En kom nu maar met een inhoudelijke reactie, want dit slaat natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:21 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Jammer van die hele lap tekst van je, dat ik hier al moest stoppen met lezen.
En over dat ""trouwens feminisme". Het is denk ik niet puur toeval dat op een site met een hoog gefrustreerde mannengehalte een stroming waarin voor de rechten en kansen van de vrouw opgekomen wordt, gehaat wordt.
Veel plezier op het Viva forum, Bokt, of Girlstyle danquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:21 schreef Yalesa het volgende:
[..]
En over dat ""trouwens feminisme". Het is denk ik niet puur toeval dat op een site met een hoog gefrustreerde mannengehalte een stroming waarin voor de rechten en kansen van de vrouw opgekomen wordt, gehaat wordt.
Je hebt twee weken de tijd gehad om die lap tekst te lezenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:21 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Mooi, mag ik dan even mijn rechten innen? Ik wil ook zwangerschapsverlof, want ik ben net zo begaan met het aankomende kind als mijn vrouw. Wie moet er voor haar zorgen als ik aan het werk ben? Ik wil ook recht op een topfunctie, terwijl ik tegelijkertijd ook parttime werk. En zo kan ik nog veel meer dingen noemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:15 schreef Yalesa het volgende:
[..]
En waar zou dit beeld dan vandaan komen?
En er is een verschil tussen gelijke rechten hebben en gelijke kansen hebben.
http://stukroodvlees.nl/w(...)evante-statistieken/
Vrouwen denken vaak dat ze gelijke kansen hebben, totdat ze op hoger niveau gaan werken en hun hoofd ergens tegenaan stoot.
Echt he.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je hebt twee weken de tijd gehad om die lap tekst te lezen
Dit vat de hele reeks wel samen inderdaad.quote:
Het is in totaal 8 minuten ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:18 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Heb geen tijd om alle filmpjes te bekijken, vat beide filmpjes samen.
Op zich wel een redelijke manier om niet gedwongen te worden tot een ontoereikend weerwoord.quote:
Zelfs tijdens de ban had ze geen tijd om die filmpjes te kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:23 schreef Scorpie het volgende:
Hey TS is terug van een ban. Leuk dat je er weer bent.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:17 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Uhm nou nee. Als 20 mensen zich met z'n allen op 1 persoon storten, zou je denken dat ze het winnen. Ze moeten echter schelden en op de man spelen, wat getuigt van zwakte in een debat. Verder komen ze de hele tijd met filmpjes die ik weliswaar bekijk, maar die eigenlijk ook makkelijk te ontkrachten zijn.
En waarom was ik zo lang weg? Nou, het helpt niet echt als de crew hier op FOK! aan de kant van de onbeleefde, scheldende mensen staat. Ik had een ban.
Dus verliezen? Nou nee.
Lekker he, al die aandacht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:21 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Jammer dat je je niet meer inhoudelijk kan verdedigen. Nouja, niet meer... je hebt het nog geen een keer gedaan maar nu geef je het wel min of meer toe. Erg jammer, want ook een discussie met een echte(!) feministe kan zeer interessant zijn, zeker als ze dan ook nog voor wat lekkere broodjes zorgt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:21 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Broodjes komen eraan. Mannen: ¤1,50 - Vrouwen: ¤ 1,00quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jammer dat je je niet meer inhoudelijk kan verdedigen. Nouja, niet meer... je hebt het nog geen een keer gedaan maar nu geef je het wel min of meer toe. Erg jammer, want ook een discussie met een echte(!) feministe kan zeer interessant zijn, zeker als ze dan ook nog voor wat lekkere broodjes zorgt.
deze userquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En over welke wat heb je het nou precies?
Sommige mensen vervelen zich en gaan daarom maar dingen verzinnen zodat ze in de slachtofferrol kunnen kruipen. De TS is daar een goed voorbeeld van.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:38 schreef EnterShik4ri het volgende:
Maar vrouwen hebben in 2014 toch al gelijke rechten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |