Ja dit, gewoon 3 keerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Caland het volgende:
Bij die ene keer kon je het nog op een tamelijk bizarre vlaag van verstandsverbijsterig gooien. Maar drie keer, dan ben je gewoon een totale mongool.
Enkeltje papoea nieuw-guinea.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Wat een dwaas zeg, die man hoort in een inrichting. Ik kan me niet voorstellen dat hij hier weg mee gaat komen. Levenslange schorsing wat mij betreft.,
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Tassendief het volgende:
Mijn coach zei altijd dat ik mijn moest vast bijten in de tegenstander
dat weet ik wel zeker!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef JeffreyH93 het volgende:
Ben benieuwd of dit z'n WK gaat kosten.
Hopelijk alle 8 op een WK maar dat geluk zullen we wel niet hebben.quote:
dat leek ook nergens naar !! en zo ontzettend dom en onnodig. Hij heeft zijn team enorm gedupeerd, maar daar gaat het in dit topic niet over,quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef Nober het volgende:
En Balotelli dan, die vloog er ook weer lekker in maar dat moet allemaal maar kunnen zeker!?
Dat mag ik wel hopen, ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef JenHermes het volgende:
Dit was de laatste WK wedstrijd van Suarez. Hij gaat opzeker 6 a 7 of misschien wel meer wedstrijden geschorst worden. En terecht natuurlijk!
valt wel mee met Balotelli, Marchisio die heeft zn team gedupeerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
dat leek ook nergens naar !! en zo ontzettend dom en onnodig. Hij heeft zijn team enorm gedupeerd, maar daar gaat het in dit topic niet over,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |