Nou oprecht hopen dat PSV een keer hardball gaat spelen, net als die Portugese ploegen ook doen. Als hij dadelijk voor 10/12 miljoen weg gaat word ik gillend gek.
Ik verwacht overigens wél dat hij weg gaat, ik zie PSV dit seizoen geen hoge ogen gooien in de eredivisie..
Hij is Depay? Dat valt volgens mij nog mee, nog wel. Ik vind het wel geen goed teken dat hij direct in een van de duurste appartementen, zo niet het duurste, van Eindhoven is ingetrokken zo gauw hij zijn contract tekende. Hij heeft de fysieke kwaliteiten om de beste voetballer van de wereld te worden, met hem nog 10 anderen en de persoon die mentaal het sterkst is wordt het. Maar goed, hij blijft in ieder geval beter nog een jaar of 2 bij PSV. Fysiek nog wat sterker worden, wat meer ervaring opdoen en dan naar een topclub gaan voor een gegarandeerde basisplaats. Tenzij hij naar ManU kan gaan, aan van Gaal kan je het brengen van zo'n talent wel over laten.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL. #NoDAPL
Hij is Depay? Dat valt volgens mij nog mee, nog wel. Ik vind het wel geen goed teken dat hij direct in een van de duurste appartementen, zo niet het duurste, van Eindhoven is ingetrokken zo gauw hij zijn contract tekende. Hij heeft de fysieke kwaliteiten om de beste voetballer van de wereld te worden, met hem nog 10 anderen en de persoon die mentaal het sterkst is wordt het. Maar goed, hij blijft in ieder geval beter nog een jaar of 2 bij PSV. Fysiek nog wat sterker worden, wat meer ervaring opdoen en dan naar een topclub gaan voor een gegarandeerde basisplaats. Tenzij hij naar ManU kan gaan, aan van Gaal kan je het brengen van zo'n talent wel over laten.
Wat moet hij dan met zijn salaris? Op de bank zetten? Het zal niet lager worden de komende jaren, in tegendeel..
Maar goed, je moet maar wat te zeiken hebben ofzo. Wat mij betreft stelt hij zich professioneel op en vecht voor de kansen die hij krijgt
Het is een aparte keuze als je 7 ton per jaar vangt. Ik heb nergens gezegd dat hij niet vecht voor zijn kansen. Ik vind het een prachtspeler met flair. Maar ik ben wel bang dat het een gevalletje Afellay/Elia gaat worden.
Het is een aparte keuze als je 7 ton per jaar vangt. Ik heb nergens gezegd dat hij niet vecht voor zijn kansen. Ik vind het een prachtspeler met flair. Maar ik ben wel bang dat het een gevalletje Afellay/Elia gaat worden.
Is toch gewoon een 2e handsje, zal hem niet meer dan de helft gekost hebben, het is wel een showmannetje maar een beetje vreemd dat je aan zijn auto kan zien of het niks gaat worden
Is toch gewoon een 2e handsje, zal hem niet meer dan de helft gekost hebben, het is wel een showmannetje maar een beetje vreemd dat je aan zijn auto kan zien of het niks gaat worden
Zou Piet de Visser in de favela ook kijken wat voor auto er bij het hutje staat geparkeerd?
Daarom na dit WK verkopen van Gaal is gecharmeerd, 15/20 miljoen en hij mag gaan.
Vraag me nog steeds af wat voor Depay zelf het beste zou zijn. Als hij een kans krijgt denk ik dat hij in staat is zich razendsnel door te ontwikkelen bij een topclub. Het talent en de mentaliteit lijkt hij te hebben.
Dan bedoel ik met 'een kans krijgen' niet dat hij in de voorbereiding zich in 3 x een helft meespelen in het eerste elftal moet spelen maar gewoon gezien moet worden als iemand die in principe in de basis staat. Dat zal ongetwijfeld met vallen en opstaan gaan maar zo ontwikkel je jezelf wel het snelste
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Brands: 'uitgesloten dat Bakkali beslissing verder voor zich uitschuift'
25 juni 2014
Zakaria Bakkali wil de eerste weken van de voorbereiding gebruiken om te bekijken of er sportieve toekomst voor hem is bij PSV en het gevoel goed is. 'Uitgesloten,' stelt Marcel Brands in de nieuwe uitgave van Voetbal International. PSV wil uiterlijk donderdag duidelijkheid of hij ingaat op de contractaanbieding of wil vertrekken. 'Wij willen alleen aan de slag met gemotiveerde jongens,' aldus Brands over het standpunt van PSV.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Wel even correct citeren alsjeblieft, de woorden "kunnen worden" zijn essentieel. Het deel dat er 10 anderen zijn voor wie dat geldt en dat hun mentaliteit zal bepalen wie het wordt is ook nogal essentiëel. Nee, dat is geen hype, dat is een logische conclusie op basis van zijn kwaliteiten. Technisch zeer vaardig - check Explosief - check Souplesse - check
Hij heeft gewoon alle kwaliteiten in huis die je daarvoor nodig hebt, iedereen die een beetje verstand van voetbal heeft ziet dat. Het zal volledig van hemzelf afhangen of dat hij wel of niet zijn potentie benut. In dat licht bezien zou ik liever zien dat hij voor een wat bescheidenere woning en auto had gekozen.
Op woensdag 25 juni 2014 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende: Vraag me nog steeds af wat voor Depay zelf het beste zou zijn. Als hij een kans krijgt denk ik dat hij in staat is zich razendsnel door te ontwikkelen bij een topclub. Het talent en de mentaliteit lijkt hij te hebben.
Dan bedoel ik met 'een kans krijgen' niet dat hij in de voorbereiding zich in 3 x een helft meespelen in het eerste elftal moet spelen maar gewoon gezien moet worden als iemand die in principe in de basis staat. Dat zal ongetwijfeld met vallen en opstaan gaan maar zo ontwikkel je jezelf wel het snelste
Het beste voor hem zou zijn als hij naar Man U gaat, eventueel met de afspraak dat hij nog 1 jaar bij PSV blijft (Robben constructie). Het is een ploeg waarbij zijn kwaliteiten goed uit de verf zullen komen (stijl van voetballen, stijl van de coach) en van Gaal is als een vader voor zo'n jongen. Je weet wel: de familie van de voetballer ook belangrijk vinden, vaderlijk advies, hem ermee confronteren als hij teveel naast zijn schoenen gaat lopen, ...
Het beste voor hem zou zijn als hij naar Man U gaat, eventueel met de afspraak dat hij nog 1 jaar bij PSV blijft (Robben constructie). Het is een ploeg waarbij zijn kwaliteiten goed uit de verf zullen komen (stijl van voetballen, stijl van de coach) en van Gaal is als een vader voor zo'n jongen. Je weet wel: de familie van de voetballer ook belangrijk vinden, vaderlijk advies, hem ermee confronteren als hij teveel naast zijn schoenen gaat lopen, ...
Zoiets zou wel ideaal voor hem zijn ja. Met een goede prijs en doorverkooppercentage worden we er als PSV ook beter van.
Eerst zien dan geloven, leuke woorden maar weinig vertrouwen in. Als het zo is, dan ben ik het eens. W Sowieso als je sterke twijfels hebt dan kun je beter weggaan.
Zeg wat als Depay zich zo blijft ontwikkelen en meegaat met Van Gaal naar Manchester United. Fikse aderlating of wat? En natuurlijk weinig kans op een landstitel voor komend seizoen omdat hij toch wel de parel van PSV is die het verschil op die momenten die er toedoen kan maken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2014 17:46:43 ]
Zeg wat als Depay zich zo blijft ontwikkelen en meegaat met Van Gaal naar Manchester United. Fikse aderlating of wat? En natuurlijk weinig kans op een landstitel voor komend seizoen omdat hij toch wel de parel van PSV is die het verschil op die momenten die er toedoen kan maken.
Smak geld staat er tegenover. Dat is de "pech" van PSV, veel goede voetballers voor véél geld verkocht, de afgelopen seizoenen. Sportief is het alleen niet voldoende om kampioen te worden. Dit seizoen waarschijnlijk weer niet.
Hij was één van de weinige sterkmakers idd. Dat ga je sportief voelen.
Ook MET Depay, maar zonder verdere versterkingen zou PSV weinig kans maken op de landstitel.
Op woensdag 25 juni 2014 18:43 schreef Scarface88 het volgende: Gewoon Boljevic in de basis. Overigens was Brands toch bezig Thorgan Hazard te huren voor volgend seizoen?
Op woensdag 25 juni 2014 21:49 schreef Lemming22 het volgende: PSV heeft vorig seizoen 2,7 miljoen opgehaald uit Europees voetbal. Om het verschil met de CL aan te geven, Ajax haalde 21 miljoen op.
5 miljoen totaal, komt ook nog iets meer dan 2 miljoen bij voor de voorronde CL. Maar is niet veel inderdaad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Heb z'n naam al veel vaker gehoord in verband met PSV
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nou ja, jammer dat het niet alsnog mislukt is. Waardeloze keeper. Vond m eigenlijk al niet goed genoeg voor Heracles.
Nou ja, jammer dat het niet alsnog mislukt is. Waardeloze keeper. Vond m eigenlijk al niet goed genoeg voor Heracles.
"Mij is ook verzekerd dat ik een eerlijke kans zal krijgen in de strijd om een basisplaats." Denkt hij nou serieus echt dat hij basisspeler kan worden? Gewoon lekker duidelijk tegen zo'n man zijn. Zeggen dat hij als reservekeeper is gehaald en dat hij verder maar heel erg blij mag zijn dat een club als PSV voor hem langskomt. Gaat hij straks nog teleurgesteld zijn als hij op de bank komt.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
"Mij is ook verzekerd dat ik een eerlijke kans zal krijgen in de strijd om een basisplaats." Denkt hij nou serieus echt dat hij basisspeler kan worden? Gewoon lekker duidelijk tegen zo'n man zijn. Zeggen dat hij als reservekeeper is gehaald en dat hij verder maar heel erg blij mag zijn dat een club als PSV voor hem langskomt. Gaat hij straks nog teleurgesteld zijn als hij op de bank komt.
\W/aterman is ook ooit onze eerste keeper geweest.
Gokje: Bakkali gaat naar AS Monaco en traint daar in een jeugdelftalletje mee.
Maargoed, Brands mag wel eens wat gaan doen. Minimaal 2 verdedigers (vervanger Rekik, fatsoenlijke back-up Willems), 1 of 2 middenvelders (Park is gestopt en Schaars ligt er de eerste seizoenshelft uit), 1 buitenspeler (vervanger Bakkali) en 1 spits.
Bij een mogelijk vertrek van Zanka en Depay moet er zelfs nog meer gedaan worden. Brands kan aan het werk.
Op donderdag 26 juni 2014 14:35 schreef tompsv18 het volgende: Maargoed, Brands mag wel eens wat gaan doen. Minimaal 2 verdedigers (vervanger Rekik, fatsoenlijke back-up Willems), 1 of 2 middenvelders (Park is gestopt en Schaars ligt er de eerste seizoenshelft uit), 1 buitenspeler (vervanger Bakkali) en 1 spits.
Bij een mogelijk vertrek van Zanka en Depay moet er zelfs nog meer gedaan worden. Brands kan aan het werk.
Als je die posities allemaal goed wil versterken dan moet je denk ik Depay wel gaan verkopen.
Als je die posities allemaal goed wil versterken dan moet je denk ik Depay wel gaan verkopen.
Ze hebben ook nog wel geld liggen van vorige zomer liggen lijkt me, daar is toen voor iets van 45 mil verkocht en echt veel is er niet voor teruggekocht.
Ze hebben ook nog wel geld liggen van vorige zomer liggen lijkt me, daar is toen voor iets van 45 mil verkocht en echt veel is er niet voor teruggekocht.
Ik heb nog steeds het idee dat PSV niet zo heel veel kan uitgeven. Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben.
Op donderdag 26 juni 2014 20:21 schreef tompsv18 het volgende: Wijnaldum gaat dus tot 2018 bijtekenen. Netjes van hem, 3 jaar langer dus want zijn oude contract liep tot 2015.
Ik snap niet dat ze die jongen aanvoerder hebben gemaakt. Bij Klaas Puul liggen inmiddels gepelde garnalen die een hoger IQ dan hem hebben.
Aardige speler wel, zolang hij rechts op het middenveld staat.
Op donderdag 26 juni 2014 20:21 schreef tompsv18 het volgende: Wijnaldum gaat dus tot 2018 bijtekenen. Netjes van hem, 3 jaar langer dus want zijn oude contract liep tot 2015.
Hopelijk gaat hij wel wat beter voetballen dan dat hij tegen Chili deed.
Ik snap niet dat ze die jongen aanvoerder hebben gemaakt. Bij Klaas Puul liggen inmiddels gepelde garnalen die een hoger IQ dan hem hebben.
Aardige speler wel, zolang hij rechts op het middenveld staat.
Ik vond het juist dit seizoen (tot zijn blessure) en eind vorig seizoen beter gaan. Volgens mij is hij ook de speler met de meeste wedstrijden in PSV 1. (Kan me ook vergissen hierin)
Ik vond het juist dit seizoen (tot zijn blessure) en eind vorig seizoen beter gaan. Volgens mij is hij ook de speler met de meeste wedstrijden in PSV 1. (Kan me ook vergissen hierin)
Het is gewoon geen leider. Volgens mij een hele lieve jongen, maar geen leider. Als Depay volgend jaar nog bij PSV speelt zou ik die wellicht aanvoerder maken. Dat is de enige jongen in de selectie die enigszins leiderschap uitstraalt.
Het is gewoon geen leider. Volgens mij een hele lieve jongen, maar geen leider. Als Depay volgend jaar nog bij PSV speelt zou ik die wellicht aanvoerder maken. Dat is de enige jongen in de selectie die enigszins leiderschap uitstraalt.
Daarbij moet je ook niet teveel waarde hechten aan een aanvoerder. Of heeft Ajax die titels binnen gesleept vanwege dat beest van een leider in de persoon van De Jong.
Ik hoop dat er niet teveel geld wordt uitgegeven en dat Ritzmaier een echte kans krijgt. Daarnaast vind ik Klich een erg fijne speler. Misschien achterin ipv Zanka Wuytens (az) of Botteghin voor de basis. In de spits goed scouten in het buitenland! Er loopt genoeg en PSV heeft een prima naam voor spitsen. Weet iemand een linksback?
Op zondag 29 juni 2014 08:58 schreef Ciscus het volgende: Ik hoop dat er niet teveel geld wordt uitgegeven en dat Ritzmaier een echte kans krijgt. Daarnaast vind ik Klich een erg fijne speler. Misschien achterin ipv Zanka Wuytens (az) of Botteghin voor de basis. In de spits goed scouten in het buitenland! Er loopt genoeg en PSV heeft een prima naam voor spitsen. Weet iemand een linksback?
I know. Maar ik weet niet wat ze verder met hem willen. Hij heeft een contract tot juni 2015 en vooralsnog geen wedstrijden voor Wolfsburg gespeeld. Daarnaast is hij trouwens 'al' 23/24 jaar
Op zondag 29 juni 2014 08:58 schreef Ciscus het volgende: Ik hoop dat er niet teveel geld wordt uitgegeven en dat Ritzmaier een echte kans krijgt. Daarnaast vind ik Klich een erg fijne speler. Misschien achterin ipv Zanka Wuytens (az) of Botteghin voor de basis. In de spits goed scouten in het buitenland! Er loopt genoeg en PSV heeft een prima naam voor spitsen. Weet iemand een linksback?
Zou het zo moeilijk zijn om een transfersom te vangen voor een aardige keeper?
Inderdaad. Ik vraag me af waarom we zouden verhuren. Doet een beetje vermoeden dat de clubleiding later nog plannen met hem heeft... Contract tot medio 2016 overigens, dus met een potentiële transfersom zit het nog wel even goed.
Oh, ja dan wel. Maar eigenlijk denk ik niet dat het moeilijk is om een keeper van het niveau en salaris Tyton te slijten.
Hij moet wel zelf ook willen en het zullen niet de droomclubs zijn (behalve wellicht als reserve). Daarnaast verdient hij nu meer dan bijv een Groningen of Heerenveen kan betalen.
Hij moet wel zelf ook willen en het zullen niet de droomclubs zijn (behalve wellicht als reserve). Daarnaast verdient hij nu meer dan bijv een Groningen of Heerenveen kan betalen.
Als Elche acceptabel is liggen zijn standaarden niet erg hoog
Gewoon niks geleerd van Ruiz en weer een afdankertje van Twente halen die in het buitenland mislukt is. Al is het wel een type spits die bij PSV past in tegenstelling tot Matavz en Locadia.
De Jong is een jankbal, mislukt in het buitenland, dat toernooi bij Jong Oranje was hij hemeltergend slecht, moet weer een miljoen of 6/7 kosten, zit waarschijnlijk direct tegen of over het salarisplafond heen.
Zomaar even 5 redenen waarom je er nooit aan moet beginnen.
Op zondag 29 juni 2014 16:42 schreef tompsv18 het volgende: De Jong is een jankbal, mislukt in het buitenland, dat toernooi bij Jong Oranje was hij hemeltergend slecht, moet weer een miljoen of 6/7 kosten, zit waarschijnlijk direct tegen of over het salarisplafond heen.
Zomaar even 5 redenen waarom je er nooit aan moet beginnen.
Beetje vertrouwen in Brands, die weet echt wel waar hij mee bezig is.
Op zondag 29 juni 2014 16:17 schreef StijnDa het volgende: In potentie goede aankoop, maar dat hij bij Gladbach en Newcastle niet slaagt is wel enigszins verontrustend.
Enigszins?
Iedereen riep eerst haal Nederlanders etc etc toen we tegen de Rangers maar met 1 Nederlander in de basis speelde. Nu haalt Nederlandse spelers en spelers die de taal gewoon spreken is het ook niet goed.
Op zondag 29 juni 2014 22:29 schreef Geo4kant het volgende: Als de jong voor 3 miljoen gehaald wordt dan mag het.. maar zal wel weer veel te veel uitgegeven worden door Brands
Op maandag 30 juni 2014 09:35 schreef Dale__Cooper het volgende: Heeft er al eens een van die tig Twente spelers in de laatste jaren echt wat laten zien buiten Tukkerland?
Op maandag 30 juni 2014 09:35 schreef Dale__Cooper het volgende: Heeft er al eens een van die tig Twente spelers in de laatste jaren echt wat laten zien buiten Tukkerland?
Ook een enorme baas natuurlijk. Al zie ik in Depay meer dan in Dszuszak.
Wat mis ik die tijden, M'n moeder is jarig op 31 aug. gingen we altijd bij de lindenhof dineren, nog geen internet op je telefoon en dan thuis komen en op teletekst kijken wie er gekocht was..
Wat mis ik die tijden, M'n moeder is jarig op 31 aug. gingen we altijd bij de lindenhof dineren, nog geen internet op je telefoon en dan thuis komen en op teletekst kijken wie er gekocht was..
Brands leert het echt niet! Hij heeft alleen maar oog voor middenvelders en aanvallers. Nu komt ineens de naam van Steven Defour van Porto voorbij Het wordt toch eens tijd dat er een verdediger komt met echte ballen en geen prutser als Rekik
Op maandag 30 juni 2014 15:56 schreef gijsman het volgende: Brands leert het echt niet! Hij heeft alleen maar oog voor middenvelders en aanvallers. Nu komt ineens de naam van Steven Defour van Porto voorbij Het wordt toch eens tijd dat er een verdediger komt met echte ballen en geen prutser als Rekik
Hij heeft al gezegd dat er een verdediger komt. Defour is een geweldige versterking als dat lukt.
Op maandag 30 juni 2014 15:56 schreef tompsv18 het volgende: Steven Defour van FC Porto is in beeld als versterking voor het middenveld volgens VI.
Zonde dat het van een technische voetballer een soort houthakker is geworden. En Nigel de Jong transformatie, maar dan een stuk minder geslaagd. Ben benieuwd of hij haalbaar voor PSV is in connectie met Doyen. Salaristechnisch lijkt hij mij anders dan ook niet haalbaar.
Op maandag 30 juni 2014 15:56 schreef gijsman het volgende: Brands leert het echt niet! Hij heeft alleen maar oog voor middenvelders en aanvallers. Nu komt ineens de naam van Steven Defour van Porto voorbij Het wordt toch eens tijd dat er een verdediger komt met echte ballen en geen prutser als Rekik
Zonde dat het van een technische voetballer een soort houthakker is geworden. En Nigel de Jong transformatie, maar dan een stuk minder geslaagd. Ben benieuwd of hij haalbaar voor PSV is in connectie met Doyen. Salaristechnisch lijkt hij mij anders dan ook niet haalbaar.
Geen schim meer van de voetballer die toen bijna naar Ajax ging. Lijkt me niet dat PSV hem kan betalen.
Die Brands zit boordevol geweldige ideeën. Jeugd, dan weer kopen, het wagen bij Defour, Batshuayi, Moreno, middenveldertje erbij, verdediging komt later wel.
De directie leert het niet zul je bedoelen.. dat zij nog verder gaan met hem
De directie leert het niet zul je bedoelen.. dat zij nog verder gaan met hem
Het is maar hoe je het bekijkt, de directie laat hem zijn gang gaan en hijzelf heeft geen oog voor goede verdedigers. Er zijn wel verdedigers maar zijn allen te jong, er moet maar iemand komen die wat ouder is en wat meer ervaring heeft.
Geen probleem als dit einde Stijn Schaars zou betekenen. Wat heeft me die een belabberd seizoen gedraaid als zogenaamde ervaren kracht. Aardig als de ploeg goed draait, anders waardeloos.
Steven Defour staat niet per definitie afwijzend tegenover een transfer naar PSV. Dat zegt Paul Stefani, de zaakwaarnemer van de 26-jarige middenvelder, in gesprek met het Eindhovens Dagblad en Voetbalkrant. “Zeg nooit nooit”, klinkt het in eerstgenoemde krant.
“Ik heb contact gehad met Marcel Brands”, doelt Stefani op de technisch manager van PSV. “Pas na het WK wil zijn huidige club praten over de toekomst. Wat Steven wil? Ik kan daar op dit moment nog niks over zeggen, ook al omdat het van zijn club afhangt.” Volgens de genoemde krant zal FC Porto vijf tot tien miljoen euro willen ontvangen voor de Belgisch international.
"Als het tot een transfer komt, dan is het de bedoeling dat Steven een sportieve keuze maakt", vervolgt de belangenbehartiger in Voetbalkrant. "Het is de bedoeling dat hij dan wél iedere week aan spelen toekomt. PSV zal dan geen stap terug zijn. Het is nog altijd een topclub en nogmaals: als Steven iedere week in actie komt is het allesbehalve een stap terug voor hem."
Als Defour weer gaat voetballen ipv houthakken zou het een fenomenale versterking zijn.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Bakkali laat een positieve indruk achter bij de beloften van PSV, maar Brands heeft geen zin om nog langer aan het lijntje te worden gehouden. In een periode van zeven maanden zegde de aanvaller liefst vijf keer toe dat hij zou bijtekenen. Het geduld van Brands werd op de proef gesteld. “Vervolgens zat hij dan een keer niet bij de selectie of zat hij een keer op de bank en wilde hij toch weer niet bijtekenen. Of dan waren er ineens weer tien clubs die hem wilden hebben.” Volgens Brands is er niet één club met concrete interesse.
De clubleiding van PSV zal waarschijnlijk trots, maar ook enigszins bezorgd kijken naar de prestaties van Memphis Depay. De twintigjarige aanvaller laat bij het Nederlands elftal een uitstekende indruk achter en was tijdens het WK als invaller al goed voor twee doelpunten. Het kan dan ook verwacht worden dat buitenlandse clubs zich in Eindhoven komen melden voor Depay.
De Brabanders kijken zodoende alvast rond voor mogelijke opvolgers en volgens het Dagblad van het Noorden overweegt PSV om bij FC Groningen aan te kloppen. Filip Kostic heeft zich de afgelopen twee seizoenen prima ontwikkeld in stadion Euroborg en de Serviër, die nog een jaar onder contract staat in Groningen, zou als vervanger van Depay naar PSV kunnen komen.
Als ie had bijgetekend was er niks aan de hand geweest, nu snap ik PSV wel dat men voor een andere gaat kijken.
Als Cocu niet zo achterlijk was geweest om hem iedere keer vier minuten in te laten vallen en hem hierdoor aan de 15 wedstrijden te helpen waardoor hij niet meer in de Juup mee kon spelen, of Brands niet achterlijk om Ruiz te huren, had hij waarschijnlijk allang bijgetekend.
Als Depay vertrekt heb je de vervanger al in huis. Zo moeilijk kan het toch niet zijn voor zo'n management?
Als ik het goed had begrepen, Hij wilde zelf niet bij Jong PSV spelen. Dat die jonge dan teleurstelt, en denkt dat ie alles al kan na het lovende begin. Feit is dat ie nog jong is, zijn smoel moet houden en moet tekenen. Als ie echt groots kan worden, krijgt hij wel de kans.
Als ie kansen wil bij PSV, dan wel. Als ie liever ergens anders heen wil dan zeg ik "pleur maar op jochie". We hebben zat van die probleem marokkaantjes gehad. Je krijgt er alleen maar gezeik mee.
Op woensdag 2 juli 2014 12:22 schreef StijnDa het volgende: Goede voetballer die Kostic Speelt alleen nog niet zo lang op het niveau wat hij nu heeft. Maar zou hem best een kans gunnen.
Een speler voor zoveel geld die gun je geen kans die moet er per direct staan en goed zijn.
Op donderdag 3 juli 2014 14:31 schreef DeNummer10 het volgende: Zou wat zijn hoor, als men Defour kan halen. Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niks van.
Ik ook niet. Die kost minimaal 6 miljoen transfersom en pakt bij Porto 2 miljoen per jaar.
Op donderdag 3 juli 2014 16:40 schreef HL_Dog43 het volgende: Ja joh, de kjvb geeft ons Utrecht ipv een amateurclubje. Die lotingen zijn toch niet meer serieus te nemen man.
Wij hebben in de afgelopen 10 seizoenen 7 keer een top-5 club geloot in de 2e ronde, niet zeuren.
Ow, ik ben daarin zeker voorbarig, akkoord. Maar ondenkbaar is het nou ook weer niet.
Zeker niet En zeker niet aangezien Sanders een tijd terug nog heeft gezegd dat PSV zich overweegt open te stellen voor financiers mits dit interessant en nodig mocht zijn. Maar zolang het niet gebeurd (is), hou ik het graag ook zo Dus beetje flauw om over deals met Doyen te beginnen imo
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Zeker niet En zeker niet aangezien Sanders een tijd terug nog heeft gezegd dat PSV zich overweegt open te stellen voor financiers mits dit interessant en nodig mocht zijn. Maar zolang het niet gebeurd (is), hou ik het graag ook zo Dus beetje flauw om over deals met Doyen te beginnen imo
Was niet flauw bedoeld. Ik legde de link van Defour naar Doyen. Die er ook gewoon is, want Doyen is eigenaar van Defour. En vaak verplaatsen die spelers alleen nog maar naar clubs waar Doyen al zeggenschap heeft.
Zeker niet En zeker niet aangezien Sanders een tijd terug nog heeft gezegd dat PSV zich overweegt open te stellen voor financiers mits dit interessant en nodig mocht zijn.
PSV heeft blijkbaar niets geleerd van wat er eerder met o.a. Vitesse en AZ gebeurde. Niet aan beginnen! Mijn advies: verenig je met soortgelijke clubs en probeer een 50/50 verdeling van CL- en EL-opbrengsten af te dwingen en als het even kan ook wat caps (salaris, transfer).
Was niet flauw bedoeld. Ik legde de link van Defour naar Doyen. Die er ook gewoon is, want Doyen is eigenaar van Defour. En vaak verplaatsen die spelers alleen nog maar naar clubs waar Doyen al zeggenschap heeft.
1e klopt. 2e, weet ik niet? Lijkt me niet onlogisch inderdaad, maar die gasten krijgen hun investering uiteraard ook nooit terug als hun speler niet speelt. Dat die clubs 'voorrang' krijgen kan ik me wel voorstellen ja.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
PSV heeft blijkbaar niets geleerd van wat er eerder met o.a. Vitesse en AZ gebeurde. Niet aan beginnen! Mijn advies: verenig je met soortgelijke clubs en probeer een 50/50 verdeling van CL- en EL-opbrengsten af te dwingen en als het even kan ook wat caps (salaris, transfer).
Wat meer gelijkheid in de Europese toernooien mag best, maar 50/50 zou nergens op slaan.
1e klopt. 2e, weet ik niet? Lijkt me niet onlogisch inderdaad, maar die gasten krijgen hun investering uiteraard ook nooit terug als hun speler niet speelt. Dat die clubs 'voorrang' krijgen kan ik me wel voorstellen ja.
Moet je je voor de gein eens inlezen in de transfersaga van Falcao naar AS Monaco.
PSV kan beter werk maken van een BeNe-liga, evt. met Celtic erbij of aansluiting bij de Bundesliga.
PSV kan beter werk maken van een BeNe-liga, evt. met Celtic erbij of aansluiting bij de Bundesliga.
Dan blijf je een zeer groot gat hebben, als je die kant opgaat dan zal je met veel meer kleine landjes een competitie moeten opzetten. Denk aan Schotland, Ierland, Noorwegen, Zweden, Zwitserland, ... Tel maar uit welke landjes je allemaal nodig hebt om aan pak hem beet 70 miljoen inwoners te komen, met al die landjes die 3-11 miljoen inwoners hebben shiet dat niet zo op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het prima maar als we gewoon eens zouden beginnen met het CL- en EL-geld eerlijk te verdelen (samsam) en we zouden wat caps invoeren voor de salarissen en transferbedragen dan zou het probleem zijn opgelost, zeker als je dit in combinatie met een grote competitie voor de kleine landjes doet.
Op donderdag 3 juli 2014 16:40 schreef HL_Dog43 het volgende: Ja joh, de kjvb geeft ons Utrecht ipv een amateurclubje. Die lotingen zijn toch niet meer serieus te nemen man.
Het vervangen van reservedoelman Przemyslaw Tyton (27), die inmiddels naar Elche in Spanje is afgereisd, voor Remko Pasveer (30) is voor PSV een lucratieve zet. De huursom voor de Pool Tyton bedraagt driehonderdduizend euro, tevens neemt de Spaanse club het volledige salaris van de doelman over.
De besparing en de huursom waren ruim voldoende om de transfervrije Pasveer, afkomstig van Heracles Almelo, onder contract te nemen.
Elche heeft bij PSV tevens een optie tot koop bedongen. Tyton heeft na dit seizoen nog een jaar te gaan bij PSV. De Spanjaarden kunnen dat contract bij wederzijdse tevredenheid afkopen voor een vastgesteld bedrag. PSV betaalde in 2011 2,5 miljoen euro aan Roda JC voor Tyton.
Op vrijdag 4 juli 2014 11:16 schreef Halcon het volgende: Als de KNVB echt had gewild dat PSV er direct uit zou vliegen, was het wel RKC-uit of Zwolle-thuis geworden.
Matavz weg voor echt geld....dat is super. Ook Tyton al pleite. We weten het bedrag natuurlijk nog niet, maar al met al worden de overbodige (dure) spelers van de hand gedaan en dat is klasse.
Is het al tijd om Huntelaar terug te verwelkomen? Dat zal hij nog niet willen, maar ik zou het wel een goede spits voor PSV vinden. Helaas alleen geen restwaarde, als hij komt.
Weet iemand welke verdedigers PSV interessant vindt om binnen te hengelen?
Op vrijdag 4 juli 2014 13:37 schreef Ciscus het volgende: Matavz weg voor echt geld....dat is super. Ook Tyton al pleite. We weten het bedrag natuurlijk nog niet, maar al met al worden de overbodige (dure) spelers van de hand gedaan en dat is klasse.
Is het al tijd om Huntelaar terug te verwelkomen? Dat zal hij nog niet willen, maar ik zou het wel een goede spits voor PSV vinden. Helaas alleen geen restwaarde, als hij komt.
Weet iemand welke verdedigers PSV interessant vindt om binnen te hengelen?
Utrecht heeft 1 een betere ploeg, 2 een betere trainer, 3 een grotere stad, 4 een groter stadion, 5 een grotere historie en 6 meer geile wijven. Kan overigens dat ik 1 of 2 uit de duim heb gezogen.
Enorme grapjas. Maar over twee seizoen moet je niet gek opkijken als hij bij PSV komt ballen. Gewoon, omdat PSV hem groot heeft gemaakt.
(Happen?)
PSV heeft hem groot gemaakt? Mmmkay aparte kijk heb je er dan op. Maar ik schat de kans toch veel groter in dat hij nooit meer terug komt naar een Nederlandse club om te voetballen.
PSV heeft hem groot gemaakt? Mmmkay aparte kijk heb je er dan op. Maar ik schat de kans toch veel groter in dat hij nooit meer terug komt naar een Nederlandse club om te voetballen.
Als dit al happen is. Gelukkig ben je zo goed in trollen
Ja joh, maar je weet toch dat elke psv'er er can baalt dat we die jongen zo makkelijk hebben laten vertrekken. Hoe pijnlijk was het om hem daarna bij Heerenveen en Ajax te zien schitteren. Ik heb overigens geen idee hoe hij over PSV denkt, maar de meesten die geen kans hebben gekregen komen niet meer terug op 'het oude nest'.
In ander nieuws duurt het gelukkig nog maar een kleine 10 jaar voordat we deze baas in het eerste kunnen verwelkomen. Met zo een mat moet dit wel een grote worden.
Op vrijdag 4 juli 2014 20:59 schreef Lange_Lans het volgende: In ander nieuws duurt het gelukkig nog maar een kleine 10 jaar voordat we deze baas in het eerste kunnen verwelkomen. Met zo een mat moet dit wel een grote worden.
Op vrijdag 4 juli 2014 20:59 schreef Lange_Lans het volgende: In ander nieuws duurt het gelukkig nog maar een kleine 10 jaar voordat we deze baas in het eerste kunnen verwelkomen. Met zo een mat moet dit wel een grote worden.
Op vrijdag 4 juli 2014 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende: 4 miljoen, dat is een stevig verlies. Kan op het lijstje 'faalheden van Marcel'
volgens mij is er nauwelijks verlies geleden hoor, hij was al voor een groot deel afgeschreven.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
volgens mij is er nauwelijks verlies geleden hoor, hij was al voor een groot deel afgeschreven.
Dus als je hem afschrijft, terwijl je er amper wat aan hebt gehad, is het geen verlies meer Kun je het boekhoudkundig wel zo onder het tapijt schuiven maar het slat natuurlijk nergens op
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Dus als je hem afschrijft, terwijl je er amper wat aan hebt gehad, is het geen verlies meer Kun je het boekhoudkundig wel zo onder het tapijt schuiven maar het slat natuurlijk nergens op
Dat er geen rek meer in zit, maar dat begrijp jij ook wel. 5,25 miljoen aankoop en vier miljoen verkoop is een afschrijving van zo'n 25%. Da's een heel behoorlijke deal voor een speler die nauwelijks uit de verf is gekomen. En zijn nieuwe club gaat hem niet voor 15 miljoen verpatsen.
Dat er geen rek meer in zit, maar dat begrijp jij ook wel. 5,25 miljoen aankoop en vier miljoen verkoop is een afschrijving van zo'n 25%. Da's een heel behoorlijke deal voor een speler die nauwelijks uit de verf is gekomen. En zijn nieuwe club gaat hem niet voor 15 miljoen verpatsen.
Helemaal eens. Kijk ook naar bijv Luuk de Jong, daar maakt Borussia M Gladbach meer dan 50% verlies op. En bet belangrijkste is dat elke maand dat je hem verkoopt weer een maandsalaris scheelt.
Hopelijk herinvesteren te het geld goed. Ik hoop persoonlijk nog steeds op Botteghin, Klich en Dost. En ik verwacht een hoop van Ritzmaier. Of natuurlijk een tropische verrassing.
Op zaterdag 5 juli 2014 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende: Ajax ook achter de Jong aan bij vertrek Sightorsson die in de belangstelling van QPR staat.
Laten we het hopen en dat hij dan voor Ajax kiest.
Op zondag 6 juli 2014 12:25 schreef Lange_Lans het volgende: Wijnaldum speelde gisteren erg goed. De Memph was erg matig. 50 mio zal moeilijk worden.
Ik ben het vaak met je eens maar dit keer toch niet, vond Wijnaldum maar matig en dat trage spel van degenen achterin en sommige middenvelders heeft dan ook weer invloed op dat van Depay al had ik die liever als invaller gezien, scheelt toch een slok als de tegenstander er een uur op heeft zitten.