ja pope had dat gedaan, daarna hebben ze het 1 keer gebruikt en daarna hoefde het niet meer ofzoquote:Op maandag 6 juli 2015 20:50 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Ik meen me iets te herinneren dat ze die kogels hadden aangepast, zodat deze effectiever zijn tegen die skitters.
Maar ook die scene met die RPG. Dat was ook zo'n gigantisch wtf-moment.
Dat drone-achtige ding? Was dat een RPG? Leek meer op een soort Skiddervaporizer ofzo.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:50 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Ik meen me iets te herinneren dat ze die kogels hadden aangepast, zodat deze effectiever zijn tegen die skitters.
Nee, de RPG die ervoor zorgde dat de gehele voedselvoorraad vernietigd werd.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat drone-achtige ding? Was dat een RPG? Leek meer op een soort Skiddervaporizer ofzo.
Wat een kameel was dat ja. Dan verdien je een nekschot.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:50 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe serie Killjoys wel vermakelijk als poor man's Firefly tot nu toe.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het wel veruit de meest vermakelijke pulp sci-fi van het moment. Ik vrees dat we nog heel lang zullen moeten wachten tot we weer eens een serie krijgen die enigszins in de buurt komt bij bijvoorbeeld BSG of zelf maar Firefly.
Dat zijn die visioenen toch alquote:Op maandag 6 juli 2015 13:32 schreef sp3c het volgende:
ik zit te wachten tot Tom Mason magische alien skills krijgt, dan is de shit pas echt aan
Niet onaardig, maar inderdaad wel een poor man's Firefly.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe serie Killjoys wel vermakelijk als poor man's Firefly tot nu toe.
De preview had in ieder geval weer wat meer focus op de hoofd verhaallijn. Die Pope draait door verhaallijn boeit me niet zo eigenlijk. Dit moet gewoon vermakelijke actie sci-fi zijn. Het acteerwerk is toch al niet best.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Losgeslagen Pope, ach, waarom ook niet. Ze zullen wel niets anders weten voor de normale verhaallijn.
Was wel mooi emotioneel op die operatietafel. Met Goat Cheese die zijn liefde verklaarde, waarna er een traan langs zijn wang druppelde. Toen kon ik het ook niet meer drooghouden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:46 schreef Mirel het volgende:
Nah, ze moeten token alien guy hebben. Vooral ook nu token black guy naar Pope overgelopen is
Vond het wel jammer dat hij niet dood ging, ik erger me rot aan die gast.quote:Op woensdag 29 juli 2015 04:11 schreef Tim86 het volgende:
Bwohh, was wel flink spannend die ep van vorige week. Ik dacht echt dat Goat Cheese dood ging
Tom Mace On tegen de bugsquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Vond het wel jammer dat hij niet dood ging, ik erger me rot aan die gast.
Met zijn 'Tom Mason'
Waar ik op hoop is dat Lexi nog even terugkomt en wat rare fratsen uithaalt. Dat met Mason en Pope weten we nou wel idd. Enige verschil is dat Pope nu een kale kop heeftquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tom Mace On tegen de bugs
Ik had stiekem de hoop dat ze er met een knaller uit zouden gaan omdat ze vooraf wisten dat dit het slotseizoen was, maar het is hetzelfde langdradige gelul als ieder seizoen met weer een nieuw/ras hybrid en de eeuwige struggles tussen Mason en Pope.
Lexi kan een makkelijke plot device zijn voor de schrijvers. Met haar onverklaarbare krachten kan ze dan ineens alles uitroeien en leeft de mensheid nog lang en gelukkig. Zou me niets verbazen als het zoiets gaat worden. Al gaat er ook vast iets gebeuren rondom Tom en zijn link met dat nieuwe alien ras (heb de nieuwste ep nog niet gezien, dus misschien is daar al iets mee gedaan nu)quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar ik op hoop is dat Lexi nog even terugkomt en wat rare fratsen uithaalt. Dat met Mason en Pope weten we nou wel idd. Enige verschil is dat Pope nu een kale kop heeft
Oh ja dat uitgestorven ras wat toch niet is uitgestorvenquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lexi kan een makkelijke plot device zijn voor de schrijvers. Met haar onverklaarbare krachten kan ze dan ineens alles uitroeien en leeft de mensheid nog lang en gelukkig. Zou me niets verbazen als het zoiets gaat worden. Al gaat er ook vast iets gebeuren rondom Tom en zijn link met dat nieuwe alien ras (heb de nieuwste ep nog niet gezien, dus misschien is daar al iets mee gedaan nu)
Als dat gebeurt dan ga ik de schrijvers een boze mail sturen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:51 schreef jogy het volgende:
Hoe deze serie loopt zou het mij niets, maar dan ook echt helemaal niets verbazen als Tom tijdens de laatste aflevering op het moment suprême wakker wordt en het allemaal een droom lijkt te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |