52 toch?quote:
En dat omdat mijn planning niet meewerkt aan de briljante ideeën van P&O. En P&O dat niet in wil zien.quote:
quote:The conclusion of all this scientific endeavour is that about 60% of Indian men have penises which are between three and five centimetres shorter than international standards used in condom manufacture.
quote:The issue is serious because about one in every five times a condom is used in India it either falls off or tears, an extremely high failure rate.
Dat reisje is 52 dagen. Ik heb zelf nog 72 dagen staan. Met roostervrije dagen zo'n 4 maanden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
52 toch?
maar idd holy cow.. lijkt me echt mooi zeg
het prijsje wat er aan vast zit is vast minder tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat reisje is 52 dagen. Ik heb zelf nog 72 dagen staan. Met roostervrije dagen zo'n 4 maanden.
Lijkt me echt tof ja!Dus tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2014 10:16:19 ]
Inderdaad, zoveel mooie dingen om te zien en lekker relaxen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
52 toch?
maar idd holy cow.. lijkt me echt mooi zeg
het prijsje wat er aan vast zit is vast minder tof
Klote is dat. :Squote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:13 schreef Cobra4 het volgende:
En dat omdat mijn planning niet meewerkt aan de briljante ideeën van P&O. En P&O dat niet in wil zien.
Te slecht ditquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben er achter waarom India zoveel inwoners heeft.
Condooms zijn nutteloos voor ze.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/6161691.stm
Mja, kennelijk zijn kleine condooms niet goed beschikbaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hij glijdt af, laten we zonder verder gaan
Kun je nagaan, hier op FOK! is het probleem precies andersom. Daar rolt ie niet goed af en voelt het behoorlijk knellend aan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, kennelijk zijn kleine condooms niet goed beschikbaar.
Voldoende beschikbaar daar hoor. Een latex handschoen en een schaar is al genoeg voor 5 passende condooms.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, kennelijk zijn kleine condooms niet goed beschikbaar.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voldoende beschikbaar daar hoor. Een latex handschoen en een schaar is al genoeg voor 5 passende condooms.
Of bij het pompstation, kost nog minder.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voldoende beschikbaar daar hoor. Een latex handschoen en een schaar is al genoeg voor 5 passende condooms.
Hahaha, godver.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het is niet eerlijk. De ene heeft gemiddeld 10 cm, de andere heeft gemiddeld 30 cm met de omtrek van een colafles.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je nagaan, hier op FOK! is het probleem precies andersom. Daar rolt ie niet goed af en voelt het behoorlijk knellend aan.
Ik stel voor dat de mannelijke Indiers hier komen en dat wij daar heen gaan. Na een paar generaties zou het dan opgelost moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, het is niet eerlijk. De ene heeft gemiddeld 10 cm, de andere heeft gemiddeld 30 cm met de omtrek van een colafles.
Maar Indiase vrouwen zijn vaak niet mooi.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de mannelijke Indiers hier komen en dat wij daar heen gaan. Na een paar generaties zou het dan opgelost moeten zijn.
Seriously?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Indiase vrouwen zijn vaak niet mooi.
Beetje de vrouwen opschepen met immigranten die de taal niet spreken en ook niet vies zijn van verkrachting.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de mannelijke Indiers hier komen en dat wij daar heen gaan. Na een paar generaties zou het dan opgelost moeten zijn.
Dat moet dat edele Hollands zaad dan toch weg rechtzetten binnen die paar generaties?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zo een opzichtige moedervlek tussen de wenkbrouwen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet alle Indiase mannen zijn zo en de taal is te leren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:35 schreef Fera het volgende:
Beetje de vrouwen opschepen met immigranten die de taal niet spreken en ook niet vies zijn van verkrachting.
En dan te bedenken wat de Indiers met onze vrouwen doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje de vrouwen opschepen met immigranten die de taal niet spreken en ook niet vies zijn van verkrachting.
Het was ook niet heel erg serieus. Maar dan nog. Blijven jullie nou maar gewoon hier.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zo een opzichtige moedervlek tussen de wenkbrouwen.
[..]
Niet alle Indiase mannen zijn zo en de taal is te leren.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan te bedenken wat de Indiers met onze vrouwen doen.
Volgens mij doelt ze daar op.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
En dan te bedenken wat de Indiers met onze vrouwen doen.
Een uitwisselingsprojectquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:37 schreef Fera het volgende:
Het was ook niet heel erg serieus. Maar dan nog. Blijven jullie nou maar gewoon hier.
Dat meen je niet?quote:
quote:
quote:
Jep.quote:
Ja, maar daar schiet ik niks mee op.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moet dat edele Hollands zaad dan toch weg rechtzetten binnen die paar generaties?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zo een opzichtige moedervlek tussen de wenkbrouwen.
Een enkelboei?quote:
Of zit je moeder voor je deur te posten om te zien bij wie jij op bezoek gaat.quote:
Nee, overijverige stratenmakers die hier in de straat en voor de deur bezig zijnquote:
Hehehe.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:43 schreef Fera het volgende:
Ik wou dat ik bedarrest had. Een excuus om me nog een keer om te draaien. Ik heb nauwelijks geslapen.
Ik voel je. Best lastig om alleen op de stoep te lopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, overijverige stratenmakers die hier in de straat en voor de deur bezig zijn
Wat?quote:
DE STOEP IS OOK WEG!! IK HERHAAL DE STOEP IS OOK WEG!!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik voel je. Best lastig om alleen op de stoep te lopen.
Mag ik dan met je mee?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:44 schreef muhahaha het volgende:
Doe mij maar vakantiearrest
Ik heb wel wat mooie oorden in gedachten.
Die is nog prima te zien op die foto.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DE STOEP IS OOK WEG!! IK HERHAAL DE STOEP IS OOK WEG!!
Nee, ik ga met mijn vriendinquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag ik dan met je mee?
Ik weet ook nog wel wat oorden
Oude foto jonguhquote:
Loop langs de snackbar dan.quote:
Na dat Panama gebeuren, ben ik bang dat het ook niet door iedereen in de directe omgeving gewaardeerd wordt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel eng, in je eentje reizen.
Ook stoeploos!!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Loop langs de snackbar dan.
Of is dat te ver om?
Mja, die waren samenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Na dat Panama gebeuren, ben ik bang dat het ook niet door iedereen in de directe omgeving gewaardeerd wordt.
Pffff, trek dan die 15cm hakken uit en loop lekker door het zand.quote:
Owquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zoek geen vrijwilligers, zo serieus was ik ook weer niet.
Kan ik me voorstellen. Maar sommige landen loop je nou eenmaal meer risico dan anderen. Daar kun je best op uitzoeken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Na dat Panama gebeuren, ben ik bang dat het ook niet door iedereen in de directe omgeving gewaardeerd wordt.
Hups zoekt nog een vrijwilliger.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat had ik dan nog wel door.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee? Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hele avond vuig bezig geweest, of niet?
True, maar goed het blijft (voorlopig nog) giswerk wat er gebeurd is.quote:
Sorryquote:
Uiteraard, en aan de andere kant zijn er altijd overal wel risico's. Bepaalde zaken zijn niet te voorspellen.quote:[..]
Kan ik me voorstellen. Maar sommige landen loop je nou eenmaal meer risico dan anderen. Daar kun je best op uitzoeken.
Voor wat?quote:
Topperquote:
Que?quote:
Ik heb die 4 maanden vakantie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Voor vier maanden vakantie?
* Buurpoes meldt zich aan.
Was het dat maar.quote:
Facebookofficieel. Haha.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het dat maar.Dan slaap ik meestal een stuk beter.
Misschien kan ze helpen met het lokken van een "gewillige".quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat mijn experiment met flips te maken heeft hoor C4
Er zijn erg veel geruchten in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:53 schreef Flippiee het volgende:
True, maar goed het blijft (voorlopig nog) giswerk wat er gebeurd is.
Als het een gesprek met een man is, kan gewoon!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:15 schreef Myraela het volgende:
Licht oranje nagellak voor een sollicitatie. zou dat erg zijn?
Jammer dat het niet subtiel ging. Ik weet echt niet hoe dat moet.quote:
Update verwijderen van je timelinequote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat het niet subtiel ging. Ik weet echt niet hoe dat moet.
Als het netjes gelakt is, ziet er juist verzorgd uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:15 schreef Myraela het volgende:
Licht oranje nagellak voor een sollicitatie. zou dat erg zijn?
Waarvoor ga je solliciteren?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:02 schreef Myraela het volgende:
Toch voor een iets meer zalm kleurtje gegaan. Maar het is wel mooi en subtiel.
Online marketeer. Ben één van de drie kandidaten.quote:
Tof. Succes.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Online marketeer. Ben één van de drie kandidaten.![]()
Echte gesprek is morgen pas, vandaag krijg ik wat meer informatie over de werkgever bij het uitzendbureau.
Succesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Online marketeer. Ben één van de drie kandidaten.![]()
Echte gesprek is morgen pas, vandaag krijg ik wat meer informatie over de werkgever bij het uitzendbureau.
Leugens, wat deed jij dan bij het P.centrum net? hm hm? zomaar broodjes in de prullenbak gooien.quote:
Stalkeralertquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leugens, wat deed jij dan bij het P.centrum net? hm hm? zomaar broodjes in de prullenbak gooien.
ohhhhh betrapt...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leugens, wat deed jij dan bij het P.centrum net? hm hm? zomaar broodjes in de prullenbak gooien.
ik zat gewoon te lunchenquote:
jaquote:
Ik woon daar ook niet, ik was buiten brabant omdat daar het ziekenhuis staat waar ik onder controle loop voor mijn kittenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je ergens anders woonde.
Dan maar een stratenboek aanschaffen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ga straks keihard verdwalen in Dordrecht. Google maps wil het me niet laten zien.
Ooow ja kitten trouwens wat?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik woon daar ook niet, ik was buiten brabant omdat daar het ziekenhuis staat waar ik onder controle loop voor mijn kitten
Dus jij zag mij maar zei gewoon niets?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waar moet je zijn dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ga straks keihard verdwalen in Dordrecht. Google maps wil het me niet laten zien.
we wisten het niet zekerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij zag mij maar zei gewoon niets?![]()
Zo lullig!
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
we wisten het niet zekeris ook zo rot, en ik weet je naam niet, en ik wilde ook niet "HUPPELMUTS" schreeuwen
We? Met wie was je dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
we wisten het niet zekeris ook zo rot, en ik weet je naam niet, en ik wilde ook niet "HUPPELMUTS" schreeuwen
Vriesestraat 154.quote:
Het liefst in een bomvolle bioscoopzaal ook he.quote:
Een zaal vol met FOK!kers, dan is het normaal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het liefst in een bomvolle bioscoopzaal ook he.
Je houdt toch van aandacht?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het liefst in een bomvolle bioscoopzaal ook he.
en dat...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een zaal vol met FOK!kers, dan is het normaal.
Is inderdaad een autoloos stukje.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vriesestraat 154.
Volgens mij een winkelstraat waar geen auto's in mogen. Ik "loop" altijd graag door google maps streetview het stukje dat ik moet lopen.
H_Jquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We? Met wie was je dan?![]()
Ik ben ook nergens meer veilig he.
Niet elke FOK!ker kent mij hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een zaal vol met FOK!kers, dan is het normaal.
En nu weer thuis?quote:
Hoef ik niet nog eens over te stappen na de trein? Ze zeiden na de trein nog eens 2 minuten de bus, maar dat leek mij ook een beetje onzinnig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is inderdaad een autoloos stukje.
Station uit en dan rechtdoor naar de stad. Kan niet missen joh.
Voor dat stukje is het gewoon onzin om de bus te pakken, kan wel maar lopend ben je sneller.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoef ik niet nog eens over te stappen na de trein? Ze zeiden na de trein nog eens 2 minuten de bus, maar dat leek mij ook een beetje onzinnig.
Ja ben weer thuis. Zo ongeveerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nu weer thuis?
Woont die ook in de buurt dan?
Als ik het goed heb is de Ratelband haphoek op de hoek van de straat waar jij moet zijn.quote:
Maar weten we nu wel of je een kater of een poes krijgt?quote:
Wat je zegt klopt. Je bent zo van het station in Dordrecht naar de Vriesestraat 154.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooi wel dat Myraela mij vertrouwt als het om de weg wijzen gaat![]()
Iets wat eigenlijk niemand ooit doet aangezien ik al in mijn eigen bh verdwaal
Ik weet dat het klopt maar gezien mijn verdwaalskills gelooft niemand mij ooit als ik ze de weg vertelquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt. Je bent zo van het station in Dordrecht naar de Vriesestraat 154.
Ik krijg een poezenkindquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar weten we nu wel of je een kater of een poes krijgt?
Als je dat er nu niet bij had verteltquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet dat het klopt maar gezien mijn verdwaalskills gelooft niemand mij ooit als ik ze de weg vertel
Nice!!!quote:
quote:
Goed gezienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
Dat wordt voor poezenkind tot haar 32e een kuisheidsgordel dragen en wie er ook maar in de buurt komt wordt flink gekrabt en toegeblazen
KSSSSSSSH MRIAUW
De roepnaam heb ik bedacht, ook al een tweede naam nu nog derde en vierdequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
hoe gaat de kitten heten als het geboren is? Of heb je nog geen naam bedacht
En jouw kittenkaters mogen wel gewoon buiten spelen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
Dat wordt voor poezenkind tot haar 32e een kuisheidsgordel dragen en wie er ook maar in de buurt komt wordt flink gekrabt en toegeblazen
KSSSSSSSH MRIAUW
Ja hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jouw kittenkaters mogen wel gewoon buiten spelen?
4 namen doe maar duurquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed gezien
[..]
De roepnaam heb ik bedacht, ook al een tweede naam nu nog derde en vierde![]()
Ja, ze krijgt 4 namen, net zo als haar moeder
Dan hoop ik alleen voor ze dat ze niet zo'n kattige moeder tegen komen als ze met een poesje willen spelenquote:
Wat wel leuk zou zijn met 4 namen, dat de roepnaam gevormd wordt uit de eerste 4 letters van haar namen.quote:
Zou kunnen, want haar roepnaam bestaat uit 4 lettersquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat wel leuk zou zijn met 4 namen, dat de roepnaam gevormd wordt uit de eerste 4 letters van haar namen.
Echt hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
blij verrast zijn wij met de geboorte van
annemaria catherina bertha wilhemina ... <insert achternaam>
Maar we noemen haar Katja.. of Tooske
dat vind ik altijd de meest hilarische aan geboortekaartjes
bij mij zou het worden:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ja dat is beterquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij mij zou het worden:
blablabla:
Eva, Marie, Corina, Chantal de xxxxxx
Ik noem haar; Eva.
Dat vind ik beter
- deze namen kies ik geen van alle overigens
Zo heet ikquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij mij zou het worden:
blablabla:
Eva, Marie, Corina, Chantal de xxxxxx
Ik noem haar; Eva.
Dat vind ik beter
- deze namen kies ik geen van alle overigens
Maar zijn er namen met al die 4 lettersquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou kunnen, want haar roepnaam bestaat uit 4 letters
Sommige namen en combinatiesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
Dag privacy.quote:
Nee want de 2e naam komt er al niet in voorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar zijn er namen met al die 4 letters
[..]
Sommige namen en combinaties
oh dan kan ik je de volgende keer wel roepenquote:
Gelukkig komt mijn volledige naam echt heel vaak voor en dus ben ik nog steeds lastig te vindenquote:
Alles kanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh dan kan ik je de volgende keer wel roepen
Naam + woonplaats + leeftijd = gevonden op facebookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig komt mijn volledige naam echt heel vaak voor en dus ben ik nog steeds lastig te vinden![]()
![]()
Tot aan pagina 4 geen hit op google dus dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naam + woonplaats + leeftijd = gevonden op facebook
Eensquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
Sommige bedrijfjes verdienen echt een pluim voor service![]()
Het zijn vaak de kleine bedrijfjes die weten wat klantvriendelijkheid en klantenservice inhoudt
Mee eens of oneens?
ik gooi er even een stelling in .. hophop
Ja, persoonlijk contact wekt vertrouwen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
Het zijn vaak de kleine bedrijfjes die weten wat klantvriendelijkheid en klantenservice inhoudt
Mee eens of oneens?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot aan pagina 4 geen hit op google dus dat zal wel meevallen
Onzin. Duracell heeft me laatst prima service gegeven, geld terug terwijl ik het product mocht behouden, Ikea ook want die hebben me na anderhalf jaar gewoon een nieuw bed kado gedaan omdat de oude kraakte.. Dat hebben ze nooit gehoord, want het ding kwam uit elkaar de winkel in, maar geen enkel probleem, hier heb je je geld op een ikea-pas.. Veel plezierquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
Mee eens of oneens?
Zoveel info heb ik niet eens nodigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naam + woonplaats + leeftijd = gevonden op facebook
Jij kent huppel dan ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zoveel info heb ik niet eens nodig
Ik heb het niet eens over huppel..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kent huppel dan ook![]()
Tot nu toe weet ik alleen dat ze Chantal heet
Stalkertje jijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over huppel..
Ik ben gewoon vrij handig in het snel opzoeken van mensen.. Kan hups vast wel beamen.,
En wie heb je zo al gevonden?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vrij handig in het snel opzoeken van mensen.. Kan hups vast wel beamen.,
Nah. Er zijn genoeg grote bedrijven die ook draaien op klantvriendelijkheid.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
Mee eens of oneens?
"Nicequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onzin. Duracell heeft me laatst prima service gegeven, geld terug terwijl ik het product mocht behouden, Ikea ook want die hebben me na anderhalf jaar gewoon een nieuw bed kado gedaan omdat de oude kraakte.. Dat hebben ze nooit gehoord, want het ding kwam uit elkaar de winkel in, maar geen enkel probleem, hier heb je je geld op een ikea-pas.. Veel plezier
Jou kan ik vast ook wel vinden.. Ja. Geluktquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:43 schreef Fascination het volgende:
Ik zei dat het een meisje zou worden.![]()
![]()
![]()
.
![]()
.
.
Mij vinden is ook niet moeilijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jou kan ik vast ook wel vinden.. Ja. Gelukt
En hoeveel info had ik over jou?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mij vinden is ook niet moeilijkDat kan ik zelfs
Veel meer dan ik denk dat jij weet. Enige wat je waarschijnlijk niet weet is mijn pincodequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En hoeveel info had ik over jou?
Je bent professioneel stalker?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tering dat nummer is zo foutquote:
Maar zo leuk.quote:
Slechts een gedeelte van je voornaam en je woonplaatsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel meer dan ik denk dat jij weet. Enige wat je waarschijnlijk niet weet is mijn pincode
Niet eens.. Misschien moet ik er eens geld voor gaan vragen.. Ben ik gelijk niet meer werkeloosquote:
Billy Joel - Viennaquote:
Daar gaat mijn anonimiteitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Slechts een gedeelte van je voornaam en je woonplaats
Een FOK!ster had mij een tijd geleden op facebook gevonden met als enige gegeven dat ik iemand leuk vond.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet eens.. Misschien moet ik er eens geld voor gaan vragen.. Ben ik gelijk niet meer werkeloos
Ik weet niet waarom... Maar ik heb een vaag vermoeden dat jij toch niet gestalked gaat wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar gaat mijn anonimiteitsnel een kloon aanmaken
En zo makkelijk is hetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een FOK!ster had mij een tijd geleden op facebook gevonden met als enige gegeven dat ik iemand leuk vond.
Had ze via via andere users de fb van die dame gevonden en is daar naar foto's en likes gaan kijken.Was eng.
Werkloos zijn zuigt, ik weet het.
Inderdaad. Te oud voor alles.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En zo makkelijk is het
Anonimiteit bestaat zo goed als niet meer
Ja, vooral omdat ik met mijn 26 lentes al te oud ben
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom... Maar ik heb een vaag vermoeden dat jij toch niet gestalked gaat worden
Heb jij daar last van?quote:
ik denk hetquote:
danku dankuquote:
Het schijnt dat jij mij hebt gezien vandaag?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Proficiat MK!
Hartverwarmend ook dat ik nu allerlei privé berichten krijg van mensen die denken dat ik weer papa word.
Chili pepers?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen idee wat ik wil eten vanavond.
Jij gooit je eten toch weg kon ik al constateren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Inderdaad dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt dat jij mij hebt gezien vandaag?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij gooit je eten toch weg kon ik al constateren.
Schoonvader ja, als we die van jou aan die van mij koppelenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Proficiat MK!
Hartverwarmend ook dat ik nu allerlei privé berichten krijg van mensen die denken dat ik weer papa word.
Jij durft. Heb je weleens gezien hoe lang zijn tong is?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Schoonvader ja, als we die van jou aan die van mij koppelen
Het broodje was echt niet lekker. Normaal zijn die wel heerlijk, nu niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij gooit je eten toch weg kon ik al constateren.
Ik weet hetquote:
Had jij een blauw shirt aan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Schoonvader ja, als we die van jou aan die van mij koppelen
Ik eet een magnetronmaaltijdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Met je grijze haar!quote:
Ik had zelf iets besteld aan het tafeltje waar we zaten met warme vleessaus erop. Dat klinkt dubieuzer dan het was uiteindelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het broodje was echt niet lekker. Normaal zijn die wel heerlijk, nu niet.
Niet in huis. Niet te koop bij de netto, ik ga wel bestellen, maar wat?quote:
Een helequote:
Frikadel stoofvleesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet in huis. Niet te koop bij de netto, ik ga wel bestellen, maar wat?
En kattengras vervangen met geraniums.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een hele![]()
Ik moet mn luxaflex nu ook gaan vervangen voor vitrage
Mogen dat ook nepperds zijn?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En kattengras vervangen met geraniums.![]()
![]()
Van mij wel.quote:
Mooi.. Want ik en plantenquote:
Ik gun haar het beste, en ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij durft. Heb je weleens gezien hoe lang zijn tong is?
En zo'n klein hondje bij zekerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had een helm met vleugeltjes op en een menhir op mijn rug, maar dat zag Huppelmuts niet?
Lieg niet, Hodor heeft geen helm op.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had een helm met vleugeltjes op en een menhir op mijn rug, maar dat zag Huppelmuts niet?
Obelix wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lieg niet, Hodor heeft geen helm op.
Ja dus!quote:
Die liep het PC wel in jaquote:
Dat zou, als ik erg into online rpg-gaming geweest zou zijn, mijn tank geweest zijn denk ik. Met daarachter ruimte voor een wizard of twaalf.quote:
Doet je inbox het weer, Faxie?quote:
Volgende keer dat je in het dorp bent moet je ff een gil geven joh!quote:
Ik ga niet in mn eentje in een restaurant zitten.quote:
Heeft tinderslet geen tijd?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet in mn eentje in een restaurant zitten.
Voorlopig niet, maar is goedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer dat je in het dorp bent moet je ff een gil geven joh!
Daar wil ik seks mee, niet gezellig romantisch uit eten.quote:
Dan maar afhalenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar wil ik seks mee, niet gezellig romantisch uit eten.
Bezorgtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet wat ik wil eten maar die toko bezorgd niet en als ik ga halen is het koud tegen de tijd dat ik thuis ben.
Ander Grieks restaurant gevonden, die heeft helaas die rijst niet.quote:
Klopt! Dank u!quote:
harder fietsenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet wat ik wil eten maar die toko bezorgd niet en als ik ga halen is het koud tegen de tijd dat ik thuis ben.
Dat is weer een beetje jammer dan, zal je altijd zienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ander Grieks restaurant gevonden, die heeft helaas die rijst niet.
De kans op open brug en dicht spoor is gewoon te groot.quote:
Daarom ook een compleet tactisch plan opstellen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans op open brug en dicht spoor is gewoon te groot.
Gewoon net zo hard rennen als de Flash.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom ook een compleet tactisch plan opstellen.
Bij Mission Impossible werkt dat ook.
Of nog beter teleporterenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon net zo hard rennen als de Flash.
Vroeger kon ik dat.quote:
Dat is een goede manier van teleporteren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger kon ik dat.
In slaap vallen bij oma/tante op de bank, wakker worden in mijn bed.
Ik werd dan meestal onderweg toch wakker...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger kon ik dat.
In slaap vallen bij oma/tante op de bank, wakker worden in mijn bed.
Vraag hoe hij dat doetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik werd dan meestal onderweg toch wakker...
Mijn zoon beheerst de kunst wel.
allebeiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar wil ik seks mee, niet gezellig romantisch uit eten.
ik krijg een meisje, jij een quiche, wat een mooie dagquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
allebei![]()
Avond![]()
Ik heb de quiche in de oven staan
allebei zelfgemaakt ook nog!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik krijg een meisje, jij een quiche, wat een mooie dag
Alien toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik krijg een meisje, jij een quiche, wat een mooie dag
Ervaring mee?quote:
Volgende keer een ander ras proberenquote:
Je moet morgen echt foto's van Ado maken. Ga al stuk als ik het me voorstel.quote:
ga ik doenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet morgen echt foto's van Ado maken. Ga al stuk als ik het me voorstel.
sommige mensen hebben echt geen manieren, dik jaloers kreng dat het is.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sommige mensen hebben echt geen manieren, dik jaloers kreng dat het is.bah
ik zal zo eens bij haar reageren op die manier, eens zien of zij het zo tof vind.quote:
Goede avond.quote:
VAAAAAAAquote:
Nu lukt het me ook nog wel hoor soms.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goede manier van teleporteren.
Ik nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik werd dan meestal onderweg toch wakker...
Mijn zoon beheerst de kunst wel.
Voorlopig nog even helemaal nietsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
allebei![]()
Avond![]()
Ik heb de quiche in de oven staan
Al geneukt met je vriendin?quote:
Hoe is de leef?quote:
Nou zeg, wat een vragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe is de leef?
[..]
Nou zeg, wat een vragenSlet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Mag het, na 125 pandapunten?quote:
De celibaatgroep wordt steeds kleiner. Ik begin me eenzaam te voelen zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag het, na 125 pandapunten?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe is de leef?
[..]
Nou zeg, wat een vragenLeef is prima hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou ook als ik zo lees?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Vraagje heb je al je organen nog? Had je toen ergens pijn aan je lichaam?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu lukt het me ook nog wel hoor soms.
Gaan stappen in Den Haag, wakker worden op een woonboot in Arnhem bijvoorbeeld
dat is het hele ding van de celibaatleef, het is lonelyquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De celibaatgroep wordt steeds kleiner. Ik begin me eenzaam te voelen zo.
Haha, jahoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Leef is prima hier.
Bij jou ook als ik zo lees?
Je was toch een student?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag het, na 125 pandapunten?
Misschien moet ik de celibaatleef dan maar opgeven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is het hele ding van de celibaatleef, het is lonely
Wacht, dat is een vrijwillige keuze?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik de celibaatleef dan maar opgeven.
Dan valt het nog mee dusquote:
`quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik de celibaatleef dan maar opgeven.
Mijn celibaatleef is vrijwillig, ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wacht, dat is een vrijwillige keuze?
Dat is 2,5 jaar of zo. Lang genoeg.quote:
Ik wilde mensen inspireren. Maar zo lukt dat niet, als iedereen met hun geslachtsdelen blijft denken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
`
Tssk. Ik had van jou wel verwacht dat je als 'lone wolf' verder zou gaan.
Inderdaad veel te langquote:
Dan maar je principes opgeven en ook weer met je stokje gaan denken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde mensen inspireren. Maar zo lukt dat niet, als iedereen met hun geslachtsdelen blijft denken.
Ja en ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraagje heb je al je organen nog? Had je toen ergens pijn aan je lichaam?
Ik zal daar nooit mee denken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan maar je principes opgeven en ook weer met je stokje gaan denken?
Wel een leuke avond gehad?quote:
Dat wel jaquote:
Waar zou je heen gaan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wel ja![]()
Zou eigenlijk zaterdag weer gaan maar kans is te groot dat het niet gaat lukken voor mij
Veteranendagquote:
waar gáát over?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sommige mensen hebben echt geen manieren, dik jaloers kreng dat het is.bah
Oh ja dat is zaterdag.quote:
post blij en trots een echo op facebook. krijg ik een reactie van iemand dat ik een "alien" krijgquote:
dat is wel stom ja... Je bent toch ook gewoon blij en trots op je kindje en dat mag best!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
post blij en trots een echo op facebook. krijg ik een reactie van iemand dat ik een "alien" krijg
sterf
Dat is toch ook heel lief om het zoiets te noemen. Koosnaampjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is wel stom ja... Je bent toch ook gewoon blij en trots op je kindje en dat mag best!
Ik las trouwens een boek en daarin noemde die vrouw het babietje een boontje![]()
Ik noemde ze ook boontjes toen ik nog zo kort zwanger was![]()
Dat vond ik leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |