250 miljard? Best druk daar dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:58 schreef MPCK het volgende:
[..]
De mensen zijn overbevolkt en moeten riemen met de roemen die ze hebben. Ik vrees dat Nederland ook niet anders uit zou zien met 250 miljard mensen in verhouding. Dan zou er ook hier afval overal op straat liggen.
Indiërs zijn wel erg gastvrij en slim echter. Fijn land en volk. Echt bezoek maar eens een keer. Maar mijd dan de grote metrosteden en kies voor Goa en de stranden.
Mumbai is echt niets. Veel troep... en al die krottewijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:58 schreef MPCK het volgende:
[..]
De mensen zijn overbevolkt en moeten riemen met de roemen die ze hebben. Ik vrees dat Nederland ook niet anders uit zou zien met 250 miljard mensen in verhouding. Dan zou er ook hier afval overal op straat liggen.
Indiërs zijn wel erg gastvrij en slim echter. Fijn land en volk. Echt bezoek maar eens een keer. Maar mijd dan de grote metrosteden en kies voor Goa en de stranden.
Er was nog een schoen gevonden die misschien wel van Kris is. Ik vind het verschrikkelijk om te zeggen maar ik denk dat Kris ook niet meer leeftquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen ja...
Zou Kris nog kunnen leven?
Misschien moeten we ze maar gewoon doodmaken. Ruimt lekker op. Maargoed wie moeten dan het toilet van je oma schoonlikken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:59 schreef MPCK het volgende:
[..]
Het zijn parasieten die enkel op straatroof en drugs en bedrog gezind zijn. Ze hebben weinig moraliteit en normen en waarden. Ze eten vlees bijv en maken de slachtwinkels niet schoon waardoor vreselijke ziektes worden verspreid onder de bevolking.
Of Kris heeft belastende getuigenis afgelegd tegen een drugsbaas en zit nu ondergedoken in een getuigenbeschermingsprogramma...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef MPCK het volgende:
[..]
Er was nog een schoen gevonden die misschien wel van Kris is. Ik vind het verschrikkelijk om te zeggen maar ik denk dat Kris ook niet meer leeft
FARC zit in Colombia. Aangrenzend land ja, maar verwacht ze niet in Panama te zitten. Het waren volgens de familie geen avonturiers dus ik verwacht dat Kris niet zoiets doet. Er is nog een schoen gevonden (zonder botten volgens mij) en die zou wel eens van Kris kunnen zijn. Ze hebben daar nog geen uitsluitsel over. Blootvoets door de jungle lijkt me geen succes.quote:Of Kris heeft belastende getuigenis afgelegd tegen een drugsbaas en zit nu ondergedoken in een getuigenbeschermingsprogramma...
of ze is lid geworden van een criminele junglebende āla Tonja Nijmeijer
of ze wil gewoon een totaal nieuw leven beginnen met een nieuwe identiteit
ik opper maar wat, jullie hadden al die theorieën, nu is het mijn beurt
Dan nog gaan we niet massaal in onze rivier schijten, zeiken, kotsen, tandenpoetsen, wassen, lijken ritueel "begraven" en laten we de koe gewoon overal maar zijn gang gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:08 schreef MPCK het volgende:
[..]
Nee ik zag dit soort reactie al aankomen.
Ik bedoelde stel je maar voor dat Nederland opeens met 250 miljoen opgezadeld zit. Ik weet dat India meer dan 1 miljard heeft.
Hoe nobel, mooie cultuur toch dat hindoeisme, echt iets van deze tijdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:12 schreef MPCK het volgende:
[..]
Schoonlikken?
We hebben daar huisknechten en persoonlijke chauffeurs voor.We stellen die arme Soedra's te werk zodat ook zij brood op de plank kunnen leggen 's avonds.
Wut?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ka je kan al last hebben van ziek worden water als je als fries in zeeland gaat wonen (verschillende zuiveringssystemen, en kalk gehaltes enz)
Moest lachen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die hangt nu te drogen aan een waslijn van een indiaantje.
Waar is het bewijs dat Lisanne is overleden?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:18 schreef Markeerstift het volgende:
Iedereen heeft het er allemaal over dat Lisanne als eerste is overleden of samen. Maar wie weet was Kris wel de eerste en is Lisanne nog behoorlijk ver terug gekomen.
Als je Kris bedoelt, die is er niet. Maar dat is het ook. Vrijwel alles wat hier geroepen wordt is onzin en m.i. behoorlijk nutteloos. Maar ieder zijn eigen vermaak denk ik dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef danos het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat Lisanne is overleden?
Oh, dus omdat ze geen schoon leidingwater schijten ze in hun watervoorziening en drijven ze er ook lijken in af. Logisch.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:14 schreef MPCK het volgende:
[..]
Die lui hebben geen schoon leidingwater. Heb eens medelijden.
Religie en armoede. Een van mijn exen is Hindoestaans - Surinaams. Zij zijn schoner dan Indiërs. Nou ja, zij was echt schoon en haar familie ook. In India ligt het vuil echt op straat. De middenklasse maakt binnenshuis gebruik van goedkope schoonmakers, bedienden, koks en chauffeurs. Spotgoedkoop vergeleken met NL.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan nog gaan we niet massaal in onze rivier schijten, zeiken, kotsen, tandenpoetsen, wassen, lijken ritueel "begraven" en laten we de koe gewoon overal maar zijn gang gaan.
Er is weefsel gevonden dat is geīdentificeerd met Lisanne, dat bevestigt toch niet de dood?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:21 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Als je Kris bedoelt, die is er niet. Maar dat is het ook. Vrijwel alles wat hier geroepen wordt is onzin en m.i. behoorlijk nutteloos. Maar ieder zijn eigen vermaak denk ik dan.
Ze kan natuurlijk door zijn gelopen op 1 voet ja, zonder schoenen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:23 schreef danos het volgende:
[..]
Er is weefsel gevonden dat is geīdentificeerd met Lisanne, dat bevestigt toch niet de dood?
De hoge kaste krijgt juist de meest heilige plekken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:48 schreef MPCK het volgende:
[..]
Het is jammer want het merendeel va
het volk doet dit niet enkel mensen uit de laagste kasten, de Soedra's. En de goeden moet weer gaan lijden onder de slechten...
Maar zelfs de opgeleiden zijn niet echt modern. Huwelijken met mensen uit eigen kaste enzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:28 schreef MPCK het volgende:
[..]
De hoogste kaste doet niet mee aan riviervervuiling nee. Het zijn de onopgeleiden/analfabeten.
Mijn gids was van de hoogste kaste en geleerd en die beschreef de verbranding van zijn vader.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:28 schreef MPCK het volgende:
[..]
De hoogste kaste doet niet mee aan riviervervuiling nee. Het zijn de onopgeleiden/analfabeten.
Dat is bullshit. Als iemand van hogere kaste is mag het ook niet. Of van andere kaste (niet per definitie van lage kaste) die gestudeerd is en verder ok is. Het moet echt van dezelfde kaste zijn. Ze hebben geen eigen keus, die ouders beslissen. Ken iemand daar die is weggelopen om te trouwen met iemand die ze zelf had uitgezocht. Was een studievriend, ze waren verliefd en wilden trouwen. Die ouders wilden niet. Toen weggelopen, nu geen contact met ouders.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:35 schreef MPCK het volgende:
[..]
Als ze trouwen met de lagere kaste, krijgen ze weer van die vieze gewoontes terug. Nee, bedankt.
Ik zuig het niet uit mijn duimquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:45 schreef MPCK het volgende:
[..]
Dat is dan weer zo'n dramatisch verhaal en gelukkig komt het zelden.voor. Voorzover het überhaupt helemaal waar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |