Oeh dat klinkt zo echt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 07:51 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
Minarosa, je staat in de OP. En Risu mag er wel uit zeker
Ik mag er ook uitquote:Op donderdag 26 juni 2014 07:51 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
Minarosa, je staat in de OP. En Risu mag er wel uit zeker
quote:Op donderdag 26 juni 2014 07:53 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
[..]
Balen zeg. Het klinkt vast 'leeg' maar men zegt dat vervelende dingen slijten. Mijn ervaring qua kinderwens is anders. Ik weet nog als de dag van gisteren hoe het was om elke keer ongesteld te worden terwijl ik heel ander nieuws wilde.Nou, eerlijk is eerlijk: ik heb eigenlijk nog weinig te klagen natuurlijk, aangezien dit de eerste ronde wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind het vooral frustrerend dat m'n cyclus uitgerekend nu opeens een week langer duurt. Op al die heerlijke zwangerschapsfora () lees ik alleen maar verhalen van mensen die een week voor hun NOD al testen en dan teleurgesteld zijn als-ie negatief is, of bij één klein krampje al een babyuitzet uitgezocht hebben.
En ik had me zo braaf voorgenomen om mezelf niet gek te maken, dus
- na stoppen met de pil eerst 3 maanden wachten om te kijken of m'n cyclus regelmatig was (was-ie)
- niet voor of op m'n NOD te testen, maar minimaal een dag of 3 wachten
- niet achter elk pijntje of krampje iets te gaan zoeken (schiet ook niet op met een darmaandoening)
Ik heb er oprecht vrede mee dat het niet raak is (ik snap dat dat anders is als je al lang wacht!), maar dan wil ik wel graag door. Dus ik wacht met smart op de dagen dat we weer aan de slag kunnen!![]()
En nu hou ik erover op![]()
Haha, geeft niks! Het zet mij wel weer met beide benen op de grond dat het allemaal nog wel meevalt!quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:16 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
Twist, ik dacht dat je al een jaar bezig was. Sorry!
fixed thatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:58 schreef Cygne het volgende:
Ik weet niet of het ingebeeld is. Symptomen van pms en zwangerschap zijn vaak hetzelfde.
Het makkelijkste gezegd is om er geen conclusies uit te trekken.
Zo ontzettend waar! Wij hebben ongeveer tegelijk onze nod toch?quote:
Ik heb geen idee.. ongeveer de 21ste mijn eisprong gehad (gokt* )quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:20 schreef Cholula het volgende:
[..]
Zo ontzettend waar! Wij hebben ongeveer tegelijk onze nod toch?
Twist fijn dat je duidelijkheid hebt!![]()
Het is al eens gezegd, maar je lichaam moet toch weer een beetje resetten in sommige gevallen, dus stel dat je zondag geen positieve test in handen hebt, betekend dat niet dat dit je voor altijd je pms is.
Ik zit nog steeds redelijk relaxed op het wachtbankje, nog ruim een week wachten.
Ik ook, de 20e of de 21e. Als jij nou positief test wil ik desnoods een maand wachten (maar beter testen we allebei positief!!)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. ongeveer de 21ste mijn eisprong gehad (gokt* )
en jij?
he? Als ik positief test wil je een maand wachten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:26 schreef Cholula het volgende:
[..]
Ik ook, de 20e of de 21e. Als jij nou positief test wil ik desnoods een maand wachten (maar beter testen we allebei positief!!)
Ik vind dat jij er meer recht op hebt dan ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
he? Als ik positief test wil je een maand wachten?
Oh lieverd! Ik ben het daar helemaal niet mee eens! ik vind het echt heel lief dat je met mij begaan bentquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:33 schreef Cholula het volgende:
[..]
Ik vind dat jij er meer recht op hebt dan ik.
(Ja ik weet dat er niets rechtvaardigs is aan dat hele zwanger worden, maar als dat wel zo zou zijn zo ik met alle liefde jou voor laten gaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |