Zou jij mijn NOD uit de OP willen halen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:58 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
Open ik zomaar een topic. Oeps. Ik wilde eigenlijk reageren op het alcoholgebeuren.
Nee, natuurlijk drink je niet als je weet dat je zwanger bent, hoe pril ook. Alcohol nemen is namelijk een keuze, tenzij het een probleem is dat je dan weer beter kunt oplossen vóór je (bewust) zwanger wordt.
En de vergelijking met een stressvolle baan? Uhm..... Ik vraag me werkelijk af of de gevolgen van stress in welke zin dan ook vergeleken mogen worden met de gevolgen van alcohol tijdens de zwangerschap.
Ik begrijp best dat iemand zich verdedigt voor haar eigen keuzes, maar dit is wel een erg vreemde vergelijking. Er zijn meer dan genoeg redenen om een keer niet te drinken (medicijnen, last van je maag, morgen vroeg op, ik ben de Bob, etc) zonder dat er gelijk wordt gedacht dat je zwanger bent.
Vind ik ook!quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:15 schreef Amsel het volgende:
Zolang je maar resoluut stopt met drinken zodra je weet dat je zwanger bent, hoef je - vind ik! - tot die tijd echt niet al te krampachtig te doen.
Ik ben niet uit op een discussie, maar aangezien ik de vergelijking maakte, wil ik toch nog 1x reageren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:58 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
Open ik zomaar een topic. Oeps. Ik wilde eigenlijk reageren op het alcoholgebeuren.
Nee, natuurlijk drink je niet als je weet dat je zwanger bent, hoe pril ook. Alcohol nemen is namelijk een keuze, tenzij het een probleem is dat je dan weer beter kunt oplossen vóór je (bewust) zwanger wordt.
En de vergelijking met een stressvolle baan? Uhm..... Ik vraag me werkelijk af of de gevolgen van stress in welke zin dan ook vergeleken mogen worden met de gevolgen van alcohol tijdens de zwangerschap.
Ik begrijp best dat iemand zich verdedigt voor haar eigen keuzes, maar dit is wel een erg vreemde vergelijking. Er zijn meer dan genoeg redenen om een keer niet te drinken (medicijnen, last van je maag, morgen vroeg op, ik ben de Bob, etc) zonder dat er gelijk wordt gedacht dat je zwanger bent.
oh gottegott wat ben ik weer lekker bezig fannemorregequote:Op woensdag 25 juni 2014 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heul niet![]()
Fijn dat het hier weer een beetje regent zo de laatste tijd
Oh, dat is gek. Dat is in mijn vriendenkring totaal niet zo. Daar geloven we elkaar gewoon.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:33 schreef twist02 het volgende:
[..]
Edit: en dat laatste -dat mensen heus niet denken dat je zwanger bent- is dus gewoon niet waar. Ik dronk een keer niet vanwege een voedselvergiftiging en mensen hebben serieus tot het volgende feestje gedacht dat ik zwanger was.
(Een enkeling vroeg zelfs of ik toch geen miskraam gehad had)
Geen idee of het ook zo bedoeld is, maar ik lees je reactie met een redelijke ondertoon...quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:44 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
[..]
Oh, dat is gek. Dat is in mijn vriendenkring totaal niet zo. Daar geloven we elkaar gewoon.
Ik doe niet aan ondertonen, ik bedoel het gewoon letterlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:48 schreef twist02 het volgende:
[..]
Geen idee of het ook zo bedoeld is, maar ik lees je reactie met een redelijke ondertoon...
Heel simpel: ik kan totaal niet liegen, zeker niet bij goede vrienden. Die kennen mij goed genoeg en prikken daar doorheen. En in dit geval wist ik dat iedereen iets zou vermoeden, dus zal ik het vast wat zenuwachtig gebracht hebben.
Dan las ik het verkeerd, excuses! En dankjewel!quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:54 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ondertonen, ik bedoel het gewoon letterlijk.
Ik hoop dat je snel 9 maanden niet drinkt!
Precies dat, haha!quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:50 schreef Limone het volgende:
Mij valt het ook direct op als iemand niet drinkt. Bij mijzelf komt voort uit mijn ziekelijke nieuwsgierigheid én omdat ik het gewoon Heel Leuk voor ze vind!![]()
![]()
Ik zie je niet in het rijtje staan. Sinds wanneer ben je gestopt met de pil?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:42 schreef Minarosa het volgende:
Meh geen regen hier :-( Vanochtend nog maar eens getest (dag 43), weer wit. Ik vind het niet zwanger zijn/worden nog niet eens zo erg maar wel de onzekerheid: is er iets mis met mij? Waarom is mijn cyclus niet meer zoals voor de pil?Zoals anderen hier laatst ook al verwoordden. Gelukkig is vriendlief wat relaxter, die gelooft dat het vanzelf wel komt.
Kan mijn hoofd niet goed bij mijn werk houden. Zijn die lange cycli een reden om naar de huisarts te gaan of niet? Het was mij ook niet helemaal duidelijk of ik een eisprong heb gehad, de streepjes waren wel even donkerder maar omdat ik constant strepen plaste was het lastig vergelijken. Ben in november vorig jaar gestopt met de pil (daarom hoef ik ook niet in de OP... het voelt al zo lang).
Back to work dan maar.
Wat waren je cycli hiervoor? Ik weet dat de ervaringen wisselend maar ik heb een goede ervaring met de etos pillen. (Zie vorige deel of het deel daarvoor.) Misschien is dat een idee voor de volgende ronde? Als je je zorgen maakt, maak dan gewoon een afspraak bij de ha. Het ergste wat kan gebeuren is dat hij/zij je naar huis stuurt omdat er nog niets voor je betekend kan worden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:42 schreef Minarosa het volgende:
Meh geen regen hier :-( Vanochtend nog maar eens getest (dag 43), weer wit. Ik vind het niet zwanger zijn/worden nog niet eens zo erg maar wel de onzekerheid: is er iets mis met mij? Waarom is mijn cyclus niet meer zoals voor de pil?Zoals anderen hier laatst ook al verwoordden. Gelukkig is vriendlief wat relaxter, die gelooft dat het vanzelf wel komt.
Kan mijn hoofd niet goed bij mijn werk houden. Zijn die lange cycli een reden om naar de huisarts te gaan of niet? Het was mij ook niet helemaal duidelijk of ik een eisprong heb gehad, de streepjes waren wel even donkerder maar omdat ik constant strepen plaste was het lastig vergelijken. Ben in november vorig jaar gestopt met de pil (daarom hoef ik ook niet in de OP... het voelt al zo lang).
Back to work dan maar.
En ik hierquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:16 schreef twist02 het volgende:
[..]
Dan las ik het verkeerd, excuses! En dankjewel!
Ik duim voor goed nieuws voor je maandag!
Ik lurk regelmatig in Z&G!![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Risu![]()
Wat heerlijk om 2 meiden die rond dezelfde tijd als ik overgingen maar helaas terug moesten, nu weer in Z&G te kunnen zien voor ik er weg ben!
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:39 schreef Cygne het volgende:
[..]![]()
Risu, wat een knalstrepen!Zie je wel!
![]()
Eigenlijk ben ik zelfs een beetje jaloers op jouw strepen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Jouw strepen waren ook hardstikke duidelijk! Jullie hebben nu gewoon allebei een plakker hoor! Wil nog gewoon even samen posten in Z&G
Snap je onzekerheid wel meid, maar ook bij een zwangerschap die goed gaat wisselt de donkerte van de streep...quote:
Haha, nee ik vond t gewoon lief van je!quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Snap je onzekerheid wel meid, maar ook bij een zwangerschap die goed gaat wisselt de donkerte van de streep...
Ik plaste de ene dag knalstrepen en de andere dag een stuk minder, en toch word ik op t moment als boksbal gebruikt
Hoe is het bij jullie? Ondanks de weddenschap?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:35 schreef Dottey het volgende:
Open het nieuwe topic zonder de oude bij gelezen te hebben..... wat lees ik nou!!!!
ik mag mijn down to earth to risu praat laten varen![]()
![]()
![]()
wat heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
Hartstikke gefeliciteerd meis![]()
Lekker genieten van je strepen (ik ga ze nog even opsnorren en bewonderen)
edit:
wat een mooie aanloop lees ik. Ik moest giebelen. tietenpijn boven de 3.0 op de schaal van richter ver voorbij gegaan met je 5.0 en trap af denderende 6.0! En dan deen de streepjes
![]()
Heerlijk een een flinke streep! Dat geeft goede moed.![]()
![]()
hmz.. gisteren een goed gesprekje gehad met meneer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoe is het bij jullie? Ondanks de weddenschap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus we zien wel..Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel onder de indruk ben van die strepen, die waren vorige keer met 5 weken pas zo duidelijk. Maaaar streep is streep he.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:39 schreef Cygne het volgende:
[..]![]()
Risu, wat een knalstrepen!Zie je wel!
![]()
Eigenlijk ben ik zelfs een beetje jaloers op jouw strepen.
Teunisbloemolie was bij mij de truc om mijn lange cyclus korter te krijgen! Elke cyclus was weer korter toen ik daarmee begonquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:42 schreef Minarosa het volgende:
Back to work dan maar.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
hmz.. gisteren een goed gesprekje gehad met meneer.
Ik vroeg hem.. ondanks dat ik de weddenschap al twee keer heb gewonnen ..hoe staan we ervoor? Ik wil niet meer aandringen van "schatje-poepestrontje-kakkescheetje.. *op der horloge tikken* daar voel ik mij alles behalve prettig bij. Libido ging in het begin goed en dan kakt hij net voor de geschatte eisprong in.
Niet over staafjes geplast dus ik heb geen idee hoe of wat.. maar rond de 21ste a 22ste voelde ik de "druk" opbouwen.. De laatste keer succesvol gebatst is de 19de. De 21ste een FFF (of eigenlijk een ik ben echt te moe om verder te gaan zzzzzzzzzzzzz.. )
Dussssss er zijn een aantal dingen die er van kunnen komen.
1: Laten we hopen op goed sterk zaad dat mijn eileider heeft weten te vinden. De 19de gelanceerd, zwemtijd meerekent en hopelijk de eisprong dan de 21ste.. dan zou dat net moeten kunnen...... *wishfull thinking*
2: een rood maandverbandjeFrustrerend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus we zien wel..
Het melden van de eisprong werkte hier ook niet echt stimulerend maarja ik vond dat we dan wel moesten...
Uiteindelijk hebben we seks gehad op de dag van de eisprong (enige x die maand) en hops...
Het moet wel leuk blijven en dat hele batsen met een doel voelt toch al anders...S. 2014
J. 2016
Dot, hoe heb jij dat aangepakt met ovulatietesten? Ik zit nu al richting dag 80. En wilde ook aan de teunisbloemolie beginnen maar omdat ik dus geen idee heb wanneer ik mijn eisprong heb, lijkt het me zon dure bezigheid worden om elke dag ovulatietesten te gebruiken.. (De tarwekiemolie zal ik ook onthouden!)quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:20 schreef Dot. het volgende:
[..]
Teunisbloemolie was bij mij de truc om mijn lange cyclus korter te krijgen! Elke cyclus was weer korter toen ik daarmee begonEn de keer dat ik zwanger raakte slikte ik tot mn eisprong teunisbloemolie en vanaf mn eisprong tarwekiemolie voor een goede innesteling. Geen idee of het daarom was, maar het resultaat is inmiddels bijna 3 maanden oud
En gefeliciteerd Risu![]()
![]()
Had ik ook, vanaf de test tot week 10 ongeveer...quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:42 schreef Risu het volgende:
Potjandikkie zeg, ben gewoon nu al misselijk![]()
Of zouden dat gewoon de zenuwen zijn.
Uhm, ik ben volgens mij pas gaan testen toen ik een iets kortere cyclus had. Ik was ook al in mei gestopt met de pil, terwijl we pas in april het jaar erop zijn gaan proberen. Maar ik heb toen zo'n hele stapel via Ebay gekocht en dan betaal je echt heel weinig. Zoiets ofzo: http://www.ebay.com/itm/6(...)Strips-/281129466659quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dot, hoe heb jij dat aangepakt met ovulatietesten? Ik zit nu al richting dag 80. En wilde ook aan de teunisbloemolie beginnen maar omdat ik dus geen idee heb wanneer ik mijn eisprong heb, lijkt het me zon dure bezigheid worden om elke dag ovulatietesten te gebruiken.. (De tarwekiemolie zal ik ook onthouden!)
Ik hing ook spugend boven de wc de ochtend na mijn positieve test. Gelukkig is het daar ook bij geblevenquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:42 schreef Risu het volgende:
Potjandikkie zeg, ben gewoon nu al misselijk![]()
Of zouden dat gewoon de zenuwen zijn.
Mijn cyclus is niet echt regelmatig..quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Wat frustrerend zo Dottey!
Maar is het voor jullie wellicht niet handiger om niet meteen na de menstruatie het "om de dag" regime in te voeren, maar een paar dagen later? Jouw cyclus is op zich best regelmatig toch?
Wij waren dat "om de dag" ook meestal na 3-4 keer wel zat (ook geen enorm libido, maar dan van beide kanten) maar als je dat tussen CD 10 en CD 17 doet zit je meestal wel goed (uitgaande van een cyclus van 26-30 dagen).
Hij wilde graag zonder over staafjes plassen doen deze maand.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:18 schreef Risu het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel onder de indruk ben van die strepen, die waren vorige keer met 5 weken pas zo duidelijk. Maaaar streep is streep he.
En dottey, ik had dus de 15e nog die enorme jankbui, want we hadden zo slecht gemikt en al gestopt voordat de eisprong er was en ik word nooooooit meer zwanger... Ja nou schaam ik me wel een beetje.
Dus het kan best ineens tegen alle verwachtingen in, toch goed zijn.
Toch wel handig om testen te gebruiken als hij er voortijdig mee stopt, dan kan je misschien wat later beginnen ofzo. En anders, alles uit de kast... Rollenspellen, verkleden, lingerie en leuke speultjes. Net wat ie leuk vind. (En jij ook natuurlijk)
We zouden je zo graag meetrekkenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:15 schreef Dottey het volgende:
Ik wil echt niet in een klaagmodus hangen!
Positieve gedachtes enkel!
Streepjes regen topic![]()
Hup zwangere naar het andere topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeder van een IVF-wonder (2009) en een spontaan mirakel (verwacht in 2015)
quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:22 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
Dottey, ik praat nu even vanuit mijn eigen situatie, maar ik begrijp je man/vriend wel. Met ovulatietesten en 'moeten' is er op den duur niks meer aan. Ik deed destijds niet aan ovulatietesten omdat ik mijn eisprong meer dan duidelijk voel (en zie) aankomen en een behoorlijk regelmatige cyclus heb, maar ook toen was om de dag gewoon echt teveel voor mijn man.
Ik zie dat je al meer dan een jaar bezig bent. In dat geval kan het geen kwaad om je te laten verwijzen voor de eerste tests (zaad-analyse bij hem en bloedprikken bij jou). Die zijn totaal niet belastend, en stel nou dat eruit blijkt dat het hele 'zelfprobeercircus' überhaupt geen zin heeft, dan kun je jezelf een hoop frustratie besparen.
En als alles goed blijkt, moet je toch over het algemeen minstens een half jaar 'terug naar bed' voordat er ingegrepen wordt.ik vond het even gek om bij een mannelijk icoontje "voelde mij eisprong" op te tellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor uit de lurkstand te komen![]()
Ik vind dat we minstens richting eisprong moeten batsen en als het dan niet lukt dat we dan stappen ondernemen. Niet andersom.
We hebben het er wel over gehad hoor om ons te laten bekijken/onderzoeken. Ook hem laten controleren en dat vind hij prima.
We proberen er niet te veel druk op te gooien en weten ook dat als we ver voor de eisprong batsen dat het voor de leuk en leut en lust is. Het gaat gewoon met ups en downs.. maar dat heeft ieder stel denk ik wel.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Oepsquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik vond het even gek om bij een mannelijk icoontje "voelde mij eisprong" op te tellen.![]()
Ja dat was ik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:40 schreef Danaa het volgende:
Wij hadden seks als de dagen eraan kwamen... Ik heb iemand zien zeggen 2 en 4 dagen voor de eisprong.
Wij deden het ook ongeveer zo!
Saai voor de rest vd maand maar zo zorgde we er wel voor dat de zin er was wanneer het nodig is.
Wat wij hadden nu ik zwanger ben geworden was een week vrij voor de vruchtbare periode, wie weet heeft dit gewerkt en is de tip van Minarosa zo slecht nog niet
Mijne waren ook altijd wel donker. Wel duidelijk een verschil als je ze naast elkaar legde vanaf 5 dagen voor ovulatie. Het streepje werd steeds donkerder, maar rond de 2 dagen voor ovulatie en 1 dag na ovulatie waren de verschillen steeds moeilijker zichtbaar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:32 schreef Sara82 het volgende:
Is er hier nog iemand die met van die kruidvat ovulatietestjes steeds een donkere lh-streep heeft? Nog net iets lichter dan de controle streep. Das al dagen zo. Ligt dat aan het merk? De dagen daar voor testte ik steeds met van die actionstaafjes, en daar ook wel een licht streepje, maar op die van het kruidvat zijn ze óf standaard donkerder, of mijn lh blijft nu toevallig dagenlang heel hoog....
Balen zeg. Het klinkt vast 'leeg' maar men zegt dat vervelende dingen slijten. Mijn ervaring qua kinderwens is anders. Ik weet nog als de dag van gisteren hoe het was om elke keer ongesteld te worden terwijl ik heel ander nieuws wilde.quote:Op donderdag 26 juni 2014 07:40 schreef twist02 het volgende:
Zoals ik al dacht weer negatief. Hopelijk snel ongesteld (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen), want dit wachten erop ben ik nu wel beu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeder van een IVF-wonder (2009) en een spontaan mirakel (verwacht in 2015)
Oeh dat klinkt zo echt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 07:51 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
Minarosa, je staat in de OP. En Risu mag er wel uit zeker
Ik mag er ook uitquote:Op donderdag 26 juni 2014 07:51 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
Minarosa, je staat in de OP. En Risu mag er wel uit zeker
quote:Op donderdag 26 juni 2014 07:53 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
[..]
Balen zeg. Het klinkt vast 'leeg' maar men zegt dat vervelende dingen slijten. Mijn ervaring qua kinderwens is anders. Ik weet nog als de dag van gisteren hoe het was om elke keer ongesteld te worden terwijl ik heel ander nieuws wilde.Nou, eerlijk is eerlijk: ik heb eigenlijk nog weinig te klagen natuurlijk, aangezien dit de eerste ronde wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind het vooral frustrerend dat m'n cyclus uitgerekend nu opeens een week langer duurt. Op al die heerlijke zwangerschapsfora () lees ik alleen maar verhalen van mensen die een week voor hun NOD al testen en dan teleurgesteld zijn als-ie negatief is, of bij één klein krampje al een babyuitzet uitgezocht hebben.
En ik had me zo braaf voorgenomen om mezelf niet gek te maken, dus
- na stoppen met de pil eerst 3 maanden wachten om te kijken of m'n cyclus regelmatig was (was-ie)
- niet voor of op m'n NOD te testen, maar minimaal een dag of 3 wachten
- niet achter elk pijntje of krampje iets te gaan zoeken (schiet ook niet op met een darmaandoening)
Ik heb er oprecht vrede mee dat het niet raak is (ik snap dat dat anders is als je al lang wacht!), maar dan wil ik wel graag door. Dus ik wacht met smart op de dagen dat we weer aan de slag kunnen!![]()
En nu hou ik erover op![]()
Haha, geeft niks! Het zet mij wel weer met beide benen op de grond dat het allemaal nog wel meevalt!quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:16 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
Twist, ik dacht dat je al een jaar bezig was. Sorry!
fixed thatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:58 schreef Cygne het volgende:
Ik weet niet of het ingebeeld is. Symptomen van pms en zwangerschap zijn vaak hetzelfde.
Het makkelijkste gezegd is om er geen conclusies uit te trekken.
Zo ontzettend waar! Wij hebben ongeveer tegelijk onze nod toch?quote:
Ik heb geen idee.. ongeveer de 21ste mijn eisprong gehad (gokt* )quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:20 schreef Cholula het volgende:
[..]
Zo ontzettend waar! Wij hebben ongeveer tegelijk onze nod toch?
Twist fijn dat je duidelijkheid hebt!![]()
Het is al eens gezegd, maar je lichaam moet toch weer een beetje resetten in sommige gevallen, dus stel dat je zondag geen positieve test in handen hebt, betekend dat niet dat dit je voor altijd je pms is.
Ik zit nog steeds redelijk relaxed op het wachtbankje, nog ruim een week wachten.
Ik ook, de 20e of de 21e. Als jij nou positief test wil ik desnoods een maand wachten (maar beter testen we allebei positief!!)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. ongeveer de 21ste mijn eisprong gehad (gokt* )
en jij?
he? Als ik positief test wil je een maand wachten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:26 schreef Cholula het volgende:
[..]
Ik ook, de 20e of de 21e. Als jij nou positief test wil ik desnoods een maand wachten (maar beter testen we allebei positief!!)
Ik vind dat jij er meer recht op hebt dan ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
he? Als ik positief test wil je een maand wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |