Ajde ivoorkustquote:
Ok.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Roemenië niet meedoet #TeamCezar
Zang deed me denken aan deze sax uithaal. (na 10 seconden)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik raad iedereen aan om hier iig 20 sec van te luisteren(vanaf 2:50) goed voor de lachspieren
Enkel verdedigenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen Colombia was Griekenland verschrikkelijk maar tegen Japan waren ze ook gewoon knap aan het spelen
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zang deed me denken aan deze sax uithaal. (na 10 seconden)
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Roemenië niet meedoet #TeamCezar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Die eindigen steevast in het rechterrijtje.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:36 schreef TLC het volgende:
Mooi zo, mensen die zo'n maf clubje als de gouden dagenraad daar massaal steunen verdienen ook geen volksfeestje
Naked city staat hier vrolijk tussen alle metal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]John Zorn
dit nummer heb ik wel op cd
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Of ja, Suarez is toch wel een beetje Transilvaans.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:37 schreef alors het volgende:
Ik maak hem gewoon nog een keerNu is ie niet meer zo leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik maak hem gewoon nog een keerWeer ingetraptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik maak hem gewoon nog een keerVerdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig het mag van jouquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:37 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Nederland staat wat mij betreft al in halve finale als ik het zo zie.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:37 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn hier nog fans van Boris? Meer in de geest van Japan - Colombia
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:37 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
oh laten we aan japan maar niet beginnenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het stiekem nog leuk ookquote:
Juist daarom angst dat we tegen iets onbenulligs als Costa Rica falen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:38 schreef hafcfan het volgende:
Nederland heeft de weg naar succes nu echt helemaal open liggen
Nee. Na Bony zijn mensonterende actie heb ik Shining opgezetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja idd, dat is wel onze stijlquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:39 schreef superworm het volgende:
[..]
Juist daarom angst dat we tegen iets onbenulligs als Costa Rica falen.
dit jaar moet het gewoon lukken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:38 schreef hafcfan het volgende:
Nederland heeft de weg naar succes nu echt helemaal open liggen
Nou vooruit 1tje danquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oh laten we aan japan maar niet beginnen![]()
precies, dat kan alleen maar tegenvallenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:39 schreef superworm het volgende:
[..]
Juist daarom angst dat we tegen iets onbenulligs als Costa Rica falen.
Lui en laat vrouwen voor zich werken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:39 schreef Gisteren. het volgende:
Drogba is als de leeuw van het dierenrijk.
Ja. Een jaar of 3 geleden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Samaras moet echt gewisseld worden.
Eerst nog snel een goaltje. (en dan met pensioen)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Samaras moet echt gewisseld worden.
Ik heb gewoon trek in ouzo, dus Griekenlandquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:40 schreef hottentot het volgende:
Had het niet verwacht maar inmiddels gun ik die Grieken echt nog een goal, en dan het liefst van Samaras.
Aanvoerdersband van Drogba gekregen Gekas dat je bentquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:41 schreef alors het volgende:
Volgens mij heeft alleen Kalou zijn rouwband nog om
Nee die heeft hij doorgegeven aan Yaya. Ze speelden met rouwbanden omdat het broertje van Yaya en Kolo is overleden afgelopen vrijdag.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aanvoerdersband van Drogba gekregen Gekas dat je bent
Volgens Snoeks niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nee die heeft hij doorgegeven aan Yaya.
ambrozijn voor iedereenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon trek in ouzo, dus Griekenlandlaat Zeus spelen
Yaya...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nee die heeft hij doorgegeven aan Yaya.
die vliegen er vanzelf wel ergens uit voordat we die tegenkomen.quote:
Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Griekenland niet doorgaat gooi ik een pen op de grond en laat ik die gewoon liggen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Griekenland niet doorgaat gooi ik een pen op de grond en laat ik die gewoon liggen
Heb dan lef en strooi wat lego blokjes rondquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik licht de politie alvast in.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Rebelquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Komen elkaar tegen in de kwartfinale.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:43 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
die vliegen er vanzelf wel ergens uit voordat we die tegenkomen.
Die mannen voor de goal liepen zich belachelijk slecht vrij. Of eigenlijk gewoon nietquote:
Zeker een acerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Griekenland doorgaat gooi ik mijn laptop uit het raam
Je hebt zeker geen laptop.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Filmpje.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik maak hem gewoon nog een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga met plastic servies gooien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cultuurbarbaarquote:
nou dan is er al eentje weg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Komen elkaar tegen in de kwartfinale.
wel pics maken hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
als griekenland doorgaat ga ik mezelf menstrueren met een eendenborst uit tunesie
Menstrueren nog wel. Knap.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
als griekenland doorgaat ga ik mezelf menstrueren met een eendenborst uit tunesie
jezelf menstrueren?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nico Dijkshoorn had het niet beter kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
je bent fan van jezusquote:
zelfde doelsaldo als NLquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahahahahahaha geen pingel
doei laptop
Of zijn pappie Chaos!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |