abonnement Unibet Coolblue
pi_141500722
quote:
18s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Marrije, ik doe met name mijn best om die kaartjes te maken om het inzichtelijker te maken.

Als je dit stelt, dan begrijp je gewoon echt niet over wat voor soort terrein, afstanden en alles we het hier hebben...

Wat is logischer;
• de meiden nemen de rugzak mee vanaf de El Pianistatrail (~5-8 uur na het einde van die trail)
• boeven (?) nemen de rugzak mee (maar nemen de 83 dollar contant niet weg!) vanaf de vindplaats van de lichamen (die in 2,5 maand rivier NIET verplaatst zijn?) (25-35 km lopen zonder pad)
Wat Marrije bedoelt is dat die rugzak niet gedumpt is op de plek waar hij is gevonden maar is meegespoeld door de rivier.

Ik denk eerlijk gezegd dat haar scenario best kan. Hoe dan ook: de twee zijn niet levend op de plek geweest waar de resten zijn gevonden. Hetzelfde zou voor de locatie van de rugzak kunnen gelden.
pi_141501543
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:36 schreef sverbern het volgende:

[..]

Wat Marrije bedoelt is dat die rugzak niet gedumpt is op de plek waar hij is gevonden maar is meegespoeld door de rivier.
Bergop?? :D

Dan moet ie dus NOG verder lopen gedropt zijn. Da's meer dan 35 km dus. Waarom??

quote:
Hetzelfde zou voor de locatie van de rugzak kunnen gelden.
Hoe komt die rugzak met alles erin er dan?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:50:48 #178
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141501837
quote:
18s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Marrije, ik doe met name mijn best om die kaartjes te maken om het inzichtelijker te maken.

Als je dit stelt, dan begrijp je gewoon echt niet over wat voor soort terrein, afstanden en alles we het hier hebben...

Wat is logischer;
• de meiden nemen de rugzak mee vanaf de El Pianistatrail (~5-8 uur na het einde van die trail)
• boeven (?) nemen de rugzak mee (maar nemen de 83 dollar contant niet weg!) vanaf de vindplaats van de lichamen (die in 2,5 maand rivier NIET verplaatst zijn?) (25-35 km lopen zonder pad)
Soort terrein en afstanden, voor iemand die daar woont is dat niet zo onbekend, die kent de gevaren, weet waar ie op moet letten en ga zo maar door. Diegene kan best van een pittige wandeling houden.

* jij gaat er vanuit dat die getuigenverklaring van 15.00 niet klopt.
* je heb nou eenmaal mensen die wel een moord plegen maar geen belang hebben bij verdere materiele zaken

Misschien is wat jij denkt logischer, maar daarom hoeft het niet perse zo te zijn gegaan.
Ik sluit het niet uit hoor, denk daar ook volop over mee. Staat alleen niet bovenaan bij mij.
pi_141501940
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Marrije het volgende:
* je heb nou eenmaal mensen die wel een moord plegen maar geen belang hebben bij verdere materiele zaken
Je hebt het over een local, die neemt geen 83 dollar weg maar wel vermoordt ie zomaar 2 jonge meiden??

quote:
Misschien is wat jij denkt logischer
Ik probeer wel van de feiten uit te gaan. Het los wild wat roepen hebben we nu wel gehad. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141502769
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat kan.

Jij schoffeert zonder enige reden mensen die goede primaire informatie aandragen (Stacey en MeloD). :r
Jij bent het toonbeeld van iemand die niet kan ophouden met blijven speculeren, met je rare kaartjes.
Ik vind het gewoon stuitend hoe mensen schaamteloos maar theorietjes blijven spuien en blijven reageren op elkaars hersenspinsels, weinig respectvol, lager dan laag.

Echt hoe er de eerste pagina's weer wordt gesproken over water gebruik, want iemand kan makkelijk bij het 2 uur met de hond lopen zonder water :')
Daarna weer over de route, het weer en de rivier. En mekaar continu proberen de loef af te steken.

En waarop gebaseerd? Helemaal nergens op.

Kruip allemaal weer in jullie holen of graaf nog wat Bijlmerramp of MH370 conspiracy topics op.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_141502867
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef danos het volgende:

[..]

Jij bent het toonbeeld van iemand die niet kan ophouden met blijven speculeren, met je rare kaartjes.
Ik vind het gewoon stuitend hoe mensen schaamteloos maar theorietjes blijven spuien en blijven reageren op elkaars hersenspinsels, weinig respectvol, lager dan laag.

Echt hoe er de eerste pagina's weer wordt gesproken over water gebruik, want iemand kan makkelijk bij het 2 uur met de hond lopen zonder water :')
Daarna weer over de route, het weer en de rivier. En mekaar continu proberen de loef af te steken.

En waarop gebaseerd? Helemaal nergens op.

Kruip allemaal weer in jullie holen of graaf nog wat Bijlmerramp of MH370 conspiracy topics op.
Gast, jij vindt speculeren niet leuk, BLIJF DAN WEG?!

Of doe constructief mee.

Mijn kaartjes zeggen meer dan jouw non-berichten, dat zie je?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:07:34 #182
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141503009
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hebt het over een local, die neemt geen 83 dollar weg maar wel vermoordt ie zomaar 2 jonge meiden??

[..]

Ik probeer wel van de feiten uit te gaan. Het los wild wat roepen hebben we nu wel gehad. :)
Klopt, wat betreft het geld, volgens jou100% onmogelijk, voor mij niet.
En zomaar, ik denk niet zomaar. Al heb je ook lui die er een kick van schijnen te krijgen.

Ik neem ook een getuigenverklaring mee en dan past een verdwaling en ongeluk bij een rivier minder in het verhaal.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:08:44 #183
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141503074
Denk dat die gids ze gewoon afgemaakt heeft: beweert dat ze nooit zijn komen opdagen, maar heeft ze gewoon de jungle in meegenomen. Wel heel toevallig dat die dude later in die gigantische jungle de botten weet te vinden. Gevalletje spijt en/of heldje willen spelen. Nog even checken of hij een rooie auto heeft en kloar.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:09:17 #184
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_141503110
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

2,5 maand lang in een onherbergzaam gebied in een rivierbedding die af en toe flink stroomt (na regen) vol dieren (vooral aaseters)?
Hoe komen hun lichamen dan in een rivier terecht?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:16:38 #185
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141503519
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef El_Matador het volgende:

Dat kan.

Jij schoffeert zonder enige reden mensen die goede primaire informatie aandragen (Stacey en MeloD).

Ik schoffeer niemand. Ik vroeg MeloD waarom ze omgekeerd was en ik constateerde na haar antwoord dat ze niet het hele pad gelopen had (een feit).
Stacey vind ik vaag, de hele tijd met dat "mijn contact". Wie is dat contact? Een familielid, een vage kennis, een twittermannetje, of bestaat die ueberhaupt? Je mag hier schijnbaar de raarste theorieën spuien, maar als je een paar vragen stelt over een bron dan ben je mensen aan het schofferen. Lachwekkend.

Bizar dat men niks met die gids doet: laatste die een afspraak met ze had en eerste om wat onderdelen van ze te vinden. Klinkt als een dader.

Succes met zoeken verder. Ik hoop dat het net zo goed gaat als met dat vliegtuig, want die had je ook opgelost toch? Of wacht...

Toedels.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141503811
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik schoffeer niemand. Ik vroeg MeloD waarom ze omgekeerd was en ik constateerde na haar antwoord dat ze niet het hele pad gelopen had (een feit).
Stacey vind ik vaag, de hele tijd met dat "mijn contact". Wie is dat contact? Een familielid, een vage kennis, een twittermannetje, of bestaat die ueberhaupt? Je mag hier schijnbaar de raarste theorieën spuien, maar als je een paar vragen stelt over een bron dan ben je mensen aan het schofferen. Lachwekkend.

Bizar dat men niks met die gids doet: laatste die een afspraak met ze had en eerste om wat onderdelen van ze te vinden. Klinkt als een dader.

Succes met zoeken verder. Ik hoop dat het net zo goed gaat als met dat vliegtuig, want die had je ook opgelost toch? Of wacht...

Toedels.
Zoek zelf een keer iets uit of maak een kaartje of mapje en kom dan terug .
Of zoek zelf contact met iemand die daar woont.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141503814
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hoe komen hun lichamen dan in een rivier terecht?
• Evenwicht verloren en gevallen in de rivier
• Anderszins een ongeluk aan de rand van de rivier en door dieren de rivierbedding ingesleept en daar later door stroming stroomafwaarts gebracht

In 2,5 maand kan er een hoop gebeuren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141503891
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bergop?? :D

O sorry, verkeerd begrepen.
Maar ik vind het gewoon zo onwaarschijnlijk dat ze, net terug van een wandeling en onderweg naar huis, die trail weer zouden zijn opgegaan...

Maar intussen wilde ik dat ik niet begonnen was met speculeren want het houdt me nogal bezig en dat wil ik helemaal niet.
pi_141503933
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef matthijst het volgende:
Succes met zoeken verder. Ik hoop dat het net zo goed gaat als met dat vliegtuig, want die had je ook opgelost toch? Of wacht...

Toedels.
Ik ben niet degene die hier beweerde "het enige mogelijke scenario" te hebben. Ene MPCK, lijkt weer afgedropen, maar die wel.

Daar reageer je niet op. Het gaat je dus om zuigen bij anderen en niet om "speculeren is dom". Selectief, zoals je ook de NOS en RTL ophemelt maar een lokaal contact via Stacey afwijst.
Of wil je beweren dat Stacey liegt? :')

Maar ik zie dat je je eigen speculatie, totaal niet beschuldigend naar mensen die je niet kent, al afdoende is:

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef matthijst het volgende:
...die dude...Gevalletje ...Nog even checken ....en kloar.
_O- _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141504013
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:23 schreef sverbern het volgende:
Maar intussen wilde ik dat ik niet begonnen was met speculeren want het houdt me nogal bezig en dat wil ik helemaal niet.
Mij ook, mijn vriendin vraagt me telkens "is er nog nieuws" en ze denkt mee. Zij zou ook nooit 's nachts een berg opgaan.

Waarom wil je het niet? Het lijkt me ook voor de familie heel goed om te weten dat zoveel mensen onbekend met hun dochters meedenken. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:27:28 #191
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141504169
Ik hemel de NOS niet op joh, mafkees. Dat zit in jouw breintje :D
En wat Stacey betreft had ik dus gelijk: die zit waarschijnlijk met een kiddo van een jaar of 11 te chatten die haar allemaal mooie verhalen vertelt. Prachtig, ze zullen lol hebben daar in Panama :D

En nu ben ik dr echt klaar mee. Ik lees je vermakelijke posts wel weer als er een nieuw mysterie opduikt in de toekomst.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:32:18 #192
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_141504465
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

• Evenwicht verloren en gevallen in de rivier
• Anderszins een ongeluk aan de rand van de rivier en door dieren de rivierbedding ingesleept en daar later door stroming stroomafwaarts gebracht

In 2,5 maand kan er een hoop gebeuren.
Allebei? Lijkt me sterk.
pi_141505011
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef matthijst het volgende:
Denk dat die gids ze gewoon afgemaakt heeft: beweert dat ze nooit zijn komen opdagen, maar heeft ze gewoon de jungle in meegenomen. Wel heel toevallig dat die dude later in die gigantische jungle de botten weet te vinden. Gevalletje spijt en/of heldje willen spelen. Nog even checken of hij een rooie auto heeft en kloar.
Dat gaat misschien wat ver, maar hij heeft wel een opvallende dubbelrol in dit verhaal. En één van de laatst bekende mensen die met hen heeft gesproken en de uiteindelijke vinder van die botten.

Het ging op een gegeven moment ook zo snel. Het leek wel of ze die spullen daar ergens uit een wigwam trokken.
pi_141505359
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mij ook, mijn vriendin vraagt me telkens "is er nog nieuws" en ze denkt mee. Zij zou ook nooit 's nachts een berg opgaan.

Waarom wil je het niet? Het lijkt me ook voor de familie heel goed om te weten dat zoveel mensen onbekend met hun dochters meedenken. :)
Hahaha, nu heb je jezelf wel echt even goed neergezet :')
Ik zou deze post bijna opslaan in een top10 posts ooit (als ik deze had).
Even a broken clock is right twice a day.
pi_141506270
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:20 schreef MPCK het volgende:

[..]

Ik baseer mij op de meeste relevante en aannemelijke scenario. Jullie zeuren maar door in het wild over dieren waarvan jullie weinig kennis lijken te bevatten. Een python besluipt zijn prooi niet alvorens het aan te vallen, en zeer zeker geen mens. Hij ligt op de loer.

Als jullie een theorie willen poneren, moeten jullie zorgen dat jullie je feiten kennen. Anders klopt er een bepaald deel van de theorie niet, en kom je belachelijk over.
als je doodgaat op 1 plek, zal daar een skelet achter blijven..
niet enkele resten, maar meer
dus er zijn dieren aan te pas gekomen, zelfs verdronken en meegesleurd door de rivier zou je grotere intact zijnde lichaams delen moeten vinden
een roof/prooidier behalve aaseters eet echter geen ontbonden vlees
(zelfs na 1000 jaren begraven te zijn vind men menselijke resten in de vorm van botten soms ook nog met stukken stof)
vertering en het proces daarvan gaat gepaard met zuren en zuurstof die ontstaan doir ontbinding..
dat (als het waar is) en een intact stukje stof van de korte broek is gevonden
is dat zo min mogenlijk in aanraking gekomen met zuren en zuurstof...onmogelijk is het niet..
vreemde is dat kris dus dan kortebroekloos en met maar een schoen verder moet zijn gezworven, en die aanname lijkt me sterk...
pi_141506679
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

als je doodgaat op 1 plek, zal daar een skelet achter blijven..
niet enkele resten, maar meer
dus er zijn dieren aan te pas gekomen, zelfs verdronken en meegesleurd door de rivier zou je grotere intact zijnde lichaams delen moeten vinden
een roof/prooidier behalve aaseters eet echter geen ontbonden vlees
(zelfs na 1000 jaren begraven te zijn vind men menselijke resten in de vorm van botten soms ook nog met stukken stof)
vertering en het proces daarvan gaat gepaard met zuren en zuurstof die ontstaan doir ontbinding..
dat (als het waar is) en een intact stukje stof van de korte broek is gevonden
is dat zo min mogenlijk in aanraking gekomen met zuren en zuurstof...onmogelijk is het niet..
vreemde is dat kris dus dan kortebroekloos en met maar een schoen verder moet zijn gezworven, en die aanname lijkt me sterk...
Kun je ook doodgaan op meerdere plekken dan?

Nu krijg het verhaal een hele verrassende wending. Ik ben erg slecht in biologie, altijd geleerd dat je maar één keer dood kunt gaan.
pi_141506936
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kun je ook doodgaan op meerdere plekken dan?

Nu krijg het verhaal een hele verrassende wending. Ik ben erg slecht in biologie, altijd geleerd dat je maar één keer dood kunt gaan.
nee maar men beweerd dat er geen dieren aan te pas zou komen, dat kan niet daar de resten zo verspreid liggen
leg het verkeerd uit misschien
pi_141507028
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:16 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

nee maar men beweerd dat er geen dieren aan te pas zou komen, dat kan niet daar de resten zo verspreid liggen
leg het verkeerd uit misschien
Sorry, maar ik snap echt vrij weinig van jouw zinnen.

Dieren slepen met die resten, althans dat kan, dus als overal wat ligt, zegt dat nog vrij weinig.
pi_141507157
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Sorry, maar ik snap echt vrij weinig van jouw zinnen.

Dieren slepen met die resten, althans dat kan, dus als overal wat ligt, zegt dat nog vrij weinig.
iemand hier vertelde dat hij niet geloofde dat er dieren aan te pas zijn gekomen..
ik zeg dus dat dat niet kan want dan zou het lichaam grotendeels intact op een plek liggen en dus niet verspreid.
pi_141507233
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:20 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

iemand hier vertelde dat hij niet geloofde dat er dieren aan te pas zijn gekomen..
ik zeg dus dat dat niet kan want dan zou het lichaam grotendeels intact op een plek liggen en dus niet verspreid.
Het zou ook kunnen dat een mens het lichaam in stukken heeft gehakt en heeft achtergelaten. Door het water schijnt e.e.a. ook wel verplaatst en gebroken te kunnen worden.

Het lijkt mij wel het meest waarschijnlijke (dat dieren hebben lopen slepen), maar 100% zeker is het zeker niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')