SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Daywalk3r op 25-06-2014 23:19:03 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het zit er weer op, vrienden zullen we nooit worden de intervaltraining en ik.
Niet dat het slecht gaat of zo, sterker nog de stats zijn prima.
Maar ik ben blijkbaar toch meer van 1 tempo lopen en niet wisselende tempo's.
Vrijdag weer lekker LDL'en
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gefeliciteerd Nannook!
Plan voor vanmiddag was hm-afstand op 6 min/km. Loop vaak op een (te) hoog tempo, dus wilde nu echt keer wat langzamer lopen. Was wel flink warm en benauwd. Km-tijden volgens mij nog nooit zo constant gehouden muv wat tijd voor rekken en strekken en wat eten.
Leek toch wel wat last van laatste te hebben, kreeg wat steek en pijn in borstbeen. Moet zeggen dat ik heel blij was dat temperatuur bij HM in april stuk lager was. Toch weer erg lekker geweest, kon me zo'n training jaar geleden echt niet voorstellen
www.endomondo.com/workouts/362418309/5539573![]()
Zo zeg... je moet er wat voor over hebben om tijdens de Ekiden je 5 km tijd te willen verbeteren.. net een voor mijn doen pittige intervaltraining achter de rug. 5 x 1 km in beoogd tempo voor de Ekiden:
2 6:32.5 1.00 6:32
3 2:00.0 0.19 10:38
4 6:42.7 1.00 6:43
5 2:00.0 0.18 11:25
6 6:16.1 1.00 6:16
7 2:00.0 0.17 11:32
8 6:24.5 1.00 6:24
9 2:00.0 0.17 11:50
10 6:35.4 1.00 6:35
Als ik ze zo achter elkaar kan lopen ben ik een tevreden vrouw, ben benieuwd of dat haalbaar is..
http://www.endomondo.com/workouts/362499620/8270328
Nu eerst even de koffer inpakken en afkoelen, en daarna bijlezen hier want ik heb zelfs het verslag van tarahumara nog niet gelezen... en dat wil ik nog wel, net als de andere verslagen![]()
![]()
Mooi tempoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef Nirak het volgende:
Zo zeg... je moet er wat voor over hebben om tijdens de Ekiden je 5 km tijd te willen verbeteren.. net een voor mijn doen pittige intervaltraining achter de rug. 5 x 1 km in beoogd tempo voor de Ekiden:
2 6:32.5 1.00 6:32
3 2:00.0 0.19 10:38
4 6:42.7 1.00 6:43
5 2:00.0 0.18 11:25
6 6:16.1 1.00 6:16
7 2:00.0 0.17 11:32
8 6:24.5 1.00 6:24
9 2:00.0 0.17 11:50
10 6:35.4 1.00 6:35
Als ik ze zo achter elkaar kan lopen ben ik een tevreden vrouw, ben benieuwd of dat haalbaar is..
http://www.endomondo.com/workouts/362499620/8270328
Nu eerst even de koffer inpakken en afkoelen, en daarna bijlezen hier want ik heb zelfs het verslag van tarahumara nog niet gelezen... en dat wil ik nog wel, net als de andere verslagen
Nu alweer snelheidstraining?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Guard het volgende:
Het zit er weer op, vrienden zullen we nooit worden de intervaltraining en ik.
Niet dat het slecht gaat of zo, sterker nog de stats zijn prima.
Maar ik ben blijkbaar toch meer van 1 tempo lopen en niet wisselende tempo's.
Vrijdag weer lekker LDL'enJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Yup, had het voor vandaag of morgen gepland, en vandaag weer voldoende hersteld om te gaan.quote:
Trainingschema ligt nu wel een beetje overhoop met 3 wedstrijdweekenden achter elkaar.
Maar goed, M-day komt ook steeds dichterbij, dus we doen het maar zoals het komt en gaat.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ga donderdag maar weer eens mee met duintraining, beetje beenspieren kweken. Kijken of het dit keer beter gaat.![]()
Ben best trots dat ik gewoon al 4 lessen Renate Wennemars heb gedaan.Klinkt wel een beetje sneu naast alle marathon verhalen hier.
![]()
Helemaal niet sneu, ook mensen die een marathon lopen zijn ooit begonnen met kleine stukjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:47 schreef Satijn het volgende:
Ben best trots dat ik gewoon al 4 lessen Renate Wennemars heb gedaan.Klinkt wel een beetje sneu naast alle marathon verhalen hier.
Dus: goed bezig
Dat is helemaal niet sneu. Iedereen begint ergens. Je mag trots op jezelf zijn, ga zo door!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:47 schreef Satijn het volgende:
Oh.![]()
Nee hoor, klinkt helemaal niet sneu, zo zijn de meesten hier begonnen! Goed bezig dus!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:47 schreef Satijn het volgende:
Nanook gefeliciteerd! En jompels voor de verslagen en foto's van LT en Tarahumara!
Misschien ga ik morgen een loopje doen. Maar ik zet geen wekkers op vakantie en het kan eigenlijk alleen voor 10 uur 's ochtends omdat het hier daarna te warm is. Dus even afwachten of ik op tijd wakker ben!![]()
Al het succes begint bij de eerste stapquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:47 schreef Satijn het volgende:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
..Maar je zit wel in een goede omgeving als het na 10u 'ochtends al te warm is!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:55 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Nee hoor, klinkt helemaal niet sneu, zo zijn de meesten hier begonnen! Goed bezig dus!
Nanook gefeliciteerd! En jompels voor de verslagen en foto's van LT en Tarahumara!
Misschien ga ik morgen een loopje doen. Maar ik zet geen wekkers op vakantie en het kan eigenlijk alleen voor 10 uur 's ochtends omdat het hier daarna te warm is. Dus even afwachten of ik op tijd wakker ben!![]()
Gran Canaria, heel goede omgeving. Ik moet even wennen aan het massatoerisme, maar de omgeving, het heerlijke strand en het lekkere eten en drinken zijn geweldig!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:57 schreef Satijn het volgende:
[..]
..Maar je zit wel in een goede omgeving als het na 10u 'ochtends al te warm is!![]()
Net 8km gelopen, nu ontzettende honger.
Eten jullie na het lopen op dit tijdstip nog eens iets , zo ja wat?![]()
Een hartje gelopen! Heb je ook een idee wat je hartslag(zone) dan is bij dat tempo?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Voccar het volgende:
Gefeliciteerd Nannook!
Plan voor vanmiddag was hm-afstand op 6 min/km. Loop vaak op een (te) hoog tempo, dus wilde nu echt keer wat langzamer lopen. Was wel flink warm en benauwd. Km-tijden volgens mij nog nooit zo constant gehouden muv wat tijd voor rekken en strekken en wat eten.
Leek toch wel wat last van laatste te hebben, kreeg wat steek en pijn in borstbeen. Moet zeggen dat ik heel blij was dat temperatuur bij HM in april stuk lager was. Toch weer erg lekker geweest, kon me zo'n training jaar geleden echt niet voorstellen
www.endomondo.com/workouts/362418309/5539573Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik eet uberhaupt vaak pas om 9 uur of laterquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:11 schreef Dirkos1987 het volgende:
Eten jullie na het lopen op dit tijdstip nog eens iets , zo ja wat?Je kunt ook je avondeten in 2 porties verdelen en de helft 2 uur voor het lopen eten, de andere helft erna.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Appel / ander fruit, of wat crackers. Meestal is het bij mij meer een vreetkick dan echt honger.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:11 schreef Dirkos1987 het volgende:
Eten jullie na het lopen op dit tijdstip nog eens iets , zo ja wat?Oh.![]()
Harde reset van de Garmin lijkt geholpen te hebben, Garmin Connect en Endomondo zijn het gelukkig weer eens. Moest toch even glimlachen toen ik mijn loopje van vandaag in Garmin een naam gaf: "Kort test-stukkie na Garmin reset" en dan hebben we het gewoon over 3,6km in een lekker tempo. Een half jaar geleden kon ik nog geen minuut rennen volhouden
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Vanaf nu is mijn belangrijkste criterium voor een nieuw horloge: Géén draadloze connectie.
Want dat werkt echt voor geen meter. Garmin
F means you're fucked![]()
Ik ging gisteren even herstelrondje doen. Ik dacht: "laat ik hier weer links gaan dan heb ik een mooi rustig kort rondje" maar toen dacht ik ook "nee dat is wel heel kort".. Terwijl dat in het begin mijn eerste rondjes warenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:21 schreef flipsen het volgende:
Harde reset van de Garmin lijkt geholpen te hebben, Garmin Connect en Endomondo zijn het gelukkig weer eens. Moest toch even glimlachen toen ik mijn loopje van vandaag in Garmin een naam gaf: "Kort test-stukkie na Garmin reset" en dan hebben we het gewoon over 3,6km in een lekker tempo. Een half jaar geleden kon ik nog geen minuut rennen volhouden
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik was vandaag op de racefiets aan het uitfietsen, toen dacht ik: Hee dit is ook wel een optie voor mijn lange duurlopen straks! Als je fietsrondjes looprondjes worden, wordt het wel echt ernstigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ging gisteren even herstelrondje doen. Ik dacht: "laat ik hier weer links gaan dan heb ik een mooi rustig kort rondje" maar toen dacht ik ook "nee dat is wel heel kort".. Terwijl dat in het begin mijn eerste rondjes waren
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
SPOILER: verslag van zondag, 10km in RoosendaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: oh, en dan nog ietsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb een leuke loop gevonden! Niet als wedstrijd, want je loopt in een groep, maar wel als leuke oefenloop:
http://www.hardloopkalend(...)wee-Verenloop-Zwolle
Halve marathon waarbij je 2x een stukje met de veerboot moetHelaas is voor 9.00 op die locatie in Zwolle zijn niet mogelijk met het OV
Nou ja, met de ANT agent gaat t altijd wel goed, toch? Die gebruik ik dus ook nog steeds, want dat andere nieuwe wil bij mij ook nog steeds nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:25 schreef YUR het volgende:
Vanaf nu is mijn belangrijkste criterium voor een nieuw horloge: Géén draadloze connectie.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nope....het kostte me 2 reboots en honderdmiljoen keer de USB-stick opnieuw in mn laptop rammen voordat mn horloge gevonden werd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, met de ANT agent gaat t altijd wel goed, toch? Die gebruik ik dus ook nog steeds, want dat andere nieuwe wil bij mij ook nog steeds niet
Maar ik heb wel weer fijn gelopen. Ik had een gewenste max hartslag in mijn hoofd, en die werd eigenlijk alleen overschreden bij klimmetjes. Mijn tempo viel me nog mee bij deze hartslag![]()
Dit was dag 4 op een rij. Morgen nog een baantraining en dan krijg ik weer een nieuwe smashrun-badge
Bedraad ook niet... mijn Garmin wil niet connecten nuquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:25 schreef YUR het volgende:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Is weer eens wat anders dan vliegjesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:38 schreef spiritusbus het volgende:
Het voelde vandaag alsof ik een baksteen had ingeslikt
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
@Guppy: PK is echt een hele prettige winkel, een van de beste hardloopzaken die ik ken. Neem je oude schoenen mee en liefst ook de nog oudere waar je altijd fijn op gelopen hebt. Maar uiteraard kunnen zij je ook geen blaarloos loopplezier garanderen. Ze houden wel van iedere klant een dossier bij, waarin in ieder geval je schoenhistorie staat. Succes!![]()
Dagje eerder gaan, Zwolle is een erg leuke stad om eens doorheen te wandelen/varenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een leuke loop gevonden! Niet als wedstrijd, want je loopt in een groep, maar wel als leuke oefenloop:
http://www.hardloopkalend(...)wee-Verenloop-Zwolle
Halve marathon waarbij je 2x een stukje met de veerboot moetHelaas is voor 9.00 op die locatie in Zwolle zijn niet mogelijk met het OV
datisstom… Hier zit de stick altijd in de hub, misschien scheelt dat? Anyway, ik moet wel toegeven dat het m'n enige draadloze apparaat is wat gewoon wil werken (oké, en wifi ook). Maar m'n superhippe draadloze printer heb ik van ellende aan een draadje gehangen, want dat werkt ook gewoon nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Nope....het kostte me 2 reboots en honderdmiljoen keer de USB-stick opnieuw in mn laptop rammen voordat mn horloge gevonden werd.
Maar ik heb wel weer fijn gelopen. Ik had een gewenste max hartslag in mijn hoofd, en die werd eigenlijk alleen overschreden bij klimmetjes. Mijn tempo viel me nog mee bij deze hartslag![]()
Dit was dag 4 op een rij. Morgen nog een baantraining en dan krijg ik weer een nieuwe smashrun-badge![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb geen hub (nodig)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
datisstom… Hier zit de stick altijd in de hub, misschien scheelt dat? Anyway, ik moet wel toegeven dat het m'n enige draadloze apparaat is wat gewoon wil werken (oké, en wifi ook). Maar m'n superhippe draadloze printer heb ik van ellende aan een draadje gehangen, want dat werkt ook gewoon niet
Ik neem sowieso m'n oude schoenen mee en m'n sokken. En ik zal het paar van daarvoor ook meenemen, daarmee had ik hetzelfde euvel. Natuurlijk kunnen ze geen garanties geven, maar ik wil het in ieder geval geprobeerd hebben. En 'een blaartje' zo nu en dan vind ik nog helemaal geen drama, maar dit was gewoon buiten alle proporties. Vierdaagse-achtige taferelen, en dat na een doodnormale 10kmquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
@Guppy: PK is echt een hele prettige winkel, een van de beste hardloopzaken die ik ken. Neem je oude schoenen mee en liefst ook de nog oudere waar je altijd fijn op gelopen hebt. Maar uiteraard kunnen zij je ook geen blaarloos loopplezier garanderen. Ze houden wel van iedere klant een dossier bij, waarin in ieder geval je schoenhistorie staat. Succes!![]()
Dossiervorming doen ze bij m'n Run2day ook, maar ik weet niet, ze lijken daar gewoon helemaal niet te weten wat ze ermee moeten. Ik hoop bij PK op wat meer ervaring hiermee. Baadt het niet, dan schaadt het niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef Quoi het volgende:
Geen tijd gehad om te lopen vandaag![]()
Morgen werken in Arnhem tot laat.... hmz. Gups stukje hobblen?![]()
ik ga morgen de Veluwe weer op! Hoe laat is laat?
Dat is nog best een goed idee!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dagje eerder gaan, Zwolle is een erg leuke stad om eens doorheen te wandelen/varenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Foto van zondagIk ben nou eenmaal geen sierlijke hinde zoals La Tramposa en Hats, ik vind hem wel lekker verbeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
BlarenIk hoop dat die andere winkel uitkomst biedt, garanties zijn er niet maar hoop doet leven
Ik heb mooie verslagen gelezen en leuke foto's gezien net. Dus weer redelijk bij gelezen.
Satijn welkom, je moet ergens beginnen en dat je de eerste stappen hebt gezet is al eenwaard
En Nanook, nog van harte!![]()
Zwolle is wel mooi. Wellicht kun je 's avonds nog iets leuks meepakken in Hedon.quote:
Jammer dat ik dan op vakantie ben, anders was 't een leuke geweest. Half uurtje rijden van hier.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:51 schreef SEMTEX het volgende:
Foto van zondagIk ben nou eenmaal geen sierlijke hinde zoals La Tramposa en Hats, ik vind hem wel lekker verbeten
Het is een zweeffoto, die zijn altijd goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je gaat hartstikke hard!
Pff ik zie mezelf absoluut niet als sierlijke hinde, zeker niet tijdens het lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gave foto, ziet er echt uit of je superhard gaat!!
Lekker gelopen net, maar nog lang niet op die 18KM. Die moet er eind september toch komen.
Maar wel een (voor mij) nette 14KM/u op 5.2KM.జ్ఞా![]()
Had ook een hoop gezeik met die ANT-stick en m'n garmin. Heb een paar weken geleden deze stappen gevolgd, nu doet ie het uitstekend.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Nope....het kostte me 2 reboots en honderdmiljoen keer de USB-stick opnieuw in mn laptop rammen voordat mn horloge gevonden werd.
Dit was dag 4 op een rij. Morgen nog een baantraining en dan krijg ik weer een nieuwe smashrun-badge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smashrun badges![]()
Nog even inloggen vandaag, ik wil die 30-dagen-achter-elkaar-inloggen-badge! Nog maar 20 dagen ofzo.![]()
![]()
Op de ijsbaan, voor hardrijders! Goeie foto hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw lucky shirt?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hij wordt wel steeds meer luckyquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Op de ijsbaan, voor hardrijders! Goeie foto hoor!
Nieuw lucky shirt?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
ZweeffotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had al bijna weer verzaakt, maar ben uiteindelijk toch nog even naar buiten gegaan voor de shuttle run test (gedownload van 3fm).
Een stukje van 20 meter uitgemeten op de oprit en gaan!
Ik herinnerde me al vrij snel weer dat het niet leuk is
Het keren valt erg tegen, haalt natuurlijk ook volledig je snelheid weg. De benen hadden daar toch nog behoorlijk wat moeite mee.
Ben tot en met de 10e trap gekomen en toen vond ik het wel leuk geweest, ga hem nog wel een keer doen als ik wat frisser ben en niet laat gegeten heb.
De Garmin heeft er duidelijk problemen mee om nauwkeurig stukjes van 20 meter op mijn oprit te tracken.
De hartslagmeter doet het wel goed.
http://www.endomondo.com/workouts/362574797/14083692
Nog 11 extra trappen te gaan!It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Wow, shuttle run in je eentje, dat lijkt me echt extreem hersendodend. Respect voor het volhoudenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef Cynic het volgende:
Ik had al bijna weer verzaakt, maar ben uiteindelijk toch nog even naar buiten gegaan voor de shuttle run test (gedownload van 3fm).
Het keren valt erg tegen, haalt natuurlijk ook volledig je snelheid weg. De benen hadden daar toch nog behoorlijk wat moeite mee.
Ben tot en met de 10e trap gekomen en toen vond ik het wel leuk geweest, ga hem nog wel een keer doen als ik wat frisser ben en niet laat gegeten heb.
De Garmin heeft er duidelijk problemen mee om nauwkeurig stukjes van 20 meter op mijn oprit te tracken.
Nog 11 extra trappen te gaan!
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:58 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Had ook een hoop gezeik met die ANT-stick en m'n garmin. Heb een paar weken geleden deze stappen gevolgd, nu doet ie het uitstekend.Eens ff checken of dat ook met een 610 gaat lukken, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smashrun badges![]()
Nog even inloggen vandaag, ik wil die 30-dagen-achter-elkaar-inloggen-badge! Nog maar 20 dagen ofzo.
Ben blij dat ik die badge al heb
Hehehe lol de oprit is 18 m gestegen tijdens je shuttle runquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef Cynic het volgende:
Extra reden om hem er weer een keer opnieuw in te leggenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe lol de oprit is 18 m gestegen tijdens je shuttle run
It has to mean something
Geinig dat je dat gedaan hebtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef Cynic het volgende:
Ik haalde daar vroeger een 10 voor.. Vroeger.. Toen ik nog slank was, basketbal speelde en bloedfanatiek was.. Met mij liep nog een handjevol klasgenoten hem uit waaronder nog een dame. En tijdens de "grote ronde" zoals die heette zat ik meestal ook vooraan in het deelnemersveld. Het leek toen wel 5 km maar aangezien het maar een minuut of 15 duurde gok ik op 2,5/3 km..
/jeugdsentiment![]()
Shuttle run
Na mn loopje van gisteren had ik last van mn wreef bij lopen.
Vandaag nogsteeds last
Denk dat ik mn loopje morgen maar oversla.
Kan dit overbelasting zijn? Ben nl. nog aan het opbouwen, misschien ben ik te snel te lang gaan lopen.. Lastig.
Mn logje van gister
http://www.endomondo.com/workouts/user/10707661
Ik loop nu 2 maandjes![]()
Ik denk het niet, het klinkt als een onschuldig pijntje.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:16 schreef RunnerAdd het volgende:
Na mn loopje van gisteren had ik last van mn wreef bij lopen.
Vandaag nogsteeds last
Denk dat ik mn loopje morgen maar oversla.
Kan dit overbelasting zijn? Ben nl. nog aan het opbouwen, misschien ben ik te snel te lang gaan lopen.. Lastig.![]()
Bij nader inzien valt 'laat' mee: 17-18:00 u ongeveer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]ik ga morgen de Veluwe weer op! Hoe laat is laat?
![]()
Na twee weken niet gelopen te hebben vandaag de schoenen weer aangetrokken. 3 km gedaan en ik vond het best tegenvallen
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Bestaat dat tegenwoordig tot trap 21?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef Cynic het volgende:
Hoe hard is dat wel niet?![]()
Oh joh! Gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bij nader inzien valt 'laat' mee: 17-18:00 u ongeveer.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Na twee weken niet gelopen te hebben vandaag de schoenen weer aangetrokken. 3 km gedaan en ik vond het best tegenvallenDe volgende keer is het weer makkelijker. Als je niet weer 2 weken wacht
![]()
![]()
Bedankt voor de felicitaties allemaal.Ik had vandaag een uitje van mijn werk en was pas om 10 uur thuis dus nu mis ik de verjaardags badge bij Smashrun.
![]()
Gup, Klinkt als een goede wedstrijd maar wat balen van je blaren, ik hoop dat die andere winkel een goede oplossing voor je heeft.
Cynic held! Ik heb met gym gelukkig nooit de eer gehad zo'n shuttle run te hoeven doen maar het lijkt me helemaal niks om precies de reden die jij aangeeft, steeds opnieuw op moeten starten na zo'n keerpunt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag weer beginnen met hardlopen van de fysio.
Vanavond paar minuten op de loopband gestaan en dat ging goed, geen pijn.
Nu even kijken hoe het morgenochtend is, maar als dat goed is, mag ik heel rustig gaan opbouwen.
Dus weer 10 weken lang met Evy op stap![]()
![]()
Was het niet van plan maar er zat een vakantie tussen haha.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:40 schreef Nirak het volgende:
[..]De volgende keer is het weer makkelijker. Als je niet weer 2 weken wacht
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Goed nieuws!! Have funquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef Arquero het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu even kijken hoe het morgenochtend is, maar als dat goed is, mag ik heel rustig gaan opbouwen.
Ik heb net als tink vandaag voor het eerst sinds weken weer de hardloopschoenen aangetrokken. Ook voor 3 kmschema gemaakt om redelijk rustig in 16 weken naar 15 km toe te trainen
(De loopvanleidscherijn was toch pittiger voor mijn lichaam dan ik in eerste instantie dacht maar ik heb weer vertrouwen)![]()
De officiële gaat kennelijk tot 21. Die ik gedownload heb volgens mij niet. Maar dan nog ben ik er nog lang niet. Wij hadden ook altijd een jongen bij gym die hem uitliep, maar kan me niet voorstellen dat het toen tot 21 ging. Op dat moment ga je 18,5 km/u gemiddeld op je stukje van 20 meter, maar da's dus inclusief keren. Dan moet je volgens mij wel 20 ofzo lopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:37 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Bestaat dat tegenwoordig tot trap 21?
Hoe hard is dat wel niet?
Stap 10 is 13 km/u. Dat loop ik normaal gesproken makkelijk, met 15 km/u (tempo waarmee ik 5km kan lopen) zou je tot trap 14 moeten kunnen komen, maar ik heb het idee dat ik daar nog wel een flink eind vandaan ben nu... Want uiteindelijk moet je dus harder dan dat lopen.
Nouja, wel leuk om een benchmark te hebben.
Zou dit ook nog wel een keertje in een zaal willen doen. Zo op mijn oprit om 2 emmertjes heen lopen was ook wat vreemd. Onze beide katten vonden het ook wel interessant om midden op mijn route te gaan zitten.
It has to mean something
Ik heb in het laatste jaar uitgelopen, maar dat was volgens mij trap 16 als max.
Voetbalconditie is toch een betere basis voor de shuttle run test denk ik![]()
![]()
Bwoh, vanmorgen voor het eerst weer gelopen in 2 weken. En dat ging niet lekker. Na 4 km moeten stoppen omdat mijn benen gewoon niet verder konden. En ik loop nu al de hele dag met pijn in mijn benen![]()
Best wel.. geschrokken dat het zo slecht ging. Is het normaal dat je na een onderbreking de eerste keer helemaal stuk gaat?
Okee, de wedstrijd van Nederland gisteren heeft ook niet geholpen aan de fysieke gesteldheid![]()
EDIT: Ah, antwoord wordt ongeveer 4 posts boven me gegeven.
Oh.![]()
Hoera! Daten met Evyquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef Arquero het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus weer 10 weken lang met Evy op stap
Op zich is dat niet heel gek.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:05 schreef Nat-Water het volgende:
Is het normaal dat je na een onderbreking de eerste keer helemaal stuk gaat?![]()
*vind ik leuk*quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef Arquero het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag weer beginnen met hardlopen van de fysio.Ja doei.![]()
Estafetteloop vandaag. Het ging vanmiddag best goed, voelde me relatief fit-achtig, maar 't stortte wat in tegen het einde van de middag. Eerste km was een rare gewaarwording, zweefde een beetje alsof ik high was en had een soort hongeraanval, ondanks dat ik gedurende de dag 'voorbereidend had gegeten'. Gelukkig vlakte dat wat af en kon ik m'n pace een beetje vasthouden.
De heuvel was dodelijk, máár heb dit keer niet gelopen (vorig jaar, net 3 maanden bij de club, wel), dus dat vind ik een goede overwinning op mezelf. Ging ook eigenlijk best ok. Bleef maar tegen mezelf zeggen "ik vind dit leuk, die heuvel, want hoe vaker ik het doe, hoe beter ik word! Heus!" en dat werkte, vreemd genoeg. Zodra ik aan wat anders dacht ging 't minder soepel. Dus ik bleef dat maar herhalen.
Heuvelaf ook niet alles gegeven omdat het nog steeds wat 'wobbly' voelde. Gefinished met een 31.11 over 5.65km. 5.31min/km gemiddeld. En eigenlijk ben ik daar best blij mee: als ik dit presteer op een loopje waarbij ik me niet helemaal compleet fit voel, dan is dat niet echt iets om te klagen. Helpt ook niet mee dat ik vandaag op de ergste dag van de ergste maandelijkse periode zit sinds tijden... bedenk ik me nu net.. Vorig jaar was dit ongeveer m'n max indien wel fit. Vrijdag afspraak bij de dokter, hopelijk kan die wat zinnigs zeggen/vinden en kan ik met goede fitheid en gezondheid M-training 2 inZin in!
http://www.endomondo.com/workouts/362600907/881511
Maar Wolve heeft écht gevlogen. Die zal dat zo ook nog wel posten. *trots*
[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 25-06-2014 00:43:24 ]Ja doei.![]()
![]()
![]()
Trrrrrrrrrrrrrrrailllllrunnaaarrrrrrrrrrrrrrr!
TL;DR
's ochtendsvroeg eruit. BN'er Bertus en Igor opgehaald. Die kant op. Stukje verkeerd gereden. Guard gespot in de bus. Straatgenoot gespot bij de startnummers. Met Guard en straatgenoot gepraat. Fijn gelopen. Mooi weer. Zwaar. Gezellig. Gefinisht. Bertus en Igor sliepen op de terugweg. BBQ gedaan om aan te sterken met vrienden. Spierpijn een beetje.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nieuw Monty Python onderdeel?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Het lijkt alsof je zo'n beebiedraagzakdoek om hebt!
25 km trailrunning met baby.![]()
beebie zit al jaren in de buikquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Het lijkt alsof je zo'n beebiedraagzakdoek om hebt!
Weer training met een klein groepje gehad vandaag. M'n eigen trainers waren er niet, dus kon ik mee met de trainer van de langzamere groep of de trainer van een iets snellere groep.
De laatste dus
Tempo lag lekker, week eigenlijk nauwelijks af van wat m'n eigen groep loopt. Verder veeeeeeel klimmen en dalen door de duinen. Vrij korte, maar redelijk intensieve training.
En morgen mag ik alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
los=losquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Zweef voor 't eerst volgens mij. Nihil, maar toch.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Vandaag dus een estafetteloop gelopen, net als Mo. Ander team, want die waren niet gemixed (teams waren 3 vrouwen of 4 mannen). Ik was als 4e aan de beurt, dus het duurde even voor ik mocht. En een voor een kwam men helemaal afgepeigerd binnen. Dat beloofde dus wat. En ik voelde me al de hele dag niet zo soepel, dus dat zou nog wat worden.
Maar uiteindelijk mocht ik dan, als eennalaatste van alle teams, van start. Eerste honderd meter veel te hard, maar daarna stabiliseerde het zich. Wel op een verassend hoog tempo. Op een of andere manier was m'n stijfheid zodra ik vertrok helemaal weg. Na 3 kilometer lag m'n tempo nog steeds hoger dan ik ooit had gedaan.
Maar op het einde kwam er nog een bult. Auw. Want een ellende. Kwam geen einde aan! Helemaal kapot was ik bovenaan. En dan nog weer naar beneden. Goed voor het tempo, maar lekker lopen is het niet, zeker omdat het op sommige stukken nog best steil was. Na nog een heel kort vlak stukje, waar geen einde aan leek te komen, was er na een bocht toch ineens de finish.
Eindtijd: 28:31 over 5,6km. Een gemiddelde van 5:07.![]()
En hoewel het volgens de wet van pijll natuurlijk nergens voor meetelt, ben ik toch blij met m'n bekertjes op de 1km, 3km, 3mijl en 5km.
http://www.endomondo.com/workouts/362601608/10882483
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 25-06-2014 10:36:09 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Op het nippertje nog: gefelicitaart!!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:42 schreef Nanook24 het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaal.Ik had vandaag een uitje van mijn werk en was pas om 10 uur thuis dus nu mis ik de verjaardags badge bij Smashrun.
![]()
Gup, Klinkt als een goede wedstrijd maar wat balen van je blaren, ik hoop dat die andere winkel een goede oplossing voor je heeft.
Cynic held! Ik heb met gym gelukkig nooit de eer gehad zo'n shuttle run te hoeven doen maar het lijkt me helemaal niks om precies de reden die jij aangeeft, steeds opnieuw op moeten starten na zo'n keerpunt.
Yuki super jouw trainingsflow sinds HAAG![]()
Daywalk3r je wordt bijna ingehaald door Pippi![]()
Arquero welkom terug!!
Ik ga onder de wol. Drukke week. Stress. Bleh![]()
![]()
@Guppy: ik kreeg die winkel ook aangeraden door mossels trainer omdat ik niet helemaal blij ben met mijn schoenen. Ben benieuwd of ze je aan geschikte nieuwe sloffen kunnen helpen!
Ik wilde morgen gaan rennen maar dat gaat hem niet meer worden. Lekker uit eten, leuke nieuwe schoenen (met flinke hak) aan, maar het restaurant was verder weg dan we dachten. Nu doen mijn voeten pijn.![]()
Toffe foto! Ik vind het altijd knap dat je vrij diep kunt gaan. Ik vind mezelf altijd ontzettend zielig als het zwaar wordt en verlaag dan m'n tempo, maakt het ook makkelijker voor de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was na 19km nog best frisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een duimpjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Zweef voor 't eerst volgens mij. Nihil, maar toch.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef Arquero het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is goed nieuws!!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef Arquero het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus weer 10 weken lang met Evy op stapquote:Op woensdag 25 juni 2014 05:41 schreef hatsaflats het volgende:
Ik was na 19km nog best frisVolgens mij heb ik nog geen foto gezien waar jij gebroken erop staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Terwijl ik na 150m al eruit zie of ik zo om val)
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef Arquero het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus weer 10 weken lang met Evy op stap
Leuke foto's van DW, lijkt inderdaad alsof je een zakje ofzo voor je draagt. Zal wel schaduw oid zijn![]()
![]()
Hee! Jij hier? Long time no see!quote:
MoBlo & Wolve: mooie tijden!!![]()
Quoi: ik zit er idd lekker in
Realiseerde me gisteravond ook dat het qua pijntjes steeds beter gaat. Vanmorgen ook, ik voel wel dat ik een pittige training gehad heb maar ik denk dat ik vanavond prima weer kan lopen
En stress is stom.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Held!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Zweef voor 't eerst volgens mij. Nihil, maar toch.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
op die eerste foto loopt die vrouw met piratenkousen achter jequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trrrrrrrrrrrrrrrailllllrunnaaarrrrrrrrrrrrrrr!
TL;DR
's ochtendsvroeg eruit. BN'er Bertus en Igor opgehaald. Die kant op. Stukje verkeerd gereden. Guard gespot in de bus. Straatgenoot gespot bij de startnummers. Met Guard en straatgenoot gepraat. Fijn gelopen. Mooi weer. Zwaar. Gezellig. Gefinisht. Bertus en Igor sliepen op de terugweg. BBQ gedaan om aan te sterken met vrienden. Spierpijn een beetje.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef Arquero het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu lees ik dit pas goedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:43 schreef Wolve000 het volgende:
Vandaag dus een estafetteloop gelopen, net als Mo. Ander team, want die waren niet gemixed (teams waren 3 vrouwen of 4 mannen). Ik was als 4e aan de beurt, dus het duurde even voor ik mocht. En een voor een kwam men helemaal afgepeigerd binnen. Dat beloofde dus wat. En ik voelde me al de hele dag niet zo soepel, dus dat zou nog wat worden.
Maar uiteindelijk mocht ik dan, als eennalaatste, van start. Eerste honder meter veel te hard, maar daarna stabiliseerde het zich. Wel op een verassend hoog tempo. Op een of andere manier was m'n stijfheid zodra ik vertrok helemaal weg. Na 3 kilometer lag m'n tempo nog steeds hoger dan ik ooit had gedaan.
Maar op het einde kwam er nog een bult. Auw. Want een ellende. Kwam geen einde aan! Helemaal kapot was ik bovenaan. En dan nog weer naar beneden. Goed voor het tempo, maar lekker lopen is het niet, zeker omdat het op sommige stukken nog best steil was. Na nog een heel kort vlak stukje, waar geen einde aan leek te komen, was er na een bocht toch ineens de finish.
Eindtijd: 28:31 over 5,6km. Een gemiddelde van 5:07.![]()
En hoewel het volgens de wet van pijll natuurlijk nergens voor meetelt, ben ik toch blij met m'n bekertjes op de 1km, 3km, 3mijl en 5km.
http://www.endomondo.com/workouts/362601608/10882483
Dit was een loopje ipv een training...
Netjes gelopen!!![]()
Klein stukje indoor moet nog lukkenquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:04 schreef Guard het volgende:
Mooie marathon finish (wel funest voor je GPS log, zo'n indoor finish)
![]()
![]()
Bleh, ik wilde vanochtend voor het werk gaan lopen maar voel me totaal niet fit omdat de rookmelder in de keuken vannacht 2x om omverklaarbare redenen afging. Wel eng hoor, als dat ineens om 4 uur 's nachts gebeurt en je moet gaan kijken of je keuken niet toevallig in de fik staat :|Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
We hebben bijna meer loopjes dan trainingen dit seizoenquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nu lees ik dit pas goed
Dit was een loopje ipv een training...
Netjes gelopen!!![]()
2 feauteatjes van gisteren (Wolve was 'te laat': tijdens zijn ronde was de fotograaf al weg)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Nee, da's pippi!quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:32 schreef Guard het volgende:
[..]
op die eerste foto loopt die vrouw met piratenkousen achter jeOh, gets, bah, ik zou ook meteen in de stress schietenquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Bleh, ik wilde vanochtend voor het werk gaan lopen maar voel me totaal niet fit omdat de rookmelder in de keuken vannacht 2x om omverklaarbare redenen afging. Wel eng hoor, als dat ineens om 4 uur 's nachts gebeurt en je moet gaan kijken of je keuken niet toevallig in de fik staat :|
Ja doei.![]()
Batterij bijna leeg?quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Bleh, ik wilde vanochtend voor het werk gaan lopen maar voel me totaal niet fit omdat de rookmelder in de keuken vannacht 2x om omverklaarbare redenen afging. Wel eng hoor, als dat ineens om 4 uur 's nachts gebeurt en je moet gaan kijken of je keuken niet toevallig in de fik staat :|![]()
Als het goed is doet zo'n ding dan 'random piepjes' met regelmaat en gaat hij niet 'fullblown' af!quote:Ja doei.![]()
Om die reden - te gevoelige melder - heb ik dat ding er eenmalig uitgeramdquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Bleh, ik wilde vanochtend voor het werk gaan lopen maar voel me totaal niet fit omdat de rookmelder in de keuken vannacht 2x om omverklaarbare redenen afging. Wel eng hoor, als dat ineens om 4 uur 's nachts gebeurt en je moet gaan kijken of je keuken niet toevallig in de fik staat :|met een bezem. Hangt er nog steeds niet. Niet slim natuurlijk, maarja.
![]()
Reminder: Er zijn nog altijd mensen die niet betaald hebben voor de Ekiden, graag nog doen
Verder heb ik het een beetje druk met vanalles en nog wat, dus qua lopen even wat minder kilometers dan gepland, maar ook wel eens lekker voor mijn lijfEn wie weet kom ik dan ook weer wat aan
zou fijn zijn...
Hoop deze week nog een blog te schrijven voor mijn wedstrijd van vorige week
[ Bericht 2% gewijzigd door MaleDuck op 25-06-2014 15:03:24 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: