een deel van het probleem: iemand die psychologie (of iets dergelijks) heeft gestudeerd komt niet zo snel op een bestuursfunctie binnen een groot bedrijf. Maar vervolgens wel klagen dat er te weinig vrouwen op bestuursfuncties zitten.

Ik ben voor gelijke rechten en behandeling voor man en vrouw. Echter denk ik vanuit het principe van marktwerking. Met gelijke rechten bedoel ik ook dat verlof, vakantiedagen, alimentatie en weet ik veel wat voor man en vrouw gelijk moet zijn. Geen mannen voortrekken, maar ook geen vrouwen voortrekken.
pi_141770271
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:59 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Het probleem is dat we in onze cultuur een beeld hebben van de man die fulltime werkt en de hoofdkostwinner is. Dit zit ook, vaak onbewust, in de opvoeding van jongens en van meisjes.
Ja daar ben ik het wel mee eens
pi_141770282
Ik bedoel dat het stereotype slecht is dan
  Licht Ontvlambaar dinsdag 1 juli 2014 @ 17:33:24 #132
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_141771417
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 16:35 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Waarom ben jij om 16.10 uur niet druk aan het werk?
omdat ik voor mijn kind zorg op dat tijdstip *)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 1 juli 2014 @ 18:04:04 #133
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_141772797
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:33 schreef Sjeen het volgende:

[..]

omdat ik voor mijn kind zorg op dat tijdstip *)
Krijg je er wel voor betaald op uurbasis door je man? Er zijn feministen die dat blijkbaar een must vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door SpecialK op 01-07-2014 18:15:06 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 1 juli 2014 @ 19:58:09 #134
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_141779128
Alsjeblief TS, stop die hele feministische kutgroep van je en ga naar bokt ofzo. Zolang vrouwen vinden dat ze achtergesteld worden, blijven ze achtergesteld. Als vrouwen geen vakken gaan studeren die relevant zijn voor een hogere positie, komen ze niet in een hogere positie. Als het grootste deel van de vrouwen niet 40 gaan werken, komt er ook geen einde aan het beeld dat vrouwen weinig werken. Dat is zo simpel als tieten met een spleetje ertussen.

Een vrouwenquota is echt ontzettend belachelijk. In een bestuur kiezen ze gewoon de meest capabele persoon voor een functie. Als dat geen vrouw is, dan wordt het een man. Jammer voor de vrouwen die dat ook graag willen. Er zijn ook andere mannen die in die positie willen, maar ook niet goed genoeg zijn. Waarom is er geen quota voor mannen die niet goed genoeg zijn? De mannen-die-niet-goed-genoeg-zijnquota. Lijkt me perfect! NOT.

Ik ken genoeg meisjes die gewoon beta-vakken gaan bestuderen. Als ze daar niks mee doen, is het hun probleem. Niet die van de mannen. Alle schuld afschuiven is zo ontzettend makkelijk!

Dat er minder vrouwen in de wereldtop zitten heeft niet te maken met onderdrukkende mannen, maar dat komt doordat er minder vrouwen zijn die ver genoeg doorleren en doorwerken om zover te komen.

"Komt door de opvoeding!!!1!11!!!EINZEINZ!" Bullshit, dat is helemaal aan jezelf te wijten. Als jij graag in de top wil, kan je daar gewoon komen. Dat een groepje vrouwen zo dom is om dat de mannen te verwijten, heeft niks te maken met de keuze voor een competent persoon in het bestuur.

Het is zo makkelijk om mannen de schuld te geven van problemen die er eigenlijk niet zijn.

Trouwens, feminisme :')
pi_141780152
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:58 schreef BenX_95 het volgende:
Alsjeblief TS, stop die hele feministische kutgroep van je en ga naar bokt ofzo. Zolang vrouwen vinden dat ze achtergesteld worden, blijven ze achtergesteld. Als vrouwen geen vakken gaan studeren die relevant zijn voor een hogere positie, komen ze niet in een hogere positie. Als het grootste deel van de vrouwen niet 40 gaan werken, komt er ook geen einde aan het beeld dat vrouwen weinig werken. Dat is zo simpel als tieten met een spleetje ertussen.

Een vrouwenquota is echt ontzettend belachelijk. In een bestuur kiezen ze gewoon de meest capabele persoon voor een functie. Als dat geen vrouw is, dan wordt het een man. Jammer voor de vrouwen die dat ook graag willen. Er zijn ook andere mannen die in die positie willen, maar ook niet goed genoeg zijn. Waarom is er geen quota voor mannen die niet goed genoeg zijn? De mannen-die-niet-goed-genoeg-zijnquota. Lijkt me perfect! NOT.

Ik ken genoeg meisjes die gewoon beta-vakken gaan bestuderen. Als ze daar niks mee doen, is het hun probleem. Niet die van de mannen. Alle schuld afschuiven is zo ontzettend makkelijk!

Dat er minder vrouwen in de wereldtop zitten heeft niet te maken met onderdrukkende mannen, maar dat komt doordat er minder vrouwen zijn die ver genoeg doorleren en doorwerken om zover te komen.

"Komt door de opvoeding!!!1!11!!!EINZEINZ!" Bullshit, dat is helemaal aan jezelf te wijten. Als jij graag in de top wil, kan je daar gewoon komen. Dat een groepje vrouwen zo dom is om dat de mannen te verwijten, heeft niks te maken met de keuze voor een competent persoon in het bestuur.

Het is zo makkelijk om mannen de schuld te geven van problemen die er eigenlijk niet zijn.

Dit dus.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:12:49 #136
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_141780238
quote:
Zo'n hoogleraar klaagde erover dat er een X aantal vrouwen bètavakken moe(s)t geven, maar dat het percentage vrouwen dat bètavakken volgt daar maar een tiende of zo van is. Goed voor de kwaliteit van het onderwijs en zo

edit: gevonden http://www.geenstijl.nl/m(...)t_vrouwenb.html#more
Goed verhaal wel, past ook mooi in dit topic :9
pi_141780327
TS reageert voorlopig niet meer aangezien ze een ban heeft.
pi_141783019
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:14 schreef Scorpie het volgende:
TS reageert voorlopig niet meer aangezien ze een ban heeft.
Het is bíjna jammer.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 21:20:36 #139
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_141784918
Heeey je bent er weer. Kan je nog even uitleggen wat je hier bedoelt met
quote:
Nu laat je jammer genoeg merken dat je zelf ook denkt dat feministen mannenhaters zijn.
?

[edit] Oh kut. Het heeft een ban.
Prrrrr
pi_141786731
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:47 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Het is bíjna jammer.
Bijna
pi_141787835
quote:

Dit is wat ik net ook probeerde duidelijk te maken.
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:52:51 #142
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_141843955
Voor het geval de TS nog meekijkt.

Hier een feminist over de gender wage gap in de VS.

En over het verschil in interesse wat betreft vakgebieden

(disclaimer: ik ben het niet over alles met haar eens, maar ze praat in ieder geval al 100x minder poep dan de TS die gewoon radfems aan het na-praten is)
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:15:17 #143
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141890064
Mooi hoe hier op FOK! feministen de discussie altijd verliezen _O-.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_142394772
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:04 schreef netchip het volgende:

[..]

Bedrijven discrimineren niet. Als een vrouw een topfunctie wilt bekleden, dan kan dat zeker. Maar als een man dat ook wilt, beter is, en misschien ook nog goedkoper, dan kiezen ze voor die man. Het gaat om het financiele plaatje. De tijd van discriminatie van vrouwen is ondertussen wel over.

Trouwens, als je de statistieken bekijkt zal je zien hoe belachelijk weinig vrouwelijke studenten op de technische universiteiten rondlopen. Vrouwen schijnen nog altijd te denken dat techniek en natuurwetenschappen (en ook wiskunde) alleen iets is voor een bepaald type mannelijke nerd. :') Daar ligt ook een deel van het probleem: iemand die psychologie (of iets dergelijks) heeft gestudeerd komt niet zo snel op een bestuursfunctie binnen een groot bedrijf. Maar vervolgens wel klagen dat er te weinig vrouwen op bestuursfuncties zitten.

Ik ben voor gelijke rechten en behandeling voor man en vrouw. Echter denk ik vanuit het principe van marktwerking. Met gelijke rechten bedoel ik ook dat verlof, vakantiedagen, alimentatie en weet ik veel wat voor man en vrouw gelijk moet zijn. Geen mannen voortrekken, maar ook geen vrouwen voortrekken.
En waar zou dit beeld dan vandaan komen?

En er is een verschil tussen gelijke rechten hebben en gelijke kansen hebben.

http://stukroodvlees.nl/w(...)evante-statistieken/

Vrouwen denken vaak dat ze gelijke kansen hebben, totdat ze op hoger niveau gaan werken en hun hoofd ergens tegenaan stoot.
pi_142394792
JE BENT ER WEER O+
pi_142394831
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Mooi hoe hier op FOK! feministen de discussie altijd verliezen _O-.
Uhm nou nee. Als 20 mensen zich met z'n allen op 1 persoon storten, zou je denken dat ze het winnen. Ze moeten echter schelden en op de man spelen, wat getuigt van zwakte in een debat. Verder komen ze de hele tijd met filmpjes die ik weliswaar bekijk, maar die eigenlijk ook makkelijk te ontkrachten zijn.

En waarom was ik zo lang weg? Nou, het helpt niet echt als de crew hier op FOK! aan de kant van de onbeleefde, scheldende mensen staat. Ik had een ban.

Dus verliezen? Nou nee.
pi_142394860
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:52 schreef SpecialK het volgende:
Voor het geval de TS nog meekijkt.

Hier een feminist over de gender wage gap in de VS.

En over het verschil in interesse wat betreft vakgebieden

(disclaimer: ik ben het niet over alles met haar eens, maar ze praat in ieder geval al 100x minder poep dan de TS die gewoon radfems aan het na-praten is)
Heb geen tijd om alle filmpjes te bekijken, vat beide filmpjes samen.
pi_142394946
quote:
Dat is zo simpel als tieten met een spleetje ertussen.

Jammer van die hele lap tekst van je, dat ik hier al moest stoppen met lezen.

En over dat ""trouwens feminisme :') ". Het is denk ik niet puur toeval dat op een site met een hoog gefrustreerde mannengehalte een stroming waarin voor de rechten en kansen van de vrouw opgekomen wordt, gehaat wordt.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:23:22 #149
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_142394993
Die filmpjes zijn kort genoeg. Als dit onderwerp jou iets kan schelen neem je de moeite.
pi_142394998
Hey TS is terug van een ban. Leuk dat je er weer bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')