SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Maandag 14 juli
Gert Jakobs en Blaudzun
Shit! Gemist!?
[ Bericht 9% gewijzigd door Karina op 14-07-2014 16:35:48 ]
Jepquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:56 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Is Eddy deze tour weer vaste gast?
Danny was er vorig jaar ook al niet. En Gert een paar keer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat deze editie niet zo'n succes wordt. Maar met het wegvallen van Danny Nelissen zal Gert Jakobs wel weer wat vaker mogen opdraven
Je bent wel een kenner he.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat deze editie niet zo'n succes wordt. Maar met het wegvallen van Danny Nelissen zal Gert Jakobs wel weer wat vaker mogen opdraven
Ik heb gehoord dat Gert Jacobs niet meer in TdJ komtquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:08 schreef Evertjan het volgende:
Net bij VI Oranje bevestigde Genee en Diekstra dat Erik dit jaar weer reportages gaat maken voor Tour de Jour
Nooit meer is jammer, maar hij hoeft niet elke dag aan te schuiven. Liever Plankaert als vaste gast.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Gert Jacobs niet meer in TdJ komt
Is het alweer 2 jaar geleden dat Danny vaste gast was? Dan heb ik me vergist.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Danny was er vorig jaar ook al niet. En Gert een paar keer.
Ja, Plankaert is ook leukquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nooit meer is jammer, maar hij hoeft niet elke dag aan te schuiven. Liever Plankaert als vaste gast.
Millar vind het niet zo leuk dat hij niet mee mag..twitter:millarmind twitterde op maandag 30-06-2014 om 16:39:28For the record, I was going to be ready for the Tour, so sad my team didn't believe in me, after everything we've been through. Not cool. reageer retweet
Hij zou vaste gast worden bij TdJ?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:35 schreef Burner82 het volgende:
Millar vind het niet zo leuk dat hij niet mee mag..twitter:millarmind twitterde op maandag 30-06-2014 om 16:39:28For the record, I was going to be ready for the Tour, so sad my team didn't believe in me, after everything we've been through. Not cool. reageer retweet
overdreven Malloot. Die kerel is gewoon een sportliefhebber met een eigen mening, geen serieuze journalist.quote:
Ik heb uit eerste hand dat Danny er in ieder geval weer bij is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Danny was er vorig jaar ook al niet. En Gert een paar keer.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb uit eerste hand dat Danny er in ieder geval weer bij is.
Waar wordt het nou opgenomen? Ik kan het nog steeds niet vinden. Volgens iemand van het Kurhaus die ik het vroeg, in ieder geval niet daar.
Oh zo te zien TOCH in het Kurhaus, dat personeel daar weet ook niks he
http://www.rtl.nl/sport/rtl7/tourdujour/home/index.xmlquote:Vanaf 14 juli zendt RTL 7 elke dag Tour du Jour uit om 20:30 uur, twee weken lang. Onder leiding van Wilfred Genee zullen de vaste gasten Michael Boogerd en Eddy Planckaert de etappe van de dag doornemen.
Ja die had ik ook al doorgespit maar daar staat nergens WAAR het wordt opgenomen of kijk ik nou met mijn neus?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
http://www.rtl.nl/sport/rtl7/tourdujour/home/index.xml
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb uit eerste hand dat Danny er in ieder geval weer bij is.
Waar wordt het nou opgenomen? Ik kan het nog steeds niet vinden. Volgens iemand van het Kurhaus die ik het vroeg, in ieder geval niet daar.
Oh zo te zien TOCH in het Kurhaus, dat personeel daar weet ook niks he
Nee, maar Danny wordt hier niet genoemd. Of je moet Danny Vera bedoelen en niet Danny Nelissenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al doorgespit maar daar staat nergens WAAR het wordt opgenomen of kijk ik nou met mijn neus?
Ik bedoelde Danny Vera jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, maar Danny wordt hier niet genoemd. Of je moet Danny Vera bedoelen en niet Danny Nelissen![]()
Danny Vera natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, maar Danny wordt hier niet genoemd. Of je moet Danny Vera bedoelen en niet Danny Nelissen![]()
was 2 jaar geleden met het EK ook, maar toen zaten er vanaf de tourstart wel regelmatig wielergasten bij VI Oranje en werd daar ook de etappe doorgesproken. Volgende week is er toch alleen maar op dinsdag, woensdag, zaterdag en zondag voetbal.quote:
quote:Het WK Voetbal en daarmee de talkshow VI Oranje lopen door tot en met zondag 13 juli. Daarmee overlappen ze met het begin van de Tour de France, die op zaterdag 5 juli start. Mochten er echter in de eerste dagen al opmerkelijke zaken spelen, dan komen deze zeker ter sprake in VI Oranje. Hiervoor neemt Michael Boogerd dan plaats aan de bar in het Scheveningse Kurhaus.
http://adverterenbijrtl.n(...)loep-in-Tour-du-Jour
Inderdaad, Derksen kan beter een paar weekjes Cuntry muziek luisteren, die moet even niet op TV komen.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Derksen zal dit jaar niet aanschuiven.
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
jammer, je kan zeggen van hem wat je wil maar hij houdt wel gesprekken op gang en hij volgt het wielrennen ook nog wel. En hij zegt over renners wat hij vindt, de andere gasten hebben vaak toch iets gereserveerds over zich, dat ze niet te hard over iemand durven oordelen.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eddiegodquote:Op maandag 14 juli 2014 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Maandag 14 juli
Vanavond zijn te gast: Gert Jakobs en Blaudzun
Gertje
Blaudzungod
twitter:EschaTanihatu twitterde op maandag 14-07-2014 om 18:18:40Helaas lieve mensen! Dit jaar niet achter de bar maar AAN de bar bij tour du jour!! #Tourdujour #rtl7 sponsor dingetje!!
reageer retweet
Dat soort opvulling zou ook niet meer aan de bar moeten zitten. Voegt he-le-maal niets toe.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:20 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:EschaTanihatu twitterde op maandag 14-07-2014 om 18:18:40Helaas lieve mensen! Dit jaar niet achter de bar maar AAN de bar bij tour du jour!! #Tourdujour #rtl7 sponsor dingetje!!
reageer retweet
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort opvulling zou ook niet meer aan de bar moeten zitten. Voegt he-le-maal niets toe.
Blaudzunquote:Op maandag 14 juli 2014 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Maandag 14 juli
Vanavond zijn te gast: Gert Jakobs en Blaudzun
Gertje
Blaudzungod
Hopelijk dan ook minder sponsoritems.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:11 schreef maril het volgende:
In tegensteling tot het voetbal is het niet op RTL 4 maar op RTL 7
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:20 schreef Gramulanion het volgende:
reageer retweet
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Hopelijk dan ook minder sponsoritems.
Gemiste kans om 'sing a song writer' in je bericht te verwerken.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
Ah wacht, er is nog een reden waarom hij is gevraagd (behalve dan dat hij echt iets van wielrennen weet):
Singer-songwriter Blaudzun is gevraagd een nummer te schrijven ter gelegenheid van de start van de 102e editie van de Tour de France, die in 2015 in Utrecht plaatsvindt.
De Nederlandse artiest, wiens echte naam Johannes Sigmond luidt, staat bekend als een groot wielerliefhebber. Als filmer maakte hij al eens een documentaire over de najaarsklassieker Giro di Lombardia en hij was de afgelopen jaren regelmatig te gast bij het tv-programma De Avondetappe. Ook zijn artiestennaam heeft met wielrennen te maken: Verner Blaudzun was een Deense coureur die in 1976 brons won in de ploegentijdrit bij de Olympische Spelen in Montréal.
Als singer-songwriter werd Blaudzun (39) bekend met vier albums vol eigenzinnige en uiterst persoonlijke liedjes. Voor zijn derde plaat, Heavy Flowers uit 2012, ontving hij een Edison. Zijn meest recente album, het afgelopen voorjaar verschenen Promises Of No Man's Land, bereikte de eerste plaats van de Nederlandse albumlijst.
De wielersong van Blaudzun wordt in oktober in Parijs ten gehore gebracht bij de parcourspresentatie van de Tour de France 2015, samen met de vertoning van een promotiefilm over de stad Utrecht.
Bron
[ afbeelding ]
quote:
Gelukkig dan maar dat ik wat zeiquote:Op maandag 14 juli 2014 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik keek wel eerst echt op RTL 4
Klopt, hoef je gelukkig niet meer naar te kijkenquote:
Had voor die post wel al gezapt, ik heb digitale TV dus kan het precies zien wat het volgende programma isquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
RTL7 schat. Die beginnen tenminste wel op tijd.
Orange Glory vond ik juist lekker worden.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Oh en nu krijgen we dít liedje van Danny Vera honderd keer te horen.
Ruziequote:Op maandag 14 juli 2014 20:30 schreef superniger het volgende:
WAAR ZIJN GIJP EN DERKSEN?????????????????????
glow*quote:Op maandag 14 juli 2014 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Orange Glory vond ik juist lekker worden.
Prima muziekquote:
Ik moet bekennen dat ik dat ook vindquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
He bah. Die walgelijke Blaudzun zit er.
Dit verbaast mequote:Op maandag 14 juli 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik dat ook vindMoest er even aan wennen maar ik zag op tv een concert in Paradiso en ik was verkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ja Kariena mag mee naar Dries
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit al klaar hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Rtl z?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Wat een fijne positieve sfeer zeg, een heel contrast met dat andere programma van RTL.
Dat was op RTL 4. Die zure familiezender.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Wat een fijne positieve sfeer zeg, een heel contrast met dat andere programma van RTL.
Boulevard?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Des te leuker zijn ze eigenlijkquote:Op maandag 14 juli 2014 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echte TDJ-hooligans kennen die al allemaal.
Ik zeg toch RTL.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was op RTL 4. Die zure familiezender.
Tony Martin heeft zich opgeblazen.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
Driessen, hij snapt er helemaal niks van.
Dat is altijd even wennen he.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die bril staat Gert niet zo goed
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
Ik vind het nu al een prettiger programma van VI Oranje
Ik sta nog steeds eerste met Talansky, Froome, Cav en Conta. Dan ben je een hele grote hoor.quote:
Ik vind Mart echt een vreselijke man, maar zoals hij de Avondetappe doet, dat is toch wel een instituutquote:
En die kok zal ook wel komenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
Oh de fietsertjes zijn er wel weer. De rondemiss zal ook wel weer komen dan.
Hopelijk lopen die niet de ronde misquote:Op maandag 14 juli 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
Never change a winning show.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
Het is dat je deel uitmaakt van het winnende #TeamJohannesquote:Op maandag 14 juli 2014 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk lopen die niet de ronde mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |