Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jij noemt dat verwaand, ik niet, want je moet het een beetje tussen de regels door kunnen lezen, zo'n opmerking. In negen van de tien gevallen kun je dat met een fikse korrel zout nemen. Ze is zelfverzekerd, dat wel. Maar een vrouw die zich zo profileert zoekt:
Een mentaal weerbare kerel die niet op zijn mondje gevallen is en er met een fikse dosis sarcasme inknalt in plaats van ''prince charming'' nummer zoveel van de dag die over haar mooie ogen of krullen of weet ik veel wat voor tenenkrommende meuk begint. Ik kan uitstekend begrijpen dat je dat soort kleffe dweilen alvast de wind uit de zeilen wilt halen. Joh, wat moet je ermee als ze nú al zo over je heen druipen?
Maar ze zoekt bovenal iemand die het kennelijk zeldzame vermogen heeft om zo'n opmerking te lezen zoals hij bedoelt is. Namelijk expres een beetje prikkelend, met een tikje geveinsde arrogantie en air. Ze daagt uit, wil tegengas, sopt van iemand die een beetje ballen heeft - en verbaal ook toont - harder weg dan een epilepsiepatiënt onder een hogedrukspuit. Nou, dan werkt die tekst dus als een perfect filter voor de eerder omschreven types.
Wat ze duidelijk niét zoekt zijn de marsmello's van deze wereld. Of de Stinkuien. Die begrijpen nu eenmaal niet hoe ze iets moeten interpreteren en zullen het ook nooit begrijpen. Kunnen jullie niks aan doen en jullie zullen verder ook prima jongens zijn, hou me ten goede. Alleen overduidelijk geen goede match voor een vrouw die weet wat ze wil. Maar bovenal, wat vooral niét.
Jouw uitgebreide suggestie dus ook niet ;')quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar dat valt uit dat ene zinnetje niet te concluderen imho.
Geen idee. Maar dan nog is het een kwestie van of je het aantrekkelijk/leuk vindt als iemand zoiets aankondigt van te voren of niet.quote:In veruit de meeste gevallen als je dan een gesprek aanknoopt blijkt het allemaal wel mee te vallen en is dat meer een soort stijlvorm dan wat anders.
Gwn die python opmerkingen maken togquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:26 schreef Stink-ui het volgende:
[..]gast, ik heb keuze genoeg tussen al die vrouwen, en van dit soort vrouwen heb ik er genoeg van gehad en of serieus mee geweest. Dus ga mij niet vertellen hoe ik haar zin moet interpreteren.
Ouwehoer er voor de gein eens mee. Het zal je waarschijnlijk 100 % meevallen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:24 schreef Aisomont het volgende:
Wacht even HJ, jij zegt dat verwaandheid niet te concluderen valt maar heel die tekst die je typt kan jij wel concluderen vanuit dat ene zinnetje? Logisch...
Dat vertel ik je wel, dat zie je toch? Wat je ermee doet moet je zelf weten uiteraard.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:26 schreef Stink-ui het volgende:
[..]gast, ik heb keuze genoeg tussen al die vrouwen, en van dit soort vrouwen heb ik er genoeg van gehad en of serieus mee geweest. Dus ga mij niet vertellen hoe ik haar zin moet interpreteren.
Ik vermoed dat ik wat meer ervaring heb met dergelijke ''verwaande'' wijven dan het gros hier en het zal mij ook aan mijn aars oxyderen hoe ''arrogant'' dat overkomt. Wat dat laatste betreft, mee eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jouw uitgebreide suggestie dus ook niet ;')
[..]
Geen idee. Maar dan nog is het een kwestie van of je het aantrekkelijk/leuk vindt als iemand zoiets aankondigt van te voren of niet.
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:25 schreef Cue_ het volgende:
Hmm, ik hoor nergens bij![]()
Ik ben apartNu nog een pittig rood kort kapsel
Je hebt bij de minderjarigen de hockeymeisjes die vrijwel altijd te raken zijn. Ook watersporters en tumblr instagram aandachtsvragers.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:23 schreef marsmello het volgende:
@HJ
Dit was een simpele zes met gewoon misplaatste arrogantie.
-
Sowieso kan je de meeste Tinder dames wel indelen in categorieën;
De corpsstudentes; Vaak redelijk knappe meisjes die het blijkbaar altijd nodig vinden om met hun gehele jaarclub op de foto te gaan.
De paardrijmeisjes: Types die het nodig vinden om hun knol ook op Tinder te showen.
De ik-maak-selfies-in-me-badkamer meisjes,
Kijken altijd somber in de camera en waarvan je afvraagt of het nog wel verstandig dat zij iedere weekend gaan frituren.
De "fotomodellen" zetten zo veel mogelijk foto's op Tinder waar ze met zo veel mogelijk make-up opstaan. Als je graag met je neus in de bakpoeder roert moet je hier bij zijn.
De allochtonen, Tattoos zijn hier het codewoord, zonder tattoo doe je gewoon niet meer mee.
Dus wil je een paar Antilliaanse soa's rijgen loop even de hoerenbuurt in en scoor een tattoo.
Oh en je hebt nog een speciaal soort, uiterst zeldzaam, en dat zijn Sarasi en UnicornFarts.
Een oude sage vertelde mij dat matches met deze dames met fluwelen handschoenen moeten worden aangepakt.
Dat zijn ook meestal de badkamerselfie makersquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
En de wijven met adidasvesten.
En vmbo/mbo/tokkie in het algemeen.
Hoezo heb je het met vrouwen daarover dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:36 schreef LesMiserables het volgende:
Chicks die nog nooit van BMI gehoord hebben. Gadver. Flikker anders ff op.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:36 schreef LesMiserables het volgende:
Body mass index of Bruno Martens Indi?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo heb je het met vrouwen daarover dan?
Maar dan ben je best wel dom ja
Ik pas ook in geen van de hokjesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:25 schreef Cue_ het volgende:
Hmm, ik hoor nergens bij![]()
Ik ben apartNu nog een pittig rood kort kapsel
Yeaah ik hoor er nu ook bijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:45 schreef Stink-ui het volgende:
En je vergeet de dikke met alleen foto's van haar gezicht
Watquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:23 schreef marsmello het volgende:
@HJ
-
De corpsstudentes; Vaak redelijk knappe meisjes die het blijkbaar altijd nodig vinden om met hun gehele jaarclub op de foto te gaan.
De paardrijmeisjes: Types die het nodig vinden om hun knol ook op Tinder te showen.
Kijken altijd somber in de camera en waarvan je afvraagt of het nog wel verstandig dat zij iedere weekend gaan frituren.
De "fotomodellen" zetten zo veel mogelijk foto's op Tinder waar ze met zo veel mogelijk make-up opstaan. Als je graag met je neus in de bakpoeder roert moet je hier bij zijn.
De allochtonen, Tattoos zijn hier het codewoord, zonder tattoo doe je gewoon niet meer mee.
Dus wil je een paar Antilliaanse soa's rijgen loop even de hoerenbuurt in en scoor een tattoo.
Oh en je hebt nog een speciaal soort, uiterst zeldzaam, en dat zijn Sarasi en UnicornFarts.
Een oude sage vertelde mij dat matches met deze dames met fluwelen handschoenen moeten worden aangepakt.
Neeeeeeeee. Niet dit soort dingen zeggen, jij bent de enige van de vrouwen hier waarvan ik me nog kan voorstellen dat je er goed uitziet (DV WETEN we dat ze er goed uitziet). Kut avatars ook altijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yeaah ik hoor er nu ook bij![]()
*cancelt afspraak met kapper*
Helaasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:49 schreef LesMiserables het volgende:
Neeeeeeeee. Niet dit soort dingen zeggen, jij bent de enige van de vrouwen hier waarvan ik me nog kan voorstellen dat je er goed uitziet (DV WETEN we dat ze er goed uitziet). Kut avatars ook altijd.
Wat is je BMI?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja is dat uit?!?! Yes!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Colourrun is uit, geloof ikZie ik nooit meer voorbij komen. Of andere coloursplash gevallen.
Laatst was er nog ergens eentje heb ik begrepen. Geen idee waar enzo, maar zo uit is het nog niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Colourrun is uit, geloof ikZie ik nooit meer voorbij komen. Of andere coloursplash gevallen.
Ik woon dan ook in Friesland. Wij hebben nog maar net de koets uit het dagelijkse straatbeeld verbannen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laatst was er nog ergens eentje heb ik begrepen. Geen idee waar enzo, maar zo uit is het nog niet.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind die colorrun meisjes altijd wel leuk :$
Het is een begin.. het is een beginquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in Friesland. Wij hebben nog maar net de koets uit het dagelijkse straatbeeld verbannen.
Dat is die voetballer toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:36 schreef LesMiserables het volgende:
Ik heb geen idee waarom, maar bij jou heb ik niet het beeld dat je dik bent.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Shit, en het was afgelopen weekend nog wel zo leuk om daaraan mee te doen. Het leverde me gisteren nog een nummer van deelneemster op die me herkende op een plein vol oranje idioten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Stelletje amateurs, ik zie nog huidkleurige plekken.quote:
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef yats het volgende:
Ik heb geen idee waarom, maar bij jou heb ik niet het beeld dat je dik bent.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik ben gezellig, dat hoort er zelfs bij
Ik ben slechts een roepende in de woestijn, LM. But thanks.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:17 schreef LesMiserables het volgende:
Ohjee, HJ maakt het internet weer kapot met zijn truthbombs.
Boven de 25 dusquote:
quote:
duhquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:45 schreef Stink-ui het volgende:
En je vergeet de dikke met alleen foto's van haar gezicht
I don't judgequote:
Komt omdat ie hersenschudding hadquote:
Daarvoor was het ook nietsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Komt omdat ie hersenschudding had
Mijn quad is ook niet zo snelquote:
Gelukkig ben jij ook een vrouw inderdaad. Maar ik ben blij dat je even je onzekerheid hebt kunnen temperen door je stats hardop te kunnen lezen voor jezelf.quote:
Vergeet niet geregeld een oase te bezoeken HJ1 Alhoewel ik jou inmiddels een beetje kennende dat vast niet hoef te vertellen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben slechts een roepende in de woestijn, LM. But thanks.
Dat heb ik dus ook, verdomd irritant! Sowieso vind ik die hele update eerder een achteruitgang dan een verbetering.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:48 schreef Swieber- het volgende:
Er komen veel leuke mannen voorbij de laatste tijdMaar veel matches verdwijnen gewoon weer. Ik vroeg me al af of ik zo vaak geblokkeerd werd, maar het gebeurt ook midden in gesprekken. Geweldig, die update!
Komt omdat z'n pener klein is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb jou altijd in gedachten als een klein iel ventje
Stuur die dickpic eens doorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Komt omdat z'n pener klein is.
Waar val ik onder?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:23 schreef marsmello het volgende:
@HJ
-
ik heb tattoos en ben autochtoon, wat nuquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:23 schreef marsmello het volgende:
@HJ
-
Wederom niet serieusquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb jou altijd in gedachten als een klein iel ventje
En er vervolgens niks mee doen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef yats het volgende:
[..]
Shit, en het was afgelopen weekend nog wel zo leuk om daaraan mee te doen. Het leverde me gisteren nog een nummer van deelneemster op die me herkende op een plein vol oranje idioten.
Heb ik dat gezegd? Maar nee, voorlopig waarschijnlijk niet vanwege drukte met andere dingen.quote:
I know, dat hebben meerdere bij mij. Zal wel aan mn avatar liggenquote:
Ik gok t niet. Want geen idee wat je avatar is en daar haal ik nooit wat uit over de persoon zelfquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:31 schreef habitue het volgende:
[..]
I know, dat hebben meerdere bij mij. Zal wel aan mn avatar liggen
Ik denk dat hij je in bed wil lokken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef Jurrgirl het volgende:
We gaan dus op date en inmiddels groeien we steeds meer naar elkaar toe via app....(zoals ik al zei hij behandelt me alsof ik zijn vriendin ben, maar eerlijk is eerlijk de klik is ook écht goed en we vullen elkaar aan lijken echt in harmonie, hoe cliche dat ook klinkt).
Toch gaan er bij mij alarmbellen rinkelen naar aanleiding van wat hij eergister zei...wat hij zei kwam eigenlijk erop neer dat ie op zoek is naar een relatie en zich in een relatie beter voelt. Hij heeft ook al 2 lange relaties gehad. Ik weet niet waarom hij dat zei, om mij in een relatie te lokken of gewoon omdat hij me heel leuk vindt.
Je zegt de hele tijd dat jullir oh zo geweldig klikken en met elkaar omgaan alsof jullie een relatie hebben en dat je dat zo fijn vindt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef Jurrgirl het volgende:
We gaan dus op date en inmiddels groeien we steeds meer naar elkaar toe via app....(zoals ik al zei hij behandelt me alsof ik zijn vriendin ben, maar eerlijk is eerlijk de klik is ook écht goed en we vullen elkaar aan lijken echt in harmonie, hoe cliche dat ook klinkt).
Toch gaan er bij mij alarmbellen rinkelen naar aanleiding van wat hij eergister zei...wat hij zei kwam eigenlijk erop neer dat ie op zoek is naar een relatie en zich in een relatie beter voelt. Hij heeft ook al 2 lange relaties gehad. Ik weet niet waarom hij dat zei, om mij in een relatie te lokken of gewoon omdat hij me heel leuk vindt.
Is dat een serieuze reactie? want ik kan dat vanaf hier niet ruiken he.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:43 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je in bed wil lokken.
Ik vraag me dan af hoe hij zoiets kan zeggen als de eerste date nog niet geweest is. Wat zijn zijn motieven denk ik danquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zegt de hele tijd dat jullir oh zo geweldig klikken en met elkaar omgaan alsof jullie een relatie hebben en dat je dat zo fijn vindt.
Maar als meneer een opmerking maakt over een relatie dan word je bang? Raar....
Ja, ik ben serieus. Ik denk dat hij een beetje wanhopig is, en 'vertrouwd' wil worden. Zo acht hij zijn 'kansen' hoger.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Is dat een serieuze reactie? want ik kan dat vanaf hier niet ruiken he.
Hetzelfde als de rest van de gesprekken? Gewoon gespreksstof. Elkaar leren kennen..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:48 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe hij zoiets kan zeggen als de eerste date nog niet geweest is. Wat zijn zijn motieven denk ik dan
Voor alleen seks of ook een relatie?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus. Ik denk dat hij een beetje wanhopig is, en 'vertrouwd' wil worden. Zo acht hij zijn 'kansen' hoger.
Dat weet ik niet, maar het lijkt me duidelijk dat hij seks wil.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Voor alleen seks of ook een relatie?
alle mannen willen seksquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het lijkt me duidelijk dat hij seks wil.
Alle vrouwen ook. En daar is niets mis mee, seks is ook gewoon heerlijk. Je moet eens wat minder proberen alles te analyseren en overal wat achter te zoeken. Ga gewoon daten, leer hem kennen en besluit dan voor jezelf of hij de persoon is waar je een relatie mee wil of voor de eerste keer het bed mee te delen.quote:
Ik weet brah, die chicka's geven niks om je quads. Full on borst en biceps voor op dat strand tog.quote:
Ditquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik weet brah, die chicka's geven niks om je quads. Full on borst en biceps voor op dat strand tog.
De mensen die jou hebben geliked komen bovenaan. Gezien je een vrouw bent, krijg je veel likes. (man/vrouw verhouding)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:45 schreef RadioSlut het volgende:
Cool, Tinder werkt inmiddels bij mij.
Is het normaal dat iedere man die ik 'goedkeur', dat ik daarmee gematcht word? Ligt dat aan het script of zijn al die mannen zo wanhopig/hebben niks te doen?
Ik kom ook amper vrouwen tegen, en als daar een match is, krijg ik helaas nooit wat van te horen.
En de tweede match die ik had vroeg direct of ik wilde neuken. En hij probeerde mij over te halen. Nee, dankje. Doe maar eerst iets aan je ego.
Oké, thanks. Ik heb dus het vage vermoeden dat ik nooit door die lijst heen kom. En dan zie ik er niet eens aantrekkelijk uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
De mensen die jou hebben geliked komen bovenaan. Gezien je een vrouw bent, krijg je veel likes. (man/vrouw verhouding)
Haha dat laatste.
Hoelang werkt Tinder al bij jou? Verwacht niet binnen een paar minuten 100 voetenlikkende mannenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef RadioSlut het volgende:
Wat is trouwens de ratio serieuze mensen/mensen die swipen voor de lol?
Want ik heb tot nu toe nooit een berichtje van de mannen mogen ontvangen, heb altijd zelf het voortouw genomen.
Nee, dat doe ik ook niet. Maar wat ik lees hierzo...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:51 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Hoelang werkt Tinder al bij jou? Verwacht niet binnen een paar minuten 100 voetenlikkende mannen
Dan hebben al die mannen spijt. Helaas, je bent toch niet zo aantrekkelijk als je leekquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik ook niet. Maar wat ik lees hierzo...
Ik doe het al een paar dagen.
En dan heb ik de meest oncharmante foto van mij als avatar gezet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dan hebben al die mannen spijt. Helaas, je bent toch niet zo aantrekkelijk als je leek
Pics in DM om te verifiërenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:54 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
En dan heb ik de meest oncharmante foto van mij als avatar gezet.Dat wordt nog wat dus.
Wow nog een vrouw die initiatief neemt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef RadioSlut het volgende:
Wat is trouwens de ratio serieuze mensen/mensen die swipen voor de lol?
Want ik heb tot nu toe nooit een berichtje van de mannen mogen ontvangen, heb altijd zelf het voortouw genomen.
Er zitten hier best veel vrouwen die initiatief nemen, ik kom ze alleen op Tinder zelf niet tegenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wow nog een vrouw die initiatief neemt.
Ik doe het serieus, maar dit resulteert in een super lage hoeveelheid matches.
Komt misschien doordat de meeste vrouwen hier niet zo knap zijn. (Politiek correct verwoord omdat UF anders weer op me gaat haten.)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Er zitten hier best veel vrouwen die initiatief nemen, ik kom ze alleen op Tinder zelf niet tegen
Ja, tot nu toe heb ik bij een paar een berichtje gestuurd om te testen, maar bij de mensen bij wie ik het niet doe krijg ik ook niks.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wow nog een vrouw die initiatief neemt.
Ik doe het serieus, maar dit resulteert in een super lage hoeveelheid matches.
Dat zijn dan kneusjes. Mensen die niet initiatief nemen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe heb ik bij een paar een berichtje gestuurd om te testen, maar bij de mensen bij wie ik het niet doe krijg ik ook niks.
Daar heb ik nog niet genoeg foto's voor gezien, helaasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Komt misschien doordat de meeste vrouwen hier niet zo knap zijn. (Politiek correct verwoord omdat UF anders weer op me gaat haten.)
Niet dat het me iets kan schelen, maar daarom dus de vraag wat de ratio serieus/fun is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat zijn dan kneusjes. Mensen die niet initiatief nemen.____________!
Je hebt ook de types die wel je "momenten" liken maar vervolgens niks tegen je durven te zeggen..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat zijn dan kneusjes. Mensen die niet initiatief nemen.____________!
DV is op zich niet lelijk, maar heeft tatoeages. Tatoeages verpesten alles.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet genoeg foto's voor gezien, helaas
Nah, een paar tatoeages kunnen zeker wel mooi zijn. Maar ik wil nog wel veeeel huid kunnen zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
DV is op zich niet lelijk, maar heeft tatoeages. Tatoeages verpesten alles.
Iedereen zijn eigen smaak. Voor mij een absolute afknapper.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Nah, een paar tatoeages kunnen zeker wel mooi zijn. Maar ik wil nog wel veeeel huid kunnen zien.
Godver die opgerekte oorlellen zijn nog erger dan tatoeages.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb zelfs van die vieze opgerekte oorlellen naast mijn tattoo's. Dubbel zo walgelijk.
Smerig, bah, walgelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Godver die opgerekte oorlellen zijn nog erger dan tatoeages.
Inderdaad yats.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
Alle vrouwen ook. En daar is niets mis mee, seks is ook gewoon heerlijk. Je moet eens wat minder proberen alles te analyseren en overal wat achter te zoeken. Ga gewoon daten, leer hem kennen en besluit dan voor jezelf of hij de persoon is waar je een relatie mee wil of voor de eerste keer het bed mee te delen.
Ik doe lekker walgelijk met je mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb zelfs van die vieze opgerekte oorlellen naast mijn tattoo's. Dubbel zo walgelijk.
Zie het als een goede ego-boost. Al ik mijn ervaring meestal wel dat vrouwen die zeggen niet aantrekkelijk te zijn er meestal vrij goed uit zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Oké, thanks. Ik heb dus het vage vermoeden dat ik nooit door die lijst heen kom. En dan zie ik er niet eens aantrekkelijk uit.
Stiekem ben ik best een wijs manquote:
Mja ik neem het niet al te serieus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Zie het als een goede ego-boost. Al ik mijn ervaring meestal wel dat vrouwen die zeggen niet aantrekkelijk te zijn er meestal vrij goed uit zien.
[..]
Stiekem ben ik best een wijs man![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef UnicornFarts het volgende:
je weet dat als je iemand's moment liked dat je dan die gene moet gaan zoeken.. je kan nergens een overzicht zien welke foto's je allemaal geliked hebt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef marsmello het volgende:
[..]
Je hebt ook de types die wel je "momenten" liken maar vervolgens niks tegen je durven te zeggen..
Ook vrij awkward.
Dat is meestal de beste insteek. Idem hier overigens. Tot nu toe heb ik welgeteld met 1 match gedate, verder is het gewoon een beetje slap ouwehoeren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Mja ik neem het niet al te serieus.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef UnicornFarts het volgende:
We zien Sarasi binnenkort voorbij komen in de nieuwe CastingCouch videos...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:39 schreef Sarasi het volgende:
Hm. Wat ervan te denken als iemand je aanbiedt een weekendje naar Parijs te vliegen en producer claimt te zijn van een heel bekende producer? Ik vind het zo'n vaag verhaal dat het bijna plausibel is.
Dit verhaal heb ik eerder gehoord, maar waar?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:39 schreef Sarasi het volgende:
Hm. Wat ervan te denken als iemand je aanbiedt een weekendje naar Parijs te vliegen en producer claimt te zijn van een heel bekende producer? Ik vind het zo'n vaag verhaal dat het bijna plausibel is.
Haha dat belooft hij wel ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:43 schreef marsmello het volgende:
[..]
We zien Sarasi binnenkort voorbij komen in de nieuwe CastingCouch videos...
Producer van een hele bekende producer... Hij vliegt je ook in met een privé-jet?
DM. Unicorn to the rescuequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:39 schreef Sarasi het volgende:
Haha. It's worth a shot.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
DM. Unicorn to the rescue
Denk ik
Ik kan wel redelijk digitaal Sherlock Holmsen (deed het ook altijd bij sollicitanten haha), welke info heb je van hem?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:53 schreef Sarasi het volgende:
Hij heeft wel een Frans nummer.Is er iemand hier awesomely good in personen vinden op Google zonder achternaam?
Ben je een golddigger?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:06 schreef Sarasi het volgende:
Voornaam (of afkorting daarvan), telefoonnummer, wat kleine details. Ik kon niks vinden in ieder geval en ik vind mezelf er ook best goed in.
Omdat ik het niet erg zou vinden door een knappe vent op een weekendje Parijs getrakteerd te worden? Dan is elke vrouw een golddigger.quote:
Niet elke vrouw gaat zomaar met een onbekende man mee een weekendje naar Parijsquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Omdat ik het niet erg zou vinden door een knappe vent op een weekendje Parijs getrakteerd te worden? Dan is elke vrouw een golddigger.
Een weekendje Parijs getrakteerd worden door een rijke man uit Parijs? Neger alsjeblieft, dat noem ik golddiggen. Lijkt me trouwens sterk dat het echt is, of je moet wel erg knap zijn. Succesvolle producers neuken namelijk veel knappe vrouwen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Omdat ik het niet erg zou vinden door een knappe vent op een weekendje Parijs getrakteerd te worden? Dan is elke vrouw een golddigger.
Nee hoor, sommige vrouwen hebben wel principes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Alsof ik zou durven gaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet elke vrouw gaat zomaar met een onbekende man mee een weekendje naar ParijsSowieso apart als je jezelf zo makkelijk laat meeslepen, je weet niet eens of hij überhaupt de waarheid vertelt.
Ik zou erop ingaan, afspreken en haar dan laten zittenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Alsof ik zou durven gaan.Ik ben niet helemaal achterlijk naief hoor.
Ik heb ook duidelijk gemaakt dat ik het niet geloofde, het blijkt ook een dikke faker te zijn nu. Neemt niet weg dat het grappig is.
Je kan op google zoeken op images, gewoon zijn foto opslaan en in google stoppen, dan vind die vanzelf foto's met matchende social media profielenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:06 schreef Sarasi het volgende:
Voornaam (of afkorting daarvan), telefoonnummer, wat kleine details. Ik kon niks vinden in ieder geval en ik vind mezelf er ook best goed in.
Wat UF zegt succesvolle zakenmannen krijgen wat dat betreft al genoeg aandacht van fotomodellen en andere B actrices.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:22 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik zou ook zéker niet meegaan met een vreemde naar Parijs. Overigens is hij idd niet echt, dat soort mannen zitten sowieso niet op Tinder. Hij blijkt een zij.
God, dat wijf had er knappe foto's op staan en ik zit op Tinder voor de seks. Als iemand die ik ken het had voorgesteld (een fb of een fwb of whatever), was ik zo meegegaan ja. Sorry dat ik niet zo geemancipeerd ben dat ik er dan op sta voor mezelf te betalen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Een weekendje Parijs getrakteerd worden door een rijke man uit Parijs? Neger alsjeblieft, dat noem ik golddiggen. Lijkt me trouwens sterk dat het echt is, of je moet wel erg knap zijn. Succesvolle producers neuken namelijk veel knappe vrouwen.
Ik zei het eerst.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:25 schreef marsmello het volgende:
[..]
Wat UF zegt succesvolle zakenmannen krijgen wat dat betreft al genoeg aandacht van fotomodellen en andere B actrices.
Ik wil wel een keer een rondje met je rijden in me moeders cabrio Sarasi of is dat je te min
Geen resultaat van image search, allang geprobeerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:25 schreef rvi007 het volgende:
[..]
Je kan op google zoeken op images, gewoon zijn foto opslaan en in google stoppen, dan vind die vanzelf foto's met matchende social media profielen
Iemand van facebook of een fwb ken je al, dat is een groot verschil. Je blijft in mijn ogen iemand die gebruikmaakt van een ander.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
God, dat wijf had er knappe foto's op staan en ik zit op Tinder voor de seks. Als iemand die ik ken het had voorgesteld (een fb of een fwb of whatever), was ik zo meegegaan ja. Sorry dat ik niet zo geemancipeerd ben dat ik er dan op sta voor mezelf te betalen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:25 schreef marsmello het volgende:
[..]
Wat UF zegt succesvolle zakenmannen krijgen wat dat betreft al genoeg aandacht van fotomodellen en andere B actrices.
Ik wil wel een keer een rondje met je rijden in me moeders cabrio Sarasi of is dat je te min
Fb = fuckbuddy. En natuurlijk. Elke keer dat ik afspreek voor seks maak ik gebruik van iemand. Zolang de ander dat weet en het oke vind, heb ik daar geen problemen mee. Maar as said, ik zou nooit met een vreemde naar Parijs gaan. Al is het maar omdat je niet weg kunt als je naar huis wil.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Iemand van facebook of een fwb ken je al, dat is een groot verschil. Je blijft in mijn ogen iemand die gebruikmaakt van een ander.
Seks is gratis, een weekend Parijs niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Fb = fuckbuddy. En natuurlijk. Elke keer dat ik afspreek voor seks maak ik gebruik van iemand. Zolang de ander dat weet en het oke vind, heb ik daar geen problemen mee. Maar as said, ik zou nooit met een vreemde naar Parijs gaan. Al is het maar omdat je niet weg kunt als je naar huis wil.
Niet voor degene die haar erheen vliegt. Volgens mij snap jij het niet helemaal ...quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:38 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Seks is gratis, een weekend Parijs niet.
Dan split je die vlucht toch? Godver wat een probleem.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Niet voor degene die haar erheen vliegt. Volgens mij snap jij het niet helemaal ...
Hoe doe je dat!quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
10 gesprekken onderhouden op tinder is niet te doen.
Zijn hier nou echt mensen die er meer hebben dan dat?
Nee, hij blijft vastlopen waarna ik matches kwijt ben. Stomme appquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe krijg je überhaupt tien fatsoenlijke matches?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik praat met 5 tegelijk, en dat is al een ramp.quote:
Ik zal nog eens gesprekken beginnen. Dacht laat ik eens initiatief tonen, nou ik heb het geweten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik praat met 5 tegelijk, en dat is al een ramp.
Ik vind het wel leuk als een meid het gesprek begintquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zal nog eens gesprekken beginnen. Dacht laat ik eens initiatief tonen, nou ik heb het geweten.
Waarom hebben wij nog geen match?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk als een meid het gesprek begint
Omdat Tinder jaloers isquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom hebben wij nog geen match?
Tinder showt eerst de knappe mensen (best beoordeeld), dus grote kans dat jillie elkaar nog niet zijn tegengekomen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom hebben wij nog geen match?
Snap! Waarom ben ik zo lelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Tinder showt eerst de knappe mensen (best beoordeeld), dus grote kans dat jillie elkaar nog niet zijn tegengekomen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Snap! Waarom ben ik zo lelijk!
Teach me how to be a pretty girl!
Komt door mijn vaderquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]Iemand die mijn kuthumor weet te waarderen.
Hulde
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zal nog eens gesprekken beginnen. Dacht laat ik eens initiatief tonen, nou ik heb het geweten.
Ik heb al moeite met drie.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is dan wel weer waarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:52 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Bij vrouwen zegt het veel meer dan bij mannen
Dit dus.quote:
Als ik met meerdere matches chat dan zit ik inderdaad ook meer dan de helft van de tijd door de chats heen te scrollen om te checken wat ik verteld heb hahaquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:22 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dit dus.
Net zo lang tot je dingen dubbel
gaat vertellen
Hij heeft vast een heel mooi innerlijk hoor!quote:
Ik denk dat Amerikanen er slechter in zijn dan de gemiddelde persoon hierquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Het is misschien al gepost maar:
www.straightwhiteboystexting.tumblr.com/
Is nep, net zoals al zijn andere video's.quote:
Soms wil je gewoon relaxed swipenquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:28 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan toch stoppen met swipen als je een match het? Of moet je perse 10.000 matches hebben.
Ze doet het waarschijnlijk om meer zelfvertrouwen te krijgen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:28 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan toch stoppen met swipen als je een match het? Of moet je perse 10.000 matches hebben.
Ik swipe nu niet meer hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:28 schreef S95Sedan het volgende:
Dit.. En soms komt er geen eind aan toppertjesquote:
quote:
^dit ook jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:47 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dit.. En soms komt er geen eind aan toppertjes
Ik zie het probleem niet eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen praat terug.En nu hou ik het niet meer bij.
#firstworldproblems
Ik ben een man, ik kan maar 1 ding tegelijk en op dit moment ben ik op een terras een real life versie van tinder aan het doen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zet je sarcasme sensor eens aan Yats.
Pas maar op dat je je biertje niet van tafel swipedquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik kan maar 1 ding tegelijk en op dit moment ben ik op een terras een real life versie van tinder aan het doen.
Spreek je ze ook aan als je ze naar rechts swiped?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik kan maar 1 ding tegelijk en op dit moment ben ik op een terras een real life versie van tinder aan het doen.
Real life blijft het leukstquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:24 schreef yats het volgende:
[..]
Vandaag niet, alhoewel het wel weer gezellig was met de serveerster waar ik hier eerder al eens over sprak.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:14 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Spreek je ze ook aan als je ze naar rechts swiped?
Dat kan, maar het kan ook aan tinder liggenquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:50 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb een verdwijnende match.. waar ik zelfs mee in gesprek was
Vond ie me toch niet zo leuk
Denk je?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan, maar het kan ook aan tinder liggen
Dat kan wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je in een flow zit wil het wel eens gebeuren dat je iemand de verkeerde kant op swiped
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Een weekendje Parijs getrakteerd worden door een rijke man uit Parijs? Neger alsjeblieft, dat noem ik golddiggen. Lijkt me trouwens sterk dat het echt is, of je moet wel erg knap zijn. Succesvolle producers neuken namelijk veel knappe vrouwen.
Ik heb liever een vrouw die perfect bij me past en financieel niet sterk is dan een financieel gezonde vrouw die niet bij me past.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Vrijwel elke vrouw is een golddiger, bijna elke man ook trouwens.
Of wil jij graag een vrouw die jij bijna financieel moet onderhouden?
Dat is nogal logisch, maar uiteindelijk vind vrijwel iedereen veel geld fijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb liever een vrouw die perfect bij me past en financieel niet sterk is dan een financieel gezonde vrouw die niet bij me past.
maar tsja, als er genoeg geld tegenoverstaat
Ja, ik heb het al meerdere keren gehad dat ik een stuk of 10 matches in 1 keer kwijt was nadat tinder zichzelf ineens afsloot. Ok, je kunt best door 1 of 2 van je matches verwijderd zijn, maar zoveel tegelijk moet haast wel een bug zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Denk je?
Ik had net een match waarmee ik wilde praten toen ik de melding binnenkreeg dat ze mij ook had geliked. Had ze me blijkbaar direct al verwijderd.Waarom liket ze me dan?
Zeker. 1 daarvan is gelukkig zijn met een vrouw ooit. En als dat betekend dat andere dingen niet meer kunnen.... tsja, dan is dat maar zo.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is nogal logisch, maar uiteindelijk vind vrijwel iedereen veel geld fijn.
Mensen hebben namelijk dromen, dingen die ze willen doen enz. En al deze zaken kosten geld.
Dan zal ik wel een uitzondering zijn. Geld interesseert me eigenlijk niet. Je hebt het niet nodig om gelukkig te zijn/worden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Je snapt toch wel dat die dingen samenhangen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker. 1 daarvan is gelukkig zijn met een vrouw ooit. En als dat betekend dat andere dingen niet meer kunnen.... tsja, dan is dat maar zo.
Ik zeg ook nergens dat je het nodig hebt om gelukkig te zijn/worden..quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zal ik wel een uitzondering zijn. Geld interesseert me eigenlijk niet. Je hebt het niet nodig om gelukkig te zijn/worden.
Natuurlijk heb ik dromen en ambities. 1 daarvan ga ik dit jaar waarmaken, een reis naar Australië. De andere, een eigen huis, waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat die dingen samenhangen?
Of ben jij iemand zonder dromen, ambitie enz enz?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dromen en ambities. 1 daarvan ga ik dit jaar waarmaken, een reis naar Australië. De andere, een eigen huis, waarschijnlijk ook.
Als ik volgend jaar een meisje tegen het lijf loopt en over 2/3 jaar woon ik samen, maar zij heeft om wat voor reden dan ook weinig inkomen wat betekend dat ik meer geld kwijt ben, dan is dat maar zo. Dan kan ik niet meer elke naar de kroeg als ik wil. Maar is dat een ramp? Als ik samenben met degene waarmee ik oud word is mij dat wel waard.
Maargoed, we gaan nogal offtopic zo.
Elke keer moet dat zijn. Waarmee ik meer doel wat het kost, ik weet niet waar jij op doelt?quote:
Ik heb het over het algemeen. De mens houdt van zijn vrijheid en in een maatschappij waarin wij leven kost alles geld, echt vrijwel alles.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Elke keer moet dat zijn. Waarmee ik meer doel wat het kost, ik weet niet waar jij op doelt?
Zou ik geen moeite mee hebben, mits het een ontzettende mooie vrouw is met een leuke persoonlijkheidquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Je weet niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:32 schreef marsmello het volgende:
[..]
Zou ik geen moeite mee hebben, mits het een ontzettende mooie vrouw is met een leuke persoonlijkheid
Jij kijkt ook een beetje te zwart/wit. Want je hoeft niet alles aan de kant te zetten. Hooguit gedeeltelijk. Ik zou dan niet meer 3 weken onbezorgd op vakantie kunnen. Een nieuwe racefiets kopen met alles er op en eraan, weekenden weg om te fietsen. Maar het is ook niet zo dat je samen op een houten bankje zit naar een kaars te kijken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb het over het algemeen. De mens houdt van zijn vrijheid en in een maatschappij waarin wij leven kost alles geld, echt vrijwel alles.
Jij zou serieus al je wensen, dromen, ambities aan de kant willen zetten voor een vrouw? jij kunt van een vrouw houden die jij bijna financieel moet onderhouden?
Ja, ik zou het kunnen. En ja, ik heb de situatie meegemaakt dat ik voor vrijwel al het inkomen zorgde.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb het over het algemeen. De mens houdt van zijn vrijheid en in een maatschappij waarin wij leven kost alles geld, echt vrijwel alles.
Jij zou serieus al je wensen, dromen, ambities aan de kant willen zetten voor een vrouw? jij kunt van een vrouw houden die jij bijna financieel moet onderhouden?
Uiteraard, maar waarom zou je gaan voor allebei?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij kijkt ook een beetje te zwart/wit. Want je hoeft niet alles aan de kant te zetten. Hooguit gedeeltelijk. Ik zou dan niet meer 3 weken onbezorgd op vakantie kunnen. Een nieuwe racefiets kopen met alles er op en eraan, weekenden weg om te fietsen. Maar het is ook niet zo dat je samen op een houten bankje zit naar een kaars te kijken.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar waarom zou je gaan voor allebei?
Het beeld bij de pubers van nuquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Kortom: jij zou als een kastplantje leven voor een vrouw?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik zou het kunnen. En ja, ik heb de situatie meegemaakt dat ik voor vrijwel al het inkomen zorgde.
Precies zoals ik het zeg: waarom zou je niet voor een vrouw gaan waarbij je niet zaken zoals "onbezorgd op vakantie kunnen", "een nieuwe racefiets kopen" hoeft op te geven?quote:
Als ik de keuze heb uit 2 vrouwen, compleet identiek, ik ben verliefd op beide en 1 van hun zit in de schuldsanering en de andere is miljonair, dan hoef ik niet te vertellen wat mijn keuze word.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg: waarom zou je niet voor een vrouw gaan waarbij je niet zaken zoals "onbezorgd op vakantie kunnen", "een nieuwe racefiets kopen" hoeft op te geven?
Enige nuance is je vreemd geloof ik. Het is niet per definitie zo dat je als een kastplantje leeft als je weinig te besteden hebt. Je word er juist inventief van.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kortom: jij zou als een kastplantje leven voor een vrouw?
Je wordt heus wel weer voor de tweede keer verliefd...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik de keuze heb uit 2 vrouwen, compleet identiek, ik ben verliefd op beide en 1 van hun zit in de schuldsanering en de andere is miljonair, dan hoef ik niet te vertellen wat mijn keuze word.
Maar helaas heb je het niet voor het uitkiezen. Als ik nu verliefd word op iemand en je wilt daar mee door is dat niet doen omdat zij weinig inkomen heeft wel een hele suffe reden.
Vind ik.
Ochja.. als je alles net kan betalen, dan heb je echt zoveel vrijheid !quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Enige nuance is je vreemd geloof ik. Het is niet per definitie zo dat je als een kastplantje leeft als je weinig te besteden hebt. Je word er juist inventief van.
Nu nog leren werkwoordspellen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik de keuze heb uit 2 vrouwen, compleet identiek, ik ben verliefd op beide en 1 van hun zit in de schuldsanering en de andere is miljonair, dan hoef ik niet te vertellen wat mijn keuze wordT.
Maar helaas heb je het niet voor het uitkiezen. Als ik nu verliefd word op iemand en je wilt daar mee door is dat niet doen omdat zij weinig inkomen heeft wel een hele suffe reden.
Vind ik.
Het is zeker handig, dat ga ik niet ontkennen en ontken ik ook niet. Alleen heb ik (echte) liefde hoger ingeschaald als (veel) geld hebben. Dat is puur een persoonlijke keus. Daar mag je commentaar op hebben, maar ik snap alleen niet waarom je dat zou hebben. Jij hebt toch geen last van mijn keus?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ochja.. als je alles net kan betalen, dan heb je echt zoveel vrijheid !
![]()
Kom op, je kan toch niet ontkennen dat veel geld hebben erg handig is in een maatschappij als dit?
Daar heb ik geen commentaar op. Sterker nog, dat is een prachtige keuze.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Het is zeker handig, dat ga ik niet ontkennen en ontken ik ook niet. Alleen heb ik (echte) liefde hoger ingeschaald als (veel) geld hebben. Dat is puur een persoonlijke keus. Daar mag je commentaar op hebben, maar ik snap alleen niet waarom je dat zou hebben. Jij hebt toch geen last van mijn keus?
Heb?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ok, raar verhaal weer. Binnenkort daten met een chick. Dus even nummers uitgewisseld. Vervolgend natuurlijk facebook checken.
Daar staat dat ze een relatie heb (maar niet met wie), zie ik een paar foto's met een jongen dat ze naast elkaar staan op een paar verschillende feestjes.
En 1 foto waar ze onduidelijk op staat kom ik wel tegen, maar de 2 andere foto's die ze op Tinder heeft kom ik niet tegen. En de foto's die ik wel zie lijken mij heel anders.
Ik ga 't zien. Ben benieuwd.
Jaja, heb je afgezien van spelling nog iets serieus te melden?quote:
Ze is heus niet de enige die via tinder date terwijl ze een relatie heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ok, raar verhaal weer. Binnenkort daten met een chick. Dus even nummers uitgewisseld. Vervolgend natuurlijk facebook checken.
Daar staat dat ze een relatie heb (maar niet met wie), zie ik een paar foto's met een jongen dat ze naast elkaar staan op een paar verschillende feestjes.
En 1 foto waar ze onduidelijk op staat kom ik wel tegen, maar de 2 andere foto's die ze op Tinder heeft kom ik niet tegen. En de foto's die ik wel zie lijken mij heel anders.
Ik ga 't zien. Ben benieuwd.
Vast niet. Ach, ik kom er zaterdag wel achter hoe de vork in de steel zit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is heus niet de enige die via tinder date terwijl ze een relatie heeft.
Ze kan die andere foto's privé hebben staan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jaja, heb je afgezien van spelling nog iets serieus te melden?
Omdat het de bedoeling is om snel over te schakelen naar whatsapp. Vanaf daar kun je wel je gesprekken mailen/opslaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:26 schreef Basxt het volgende:
Waarom is er in godsnaam geen functie om gesprekken op te slaan.
Dat is wat mij nu weerhoudt van het opnieuw beginnen van tinder.
Ik zou toch echt niet (serieus)beginnen aan vrouw met dikke schulden en een BKR. Dan zit je toekomst of gebrek eraan al ingebakken. Een laag inkomen waar ze van rond kan komen, dat kan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik de keuze heb uit 2 vrouwen, compleet identiek, ik ben verliefd op beide en 1 van hun zit in de schuldsanering en de andere is miljonair, dan hoef ik niet te vertellen wat mijn keuze word.
Vind ik.
Bewijsmateriaal dat het allemaal hoeren zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:03 schreef habitue het volgende:
Gesprekken opslaan? Waarom zou je in godesnaam dat willen?
Wat wil je weten? Zoveel bijzonders valt er niet te melden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:01 schreef DenWauw het volgende:
On-topic: prachtige matches weer vandaag, mooi weer ook.
Maar hoe is het met yats?
Dat is ook wel een heel ander verhaal. Vaak ook vanwege de reden dat iemand zulke hoge schulden heeft. Van nature een gat in de hand, een of andere verslaving waarin ze wilde voorzien, etc. Je hebt niet zomaar dikke schulden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:02 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik zou toch echt niet (serieus)beginnen aan vrouw met dikke schulden en een BKR. Dan zit je toekomst of gebrek eraan al ingebakken. Een laag inkomen waar ze van rond kan komen, dat kan.
Mensen die geld zeggenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Kreeg toevallig de vraag: geld of liefde
Zal er iemand zijn die geld antwoordt?
Rechtsbovenin heeft god voor je de blokkeerknop geschapenquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Godverdomme echt er zit zo'n aandachtsgeilerd bij mijn matches. Elke dag wel 3 selfies bij 'momenten' dat ik me afvraag waarom hij denkt dat zijn kop zo boeiend is?Nu ook weer een selfie met zijn shirt naar beneden, damn.
Weet ik, maar ik vind het wel lachwekkend soms.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:32 schreef habitue het volgende:
[..]
Rechtsbovenin heeft god voor je de blokkeerknop geschapen
Nou inderdaad iets wat je aan het doen bent. Dan kan er evt. iemand een gesprek beginnen met dat moment als aanknopingspunt. Nu iemand met als moment dat die persoon op reis gaat, dat vind ik nog wel leuk om te weten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:35 schreef marsmello het volgende:
Welke momenten scoren dan wel goed?
Ik doe meestal gewoon eens in de zo veel tijd waar ik mee bezig ben, sport of een andere hobby. Ik had ook zo'n match in me lijst die altijd van die selfies maakte en dan #moe ofzo ga lekker naar instagram met je hashtags.
Het lijkt me ook echt hilarisch om een vrouw te zijn op datingsites/tinder.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind het wel lachwekkend soms.
Maar is het niet zo dat vrouwen zelfs veel vaker dat soort 'selfie momenten' maken? Ten minste, dat kan ik me zo voorstellen. Bij de mannen zijn het meestal alleen de narcistische, insta-users.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Het lijkt me ook echt hilarisch om een vrouw te zijn op datingsites/tinder.
Ik zou het eig niet weten, ik tinder al tijdje niet echt meer. Dat "momenten" is vrij recent toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat vrouwen zelfs veel vaker dat soort 'selfie momenten' maken? Ten minste, dat kan ik me zo voorstellen. Bij de mannen zijn het meestal alleen de narcistische, insta-users.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zou het eig niet weten, ik tinder al tijdje niet echt meer. Dat "momenten" is vrij recent toch?
Gewoon. om terug te lezen mocht het ooit zo ver komen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:03 schreef habitue het volgende:
Gesprekken opslaan? Waarom zou je in godesnaam dat willen?
Mij ook. Al die kansloze reacties.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Het lijkt me ook echt hilarisch om een vrouw te zijn op datingsites/tinder.
Andersom ook wel hoor. Heb ook verknipte vrouwen meegemaakt.quote:
Brony?quote:
Meh ik mag er geen foto van plaatsen maar het is een man met een grote my little pony knuffel.quote:
Welja, weer eens wat anders dan Transformers of He-Man...quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meh ik mag er geen foto van plaatsen maar het is een man met een grote my little pony knuffel.
Het lijkt me vooral een verloren zaak. Vind daar maar eens wat tussen.quote:
Dat zou bij mij waarschijnlijk ook wel een afknapper zijn hoor. En ik heb hopelijk genoeg gezond verstand om daar niet aan te beginnen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:02 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik zou toch echt niet (serieus)beginnen aan vrouw met dikke schulden en een BKR. Dan zit je toekomst of gebrek eraan al ingebakken. Een laag inkomen waar ze van rond kan komen, dat kan.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 06:01 schreef Mryc het volgende:
Ik kwam pas een harige mannenromp tegen in een luier
Zo praten wij hier in de Zaan. ABN is voor het plebsquote:
Ga je je wilde leven weer oppakken?quote:
Ah, mevrouw gaat een geschikte huwelijkskandidaat daten.quote:
I willquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah, mevrouw gaat een geschikte huwelijkskandidaat daten.
Vraag de pastoor ook even om goedkeuring aub
Tja, het blijft altijd gokken wat de beste 'tactiek' is. Sommige vrouwen vinden die 'kansloze reacties' fantastisch, terwijl anderen liever wat serieuzer zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:39 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral een verloren zaak. Vind daar maar eens wat tussen.
Aan de andere kant, dan is de beste oplossing zelf initiatief nemen bij degenen die jij leuk vindt, maar dat inzicht...
Heb = Amsterdamsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:16 schreef Grielen het volgende:
Diefucking
nepprofielen
word er echt gaar van.
Ik ga ze gewoon terugtrollen
[..]
Zo praten wij hier in de Zaan. ABN is voor het plebs![]()
quote:
Veel plezier!quote:
@ Tinder of een discotheek?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Nou eens zien of er vanavond nog wat te hosselen valt
Ga gewoon FOK!sters hosselen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:10 schreef yats het volgende:
Ik ben niet slim bezig...Mijn telefoon zat te zeveren dat hij te weinig ruimte had en ik kwam automatisch in een 'opschoonprogramma terecht. Even niet opgelet (want afgeleid door een gesprek0 en boom, tinder verwijderd. En natuurlijk start hij nu niet meer op omdat 'de telefoon vol is'
Jouw specialiteit?quote:
Wordt tijd om de 3310 te vervangen voor een modern exemplaar zo te horenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:10 schreef yats het volgende:
Ik ben niet slim bezig...Mijn telefoon zat te zeveren dat hij te weinig ruimte had en ik kwam automatisch in een 'opschoonprogramma terecht. Even niet opgelet (want afgeleid door een gesprek0 en boom, tinder verwijderd. En natuurlijk start hij nu niet meer op omdat 'de telefoon vol is'
Dat is niet wat 'het lijstje' zegt.quote:
Die hebben mij gehosseld. Dat is anders.quote:
Moet je aan Fas vragen, denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het lijstje? Waar kan ik die vinden?
Dat heeft ooit in de sex sc rondgezworven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het lijstje? Waar kan ik die vinden?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die hebben mij gehosseld. Dat is anders.
DM een foto dan check ik het even voor jequote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb nu al een tijdje gesprekjes met iemand die me zo bekend voorkomt, maar ik weet niet waarvan.
Ik denk dat het een FOK!er moet zijn.
Wat ben je toch ook smooth, Morti.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
DM een foto dan check ik het even voor je
Dat durf ik niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
DM een foto dan check ik het even voor je
Gefaald via de DMquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook smooth, Morti.
Hehe als je echt een baas bent reageer je met "een slet"quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Net een tindergesprek gezien van een vriend van me. Knap meisje zit 2,5 week op tinder en ze zei dat ze al 3 dates () achter de rug heeft.
Vlak daarna vroeg ze: "wat zoek je voor iemand..."
Waarom zou je?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe als je echt een baas bent reageer je met "een slet"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |