De Jong zou dat toch slimmer doen..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Recht voor de ogen van scheids![]()
Dat zal de wedstrijd wel wat spannender hebben gemaakt.quote:
Marchisio zette z'n noppen in een been.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:20 schreef essnhills het volgende:
Hoi, wat heb ik gemist? Iemand van het veld ofzo?
Is gewoon terecht rood hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:20 schreef BlueMage het volgende:
Maar wel vrij dom van die Italiaan want je weet gewoon dat deze spelers bij ieder vlaagje wind al overdreven gaan vallen.
Mwa, met die ene wel en dat weet je best.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:22 schreef El_Matador het volgende:
En geen berichten wissen, niks mis mee.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:22 schreef beantherio het volgende:
Beetje zware straf. Geel was voldoende geweest.
Het was terecht rood, zeg ik als tifoso van Italia.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:22 schreef El_Matador het volgende:
Hij draait zich om, die Marchisio, verder niets.
+ ik + roos94quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
Remlof en ik hopen dat Uruguay weet te scoren.
In Italië krijg je hier inderdaad geen rood voor, dat is achterlijk want dit is een bewuste vieze overtreding dus gewoon rood. Terechte kaart.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:22 schreef Maver24 het volgende:
dit is toch geen rood. kom op zeg. wat een aanstellerij zeg. Iedereen die zegt dat dit Rood is voor Uruguay. als het andersom was gebeurd dat had je ook gezegd het geen Rood was
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:22 schreef El_Matador het volgende:
Maakt weinig uit. Italianen verdedigden toch welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ik denk dat de rode kaart een slechtere situatie is voor Uruguay, dan tegen 11 man.
in before 0-1 binnen vijf minuten
Leek er op dat hij het been van de tegenstander gebruikte om zich af te zetten en om z'n as te draaien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:22 schreef El_Matador het volgende:
quote:
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:22 schreef TAV74 het volgende:
Als Italie eruit gaat houden we (zoals wel een beetje te verwachten was) ernstig weinig Europese ploegen over.
1 woordje.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, met die ene wel en dat weet je best.
Je kunt 'm geven. Je kunt ook zeggen dat het wat onhandig afhouden is en geel geven voor gevaarlijk spel... Het is wel gewoon heel dom van die Italiaan. Nergens voor nodig om daar op het veld zo dom in te komen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:22 schreef Maver24 het volgende:
dit is toch geen rood. kom op zeg. wat een aanstellerij zeg. Iedereen die zegt dat dit Rood is voor Uruguay. als het andersom was gebeurd dat had je ook gezegd het geen Rood was
het was donkerroodquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:22 schreef beantherio het volgende:
Beetje zware straf. Geel was voldoende geweest.
tuurlijkquote:
Je zet ons Colombianen voor schut.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 woordje.
Overduidelijke corruptie, dat moet gezegd kunnen worden.
Suarez heeft 1 kansje nodig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:23 schreef Paxcon het volgende:
Uruguay gaat het nog lastig krijgen te scoren
Nederlandquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:22 schreef TAV74 het volgende:
Als Italie eruit gaat houden we (zoals wel een beetje te verwachten was) ernstig weinig Europese ploegen over.
Dat mag ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:23 schreef El_Matador het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 woordje.
We wachten op de gif. Ik zeg dat hij zich gewoon wegdraait van een bruusk inkomende speler. Als zijn noppen die speler die inkomt raken, is dat niet bewust. Geen trappende beweging, geen enkele reden voor rood.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was terecht rood, zeg ik als tifoso van Italia.
Rusland is en twijfelgevalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland
Frankrijk
Zwitserland
Duitsland
België
Rusland
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We wachten op de gif. Ik zeg dat hij zich gewoon wegdraait van een bruusk inkomende speler. Als zijn noppen die speler die inkomt raken, is dat niet bewust. Geen trappende beweging, geen enkele reden voor rood.
nerdquote:
Nee, kom maar met die gif.quote:
bedankt hansquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:24 schreef RensAjacied het volgende:
Oké jongens één keertje met zijn allen. Allemaal in koor:
SUAREZ OOOOH OH SUAREZ OOOOH OH
Rensie jongen, lang niet gezien!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:24 schreef RensAjacied het volgende:
Suarezquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:24 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is jouw avond dus ik doe mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:24 schreef RensAjacied het volgende:
Harry Vermeegen, rot eens opquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:24 schreef RensAjacied het volgende:
Oh verdomd, ik had Zwitserland en Rusland al doorgestreept, maar die kunnen idd nog gewoon door. 4 op 16 zou ik wel weinig vinden namelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland
Frankrijk
Zwitserland
Duitsland
België
Rusland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |