SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
SPOILER: JetsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wellicht komt dat omdat je het hebt over een DM, een functie die slechts aan één persoon is gericht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou nee maar ik stuurde een DM naar flips en krijg een reactie terug van WP over een opmerking uit die DM naar flips, dus ik ging ervanuit dat WP flips DM kon lezen (of doorgestuurd/of over-de-schouder/of whatever), en toen probeerde ik daar duidelijkheid in te vergaren maar toen snapte niemand ineens wat ik bedoelde?
huuuu
Moet dit in dit topic? Kan je toch ook vragen in DM aan wp/flipsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou nee maar ik stuurde een DM naar flips en krijg een reactie terug van WP over een opmerking uit die DM naar flips, dus ik ging ervanuit dat WP flips DM kon lezen (of doorgestuurd/of over-de-schouder/of whatever), en toen probeerde ik daar duidelijkheid in te vergaren maar toen snapte niemand ineens wat ik bedoelde?
huuuu
Oh, ik bedenk me net dat je dan straks met die operatie ook before en after foto's zult hebben. Wel een aparte gedachte eigenlijk.quote:
Ja precies. Mijn DM was naar Flips gericht. Maar ik kreeg een reactie van WP.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht komt dat omdat je het hebt over een DM, een functie die slechts aan één persoon is gericht.
Maar ik ben geen expert op dit gebied. Ik speel de vraag door aan mijn collega Typisch.
hoezo aparte gedachtequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik bedenk me net dat je dan straks met die operatie ook before en after foto's zult hebben. Wel een aparte gedachte eigenlijk.
reageerde wp niet gewoon op een reactie van jou in het topic?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies. Mijn DM was naar Flips gericht. Maar ik kreeg een reactie van WP.
EN IK WEET NOG STEEDS NIET HOE DIT KAN.
DAT DIT ÜBERHAUPT KAN HIER IN NEDERLAND.
het was anders hele goeie spanning en sensatiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet dit in dit topic? Kan je toch ook vragen in DM aan wp/flips
I mean like
no 1 cares
srs
(srs)
Nah, gewoon fuckbuddies.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef Moira. het volgende:
OH MIJN GOD.
FLIPS EN WP HEBBEN EEN RELATIE?!?!?!?!?!?!!
Ik heb er maar een paar posts van gelezen. Waar het op neer komt is dat de schuld bij de joden gezocht dient te worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht komt dat omdat je het hebt over een DM, een functie die slechts aan één persoon is gericht.
Maar ik ben geen expert op dit gebied. Ik speel de vraag door aan mijn collega Typisch.
PLOTTWIST ALLLES!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef Moira. het volgende:
OH MIJN GOD.
FLIPS EN WP HEBBEN EEN RELATIE?!?!?!?!?!?!!
Ja, ik weet niet. Net of er daarna iets van je mist ofzo. Ik denk er teveel over na geloof ikquote:
Je raakt in de war van jezelf? Knap.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
okee ik ga in de schuur zitten en een jointje roken want ik raak helemaal in de war van deze shit
Nee, want hij reageerde op iets specifieks dat ik niet in het topic had gezegd maar wel in een DM naar flips.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
reageerde wp niet gewoon op een reactie van jou in het topic?
autismequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je raakt in de war van jezelf? Knap.
meer dan ik ja, het is maar vetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet. Net of er daarna iets van je mist ofzo. Ik denk er teveel over na geloof ik.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
brb even mijn ogen met zeep spoelen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je raakt in de war van jezelf? Knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |