Dat beetje vet is net hetgeen wat het niet een totaal crashdieet maaktquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ik eerder de dubbele hoeveelheid nemen en het geel weglaten, scheelt een hoop vet
Beetje? is niet zo'n beetjequote:Op woensdag 25 juni 2014 11:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat beetje vet is net hetgeen wat het niet een totaal crashdieet maakt
Met volledig ei zit ik op zo'n 700 kCal per dag.quote:
Zeker Knutsan, gaat best goed. Laatst rondje ringvaart weer gefietst. Alleen klopte mn gemiddelde op Strava voor geen meterquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wordt er nog een beetje gefietst vriend mansjester.
jezus biafra dieet, maar is wel 10% vet, dat is gewoon teveel voor leanquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Met volledig ei zit ik op zo'n 700 kCal per dag.
Misschien wat tijd dat je stil stond voor stoplichten enzo?quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zeker Knutsan, gaat best goed. Laatste rondje ringvaart weer gefietst. Alleen klopte mn gemiddelde op Strava voor geen meterToen ik het zelf uitrekende kwam ik ongeveer op 30 uit
Wel veel achter anderen gefietst, maar ik ben tevreden. Ga denk volgende week nog profiteren van de laatste week gratis reizen en dan met de trein naar Limburg om daar te fietsen
Kilo's vliegen er af en allemaal in de vorm van vet en vocht, zelfs met zo'n 3 dagen per week zuipen dus ik ben contentquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
jezus biafra dieet, maar is wel 10% vet, dat is gewoon teveel voor lean
Het kwam door het bier drinken op het einde. Kennelijk zat ik niet stil, waardoor mn gemiddelde dus is verneukt. Want als je helemaal stil staat corrigeert ie het gemiddelde met uploaden. Nu had ik 23 gemiddeld, staat zo lulligquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien wat tijd dat je stil stond voor stoplichten enzo?
Cool. Als je nog routetips zoekt hoor ik t wel.
gewoon zinloos, je bent lid van de jojo clubquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Kilo's vliegen er af en allemaal in de vorm van vet en vocht, zelfs met zo'n 3 dagen per week zuipen dus ik ben content
Wtf man. Doe normaalquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga weg met je jojo-club, ik moet gewoon effe 2,5 jaar dagelijks pizza vreten en bier drinken wegwerken. M'n voedingspatroon was prima voor het dieet en ik viel er ook mee af maar ik wil nu gewoon effe een stuk verliezen zodat ik over twee weken weer kan shinen aan de pool.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon zinloos, je bent lid van de jojo club
Ah, klopt. GPS drift is dat. Doe je niks aan. Misschien kan je in de settings van strava je auto-stop op minder dan 5km p u zetten. De garmin heeft die optie wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het kwam door het bier drinken op het einde. Kennelijk zat ik niet stil, waardoor mn gemiddelde dus is verneukt. Want als je helemaal stil staat corrigeert ie het gemiddelde met uploaden. Nu had ik 23 gemiddeld, staat zo lullig
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
He dat is wel heel weinig hoor. Volgens mij eet ik nog meer en ik eet echt niet veel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
ga sportenquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga weg met je jojo-club, ik moet gewoon effe 2,5 jaar dagelijks pizza vreten en bier drinken wegwerken. M'n voedingspatroon was prima voor het dieet en ik viel er ook mee af maar ik wil nu gewoon effe een stuk verliezen zodat ik over twee weken weer kan shinen aan de pool.
Ik zal eens kijken, thanks. Anders moet ik het gewoon pauzeren bij stops, dat zou het ook oplossen denk ik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, klopt. GPS drift is dat. Doe je niks aan. Misschien kan je in de settings van strava je auto-stop op minder dan 5km p u zetten. De garmin heeft die optie wel.
Tot vanmiddag Johannes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga vertrekken.
Ik loop zo'n 7 tot 10 kilometer per dag door de bergen.quote:
In Jappenkampen kregen ze die 700 verdeeld over een week en 1.000 personen manquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zelfs in een Jappenkamp kreeg je nog meer calorien binnen dan Dven. Zo zie je maar dat het allemaal reuze meeviel en dat Japan weer onnodig in een kwaad daglicht wordt gezet
Dan val je toch flauw als je zo weinig hebt gegeten man!quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik loop zo'n 7 tot 10 kilometer per dag door de bergen.
dan mergel je jezelf dus uit, maar goed je moet het zelf weten, het is jouw lichaamquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik loop zo'n 7 tot 10 kilometer per dag door de bergen.
Zet jezelf maar weer boven een gevangene. Stoer hoor dat jij je vrijheid hebtquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
In Jappenkampen kregen ze die 700 verdeeld over een week en 1.000 personen man
Gaat me eigenlijk prima af. Alleen s'avonds trek in bier.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan val je toch flauw als je zo weinig hebt gegeten man!
Ik heb wat reserve opgebouwd door 2,5 jaar dagelijks pizza te eten en s'avonds ook nog warm.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan mergel je jezelf dus uit, maar goed je moet het zelf weten, het is jouw lichaam
En 1 glas bier is 1 snee brood hequote:Op woensdag 25 juni 2014 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaat me eigenlijk prima af. Alleen s'avonds trek in bier.
Ik vergis me altijd in glazen bier hier aangezien 500 of 600 de standaard is in plaats van 250 zoals in Nederlandquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:41 schreef Karina het volgende:
[..]
En 1 glas bier is 1 snee brood heKun je beter een snee brood eten. Wat ik nu ga doen trouwens, niet teveel want ik wil wel alles eruithalen vanmiddag bij de VI BBQ
Ik ben maar wat graag je vuilnisbak hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:41 schreef Karina het volgende:
[..]
En 1 glas bier is 1 snee brood heKun je beter een snee brood eten. Wat ik nu ga doen trouwens, niet teveel want ik wil wel alles eruithalen vanmiddag bij de VI BBQ
Ik zou graag een schoen in je stoppen. Met een voet erin.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben maar wat graag je vuilnisbak hoor.
Zolang je mijn zak naderhand maar leegt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou graag een schoen in je stoppen. Met een voet erin.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb wat reserve opgebouwd door 2,5 jaar dagelijks pizza te eten en s'avonds ook nog warm.
Ja dat zal best, vreetzakquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben maar wat graag je vuilnisbak hoor.
Ik kan helaas niet heel veel eten, maar ik heb wel weer snel honger. Dus dan stop ik gewoon paar extra Satéstokjes in mijn broekzak voor tijdens de uitzending.quote:
/care, over een weekje anderhalf weer super in het lijf en dat kan ik dan weer uitbouwenquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]je hebt je jezelf goed in de materie verdiept
Als Slavische broeder ga ik er vanuit dat je een vergissing maakt en een hekel hebt aan alles wat Grieks is. Behalve de seks.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet heel veel eten, maar ik heb wel weer snel honger. Dus dan stop ik gewoon paar extra Satéstokjes in mijn broekzak voor tijdens de uitzending.
Hier hebben jullie wat Griekse metal. Op dit nummer verkregen de helden hun strafschop![]()
Wat een WK
Dit zet ik op mn VI bingokaart voor vanavond.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet heel veel eten, maar ik heb wel weer snel honger. Dus dan stop ik gewoon paar extra Satéstokjes in mijn broekzak voor tijdens de uitzending.
Hier hebben jullie wat Griekse metal. Op dit nummer verkregen de helden hun strafschop![]()
Wat een WK
Alexander de Grote kwam uit Macedoniequote:Op woensdag 25 juni 2014 11:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Als Slavische broeder ga ik er vanuit dat je een vergissing maakt en een hekel hebt aan alles wat Grieks is. Behalve de seks.
Ik zit ook altijd snel vol helaas. Maar ik denk dat we wel wat snickers krijgen tijdens de uitzending dus die sateh hoef je niet mee te jatten hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een WK
En Mora bitterballenquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd snel vol helaas. Maar ik denk dat we wel wat snickers krijgen tijdens de uitzending dus die sateh hoef je niet mee te jatten hoor
Toentertijd Bulgarije.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alexander de Grote kwam uit Macedonie
Dan zit je correct. Maar in principe hoort het gebied wel historisch bij Bulgarije. Vind het sowieso waardeloos dat we nu nog maar toegang tot 1 zee hebben in plaats van tot 3 zoals in de geschiedenis gebruikelijk wasquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf het niet met zekerheid te ontkrachten maar ik trek het toch zeer in twijfel.
''we''quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zit je correct. Maar in principe hoort het gebied wel historisch bij Bulgarije. Vind het sowieso waardeloos dat we nu nog maar toegang tot 1 zee hebben in plaats van tot 3 zoals in de geschiedenis gebruikelijk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |