Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jij noemt dat verwaand, ik niet, want je moet het een beetje tussen de regels door kunnen lezen, zo'n opmerking. In negen van de tien gevallen kun je dat met een fikse korrel zout nemen. Ze is zelfverzekerd, dat wel. Maar een vrouw die zich zo profileert zoekt:
Een mentaal weerbare kerel die niet op zijn mondje gevallen is en er met een fikse dosis sarcasme inknalt in plaats van ''prince charming'' nummer zoveel van de dag die over haar mooie ogen of krullen of weet ik veel wat voor tenenkrommende meuk begint. Ik kan uitstekend begrijpen dat je dat soort kleffe dweilen alvast de wind uit de zeilen wilt halen. Joh, wat moet je ermee als ze nú al zo over je heen druipen?
Maar ze zoekt bovenal iemand die het kennelijk zeldzame vermogen heeft om zo'n opmerking te lezen zoals hij bedoelt is. Namelijk expres een beetje prikkelend, met een tikje geveinsde arrogantie en air. Ze daagt uit, wil tegengas, sopt van iemand die een beetje ballen heeft - en verbaal ook toont - harder weg dan een epilepsiepatiënt onder een hogedrukspuit. Nou, dan werkt die tekst dus als een perfect filter voor de eerder omschreven types.
Wat ze duidelijk niét zoekt zijn de marsmello's van deze wereld. Of de Stinkuien. Die begrijpen nu eenmaal niet hoe ze iets moeten interpreteren en zullen het ook nooit begrijpen. Kunnen jullie niks aan doen en jullie zullen verder ook prima jongens zijn, hou me ten goede. Alleen overduidelijk geen goede match voor een vrouw die weet wat ze wil. Maar bovenal, wat vooral niét.
Jouw uitgebreide suggestie dus ook niet ;')quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar dat valt uit dat ene zinnetje niet te concluderen imho.
Geen idee. Maar dan nog is het een kwestie van of je het aantrekkelijk/leuk vindt als iemand zoiets aankondigt van te voren of niet.quote:In veruit de meeste gevallen als je dan een gesprek aanknoopt blijkt het allemaal wel mee te vallen en is dat meer een soort stijlvorm dan wat anders.
Gwn die python opmerkingen maken togquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:26 schreef Stink-ui het volgende:
[..]gast, ik heb keuze genoeg tussen al die vrouwen, en van dit soort vrouwen heb ik er genoeg van gehad en of serieus mee geweest. Dus ga mij niet vertellen hoe ik haar zin moet interpreteren.
Ouwehoer er voor de gein eens mee. Het zal je waarschijnlijk 100 % meevallen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:24 schreef Aisomont het volgende:
Wacht even HJ, jij zegt dat verwaandheid niet te concluderen valt maar heel die tekst die je typt kan jij wel concluderen vanuit dat ene zinnetje? Logisch...
Dat vertel ik je wel, dat zie je toch? Wat je ermee doet moet je zelf weten uiteraard.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:26 schreef Stink-ui het volgende:
[..]gast, ik heb keuze genoeg tussen al die vrouwen, en van dit soort vrouwen heb ik er genoeg van gehad en of serieus mee geweest. Dus ga mij niet vertellen hoe ik haar zin moet interpreteren.
Ik vermoed dat ik wat meer ervaring heb met dergelijke ''verwaande'' wijven dan het gros hier en het zal mij ook aan mijn aars oxyderen hoe ''arrogant'' dat overkomt. Wat dat laatste betreft, mee eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jouw uitgebreide suggestie dus ook niet ;')
[..]
Geen idee. Maar dan nog is het een kwestie van of je het aantrekkelijk/leuk vindt als iemand zoiets aankondigt van te voren of niet.
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:25 schreef Cue_ het volgende:
Hmm, ik hoor nergens bij![]()
Ik ben apartNu nog een pittig rood kort kapsel
Je hebt bij de minderjarigen de hockeymeisjes die vrijwel altijd te raken zijn. Ook watersporters en tumblr instagram aandachtsvragers.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:23 schreef marsmello het volgende:
@HJ
Dit was een simpele zes met gewoon misplaatste arrogantie.
-
Sowieso kan je de meeste Tinder dames wel indelen in categorieën;
De corpsstudentes; Vaak redelijk knappe meisjes die het blijkbaar altijd nodig vinden om met hun gehele jaarclub op de foto te gaan.
De paardrijmeisjes: Types die het nodig vinden om hun knol ook op Tinder te showen.
De ik-maak-selfies-in-me-badkamer meisjes,
Kijken altijd somber in de camera en waarvan je afvraagt of het nog wel verstandig dat zij iedere weekend gaan frituren.
De "fotomodellen" zetten zo veel mogelijk foto's op Tinder waar ze met zo veel mogelijk make-up opstaan. Als je graag met je neus in de bakpoeder roert moet je hier bij zijn.
De allochtonen, Tattoos zijn hier het codewoord, zonder tattoo doe je gewoon niet meer mee.
Dus wil je een paar Antilliaanse soa's rijgen loop even de hoerenbuurt in en scoor een tattoo.
Oh en je hebt nog een speciaal soort, uiterst zeldzaam, en dat zijn Sarasi en UnicornFarts.
Een oude sage vertelde mij dat matches met deze dames met fluwelen handschoenen moeten worden aangepakt.
Dat zijn ook meestal de badkamerselfie makersquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
En de wijven met adidasvesten.
En vmbo/mbo/tokkie in het algemeen.
Hoezo heb je het met vrouwen daarover dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:36 schreef LesMiserables het volgende:
Chicks die nog nooit van BMI gehoord hebben. Gadver. Flikker anders ff op.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:36 schreef LesMiserables het volgende:
Body mass index of Bruno Martens Indi?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo heb je het met vrouwen daarover dan?
Maar dan ben je best wel dom ja
Ik pas ook in geen van de hokjesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:25 schreef Cue_ het volgende:
Hmm, ik hoor nergens bij![]()
Ik ben apartNu nog een pittig rood kort kapsel
Yeaah ik hoor er nu ook bijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:45 schreef Stink-ui het volgende:
En je vergeet de dikke met alleen foto's van haar gezicht
Watquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:23 schreef marsmello het volgende:
@HJ
Dit was een simpele zes met gewoon misplaatste arrogantie.
-
Sowieso kan je de meeste Tinder dames wel indelen in categorieën;
De corpsstudentes; Vaak redelijk knappe meisjes die het blijkbaar altijd nodig vinden om met hun gehele jaarclub op de foto te gaan.
De paardrijmeisjes: Types die het nodig vinden om hun knol ook op Tinder te showen.
De ik-maak-selfies-in-me-badkamer meisjes,
Kijken altijd somber in de camera en waarvan je afvraagt of het nog wel verstandig dat zij iedere weekend gaan frituren.
De "fotomodellen" zetten zo veel mogelijk foto's op Tinder waar ze met zo veel mogelijk make-up opstaan. Als je graag met je neus in de bakpoeder roert moet je hier bij zijn.
De allochtonen, Tattoos zijn hier het codewoord, zonder tattoo doe je gewoon niet meer mee.
Dus wil je een paar Antilliaanse soa's rijgen loop even de hoerenbuurt in en scoor een tattoo.
Oh en je hebt nog een speciaal soort, uiterst zeldzaam, en dat zijn Sarasi en UnicornFarts.
Een oude sage vertelde mij dat matches met deze dames met fluwelen handschoenen moeten worden aangepakt.
Neeeeeeeee. Niet dit soort dingen zeggen, jij bent de enige van de vrouwen hier waarvan ik me nog kan voorstellen dat je er goed uitziet (DV WETEN we dat ze er goed uitziet). Kut avatars ook altijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yeaah ik hoor er nu ook bij![]()
*cancelt afspraak met kapper*
Helaasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:49 schreef LesMiserables het volgende:
Neeeeeeeee. Niet dit soort dingen zeggen, jij bent de enige van de vrouwen hier waarvan ik me nog kan voorstellen dat je er goed uitziet (DV WETEN we dat ze er goed uitziet). Kut avatars ook altijd.
Wat is je BMI?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja is dat uit?!?! Yes!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Colourrun is uit, geloof ikZie ik nooit meer voorbij komen. Of andere coloursplash gevallen.
Laatst was er nog ergens eentje heb ik begrepen. Geen idee waar enzo, maar zo uit is het nog niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Colourrun is uit, geloof ikZie ik nooit meer voorbij komen. Of andere coloursplash gevallen.
Ik woon dan ook in Friesland. Wij hebben nog maar net de koets uit het dagelijkse straatbeeld verbannen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laatst was er nog ergens eentje heb ik begrepen. Geen idee waar enzo, maar zo uit is het nog niet.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind die colorrun meisjes altijd wel leuk :$
Het is een begin.. het is een beginquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in Friesland. Wij hebben nog maar net de koets uit het dagelijkse straatbeeld verbannen.
Dat is die voetballer toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:36 schreef LesMiserables het volgende:
Ik heb geen idee waarom, maar bij jou heb ik niet het beeld dat je dik bent.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Shit, en het was afgelopen weekend nog wel zo leuk om daaraan mee te doen. Het leverde me gisteren nog een nummer van deelneemster op die me herkende op een plein vol oranje idioten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Stelletje amateurs, ik zie nog huidkleurige plekken.quote:
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef yats het volgende:
Ik heb geen idee waarom, maar bij jou heb ik niet het beeld dat je dik bent.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik ben gezellig, dat hoort er zelfs bij
Ik ben slechts een roepende in de woestijn, LM. But thanks.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:17 schreef LesMiserables het volgende:
Ohjee, HJ maakt het internet weer kapot met zijn truthbombs.
Boven de 25 dusquote:
quote:
duhquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:45 schreef Stink-ui het volgende:
En je vergeet de dikke met alleen foto's van haar gezicht
I don't judgequote:
Komt omdat ie hersenschudding hadquote:
Daarvoor was het ook nietsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Komt omdat ie hersenschudding had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |