volgens imdb 10 meesterlijke afleveringen. Aflevering 4 is getiteld Pope Breaks Bad. Ik kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:17 schreef cva het volgende:
iemand die weet hoeveel afleveringen dit laatste meesterlijke seizoen krijgt ?
bedankt , na het einde van deze serie heeft mijn leven geen zin meerquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens imdb 10 meesterlijke afleveringen. Aflevering 4 is getiteld Pope Breaks Bad. Ik kijk er nu al naar uit
quote:
Dit is het laatete seizoen, 10 eps totaal. Ben benieuwdquote:Op zondag 7 juni 2015 11:46 schreef FL_Freak het volgende:
Ach weer twee afleveringen (begin en einde) met veel CGI en toffe shit en tussendoor 10 afleveringen soap.
Ik ook. Beetje guilty pleasure wel dit want eigenlijk is het maar zozo. Maar kijkt lekker weg, beetje in dezelfde categorie als bijvoorbeeld The Last Ship.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:06 schreef Max23 het volgende:
Gister in USA op tv geweest, dus ik ga vanavond kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
Redelijke opener. Alleen ik denk dat:Volgens mij hoeft het niet in een spoiler aangezien de uitzending al geweest is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was inderdaad wel weer een aardige aflevering. Beetje wegkijk sci-fi.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Ik weet niet of iedereen speculeren kan waarderen.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft het niet in een spoiler aangezien de uitzending al geweest is.
Hij was inderdaad wel weer een aardige aflevering. Beetje wegkijk sci-fi.
Ach het van de regen in de drup concept is een beetje de kern van de serie natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik weet niet of iedereen speculeren kan waarderen.
Korter ja.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach het van de regen in de drup concept is een beetje de kern van de serie natuurlijk.
Dit is wel het laatste seizoen en volgens mij ook iets korter dan normaal, dus echt enorme nieuwe verhaallijnen verwacht ik niet.
Ik vind het wel veruit de meest vermakelijke pulp sci-fi van het moment. Ik vrees dat we nog heel lang zullen moeten wachten tot we weer eens een serie krijgen die enigszins in de buurt komt bij bijvoorbeeld BSG of zelf maar Firefly.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Heeeeeeerlijk om deze serie te hate-watchen. Echt de slechtste SF serie ooit. Het is altijd weer smullen om de comments om IMDB te lezen.
Vaak worden er slechte dingen genoemd die mijzelf niet eens waren opgevallen...
Ik kan me ook herinneren dat die Skidders in eerdere seizoenen niet of nauwelijks dood te krijgen waren, maar nu is een simpel pistoolschot al voldoende. Of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 6 juli 2015 20:45 schreef Steinerized het volgende:
Heb me weer doodgelachen daarnet. Terwijl ze door hordes aliens aangevallen worden, zijn die kolonel en Tom in een discussie verwikkeld en zie je op de achtergrond iedereen rustig rondlopen alsof er niets aan de hand is.
Ik meen me iets te herinneren dat ze die kogels hadden aangepast, zodat deze effectiever zijn tegen die skitters.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me ook herinneren dat die Skidders in eerdere seizoenen niet of nauwelijks dood te krijgen waren, maar nu is een simpel pistoolschot al voldoende. Of heb ik iets gemist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |