abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141534953
Hier is nu de misselijkheid weer weg. :')
We zien wel.
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:54:43 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_141535022
ondanks dat ik zelf weet hoe moeilijk dit is, toch het advies om niet te veel op kwaaltjes te focussen ;)
Niet iedereen heeft kwaaltjes en niet iedereen heeft bij elke zwangerschap dezelfde kwaaltjes. :*

(en nu laat ik dit topic weer met rust, opdat er nog velen naar Z&G mogen volgen O+)
disclaimer
pi_141535201
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:40 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dot, hoe heb jij dat aangepakt met ovulatietesten? Ik zit nu al richting dag 80. En wilde ook aan de teunisbloemolie beginnen maar omdat ik dus geen idee heb wanneer ik mijn eisprong heb, lijkt het me zon dure bezigheid worden om elke dag ovulatietesten te gebruiken.. (De tarwekiemolie zal ik ook onthouden!)
Uhm, ik ben volgens mij pas gaan testen toen ik een iets kortere cyclus had. Ik was ook al in mei gestopt met de pil, terwijl we pas in april het jaar erop zijn gaan proberen. Maar ik heb toen zo'n hele stapel via Ebay gekocht en dan betaal je echt heel weinig. Zoiets ofzo: http://www.ebay.com/itm/6(...)Strips-/281129466659

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:42 schreef Risu het volgende:
Potjandikkie zeg, ben gewoon nu al misselijk :D
Of zouden dat gewoon de zenuwen zijn. :P
Ik hing ook spugend boven de wc de ochtend na mijn positieve test. Gelukkig is het daar ook bij gebleven ;)

En +1 op SQ O-)
pi_141535444
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Wat frustrerend zo Dottey!
Maar is het voor jullie wellicht niet handiger om niet meteen na de menstruatie het "om de dag" regime in te voeren, maar een paar dagen later? Jouw cyclus is op zich best regelmatig toch?

Wij waren dat "om de dag" ook meestal na 3-4 keer wel zat ( :@ ook geen enorm libido, maar dan van beide kanten) maar als je dat tussen CD 10 en CD 17 doet zit je meestal wel goed (uitgaande van een cyclus van 26-30 dagen). :*
Mijn cyclus is niet echt regelmatig..
maar meneer wilde met de weddenschap starten een paar dagen na ongesteldheid. Dus tja..

Normaal begin ik pas bijna een week later met "porren" mja.

Frustrerend kan het wel zijn, maar dat verschilt van dag tot dag.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141535492
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:18 schreef Risu het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel onder de indruk ben van die strepen, die waren vorige keer met 5 weken pas zo duidelijk. Maaaar streep is streep he.

En dottey, ik had dus de 15e nog die enorme jankbui, want we hadden zo slecht gemikt en al gestopt voordat de eisprong er was en ik word nooooooit meer zwanger... Ja nou schaam ik me wel een beetje.
Dus het kan best ineens tegen alle verwachtingen in, toch goed zijn.
Toch wel handig om testen te gebruiken als hij er voortijdig mee stopt, dan kan je misschien wat later beginnen ofzo. En anders, alles uit de kast... Rollenspellen, verkleden, lingerie en leuke speultjes. Net wat ie leuk vind. (En jij ook natuurlijk)
Hij wilde graag zonder over staafjes plassen doen deze maand.
Maar hij houdt niet van "gekke" dingen. Echt zo niet avontuurlijk..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141535664
Ik wil echt niet in een klaagmodus hangen!
Positieve gedachtes enkel!

Streepjes regen topic *O*

Hup zwangere naar het andere topic :P
pi_141535740
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:15 schreef Dottey het volgende:
Ik wil echt niet in een klaagmodus hangen!
Positieve gedachtes enkel!

Streepjes regen topic *O*

Hup zwangere naar het andere topic :P
We zouden je zo graag meetrekken :P

Ben al weg :D
S. 2014
J. 2016
pi_141535916
Dottey, ik praat nu even vanuit mijn eigen situatie, maar ik begrijp je man/vriend wel. Met ovulatietesten en 'moeten' is er op den duur niks meer aan. Ik deed destijds niet aan ovulatietesten omdat ik mijn eisprong meer dan duidelijk voel (en zie) aankomen en een behoorlijk regelmatige cyclus heb, maar ook toen was om de dag gewoon echt teveel voor mijn man.

Ik zie dat je al meer dan een jaar bezig bent. In dat geval kan het geen kwaad om je te laten verwijzen voor de eerste tests (zaad-analyse bij hem en bloedprikken bij jou). Die zijn totaal niet belastend, en stel nou dat eruit blijkt dat het hele 'zelfprobeercircus' überhaupt geen zin heeft, dan kun je jezelf een hoop frustratie besparen.

En als alles goed blijkt, moet je toch over het algemeen minstens een half jaar 'terug naar bed' voordat er ingegrepen wordt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeder van een IVF-wonder (2009) en een spontaan mirakel (verwacht in 2015)
pi_141536009
Jammer Dottey, dat maakte het bij ons soms toch net wat leuker ook al had meneer eigenlijk geen zin.
Volgens mij is deze ook verwekt met een lachbui tussendoor. Echt een waarvan je denkt.. Nou je best heb je niet gedaan, maar het was iig gezellig.

En die symptoompjes.. Dit kwam ineens zo opzetten maar volgens mij is dit gewoon echt van de nervositeit hoor. Heb dit wel vaker gehad, met mondelingen op school ofzo. Enige wat helpt is zorgen dat je maag niet te leeg raakt. Maar morgen is dit wel weer weg hoor, en dan komt vanzelf het hormoon gerelateerde. Hoeft voor mij niet perse volgende week al te komen.
pi_141536466
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:22 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
Dottey, ik praat nu even vanuit mijn eigen situatie, maar ik begrijp je man/vriend wel. Met ovulatietesten en 'moeten' is er op den duur niks meer aan. Ik deed destijds niet aan ovulatietesten omdat ik mijn eisprong meer dan duidelijk voel (en zie) aankomen en een behoorlijk regelmatige cyclus heb, maar ook toen was om de dag gewoon echt teveel voor mijn man.

Ik zie dat je al meer dan een jaar bezig bent. In dat geval kan het geen kwaad om je te laten verwijzen voor de eerste tests (zaad-analyse bij hem en bloedprikken bij jou). Die zijn totaal niet belastend, en stel nou dat eruit blijkt dat het hele 'zelfprobeercircus' überhaupt geen zin heeft, dan kun je jezelf een hoop frustratie besparen.

En als alles goed blijkt, moet je toch over het algemeen minstens een half jaar 'terug naar bed' voordat er ingegrepen wordt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond het even gek om bij een mannelijk icoontje "voelde mij eisprong" op te tellen. :D

Bedankt voor uit de lurkstand te komen ;)

Ik vind dat we minstens richting eisprong moeten batsen en als het dan niet lukt dat we dan stappen ondernemen. Niet andersom.
We hebben het er wel over gehad hoor om ons te laten bekijken/onderzoeken. Ook hem laten controleren en dat vind hij prima.
We proberen er niet te veel druk op te gooien en weten ook dat als we ver voor de eisprong batsen dat het voor de leuk en leut en lust is. Het gaat gewoon met ups en downs.. maar dat heeft ieder stel denk ik wel.
pi_141538126
Dottey, lekker een weekend weggaan (ongeveer) rondom je volgende vruchtbare dagen? Als dat een optie is. Dan is het sowieso al gezellig en ligt er minder druk op.
pi_141538657
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:35 schreef Dottey het volgende:

[..]

ik vond het even gek om bij een mannelijk icoontje "voelde mij eisprong" op te tellen. :D

Oeps :D Ik ben (nu) een vrouwtje ;)
  woensdag 25 juni 2014 @ 17:40:26 #63
140412 Danaa
🍎
pi_141538902
Wij hadden seks als de dagen eraan kwamen... Ik heb iemand zien zeggen 2 en 4 dagen voor de eisprong.
Wij deden het ook ongeveer zo!

Saai voor de rest vd maand maar zo zorgde we er wel voor dat de zin er was wanneer het nodig is.
Wat wij hadden nu ik zwanger ben geworden was een week vrij voor de vruchtbare periode, wie weet heeft dit gewerkt en is de tip van Minarosa zo slecht nog niet ^O^
pi_141539597
Lurktmeteenrietje; kan ik (toch) in de OP? Startmaand 11-2013, NOD geen idee (was gisteren) dus die hoeft er niet in.
pi_141542792
Morgen een week overtijd en nog steeds geen tekenen van m'n menstruatie... :{
Misschien toch nog maar een testje doen, al ben ik bang dat-ie weer negatief is...
pi_141543495
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:40 schreef Danaa het volgende:
Wij hadden seks als de dagen eraan kwamen... Ik heb iemand zien zeggen 2 en 4 dagen voor de eisprong.
Wij deden het ook ongeveer zo!

Saai voor de rest vd maand maar zo zorgde we er wel voor dat de zin er was wanneer het nodig is.
Wat wij hadden nu ik zwanger ben geworden was een week vrij voor de vruchtbare periode, wie weet heeft dit gewerkt en is de tip van Minarosa zo slecht nog niet ^O^
Ja dat was ik.
Een paar keer voor mijn gevoel supergoed getimed. En toen toch ongesteld.
pi_141544992
Testen twist! Ik duim voor je!
pi_141550111
Gefeliciteerd Risu! *O* *O*
pi_141558744
Is er hier nog iemand die met van die kruidvat ovulatietestjes steeds een donkere lh-streep heeft? Nog net iets lichter dan de controle streep. Das al dagen zo. Ligt dat aan het merk? De dagen daar voor testte ik steeds met van die actionstaafjes, en daar ook wel een licht streepje, maar op die van het kruidvat zijn ze óf standaard donkerder, of mijn lh blijft nu toevallig dagenlang heel hoog....
pi_141558939
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 23:32 schreef Sara82 het volgende:
Is er hier nog iemand die met van die kruidvat ovulatietestjes steeds een donkere lh-streep heeft? Nog net iets lichter dan de controle streep. Das al dagen zo. Ligt dat aan het merk? De dagen daar voor testte ik steeds met van die actionstaafjes, en daar ook wel een licht streepje, maar op die van het kruidvat zijn ze óf standaard donkerder, of mijn lh blijft nu toevallig dagenlang heel hoog....
Mijne waren ook altijd wel donker. Wel duidelijk een verschil als je ze naast elkaar legde vanaf 5 dagen voor ovulatie. Het streepje werd steeds donkerder, maar rond de 2 dagen voor ovulatie en 1 dag na ovulatie waren de verschillen steeds moeilijker zichtbaar.
pi_141561541
Ah oké, fijn om te horen. Het verschil is vandaag inderdaad nog wel zichtbaar, maar al minder dan gisteren. Komt er uiteindelijk wel een moment waarop het lh-streepje wel echt donkerder is dan de controle streep? (Want dat is volgens de handleiding de bedoeling, maar ben nog een absolute beginneling op teststaafjesgebied, dus weet het niet precies, hihi)
pi_141564619
Bij mij was dat niet. Ze waren 3 dagen lang even donker als controlestreep en dat is dus wel erg irritant. Ik gebruikte daarnaast ook de temperatuur methode om het iig achteraf te zien, maar das ook niet echt super. De laatste keer heb ik dat zelfs gelaten want ik werd er hopeloos van. Uiteindelijk zou dit de laatste poging met testen zijn. Heb er ook niet zoveel meer.
pi_141564746
Zoals ik al dacht weer negatief. Hopelijk snel ongesteld (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen), want dit wachten erop ben ik nu wel beu.
pi_141564815
Minarosa, je staat in de OP. En Risu mag er wel uit zeker O+
pi_141564828
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 07:40 schreef twist02 het volgende:
Zoals ik al dacht weer negatief. Hopelijk snel ongesteld (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen), want dit wachten erop ben ik nu wel beu.
Balen zeg. Het klinkt vast 'leeg' maar men zegt dat vervelende dingen slijten. Mijn ervaring qua kinderwens is anders. Ik weet nog als de dag van gisteren hoe het was om elke keer ongesteld te worden terwijl ik heel ander nieuws wilde.

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')